IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Het tuin topic... Vorige pagina | Volgende pagina
Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 30-06-2009 22:54 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

Asfalteren?



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 30-06-2009 22:55 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

@ jelle: Dat is wel weer waar, en als je op een kale zandgrond bezig bent kun je ook wel problemen verwachten, maar volgens mij gaat dat zo snel niet.

En hier heeft een konijn op gelopen dat zeer waarschijnlijk bijgevoerd is dus mest is hier geen probleem.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 30-06-2009 22:56]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 30-06-2009 22:55 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ja! En dan met van die op afstand bestuurbare autootjes gaan scheuren, dat lijkt me wel wat. Maar ja, waar haal je asfalt vandaan? Vikingblood?


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 01-07-2009 7:01 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 30 juni 2009 22:53 schreef Jelle het volgende:
Ah OK, je kunt het wel maar je wou gewoon even over mest kletsen hiero.

Nou, qua tuin doe ik maar wat, maar gelukkig pakt het vaak goed uit. De mest is b.v. weggespoeld door heel lang te sproeien. Nu is het gras weer groen i.p.v. geel. De kale plekken trekken ook vast vanzelf weer bij.
Bomen die zogenaamd in een bepaalde vorm gesnoeid moesten heb ik helemaal gekortwiekt, en sindsdien doen ze het perfect. Ik doe meestal zomaar iets wat in me opkomt, en dat loopt dan nog goed af ook. Eigenlijk gooi ik er met de pet naar, maar toevallig dan wel meestal raak.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 01-07-2009 16:18 by Jelle Wijzig reactieProfiel van JelleQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 7:01 schreef bastianus het volgende:
Nu is het gras weer groen i.p.v. geel.

Zo, da's wel heel snel zeg.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-07-2009 18:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Nu een tuin van 4 vierkante meter, hahaha

straks een tuin van 4000 vierkante meter


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 01-07-2009 18:39 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

4000? Waar ga je wonen dan?


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 01-07-2009 18:53 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Is hij niet gewoon uit huis gezet?


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 01-07-2009 19:37 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 1 juli 2009 18:39 schreef WhiteRider het volgende:
4000? Waar ga je wonen dan?


ik ga kluizenaar worden.... waarom denk je dat de laatste Urfaust "Einsiedler" heet?


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 01-07-2009 19:39 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

vet, kaveltje gekocht?

mijn gezellige kluizenaars bestaan wordt bedreigd


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-07-2009 17:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Stukkie volkstuin gehuurd, 125 vierkante meter, kost nog geen 3 tientjes per jaar...

Vrouwlief aan het werk gezet..



spelfout weggehaald...


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 26-07-2009 17:59 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

OMG, een volkstuin... je wordt echt oud Varanus!!!


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 26-07-2009 18:00 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, maar ik ben dan ook al grijs he.


spelfout weggehaald...


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 26-07-2009 18:16 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Ja dat is zo... nah nog 9 jaar dan neem ik ook een volkstuintje... :p


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 26-07-2009 18:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Wow dat is goedkoop, hier zal het wel iets duurder zijn, maar ik ga maar ook misschien even zoeken


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


NinthDegreeBurn
Destructief Adviseur
Usericon van NinthDegreeBurn
Posted 26-07-2009 18:25 by NinthDegreeBurn Wijzig reactieProfiel van NinthDegreeBurnQuote dit bericht

Toen ik hier kwam wonen was onze tuin 90% tegels en 10% schattige plantjes. Dat is nu veranderd in 70% woestigheid (een combinatie van dennebomen, braamstruiken en kruidenplanten) en 30% barbecueplezier.

We hebben een varen die Jezus heet. Nadat hij geplant was verdween hij, maar met pasen stak hij plotseling weer de kop op. Gezelligheid kent geen tijd.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-07-2009 22:30 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Gras gemaaid en de border onkruidvrij gemaakt. Wat een kutklussen. Na alle regen afgelopen week stond alles alweer op kniehoogte. Misschien mijn konijn ook wat minder los achter het huis laten lopen, om binnen de mestquota te blijven..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-07-2009 22:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 1 juli 2009 19:39 schreef ElitE het volgende:
vet, kaveltje gekocht?

mijn gezellige kluizenaars bestaan wordt bedreigd


Jij woont toch in een tuinhuis? Wat dreigt er?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-07-2009 22:49 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Paar weken terug een nieuw terras aangelegd/oude vergroot.

Alles zelf gedaan, kostte me 80 euro en de nagel van mijn linkermiddelvinger.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 26-07-2009 22:49 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 26 juli 2009 17:46 schreef varanus het volgende:
Stukkie volkstuin gehuurd, 125 vierkante meter, kost nog geen 3 tientjes per jaar...

Vrouwlief aan het werk gezet..



Al het onkruid aan het doodvermoorden door het te laten stikken onder plastic?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 27-07-2009 2:55 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja, stuk is een jaar niet gebruikt, was door de vereniging afgedekt met landbouwplastic. Stikt eronder van de padden, maar slechts weinig onkruid.


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 27-07-2009 10:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 26 juli 2009 22:39 schreef Mutilator het volgende:
Jij woont toch in een tuinhuis? Wat dreigt er?


kas gaat tegen de vlakte eind dit jaar


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


RGB
Usericon van RGB
Posted 27-07-2009 11:16 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

Ik heb de boel dit keer echt te veel laten verwilderen. Halverwege het gazon raakte de strimmer oververhit en vloog 'ie in de fik....

[Dit bericht is gewijzigd door RGB op 27-07-2009 11:16]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-07-2009 11:32 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Foto?


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 27-07-2009 11:36 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 27 juli 2009 11:16 schreef RGB het volgende:
Ik heb de boel dit keer echt te veel laten verwilderen. Halverwege het gazon raakte de strimmer oververhit en vloog 'ie in de fik....

Ik zou de zeis pakken, die werkt wel bij zo hoog gras. Of een bosmaaier met zo'n mes, da's beter dan zo'n slap ding met een touwtje. Ik gebruik de strimmer alleen om kantjes te maaien. Je kunt beter rimmen dan strimmen..


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen