IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Littekens. Vorige pagina | Volgende pagina
IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 29-10-2002 12:23 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2002 12:17 schreef aerodis het volgende:
wow, dat was een leuk potje duplo dan!


Jep,veilig ook


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 29-10-2002 16:55 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

ik ben geboren met iets dat schyse heet (hopelijk spel ik het goed), m.a.w. hazelip, is toevallig ook zo'n beetje m'n enige litteken (denk ik)



"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 29-10-2002 17:20 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

ik heb een litteken op m'n hand, met de slijptol er in geslepen


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 29-10-2002 17:28 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Mijn hele buik zit vol zwangerschaps littekens Heb er 1 boven m'n linker oog ( de bankleuning was harder dan ik) 2 litkekens door een operatie ( 1 naast borst andere onderrug)Een paar op m'n knieeen opgelopen als uk (fietsen is moeilijk)en 1 op m'n onderbeen ( brommer uitlaat kan heel heet worden::


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 29-10-2002 17:29 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

Ik heb vorige week een klein littekentje onder mijn lip ontdekt.



IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 29-10-2002 18:50 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

Vanmorgen in de douche nog eene ontdekt de grote van mijn navel op mn rechterdij. Ik ben eens veel te hard tegen een 'spit' (hoe noem je dat waar ze kippen op braden op de bbq?) ben gelopen, dat ding zat er toen 1 cm diep in (door mn jeans) dus dat was een schoon gaatje...


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 29-10-2002 23:45 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Zwangerschapslittekens? Zijn dat van die rooie strepen die ontstaan doordat de huid te snel opgerekt wordt? Die gaan toch gewoon weer weg?


Follow the freezing moon...


IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 29-10-2002 23:47 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 29 oktober 2002 23:45 schreef Freduk het volgende:
Zwangerschapslittekens? Zijn dat van die rooie strepen die ontstaan doordat de huid te snel opgerekt wordt? Die gaan toch gewoon weer weg?
die heb ik gvd aan de voorkant van mijn schouder! brrr


Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk


Morbidaeth
Usericon van Morbidaeth
Posted 06-04-2003 14:39 by Morbidaeth Wijzig reactieProfiel van MorbidaethQuote dit bericht

Ik heb een litteken iets lager op he tmidden van mijn voorhoofd, precies tussen mijn ogen.
K was een keer iets te enthousiast van de trap afgelopen..


wuust robuust


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 06-04-2003 14:47 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik heb een litteken op m'n voorhoofd, toen ik een jaar of 5 was wou ik met wat vrienden in de zandbak spelen er waren paar luitjes die niet wouden dat we er bij kwamen, ik stapte er toch in en toen gooide zo'n vent die een jaar of 4 ouder was een balk tegen m'n kop, er zat een spijker in.
Verder heb ik een litteken op m'n rechterkuit, ik was geloof ik op kamp en ging op een grasveld in kleermakerszit zitten toen m'n rechterbeen de grond raakte boorde zich er een groot stuk glas in m'n been.
Beide wonden moesten gehecht worden.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


ZwaarMetaal
.357
Usericon van ZwaarMetaal
Posted 06-04-2003 16:08 by ZwaarMetaal Wijzig reactieProfiel van ZwaarMetaalQuote dit berichthttp://www.kommando.nl

quote:
Op 29 oktober 2002 23:47 schreef IronGlory het volgende:
die heb ik gvd aan de voorkant van mijn schouder! brrr


ik zon beetje over me hele lichaam



AgonY
Usericon van AgonY
Posted 06-04-2003 16:49 by AgonY Wijzig reactieProfiel van AgonYQuote dit bericht

ik op m'n billen
van té vlug té dik te worden gaat niemeer weg


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 06-04-2003 16:51 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

ik heb er 1 op mijn penis


changed to 'ouwe'


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 06-04-2003 16:54 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 16:51 schreef dzouwe het volgende:
ik heb er 1 op mijn penis


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


dzouwe
ouwe
Usericon van dzouwe
Posted 06-04-2003 16:59 by dzouwe Wijzig reactieProfiel van dzouweQuote dit bericht

als je met je fiets tegen een hekje aanknalt en met je pik op je stuur beland is heus geen pretje


changed to 'ouwe'


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-04-2003 17:01 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 16:59 schreef dzouwe het volgende:
als je met je fiets tegen een hekje aanknalt en met je pik op je stuur beland is heus geen pretje


AU!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-04-2003 17:07 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

- mijn beide onderarmen veel kleine krasjes (heb 4 jaar bij een Rozenkweker gewerkt)
- linker onderarm 5 cm van een stanleymes
- linkerhand brandplekjes van spetterend, brandend piepschuim (fikkie steken als klein kind)
- rechter elleboog. Als kind een 'streetpizza' gehaald op een juist geasfalteerde weg. Elders op de rechteronderam ook nog littekens daarvan (steentjes zaten in mijn arm..)
- links in mijn lies van een operatie ca.8cm
- linkerknie binnenkant 3x3 cm (skateboarden)
- linkerscheenbeen 5 x 1,5 cm (skateboarden)
- meerdere kleine littekens (skateboarden + vechtsport)
- rechterscheenbeen 5 x 1 cm (skateboarden)
- voorhoofd klein litteken. Daar had ik als kind zo'n klein rood vlekje zitten
- hoofd (niet zichtbaar, onder haar) meerdere littekens (skateboarden, vechtsport)

Niet dat ik zooo slecht was met skateboarden, maar vooral een waaghals. Overigens ben ik weer begonnen met skateboarden, dus binnenkort weer litteken updates

[Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 06-04-2003 17:09]


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-04-2003 17:55 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 6 april 2003 17:07 schreef Shredhead het volgende:
- mijn beide onderarmen veel kleine krasjes (heb 4 jaar bij een Rozenkweker gewerkt)
- linker onderarm 5 cm van een stanleymes
- linkerhand brandplekjes van spetterend, brandend piepschuim (fikkie steken als klein kind)
- rechter elleboog. Als kind een 'streetpizza' gehaald op een juist geasfalteerde weg. Elders op de rechteronderam ook nog littekens daarvan (steentjes zaten in mijn arm..)
- links in mijn lies van een operatie ca.8cm
- linkerknie binnenkant 3x3 cm (skateboarden)
- linkerscheenbeen 5 x 1,5 cm (skateboarden)
- meerdere kleine littekens (skateboarden + vechtsport)
- rechterscheenbeen 5 x 1 cm (skateboarden)
- voorhoofd klein litteken. Daar had ik als kind zo'n klein rood vlekje zitten
- hoofd (niet zichtbaar, onder haar) meerdere littekens (skateboarden, vechtsport)

Niet dat ik zooo slecht was met skateboarden, maar vooral een waaghals. Overigens ben ik weer begonnen met skateboarden, dus binnenkort weer litteken updates

nooit echt opgevallen dat het er zo veel waren
- ontopic-

super mini litteken van hechtingen onder mijn kin van toen ik 3 was..., wou er met de gelpot vandoor en toen pakte iemand die weg en kwam ik kei hard op de tafel...was die dag bruidsmeisje, foto's van mij met een mega pleister op mijn kin....

en verder nog een kleine van een teek in mijn lies

mijn vader is trouwens de litteken master !!

eentje van een halve meter (van de voorkant van zijn borstkas tot de achterkant, heeft nog maar 1 1/3 long...)

en een van 15 cm op zijn knie
van de miniscus

verder zit zijn enkel en pols vol ijzeren pinnen, (hij was 5 meter omlaag gevallen, halve meter naast een stapel staal.. hij had nog geluk)

verder had ie in 4 jaar tijd 3 keer zijn pols en 1 keer zijn enkel gebroken (paardrijden,fietsen)

en hij had een keer zijn halve vinger er af gezaagd , die hadden ze er per ongeluk verkeerd opgezet en toen weer los moeten maken en goed moeten zetten, was wel ranzig...


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 06-04-2003 18:51 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 17:55 schreef she_devil het volgende:
nooit echt opgevallen dat het er zo veel waren




Daar kreeg je de kans ook niet voor

Damn, van je vader dat wist ik helemaal niet..


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 06-04-2003 19:13 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 17:55 schreef she_devil het volgende:super mini litteken van hechtingen onder mijn kin van toen ik 3 was..., wou er met de gelpot vandoor en toen pakte iemand die weg en kwam ik kei hard op de tafel...was die dag bruidsmeisje, foto's van mij met een mega pleister op mijn kin....

en verder nog een kleine van een teek in mijn lies

mijn vader is trouwens de litteken master !!

eentje van een halve meter (van de voorkant van zijn borstkas tot de achterkant, heeft nog maar 1 1/3 long...)

en een van 15 cm op zijn knie
van de miniscus

verder zit zijn enkel en pols vol ijzeren pinnen, (hij was 5 meter omlaag gevallen, halve meter naast een stapel staal.. hij had nog geluk)

verder had ie in 4 jaar tijd 3 keer zijn pols en 1 keer zijn enkel gebroken (paardrijden,fietsen)

en hij had een keer zijn halve vinger er af gezaagd , die hadden ze er per ongeluk verkeerd opgezet en toen weer los moeten maken en goed moeten zetten, was wel ranzig...

dude, hoe zet je een vinger er verkeerd op??


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 06-04-2003 19:14 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 6 april 2003 19:13 schreef Arachnia het volgende:
dude, hoe zet je een vinger er verkeerd op??

geen idee, met de nagel de andere kant op in ieder geval...
zal wel een stage dokter zijn geweest


wait for me dragon, we'll meet in the sky


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 06-04-2003 19:18 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 6 april 2003 19:14 schreef she_devil het volgende:
geen idee, met de nagel de andere kant op in ieder geval...
zal wel een stage dokter zijn geweest




Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 06-04-2003 19:37 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 19:14 schreef she_devil het volgende:
geen idee, met de nagel de andere kant op in ieder geval...
zal wel een stage dokter zijn geweest


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 06-04-2003 19:38 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2003 16:59 schreef dzouwe het volgende:
als je met je fiets tegen een hekje aanknalt en met je pik op je stuur beland is heus geen pretje
sorry maar ik dacht even dat je een zwangerschapsding op je pik had


HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 06-04-2003 21:08 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

ow mijn god...

- kokend water over mijn arm heen... zoon ovaal litteken. is echt vet lelijk en de opperhuis is ongevoelig , ook als ik die arm lang in de zon hou verschijnen er allemaal rode strepen.
- een kale plek op me hoofd door een rolschaats die iemand er op liet vallen
- een inkeping in mijn voorhoofd doordat ik op een steentje was gevallen...
- een litteken van prikkeldraad waar ik in lag op mijn dijbeen
- eentje net bove me been waar ik paar meter over het asfalt mee gesleurd was
- in mijn kuit door prikkeldraad
- op me knieen van een paar maanden geleden toen een gast op me rug sprong... ik liep een stukkie en viel op de straat... daar hebbik ook littekens van op me handen
- gesneden in me hand
- een peuk uitgedrukt in mijn arm
- en mijn knieen (ik heb er 4) zitten "permanente" bulten onder tis heel vreemd... jaja mismaakte benen. ik heb nu een vermoede dat het een ophoping is van littekens...
- in mijn rug , vallen op een tentharing is nie gezond
- op mijn elleboog , gebetern door mijn zusje. Zusjes zijn gevaarlijker dan honden!
-een kleintje op mijn pols door kokende tin wat erop kwam

en nog wel meer denkik... bleeh misschien voortaan wat vorzichtiger doen ofzo


I am the 1%.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen