IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Het tuin topic... Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2009 15:52 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh nee, ik dacht echt stenen die je moet straten, never mind ..


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-03-2009 15:53 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

probeer het eens te slijten bij de kleinere tuincentra, of aquarium en terrarium zaken, daar gaan al veel stenen voor een euro de kilo


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-03-2009 15:56 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Jullie hebben toch kassen en dergelijke?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 02-03-2009 15:58 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe, ja maar we hebben zelf nog een zooi lava stenen over, voor de rest hebben we te kleine cactussen om met die stenen wat te kunnen.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-03-2009 15:58 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Crap.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 02-03-2009 16:28 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

quote:
Op 2 maart 2009 15:50 schreef Dentz het volgende:
5 á 7 cm. Te groot voor grind eigenlijk te klein voor een rotstuin.


ah, die meuk die ze tussen de rails flikkeren bedoel je? woon jij niet vlakbij een spoorbaan??? ik zeg: paar keer met een kruiwagen heen en weer en huppakee!

oja ontopic:

37 a zit ik het liefst het hele jaar door... helaas laat 't weer in dit land het niet toe. mijn tuin gebruik ik om in te leven (tussen april en oktober) en natuurlijk om hennep te verbouwen om kleren van te maken...

[Dit bericht is gewijzigd door GRINDBASHERS op 02-03-2009 16:29]


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-03-2009 16:37 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2009 16:28 schreef GRINDBASHERS het volgende:
ah, die meuk die ze tussen de rails flikkeren bedoel je? woon jij niet vlakbij een spoorbaan??? ik zeg: paar keer met een kruiwagen heen en weer en huppakee!



Nope, wel bij een speeltuin met een zandbak.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 02-03-2009 16:38 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc

in een probleemwijk??? gewoon aan de straat zetten dan... heeft de jeugd ook wat om(en in)handen...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-03-2009 16:42 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2009 16:38 schreef GRINDBASHERS het volgende:
in een probleemwijk??? gewoon aan de straat zetten dan... heeft de jeugd ook wat om(en in)handen...

Hmmz, vorig jaar waren bij de basisschool in de buurt ook 50 ruiten ingegooid. Die arme kinders moesten het voetpad opbreken om aan stenen te komen.
Lijkt me een goed doel dan.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 02-03-2009 16:42]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-04-2009 6:40 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gisteren de salamandervijver even aangepakt, zat nogal wat alg in. Helemaal leeg gemaakt en schoon water erin. Ook nog een zooi nieuwe planten erin, maar daar heb ik nog geen foto's van gemaakt. Zaten overigens 7 salamanders in. En nog een klein ukkie net buiten de bak
Het weer schone verblijf:


Paar van de bewoners:

Ukkie:

Padje:

En m'n reusachtige kweekkas:


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-05-2009 16:21 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

M'n achtertuin...

Stukkie tuin met salamandervijvertje..


spelfout weggehaald...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 14-05-2009 20:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2009 16:21 schreef varanus het volgende:
M'n achtertuin...

Stukkie tuin met salamandervijvertje..


Mooie tuin wel. Niet overdreven netjes en toch niet rommelig. Gaaf ook, zo'n salamandervijver.
Van het weekend hier maar weer eens gras maaien. En binnenkort in de voortuin nog een stuk straten, er moeten nieuwe klinkers gelegd worden want met het nieuwe tuinhek en de tuinbank valt het nu wel erg uit de toon.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-06-2009 21:09 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Weet iemand hoe lang je ongeveer moet sproeien als je net je gazon bemest hebt? Om te voorkomen dat anders je gras morgen verbrandt ofzo?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-06-2009 21:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Oh als alles een broesje heeft gehad zal dat niet zomaar gebeuren. Met een gewone watergift erna hoort het goed te gaan(met minder ook wel). Maar dan moet je natuurlijk niet teveel mest gebruiken.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-06-2009 21:17 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Dan denk ik dat ik weet wat het probleem is..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-06-2009 21:18 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hahaha, en savonds bemesten en watergeven voorkomt ook wel een hoop. Hoeveel en wat voor mest heb je gebruikt dan?


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-06-2009 21:24 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Organische meststof, een stuk of tien handenvol over 40 vierkante meter uitgestrooid.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-06-2009 21:42 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ah dat zou het ook nog kunnen zijn, als het niet goed oplost dan spoel je dat er niet zomaar af

edit: of je handen zijn nogal groot

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-06-2009 21:46]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 30-06-2009 21:56 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

@bastianus, kon je nou niet even een paar dagen wachten tot het regent?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-06-2009 22:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2009 21:56 schreef Jelle het volgende:
@bastianus, kon je nou niet even een paar dagen wachten tot het regent?

Nee, de zooi was op sterven na dood. Ook omdat mijn Vlaamse reus e.e.a. verruïneerd had natuurlijk, in noeste coöperatie met de kinderen, en het barstte van de kale plekken nadat ik het onkruid en de champignons had verwijderd.
edit: En in tegenstelling tot in andere plaatsen in Nederland is het hier (Uden) al tig dagen droog weer.

[Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 30-06-2009 22:17]


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-06-2009 22:36 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

dan hoef je echt niet bij te mesten hoor, water is dan het belangrijkste

Mest hoef je eigenlijk vrijwel nooit te geven, het kan alleen wel helpen om groei of bloei te versnellen. Maar bij halfdode planten is gewoon water belangrijker.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 30-06-2009 22:48 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Als je je gras maait en het gras afvoert is mest wel degelijk erg belangrijk.
@bastianus, dat klinkt als gepruts van jewelste.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-06-2009 22:49 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2009 22:48 schreef Jelle het volgende:
Als je je gras maait en het gras afvoert is mest wel degelijk erg belangrijk.
@bastianus, dat klinkt als gepruts van jewelste.

Yep. Toch ziet het er hier mooi uit inmiddels.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 30-06-2009 22:53 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

Ah OK, je kunt het wel maar je wou gewoon even over mest kletsen hiero.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-06-2009 22:53 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik haat de tuin.



We hebben hier best wel een grote tuin, maar we doen er niets mee. Gras zit vol met mos en de bestrating die er ligt zit vol met onkruid. Verder hebben we alleen wat kruiden staan, dat is dan weer wel tof. Het liefst zou ik de hele zooi vol gooien met tegels, maar das zo'n werk.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen