IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Het tuin topic... Vorige pagina | Volgende pagina
Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-06-2006 13:54 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 13:20 schreef killerbarbie het volgende:
mijn thuis bij spap en smam heeft 2 hectare tuin met veel schaduw, vijver, zitje etc.
Bij mijn vriend hebben we alleen balkon, maar wel makkelijk in onderhoud
BRABO!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 29-06-2006 13:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2006 19:35 schreef de laar het volgende:
Klinkt als Heliopsis (ofzoiets).
Die worden maar 2 meter hoog,komen gele bloemen in en kom je nooit meer vanaf.

Nha hoog werd het niet ... maar heb het nu redelijk opgelost. Cacodoppen eraf, alle onkruidplanten zoveel mogelijk met wortel eruit getrokken en daarna goed diep omschoffelen ...

De planten die er nu staan krijgen wat dicht op de plant, en nu regelmatig schoffelen ... voor alsnog zie ik geen nieuwe aangroei


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-06-2006 14:19 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 13:23 schreef Burzum het volgende:
Oja dat zijn die dingen, was even in de war met de normale baars

Die kan je beter niet in je vijver donderen.

Heb je die stekelbaarsjes zelf gevangen? die zijn tegenwoordig best schaars heb ik begrepen.


Hehe, zoonlief met schepnetje op pad gestuurd destijds. Gaat lekker, schat dat ze zichzelf hebben vermenigvuldigd tot wel iets van 50 exemplaren. Fokken als negers die dingen. zitten ook nog een stuk of 5 salamanders in de vijver en gisteren sinds lange tijd weer een pad ontdekt.


spelfout weggehaald...


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 29-06-2006 14:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Wij hadden ooit brulkikkers, van die vette motherfokkers.

De hele nacht een tyfuslawaai, maar de buurvrouw kon het wle waarderen hehe.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-06-2006 14:22 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 29 juni 2006 14:21 schreef Burzum het volgende:
Wij hadden ooit brulkikkers, van die vette motherfokkers.

De hele nacht een tyfuslawaai, maar de buurvrouw kon het wle waarderen hehe.


Haha, die zijn niet goed voor de nachtrust idd ghehehe...


spelfout weggehaald...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-06-2006 14:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Net even het grijsgebied bij m'n broer voor het huis onder handen genomen. Tering wat een troep stond daar. Stinkende gele heeft m'n hele shirt verneukt. Morgen even afmaken. Waarom? Zondag komt den koningin!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-07-2006 15:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



de rozenstruik is ook weer in orde


signature


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 31-07-2006 0:29 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

Kut hitte.... deze week heb ik spontaan brand gehad in de tuin. een stapeltje tuinafval vloog spontaan in de hens En coniferen gaan HARD. Brandweer erbij, Politie in de tuin, de halve buurt uitgelopen [jaja, sensatie] maar dankzij een zootje padvinders was het al geblust voordat de brandweer eindelijk uitgezocht had waar ze moesten zijn . Tering.


AngelOfDeath
...So what's zsie problem?
Usericon van AngelOfDeath
Posted 31-07-2006 0:30 by AngelOfDeath Wijzig reactieProfiel van AngelOfDeathQuote dit bericht

Tuinen?


Deathmetal luisteren op balkon.


"Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff"


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 07-04-2007 20:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Nieuw project: het buitenterrarium. Om toch weer iets met koudbloedige diertjes te gaan doen, heb ik besloten om een buitenterrarium aan te leggen. Hierin wil ik Koreaanse vuurbuikpadjes (Bombina Orientalis) en smaragdhagedissen (Timon Lepidus) gaan houden. En als de ruimte het toelaat, laat ik er misschien ook nog een paar Chinese dwergkwartels in rondlopen. Ik ben al even aan het brainstormen en ben van mening dat dit iets heel moois kan gaan worden.


spelfout weggehaald...


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 07-04-2007 20:15 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Ben nu volop bezig met deze hoek te herwaarderen, dit wordt mijn kruidentuin

Daar waar de frambozenstruiken stonden (nu stond er nog 1 plantje, al de rest was dood) staat nu niks meer, de composthoop is ge-update (netje ervoor gespannen voor luchtcirculatie te bekomen)
Overmorgen nog een deel doen en volgende week kan ik beginnen planten


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-04-2007 22:17 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zo, nieuwe schuytting delen gezet, stroom in de tuin, planten erin, morgen nog eucalyptus boom in vooertuin zetten en het is zo'n beetje klaar ... dan beetje bij houden en er niet teveel aanzitten ...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 07-04-2007 23:02 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Tja, het huisje en het beestje had je al hè.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 08-04-2007 0:24 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 7 april 2007 22:17 schreef Jenje het volgende:
stroom in de tuin

:huh:


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 08-04-2007 4:08 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 8 april 2007 0:24 schreef M. het volgende:
:huh:

Ik denk dat Jenje stroom voor lichten, stopcontacten en ev. een tuinhuisje bedoelt, doch kan het ook zijn dat hij stromend water bedoelt, allerhande snelkoppelingen voor de aansluiting van een tuinslang, buitendouche, bubbelbad oid. bedoelt.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 08-04-2007 9:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2007 20:08 schreef varanus het volgende:
Nieuw project: het buitenterrarium. Om toch weer iets met koudbloedige diertjes te gaan doen, heb ik besloten om een buitenterrarium aan te leggen. Hierin wil ik Koreaanse vuurbuikpadjes (Bombina Orientalis) en smaragdhagedissen (Timon Lepidus) gaan houden. En als de ruimte het toelaat, laat ik er misschien ook nog een paar Chinese dwergkwartels in rondlopen. Ik ben al even aan het brainstormen en ben van mening dat dit iets heel moois kan gaan worden.


Vandaag even naar het bos om vast decoratiemateriaal te zoeken. Volgende week de zooi uitgraven en ongediertedicht maken denk ik. Hier heb ik verdomme echt zin in. Dit gaat iets moois worden ja!


spelfout weggehaald...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 08-04-2007 9:40 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik zal vandaag eerst maar eens de rest van de tuin afgraven, dan kan er nieuw graszaad in. Nog best een klus, een tuin die 6 jaar verwaarloosd is geweest opknappen.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Ate
Usericon van Ate
Posted 08-04-2007 9:56 by Ate Wijzig reactieProfiel van AteQuote dit bericht

gister voor het eerst weer gegrasmaaid(of is het grasgemaaid?)
hehe,elk jaar gaat er een stukje 'tuin' weg en komt er een stukje gras bij,lekker makkelijk


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-04-2007 18:42 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht




Deze soorten komen in mijn buitenterrarium...


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 09-04-2007 19:40 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Zijn die beesten winterhard?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-04-2007 19:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 april 2007 19:40 schreef Jällö het volgende:
Zijn die beesten winterhard?


Mits er een diepe overwinteringsplaats is wel. En die ga ik ook zeker aanleggen. En ik ben niet de eerste hoor die deze twee soorten buiten ga houden. Zijn meer mensen met buitenterraria en de ervaringen met deze soorten zijn goed. Ook als ze het hele jaar door buiten zitten. Ik neem geen onnodige risico's dus


spelfout weggehaald...


Rudolf
poep je niet, dan rust je nog
Usericon van Rudolf
Posted 09-04-2007 19:56 by Rudolf Wijzig reactieProfiel van RudolfQuote dit bericht

leuk zo'n terarium achter huis, niet aan mij besteed.

heb maar een halve postzegel als tuin m'n vrouw is bang voor alles wat koudbloedig is


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 09-04-2007 20:56 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

ben vandaag maar us 23791567 paardebloemen wezen killen


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-04-2007 21:05 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 29 juni 2006 14:21 schreef Burzum het volgende:
Wij hadden ooit brulkikkers, van die vette motherfokkers.

De hele nacht een tyfuslawaai, maar de buurvrouw kon het wle waarderen hehe.


hehehe


Je moeder.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 20-04-2007 9:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zometeen een deksel in elkaar knutselen en dan vanmiddag de eerste padjes ophalen Foto's binnenkort...


spelfout weggehaald...


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen