IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Het tuin topic... Vorige pagina | Volgende pagina
Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 06-05-2008 21:51 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Ghehe, wij hebben de nieuwe voortuin er net een week in liggen. Altijd handig, een maat die toevallig hovenier is
Zal morgen eens een foto omhoog laden.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 07-05-2008 16:44 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2008 18:00 schreef Dentz het volgende:
Heerlijk tuinier weer.
Vrijdag een terras erin geknald en een goeie 10 vierkante meter antiworteldoek uitgegraven.
Gister nog een beetje bezig geweest met onkruid wieden en een bospaadje door de tuin aangelegd.


Je kan ook gewoon snoeien, hoef je ook geen bospaadje aan te leggen.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 07-05-2008 18:58 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2008 16:44 schreef Lionheart het volgende:
Je kan ook gewoon snoeien, hoef je ook geen bospaadje aan te leggen.

Klopt.
Maar de vorige bewoners vonden het nodig om 30m² antiworteldoek te bedekken met 15cm grond. ....
Dat moet er dus uit.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 07-05-2008 19:04 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

Dat rond de omcirkelde zwarte vlek is mijn tuin, tot het hek van de buren ergens ver weg :p



Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip


Julia
Nevermind Me
Usericon van Julia
Posted 09-05-2008 18:03 by Julia Wijzig reactieProfiel van JuliaQuote dit bericht

ja we moeten hoognodig eens wat aan de achtertuin doen...









en 2 BBQ's is wat overdreven



[Dit bericht is gewijzigd door Julia op 09-05-2008 18:04]


er zit wel een steekje/neurotransmittor los, maar ik ben niet gek! ;P


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 09-05-2008 18:09 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 9 mei 2008 18:03 schreef Julia het volgende:
en 2 BBQ's is wat overdreven


Nee hoor, dat was uitstekend de vorige keer



ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 09-05-2008 19:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

een verwilderde tuin kan best heel tof zijn, maar het duurt meestal erg lang voordat het er tof uitziet.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-05-2008 10:08 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2008 19:14 schreef ElitE het volgende:
een verwilderde tuin kan best heel tof zijn, maar het duurt meestal erg lang voordat het er tof uitziet.


Stukkie tuin wat ik als buitenbak gebruik laat ik ook min of meer verwilderen. Veel houtstronkenzooi en stenen erin. Wat wilde bloemenzaad erin en laat maar gaan. Prachtbiotoop voor salamanders. Zitten in het vijvertje in ieder geval twee koppeltjes salamanders. Die zijn ´s avonds druk bezig met paaien, mooi gezicht. De grote vijver zit momenteel weer vol larven van padden. Net nog effe gesproeid, maar aan de weersverwachtingen te zien kan ik daar straks wel weer een poosje mee stoppen...


spelfout weggehaald...


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 05-08-2008 19:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht



Weer eens wat anders dan een tuinkabouter.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-08-2008 19:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

haha gaaf!


Je moeder.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-08-2008 7:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

In het voorjaar een aantal paprika en peperplanten in kweekbakken gezaaid. Paprikaplanten wil niet echt lukken, maar er staan momenteel zo´n 20 peperplanten waar al een aardig aantal pepers in hangen. Binnenkort veel hete gerechten maken dus Volgend voorjaar wat uitbreiden met meerdere soorten denk ik. Inspiratie opgedaan bij www.chillipeppers.nl Dat wordt hobby nummer 26 ofzo...


spelfout weggehaald...


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-03-2009 12:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Yay, binnenkort eens bezig een border maken met allerlei planten/bloemen. Nog meer lui bezig met de tuin?


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-03-2009 12:53 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Iemand nog belang bij 3 á 4 kuub sierstenen?

Oh ja, gratis af te halen.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 02-03-2009 12:54]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2009 13:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Formaat?


Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 02-03-2009 13:32 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2009 12:51 schreef MMayo het volgende:
Yay, binnenkort eens bezig een border maken met allerlei planten/bloemen. Nog meer lui bezig met de tuin?


Jep, maar 't is inmiddels meer een 6-jaren project...

In ieder geval in 't voorjaar een nieuw terras laten straten en daar maar eens kijken wat we met de rest van de tuin moeten. Gaat helaas nog heel wat uren werk in zitten.


..."Hate can only create more hate"...


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2009 13:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Heb de achtertuin maar eens geverticuteerd .. binnenkort eens opnieuw gras inzaaien.


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 02-03-2009 13:51 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2009 13:32 schreef Immortella het volgende:
Jep, maar 't is inmiddels meer een 6-jaren project...

In ieder geval in 't voorjaar een nieuw terras laten straten en daar maar eens kijken wat we met de rest van de tuin moeten. Gaat helaas nog heel wat uren werk in zitten.


Hier ligt geen bestrating of naja een klein pad en verder grasveldje met rondom ruimte voor een border en die border mag ik gaan inrichten enzo. Hartstikke leuk, ondanks dat het niet mijn tuin is ghehe.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-03-2009 13:52 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Ik heb in mijn tuintje in Utrecht heel wat uren werk zitten. Was wel een gave tuin. Elk seizoen een plant dat bloeide. Wat verschillende kruiden erin.. stukkie gras. In het begin 5 spaden diep gegraven om die verdomde 7blad er wat uit te krijgen. Maar toen ik met kerst mijn tuin terug zag was het weer dezelfde bouwput als toen we er kwamen wonen. Jammer


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 02-03-2009 14:13 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

oei, pijnlijk onderwerp, tuin.. Bijzonder veel werk dit jaar, gras heeft groot onderhoud nodig, moet iets van schuurtje maken, heb ook nog een stuk of wat gezellige plantenbakken over,

deze, en die moeten eerst weg ! Dus als iemand ze echt nodig heeft....


Vind ik ook niet


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 02-03-2009 14:15 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Grmbl. Omdat ik op een zachte winter rekende had ik de tuin vol planten uit het zuiden als b.v. passiebloem staan. Alles kapot gevroren. Dat wordt borders leegtrekken en de boel omspitten volgend weekend.
Ik denk dat ik er fruitbomen in ga zetten. En wat nieuw spul tegen de schutting en de achtermuur.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 02-03-2009 14:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

dat weegt zeker?


signature


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 02-03-2009 14:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2009 12:53 schreef Dentz het volgende:
Iemand nog belang bij 3 á 4 kuub sierstenen?

Oh ja, gratis af te halen.
Wat voor stenen? Formaat? Foto?


RGB
Usericon van RGB
Posted 02-03-2009 14:37 by RGB Wijzig reactieProfiel van RGBQuote dit bericht

quote:
Op 9 mei 2008 18:03 schreef Julia het volgende:





Een hunebed! Gaaf!


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 02-03-2009 14:45 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 2 maart 2009 14:15 schreef Hypnos het volgende:
dat weegt zeker?


u bedoelt die bakken van me ?


Vind ik ook niet


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 02-03-2009 15:50 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 2 maart 2009 13:10 schreef Jenje het volgende:
Formaat?

5 á 7 cm. Te groot voor grind eigenlijk te klein voor een rotstuin.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen