IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Het tuin topic... Vorige pagina | Volgende pagina
VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 11-06-2006 14:16 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Onze tuin is een paradijsje nu. Alle bomen geven lekker veel schaduw en in het midden van de tuin een grote plek zon. Keuzes, keuzes.


Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-06-2006 14:17 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Kijk even naar LOST en je weet het


http://www.tuinkrant.com/plantengids/
en dan in het menu links naar "balkonplanten"

Succes


Bruce Banner


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-06-2006 14:21 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2006 14:17 schreef Lainedil het volgende:
Kijk even naar LOST en je weet het


http://www.tuinkrant.com/plantengids/
en dan in het menu links naar "balkonplanten"

Succes


Thnx maar je hebt zon en je hebt zon..
Ik heb hier hele dag volle zon brandend op de arme plantjes enne de planten in LOST groeien ook niet zo best in NL. Hoe vaak is het hier nu echt warm weer..

Ik zit er trouwens wel aan te denken om een afdakje te bouwen en er dan een klimplant langs te laten groeien. Lijkt me mooi in de schaduw zitten.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-06-2006 14:22]


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-06-2006 14:25 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Verstehe. Ik weet er verder weinig van af, sorry Succes ermee in ieder geval


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2006 14:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Thanx ... de planten moeten alleen nog fiks groeien ... dus nog veel kale grond en daar baal ik van .. gras is ook nog niet toppie ... maar ach ....

Voortuin komt nog .. staat nog onkruid in


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-06-2006 14:37 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Jenje, BBQ?


Bruce Banner


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 11-06-2006 14:39 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Idd erg geschikt voor BBQ's .....


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 11-06-2006 14:47 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

Belhamel!

Ik moet overigens héél hard in de tuin aan de slag, mocht er voor het einde van deze zomer nog een Warbeque plaats gaan vinden achter mijn toko.


Bruce Banner


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 11-06-2006 14:53 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

BBQ+bier in de tuin wordt mijn hoogste levensdoel deze zomer Maar eerst nog ff een oprukkend bataljon berenklauw verslaan


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-06-2006 13:18 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

quote:
Op 11 juni 2006 14:21 schreef MMayo het volgende:
Thnx maar je hebt zon en je hebt zon..
Ik heb hier hele dag volle zon brandend op de arme plantjes enne de planten in LOST groeien ook niet zo best in NL. Hoe vaak is het hier nu echt warm weer..

Ik zit er trouwens wel aan te denken om een afdakje te bouwen en er dan een klimplant langs te laten groeien. Lijkt me mooi in de schaduw zitten.

Balkonplanten die Lainedil aanraadt zijn allemaal eenjarig en dus niet geschikt. Kun je volgende jaar weer.

Een zonnige plek is helemaal geen probleem. Er is veeel meer keus aan zonplanten dan aan schaduwtoleranten. Je moet alleen wel water geven als het 30 graden is hè.

Qua klimplanten is de Blauwe regen trouwens aan te raden. erg makkelijk, groeit snel en heel mooi.
Oh ja, en hoogzomer is geen geschikte tijd om planten te planten. Had je begin lente moeten doen.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2006 13:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Cactussen!!!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 12-06-2006 13:25 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Is ook veels te warm om nu in de tuin bezig te zijn..alleen zo wel ff de planten water geven.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2006 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik zou wachten tot de zon weg is .... anders verbrand je plant.

Blauwe regen groeit idd snel, ik heb er 2 die wat startproblemen kende, maar nu groeien als de ziekte, jammer genoeg nog geen bloemen.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 12-06-2006 13:43 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Tuinieren is voor homo's

daarentegen is bier drinken op balkon wel erg stoer



[Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 12-06-2006 13:43]


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 12-06-2006 13:52 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2006 13:43 schreef AngelOfDeath het volgende:
Tuinieren is voor homo's

daarentegen is bier drinken op balkon wel erg stoer






Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2006 13:57 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Fuck, wie heeft er een blik tuinkabouters opengetrokken?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-06-2006 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh

enne



AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 12-06-2006 14:27 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Hahahahaha Jenje, wat ben je ook voorspelbaar....


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 12-06-2006 14:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2006 16:48 schreef Leviathanica het volgende:
Van mij mag je.


Oke!

Mijn balkon is vet relaxed, maar er schijnt niet de hele dag zon.

Afgelopen weekend ben ik bij mijn ouders geweest en die hebben een enorme tuin, dus dat was wel genieten!

Daardoor kan ik nu toch niet de hele dag meer in de zon zitten, dus het is niet zo heel erg dat er minder zon op mijn balkon komt.

Een witte berk in de tuin van mijn ouders had een dikke tak met teveel bladeren, die nu afgebroken is maar nog wel heel onstevig hangt, dus daar bleef ik wel bij uit de buurt. Vandaag wordt hij eraf gezaagd, gevaarlijk werk, maar wel door mensen die er goed in zijn.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-06-2006 13:18 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gisteren de vijver nog wat met wat leven verrijkt met twee shubunkin vissen. Zitten met mooi weer steeds aan de oppervlakte. En we kwamen gisteren tot de ontdekking dat een paartje stekelbaarsjes jongen heeft en dat een paartje andere vissen ook ergens eieren heeft. Man, wat een leven in die vijver.


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-06-2006 13:19 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Hehe pas maar op met die baarzen voordat je een goudvis vind met een hap uit zijn rug. Hebben wij ook meegemaakt, maar dat kwam door een rivierkreeft


killerbarbie
Usericon van killerbarbie
Posted 29-06-2006 13:20 by killerbarbie Wijzig reactieProfiel van killerbarbieQuote dit bericht

mijn thuis bij spap en smam heeft 2 hectare tuin met veel schaduw, vijver, zitje etc.
Bij mijn vriend hebben we alleen balkon, maar wel makkelijk in onderhoud


You suck and that's sad


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-06-2006 13:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 13:19 schreef Burzum het volgende:
Hehe pas maar op met die baarzen voordat je een goudvis vind met een hap uit zijn rug. Hebben wij ook meegemaakt, maar dat kwam door een rivierkreeft




Hehe, zijn maar een paar cm groot.


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-06-2006 13:23 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Oja dat zijn die dingen, was even in de war met de normale baars

Die kan je beter niet in je vijver donderen.

Heb je die stekelbaarsjes zelf gevangen? die zijn tegenwoordig best schaars heb ik begrepen.


watery black
Usericon van watery black
Posted 29-06-2006 13:25 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2006 13:57 schreef Jenje het volgende:
Fuck, wie heeft er een blik tuinkabouters opengetrokken?



volgens mij waren dit balkonkabouters


"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen