IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Het tuin topic... Vorige pagina | Volgende pagina
Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 07-06-2006 12:54 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2006 12:53 schreef Jenje het volgende:
jA ZO HEB IK ZE IDD OOK EROP GEKREGEN (kut capslock)

Nha ja, wordt weer ochtendje beunen ... klote zooi ...


Ach mooi weer erbij muziekje erbij, is het zo gedaan.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2006 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is ook zo .. zaterdag misschien ...




Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-06-2006 17:08 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

zaterdag is er voetbal


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2006 17:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ik heb gelukkig geen grote grasmat ...


Oud Vuil
Usericon van Oud Vuil
Posted 07-06-2006 19:20 by Oud Vuil Wijzig reactieProfiel van Oud VuilQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

He bah, de tuin. We hebben een minituin voor het huis waar 1 boompje en 1 rozenstruik staan. In de achtertuin ligt een sinds jaren overleden grasmat met aan de zijkant wat aarde met aardbeiplantjes en wat kruiden. En verder hebben we daar een terras.

Wat haat ik tuinieren, zeg.



de laar
Usericon van de laar
Posted 07-06-2006 19:35 by de laar Wijzig reactieProfiel van de laarQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2006 12:45 schreef Jenje het volgende:
Nee het is geen onkruid, is door de vorige bewoners geplant. Behoorlijk dikke wortels en behoorlijk stevig ook ..

Klinkt als Heliopsis (ofzoiets).
Die worden maar 2 meter hoog,komen gele bloemen in en kom je nooit meer vanaf.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-06-2006 20:07 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2006 19:20 schreef Oud Vuil het volgende:
Wat haat ik tuinieren, zeg.


Idem. Oude huis had een 25-30m2 tuin. Nevah again !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 07-06-2006 20:28 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2006 20:07 schreef Argus het volgende:
Idem. Oude huis had een 25-30m2 tuin. Nevah again !

Pleur dr grasveld neer, een paar schapen en/of geiten en het is toch opgelost? Ik wil juist een kei grote tuin, voor allemaal beestjes!!


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-06-2006 20:33 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2006 20:28 schreef Marjolijn het volgende:
Pleur dr grasveld neer, een paar schapen en/of geiten en het is toch opgelost? Ik wil juist een kei grote tuin, voor allemaal beestjes!!


Ik had er negers in...
En een mega egel.

Maar shapen en geiten midden in een stad gaan zo rottig LOL De buren gaan ze slachten enzo.
Beestjes binnen FTW !


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 07-06-2006 20:35 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2006 20:33 schreef Argus het volgende:
Ik had er negers in...
En een mega egel.

Maar shapen en geiten midden in een stad gaan zo rottig LOL De buren gaan ze slachten enzo.
Beestjes binnen FTW !

En gewoon betegelen met hier en daar een denneboom? Hoef je niks aan te doen


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 07-06-2006 20:37 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 7 juni 2006 20:35 schreef Marjolijn het volgende:
En gewoon betegelen met hier en daar een denneboom? Hoef je niks aan te doen

Neu, ik had een mega bloesem, 11 verschillende varens en wat hoeken diverse bamboe en ehh andere zooi.
En een heg.
En een bramenstruik.

Gedoe allemaal

Nu heb ik alleen een meter of 10 balkon


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-06-2006 16:10 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik heb best wel groene vingers. En ik mag dagelijks betaald losgaan op een tuin van zo'n 1500 vierkante meter.

Schoffelen en shit doe ik niet graag. Dingen omzagen daarintegen is erg leuk.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 08-06-2006 16:34 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

Mijn tuin is 7 meter breed en 47 meter diep. de achterste 10 meter is helemaal ingesloten met groen.
D'r staat me alleen 4 maanden achterstallig onderhoud te wachten.. Ik ga maar een motorzeis huren denk ik


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-06-2006 16:44 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik heb pas een gave tuin!
Hij is ongeveer 1,5 bij 2 meter en staat vol met onkruid en een kerstboom.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 08-06-2006 16:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Is er al een balkontopic?

Of mag ik ook over mijn balkon praten in het tuintopic?

Dat zou ik namelijk wel leuk vinden.


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-06-2006 16:48 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 8 juni 2006 16:47 schreef Schaep het volgende:
Is er al een balkontopic?

Of mag ik ook over mijn balkon praten in het tuintopic?

Dat zou ik namelijk wel leuk vinden.

Van mij mag je.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Marjolijn
Satyricon heerscht
Usericon van Marjolijn
Posted 08-06-2006 17:17 by Marjolijn Wijzig reactieProfiel van MarjolijnQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2006 16:34 schreef skarmoon het volgende:
Mijn tuin is 7 meter breed en 47 meter diep. de achterste 10 meter is helemaal ingesloten met groen.
D'r staat me alleen 4 maanden achterstallig onderhoud te wachten.. Ik ga maar een motorzeis huren denk ik

Is jouw avatar tevens je huis?


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 08-06-2006 17:21 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Dat is lekker diep ...pfew. Kan je je geld wel in kwijt. Tuinen zijn geld vreters als je het eeen beetje mooi wilt maken.


Fire
Usericon van Fire
Posted 08-06-2006 17:24 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

Mijn ouders zijn al een half jaar bezig de tuin opnieuw aan te leggen. Altijd leuk een stukje schuine grond bij kopen



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 08-06-2006 17:30 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik heb geen tuin maar wel een flink plat dak (50m2). Ben al een tijd van plan daar een dakterras op te maken.

Hardhouten planken op dragers, omheining van hardhout zodat je niet met je dronken kop naar beneden kan flikkeren, wat hardhouten meubels erop en een flinke parasol, plantenbakken, leuk!

Maar goed, dan mag ik daar wel flink wat $$$ voor opzij gaan zetten. Deze zomer zal het niet meer lukken dus, haha

Gelukkig hebben mijn schoonouders een gigantische tuin zodat ik af en toe wel van de geneugten van het hebben van een tuin kan proeven.

En, sja, als ik accuut behoefte heb in het groen te gaan zitten, ik heb diverse parken en zelfs een bos op max 10 minuten fietsen.


skarmoon
*kwispel*
Usericon van skarmoon
Posted 08-06-2006 17:58 by skarmoon Wijzig reactieProfiel van skarmoonQuote dit berichthttp://www.myspace.com/skarmoon

quote:
Op 8 juni 2006 17:17 schreef Marjolijn het volgende:
Is jouw avatar tevens je huis?
Nee, da's slot Loevestein. Maar ik ga echt niet veel geld in die tuin pompen. Ik hou wel van een beetje wild, en het is wel te gek om vlak bij het stadscentrum je eigen bos te hebben.


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 09-06-2006 9:07 by Argus Wijzig reactieProfiel van ArgusQuote dit bericht

quote:
Op 8 juni 2006 17:30 schreef Snaack het volgende:
Ik heb geen tuin maar wel een flink plat dak (50m2). Ben al een tijd van plan daar een dakterras op te maken.



Ik zo'n 100m2. Ik zie mezelf alleen dat dak niet op klimmen steeds... Al kan ik intern wel een trap maken via het bovenlicht in de gang

quote:

En, sja, als ik accuut behoefte heb in het groen te gaan zitten, ik heb diverse parken en zelfs een bos op max 10 minuten fietsen.


Als ik de deur uitloop loop ik al een minipark in En de buren roepen af en toe naar boven of ik bier wil


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 09-06-2006 9:19 by Cpt.Chaos Wijzig reactieProfiel van Cpt.ChaosQuote dit berichthttp://www.chaos.antisociaal.nl

Voor alle mensen die klagen dat ze een tuin hebben:

Jullie zijn niet wijs...

ik heb een redelijk balkon, maar mijn god wat wil ik weer graag een tuin...

en tuinieren is heerlijk en hoeft echt neit vreselijk veel te kosten als je maar de tijd neemt... en creatief bent met materialen... ...

ik zou wel een mooie tuin willen en dan flink moeras erin aanleggen...


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 09-06-2006 9:46 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2006 9:19 schreef Cpt.Chaos het volgende:
Voor alle mensen die klagen dat ze een tuin hebben:

Jullie zijn niet wijs...






Mooie reptielentuin niks voor jou? Staan wel mooie foto's in Lacerta

Lijkt mij ook wel wat, maar is een verdomd duur geintje om aan te leggen...

Edit: In "Onder het Palmblad" staan ook wel leuke ideetjes

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 09-06-2006 9:46]


spelfout weggehaald...


Cpt.Chaos
No antivenom available...
Usericon van Cpt.Chaos
Posted 09-06-2006 9:52 by Cpt.Chaos Wijzig reactieProfiel van Cpt.ChaosQuote dit berichthttp://www.chaos.antisociaal.nl

quote:
Op 9 juni 2006 9:46 schreef varanus het volgende:


Mooie reptielentuin niks voor jou? Staan wel mooie foto's in Lacerta

Lijkt mij ook wel wat, maar is een verdomd duur geintje om aan te leggen...

Edit: In "Onder het Palmblad" staan ook wel leuke ideetjes


Ja zekers... dat zou inderdaad het ultieme zijn... heb ook al hele ideeen daarover.... mooie geul met lekker veel verstopplaatsen en dan wat leuke diertjes erin... dat zou inderdaad wel wat zijn... moet je wel je tuin hermetisch afsluiten zodat ze niet ineens bij de buren in de tuin zitten anders krijg je weer van dat gezeik over gevaarlijke enge dieren... (natuurlijk...) hahaha...

dit voorjaar trouwens een helemaal melanistische vipera berus gezien... helemaal zwart, super was dat...

heb jij trouwens uberhaupt nog iets zitten? of echt destijds met de 'kroeg' bouwen alles de deur uitgedaan?


if testing is the art of finding bugs, programming must be the art of inserting them


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen