IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Hirsi Ali Vorige pagina | Volgende pagina
jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2006 19:04 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 18:39 schreef kwelgeest het volgende:
Ah, het orakel 'spreekt'.


En ze heeft een lelijke kenkerkop.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 16-05-2006 19:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 19:04 schreef jbassist het volgende:
En ze heeft een lelijke kenkerkop.
Ik verbaas mij over je intellect. Mag ik bij jou in leer?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 16-05-2006 19:16 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

heb je een bas?


signature


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-05-2006 19:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 mei 2006 18:43 schreef IJsregen het volgende:
Heel Nederland wist het; Ze heeft het bekend gemaakt bij Barend & Van Dorp, destijds. Als niemand het had mogen weten had ze het natuurlijk niet zo publiekelijk aangepakt.


Dat fragment uit 2002 werd net uitgezonden op RTL4 nieuws; wat een mes in de rug trouwens, dat Verdonk eerst tegen haar zei dat ze niets hoefde te vrezen, en 48 uur later komt die brief van haar


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-05-2006 19:51 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Hoe langer ik erover nadenk en hoe meer ik erover lees, hoe schandaliger ik de hele toestand vind worden eigenlijk.

Het is niet eens een gegeven dat Hirsi Magan het land uit had gemoeten. Verdonk baseert zich op een Hoge Raad-arrest inzake een Iraakse familie die ook valse persoonsgegevens hadden opgegeven. Maar ja, de ene zaak is de andere zaak niet. Dat snapt de Hoge Raad, maar Verdonk snapt dat niet.
Iemand is verplicht zijn/haar juiste gegevens op te geven bij asielaanvraag zodat deze persoon traceerbaar is. Als iemand traceerbaar is kan de IND bepalen of iemand wel of niet een gevaar vormt voor de openbare orde en veiligheid.

Als er iemand traceerbaar is, dan is het Hirsi Magan wel. De openbare orde en veiligheid worden, door het feit dat zij zich Ali noemde ipv Magan (en loog over haar geboortejaar), niet in gevaar gebracht. Verdonk had dus op zijn minst langer dan 24 uur kunnen kijken naar dit dossier. Maar nee, de "afspraak is afspraak!"-stoomwals moet doordenderen, bovendien is er ook nog een campagne aan de gang dus haar image kan nu geen krasje oplopen.

Het trieste van dit alles is dat Hirsi Magan over enkele maanden toch al de Kamer (en Nederland) zou verlaten.
Politiek gezien betreur ik het absoluut niet dat Hirsi Magan de VVD verlaat, maar de manier waarop dit gebeurt is wat mij betreft Nederland op z'n aller-allersmalst en bekrompenst. Ik vond Verdonk al dommig met Kalou (op de stoel van de bondscoach gaan zitten -- hou het gewoon bij dat gefaalde inburgeringsexamen, dan was er niets aan de hand geweest!), ik vond haar irritant bij Pasic (zich persoonlijk in deze kwestie mengen, niet discreet en zeer onprofessioneel) en ik vind deze zaak een geblunder van de bovenste plank. Ik hoop dat Verdonk aftreedt en nooit meer terugkomt in de politiek. Iemand met als enige politieke inhoud "afspraak = afspraak" is m.i. geschikt als gevangenisdirecteur en niet als beleidsmaker.

Zo, dat is ook weer uit mijn systeem.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 16-05-2006 19:51]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 16-05-2006 19:51 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ja, zullen haar mede vvd´ers haar nu steunen als lijsttrekker. Of zullen ze nu partij kiezen voor Rutten.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 16-05-2006 19:56 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 19:51 schreef M. het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk en hoe meer ik erover lees, hoe schandaliger ik de hele toestand vind worden eigenlijk.

Het is niet eens een gegeven dat Hirsi Magan het land uit had gemoeten. Verdonk baseert zich op een Hoge Raad-arrest inzake een Iraakse familie die ook valse persoonsgegevens hadden opgegeven. Maar ja, de ene zaak is de andere zaak niet. Dat snapt de Hoge Raad, maar Verdonk snapt dat niet.
Iemand is verplicht zijn/haar juiste gegevens op te geven bij asielaanvraag zodat deze persoon traceerbaar is. Als iemand traceerbaar is kan de IND bepalen of iemand wel of niet een gevaar vormt voor de openbare orde en veiligheid.

Als er iemand traceerbaar is, dan is het Hirsi Magan wel. De openbare orde en veiligheid worden, door het feit dat zij zich Ali noemde ipv Magan (en loog over haar geboortejaar), niet in gevaar gebracht. Verdonk had dus op zijn minst langer dan 24 uur kunnen kijken naar dit dossier. Maar nee, de "afspraak is afspraak!"-stoomwals moet doordenderen, bovendien is er ook nog een campagne aan de gang dus haar image kan nu geen krasje oplopen.

Het trieste van dit alles is dat Hirsi Magan over enkele maanden toch al de Kamer (en Nederland) zou verlaten.
Politiek gezien betreur ik het absoluut niet dat Hirsi Magan de VVD verlaat, maar de manier waarop dit gebeurt is wat mij betreft Nederland op z'n aller-allersmalst en bekrompenst. Ik vond Verdonk al dommig met Kalou (op de stoel van de bondscoach gaan zitten -- hou het gewoon bij dat gefaalde inburgeringsexamen, dan was er niets aan de hand geweest!), ik vond haar irritant bij Pasic (zich persoonlijk in deze kwestie mengen, niet discreet en zeer onprofessioneel) en ik vind deze zaak een geblunder van de bovenste plank. Ik hoop dat Verdonk aftreedt en nooit meer terugkomt in de politiek. Iemand met als enige politieke inhoud "afspraak = afspraak" is m.i. geschikt als gevangenisdirecteur en niet als beleidsmaker.

Zo, dat is ook weer uit mijn systeem.


Ik kan me wel vinden in jouw verhaal. Maar als Verdonk afspraken maakt met het kabinet en vervolgens niet zou nakomen, zou dat ook schadelijk zijn voor haar en de gehele partij. Niet dat zo erg is, ik steun de VVD niet. Als zij bijv Hirsi Magan als uitzonderingsgeval zou bestempelen, heb je kans dat veel meer mensen in actie gaan komen bij dergelijke acties in de toekmomst. Ook onder het motto, uitzondering.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2006 20:02 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 19:12 schreef kwelgeest het volgende:
Ik verbaas mij over je intellect. Mag ik bij jou in leer?


Ik kan er niks aan doen dat ik fries ben


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 16-05-2006 20:05 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 16 mei 2006 20:02 schreef jbassist het volgende:
Ik kan er niks aan doen dat ik fries ben


Jawel hoor! Zelfmoord!



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2006 20:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Nou.. nou.. zo kan hij wel weer!!


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 16-05-2006 20:12 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Je haalt me de woorden uit de mond...

*HINT*


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 16-05-2006 20:14 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

LEER jij maar eens fries, dan weet je tenminste wat je collega's over je lullen


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 16-05-2006 20:17 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 20:14 schreef jbassist het volgende:
LEER jij maar eens fries, dan weet je tenminste wat je collega's over je lullen


Hint was niet duidelijk...hmmmm..Ontopic dan maar weer, en ik zit al lang niet meer in Friesland 2 weken en hield het niet meer uit..

Maar verder met de discussie graag.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 16-05-2006 20:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 19:51 schreef M. het volgende:
Hoe langer ik erover nadenk en hoe meer ik erover lees, hoe schandaliger ik de hele toestand vind worden eigenlijk.


Ik ook, maar dan op een andere manier dan jij vermoed ik, haha

Net de TV aan, het sentiment en de ongefundeerde insinuaties spatten van mijn scherm af tijdens het journaal. Zum kotzen!

quote:

Het is niet eens een gegeven dat Hirsi Magan het land uit had gemoeten. Verdonk baseert zich op een Hoge Raad-arrest inzake een Iraakse familie die ook valse persoonsgegevens hadden opgegeven. Maar ja, de ene zaak is de andere zaak niet. Dat snapt de Hoge Raad, maar Verdonk snapt dat niet.


Sja, kom jij weer met je nuances, maar die zitten niet in de wet. Regels zijn regels, Verdonk kiest ervoor deze strikt uit te voeren, prima.

Ayaan kan vast tegen het besluit in hoger beroep gaan en Verdonk != de Hoge Raad.

quote:

Iemand is verplicht zijn/haar juiste gegevens op te geven bij asielaanvraag zodat deze persoon traceerbaar is. Als iemand traceerbaar is kan de IND bepalen of iemand wel of niet een gevaar vormt voor de openbare orde en veiligheid.

Als er iemand traceerbaar is, dan is het Hirsi Magan wel. De openbare orde en veiligheid worden, door het feit dat zij zich Ali noemde ipv Magan (en loog over haar geboortejaar), niet in gevaar gebracht. Verdonk had dus op zijn minst langer dan 24 uur kunnen kijken naar dit dossier. Maar nee, de "afspraak is afspraak!"-stoomwals moet doordenderen, bovendien is er ook nog een campagne aan de gang dus haar image kan nu geen krasje oplopen.


Sja.. Ik blijf het vooral vaag vinden dat de PvdA het waarschijnlijk al sinds 1997 wist toen Ayaan lid werd van die partij, en de rest van NL sinds Ayaan's "bekentenis" in 2002.

Waarom zijn er toen geen kamervragen over gesteld of is de IND geen onderzoek gestart?

Ik krijg er nu een "men dempt de put pas als het kalf verdronken is" gevoel bij..

Verdonk is hier natuurlijk niet aansprakelijk voor, maar die indruk wordt wel gewekt. "Kijk die kille tante eens haar eigen partijgenoot het land uit flikkeren.."

De regels gelden voor iedereen, de feiten zijn duidelijk, punt.

quote:
Het trieste van dit alles is dat Hirsi Magan over enkele maanden toch al de Kamer (en Nederland) zou verlaten.


Klinkt als "het trieste is dat Taïda over 2 maanden klaar met haar opleiding zou zijn.."

Ben je ongesteld M.? Je bent zo sentimenteel..


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-05-2006 20:52 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 20:39 schreef Snaack het volgende:
Sja, kom jij weer met je nuances, maar die zitten niet in de wet. Regels zijn regels, Verdonk kiest ervoor deze strikt uit te voeren, prima.

Ayaan kan vast tegen het besluit in hoger beroep gaan en Verdonk != de Hoge Raad.

Nou, zoals jij dat brengt ben ik het niet met je eens hoor. Regels zijn inderdaad regels, maar dat vind ik een mantra zonder inhoud. De werkelijkheid is weerbarstig en veranderlijk en regels zijn bedoeld om dat in goede banen te leiden. Bij het toepassen van die regels komt dus meer kijken dan een simpele beslisboom volgen. Zeker in gevoelige kwesties, waarbij alleen (en dit is belangrijk) één (1) arrest van de Hoge Raad als jurisprudentie staat, en dan ook nog een keer in een niet geheel gelijksoortige zaak.

M.a.w. ik vind het allemaal zeer, zeer kort door de bocht en kan me geheel vinden in Zalms cynisme.
Waarom kon Hirsi Magan drie en een half jaar haar werk doen, en waarom moet ze dan NU opeens stante pede het land uit. Ik vind dat dubieus.

quote:
Sja.. Ik blijf het vooral vaag vinden dat de PvdA het waarschijnlijk al sinds 1997 wist toen Ayaan lid werd van die partij, en de rest van NL sinds Ayaan's "bekentenis" in 2002.

Waarom zijn er toen geen kamervragen over gesteld of is de IND geen onderzoek gestart?

Dat klopt helemaal natuurlijk (ik snap die grote mond van Nawijn dan ook niet zo goed -- die was toen directeur IND!).


quote:
Klinkt als "het trieste is dat Taïda over 2 maanden klaar met haar opleiding zou zijn.."

Ben je ongesteld M.? Je bent zo sentimenteel..

De stemmingmakerij laat ik wel aan de parlementsleden en aan jou over
Ik bedoelde simpelweg dat Verdonk de zaak op z'n beloop had kunnen laten, dan was Hirsi Magan zonder een centje pijn uit NL vertrokken en was er geen tumult geweest.
Wat dat betreft petje af voor Zembla hoor (N.B. voor de ongenuanceerden onder ons -- dat was cynisch bedoeld).

Want wat is nu mijns inziens het geval:
- Verdonk lijdt politieke- en imagoschade, moet misschien aftreden én ligt opeens achter op Rutte in de peilingen voor het lijsttrekkerschap van de VVD
- de VVD is intern zeer verdeeld
- ministers vallen elkaar af wat dus spanning binnen het kabinet, en óp het kabinet betekent (alsof er nog niet genoeg van was)
- Nederland gaat internationaal gezien met de billen bloot en is weer even de schlemiel
- Mohammed B. en alle fundi's, hakbars etc. lachen in hun vuistje -- opgeruimd staat netjes

Dit alles had voorkomen kunnen worden als men gewoon een beetje pragmatisch was geweest. Dan zou Hirsi Magan OOK het land verlaten hebben (ze ging toch al!), zouden de makers van Zembla afgeschilderd zijn als een stel hijgerige linkse sensationalisten (wat het nl. IMO zijn), dan hadden we het gewoon weer over belangrijkere zaken als de vergrijzingsproblematiek en de koopkracht de komende jaren kunnen keuvelen EN hadden we internationaal geen modderfiguur geslagen.

Maar wij zijn niet pragmatisch. Een wel heel starre tante, die bovendien haar onderzoekswerk niet goed doet, staat namelijk aan het roer. Afspraak is namelijk afspraak.

[Dit bericht is gewijzigd door M. op 17-05-2006 7:17]


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-05-2006 22:08 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Ja, en nu aan het janken he. pfff berouw komt na de zonde, ali, en nu optieften hehehe.


Fuck the world and fuck you


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 16-05-2006 22:16 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Nee, dus niet Ali, hè. Blijven opletten.



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 16-05-2006 22:18 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2006 22:16 schreef Oud Vuil het volgende:
Nee, dus niet Ali, hè. Blijven opletten.


oh ja, das waar, de leugenaar hehehe. bedankt oud vuil.


Fuck the world and fuck you


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2006 9:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Kamer fluit Verdonk terug

Uitgegeven: 17 mei 2006 06:32
Laatst gewijzigd: 17 mei 2006 06:38

DEN HAAG - Minister Rita Verdonk van Vreemdelingenzaken gaat opnieuw bekijken of het afgetreden Tweede Kamerlid Ayaan Hirsi Ali (VVD) de Nederlandse nationaliteit heeft. De VVD-bewindsvrouw heeft dat in de nacht van dinsdag op woensdag na langdurig getouwtrek toegezegd in een spoeddebat in de Tweede Kamer.

Verdonk werd tot haar stap gedwongen door twee moties van VVD, CDA, D66 en de oppositiefracties PvdA, GroenLinks, SP en ChristenUnie. Daarin werd de minister opgedragen haar conclusie te "heroverwegen" dat Hirsi Ali niet de Nederlandse nationaliteit bezit, omdat ze in 1997 bij de aanvraag van haar paspoort heeft gelogen over haar personalia.




Paspoort

Verdonk had eerder in het debat volgehouden dat ze met het oog op een arrest van de Hoge Raad niet anders kon doen dan concluderen dat Hirsi Ali geen recht heeft op een Nederlands paspoort. Maar onder druk van de Kamer komt ze nu toch op haar standpunt terug.

Pas na lang aandringen was Verdonk bereid toe te geven dat de ruimte er is. De minister heeft maximaal zes weken de tijd voor het uitvoeren van de motie. Lukt het niet om tot een ander besluit over de nationaliteit van Hirsi Ali te komen, dan moet Verdonk zo snel mogelijk proberen haar alsnog te naturaliseren, verlangde de Kamer.

Verdonk

Verdonk kwam dinsdag in grote politieke problemen, nadat ze de Kamer maandag onverwacht had laten weten dat Hirsi Ali niet de Nederlandse nationaliteit heeft. Veel VVD'ers, onder wie vicepremier Gerrit Zalm, waren woedend over de opstelling van Verdonk. De bewindsvrouw, die met staatssecretaris Mark Rutte van Onderwijs is verwikkeld in een felle strijd om het lijsttrekkerschap van de VVD, opereerde in de kwestie-Hirsi Ali met een voor Den Haag ongebruikelijke voortvarendheid. Al binnen twee dagen beantwoordde zij Kamervragen over het onderwerp, terwijl daar een termijn van zes weken voor staat.

Zalm

"Als de immigratiedienst IND altijd met deze snelheid werkt, hebben we binnenkort geen achterstanden meer", merkte Zalm sarcastisch op. VVD-kamerlid Bibi de Vries ging nog verder. Ze zei dat als Hirsi Ali, die al jaren beveiligd moet worden tegen aanslagen, iets overkomt "mensen binnen de VVD bloed aan hun handen hebben".

Balkenende

Ook buiten de VVD bestaat veel verbazing over de snelheid waarmee Verdonk de affaire-Hirsi Ali heeft afgehandeld. Premier Jan Peter Balkenende liet de minister naar zijn Torentje komen voor nadere uitleg.

De nationaliteit van Hirsi Ali werd vorige week donderdag onverwacht nieuws, toen de tv-rubriek Zembla er een uitzending aan wijdde. Hoewel Hirsi Ali al jaren terug in interviews en publicaties had laten weten dat ze in de jaren '90 bij haar komst naar Nederland een deels verzonnen verhaal heeft verteld, groeide de zaak opeens uit tot een rel.

Verdonk verklaarde dinsdag in het Kamerdebat dat ze tot aan de Zembla-uitzending niet precies op de hoogte was van de leugens van Hirsi Ali over haar vluchtverhaal. Die mededeling wekte veel ongeloof bij de Kamer.

Hirsi Ali

Hirsi Ali maakte dinsdag bekend haar functie als Kamerlid met onmiddellijke ingang neer te leggen. De mededeling van Verdonk dat ze niet de Nederlandse nationaliteit heeft, was daarvoor de aanleiding. Hirsi Ali had anders pas in september de Kamer willen verlaten. Zij vertrekt dan uit Nederland, omdat ze een functie bij een Amerikaanse conservatieve denktank heeft aanvaard.

Verdonk onderstreepte dat Hirsi Ali ondanks het feit dat ze geen Nederlandse is, hier toch gewoon kan blijven. Zij heeft een status als vluchtelinge. Die raakt ze door haar leugens over haar verleden niet kwijt. Premier Balkenende liet weten dat de beveiliging van Hirsi Ali ook gewoon in stand blijft.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Gadverdamme wat een kutland leven we toch weer in, belazer de zooi en onze fijne regering houdt de hand boven je hoofd


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 17-05-2006 9:35 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Zo "ken" ik een scholiere die gaarne dezelfde behandeling had genoten.


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2006 9:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd ja, nha Verdonk heeft iig gedaan wat moest gebeuren ... dat die slappe linkse knakkers nu het zo zielig vinden .. tja ..


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 17-05-2006 9:38 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Fucking hell, wat leven we in een nep democratie...

Gelijke monniken gelijke kappen, zou ik haats denken, en waar ik al helemaal rpoblemen mee heb is het feit dat er van Hirsi Ali bekend was dat ze gerommeld en gelogen had, en dat ze alsnog minister kon worden...terwijl inderdaad een zeker scholiere het land uit moest..

Nee, dit ios in mijn ogen weer een fijn staaltje voorkeursbehandeling...


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 17-05-2006 9:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2006 9:38 schreef Jenje het volgende:
Idd ja, nha Verdonk heeft iig gedaan wat moest gebeuren ... dat die slappe linkse knakkers nu het zo zielig vinden .. tja ..


zo, de VVD zijn dus linkse knakkers????

(zo een discussie is toch altijd een stuk nutiger zonder dat stupide gebler over links of rechts)


Pauline
mrauwww!
Usericon van Pauline
Posted 17-05-2006 9:47 by Pauline Wijzig reactieProfiel van PaulineQuote dit berichthttp://www.prrrauline.tomaatnet.nl

Ach, welke beslissing ook wordt gemaakt, de helft van de mensen zal het er toch niet mee eens zijn.


"Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uitzagen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-05-2006 9:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2006 9:45 schreef attila_de_hun het volgende:
zo, de VVD zijn dus linkse knakkers????

(zo een discussie is toch altijd een stuk nutiger zonder dat stupide gebler over links of rechts)
Nha ik heb gisteren een stuk van het "debat" gevolgd, en het was allemaal kinderlijk gejammer over hoe goed Ali wel niet is en hoe schandalig het is dat ze weg moet. Ik vond daarbij een aantal mensen vreselijk te ver gaan waarbij het gewoon omgezet werd in een aanval op Verdonk en het niets meer te maken had met de situatie (Geloof dat da Halsema was) en Wilders maakter er (verrassend) een zege voor de extreme moslims van.

Ik schaamde me echt om Nederlander te zijn op zo'n moment, ging nergens over het respecteren van de wet puur om "ah wat zielig, de geplaagde leugenaar moet weg van de grote boze ministur".

Hele debat had zo een ZM topic kunnen zijn.


Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen