IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : Het tuin topic... Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 11-02-2008 22:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ammoniak geur


signature


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 11-02-2008 22:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Ik wil ook een tuin
Naja dit voorjaar maar weer even mijn balkon pimpen, die ziet er nu ook niet uit zonder planten. En dit jaar eens een fikse BBQ houden in de achtertuin van de flat waar ik in woon.


Nix
Usericon van Nix
Posted 11-02-2008 22:54 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Hoeft toch niet in je kelder te gebeuren. Een schuurtje is ook prima.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 11-02-2008 22:57 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik heb een tuin. Is nu alleen een zooitje, maar straks als alles weer gesnoeid moet worden zal alles er weer strak bijstaan. 'k kan niet wachten tot er weer gbbqd kan worden.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 12-02-2008 8:37 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 11 februari 2008 22:46 schreef Hypnos het volgende:



Eventueel in de kelder of op een donkere plaats. In dit geval moeten we stro gebruiken vanuit de stal dat we nat gaan maken. We leggen het stro op een hoopje en bevochtigen het met regelmaat. Dan om de 5 dagen keren we de hoop om en doen dit tot het stro bruin wordt en verkruimeld is. Als er geen sterke geur meer loslaat (ammoniak geur), is de 'kompost' klaar voor gebruik.
Je vergeet het toevoegen van paardenmest Anders duurt dat composteren behoorlijk lang


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 12-02-2008 8:42 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik ga echt geen haver beginnen eten!


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 22-04-2008 10:24 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Het weer wordt weer beter. Eerste vuurbuikpad gisteren weer gezien en de gewone padden en salamanders in de vijvers zijn ook weer actief. Nu nog een graadje of 15 omhoog en dan weer lekker met een koud biertje in de tuin vertoeven. Gisteren tijdens het slachten van een paprika wat pitjes te drogen gelegd, kijken of ik wat paprikaplantjes kan kweken. En lukt dat niet, dan maar weer wat kant en klare paprikaplantjes kopen..

Vorig jaar nog een stek van een wilde roos van een braakliggend terrein meegnomen en geplant. Dat wou niet echt lukken, maar hij begint het nu goed te doen. En m´n bramenstruik begint ook goed uit te lopen.

Lekker hoor, een tuin


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2008 10:31 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe vorig jaar nog paar kilo hennepzaad in de wijk gestrooit maar jammer genoeg heb ik nergens echt wat teruggezien behalve in huis daar is nog best een leuk plantje uit gekomen.

dit jaar heb ik het zaad ergens anders vandaan gehaald, k hoop nu met wat meer succes, k kan ook nog even proberen met wat hormonen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 22-04-2008 10:57 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

quote:
Op 11 februari 2008 22:51 schreef Hypnos het volgende:
ammoniak geur

Ammoniak geur is bah! Dat hebben wij zo al in de tuin, onze 2 katten vinden het namelijk leuk om de zandbak en de voortuin vol te pissen, terwijl we toch 2 goedbijgehouden kattenbakken hebben, iemand een tip behalve castreren?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 22-04-2008 11:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

je hebt van de sprays enzo maar weet neit of dat werkt, misschien zelf erin pissen dat dat verjaagd maarja t zijn je eigen katten dan is dat misschien wat lastiger.

zelf pissen helpt goed tegen honden vossen en ander gespuis in je tuin, en natuurlijk tegen onkruid(k heb al veel onkruid laten verdwijnen).


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


BerserkerWoman
:)
Usericon van BerserkerWoman
Posted 22-04-2008 11:18 by BerserkerWoman Wijzig reactieProfiel van BerserkerWomanQuote dit berichthttp://zathuracs.tumblr.com

Ok, ik zal me binnenkort eens een pistuitje aanschaffen


Nix
Usericon van Nix
Posted 22-04-2008 11:29 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2008 10:24 schreef varanus het volgende:
Het weer wordt weer beter. Eerste vuurbuikpad gisteren weer gezien en de gewone padden en salamanders in de vijvers zijn ook weer actief. Nu nog een graadje of 15 omhoog en dan weer lekker met een koud biertje in de tuin vertoeven. Gisteren tijdens het slachten van een paprika wat pitjes te drogen gelegd, kijken of ik wat paprikaplantjes kan kweken. En lukt dat niet, dan maar weer wat kant en klare paprikaplantjes kopen..

Vorig jaar nog een stek van een wilde roos van een braakliggend terrein meegnomen en geplant. Dat wou niet echt lukken, maar hij begint het nu goed te doen. En m´n bramenstruik begint ook goed uit te lopen.

Lekker hoor, een tuin




Ik heb mijn kikzorro's nog niet gespot.


Onze graskarper is er ook al vandeur. (Die was met z'n 90 cm eigenlijk ook te groot voor onze vijver en is geadopteerd door een andere eigenaar voor in een waterbassin.)

Wel hebben we weer enorm veel goudvis-mini's. Ik denk ook dat er andere mini's in zitten; goudvissen hebben toch geen stippies als baby zijnde?

Oh ja, en er is een mama koi gespot


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 03-05-2008 8:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zometeen effe 36 vierkante meter hardhouten terras schoonspuiten.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-05-2008 17:24 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Zo, paprika, uitjes, komkommers, spaanse pepers en wilde bloemen gezaaid...


spelfout weggehaald...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 05-05-2008 17:26 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Gurbe-Jan de tuinman


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-05-2008 17:30 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 5 mei 2008 17:24 schreef varanus het volgende:
Zo, paprika, uitjes, komkommers, spaanse pepers en wilde bloemen gezaaid...


Die komkommers eet je ook op?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-05-2008 17:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 5 mei 2008 17:30 schreef Burzum het volgende:
Die komkommers eet je ook op?


Nee, ik hanteer de tuinslang eerst, en wat daarna gebeurt weet je al...


spelfout weggehaald...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 05-05-2008 18:00 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Heerlijk tuinier weer.
Vrijdag een terras erin geknald en een goeie 10 vierkante meter antiworteldoek uitgegraven.
Gister nog een beetje bezig geweest met onkruid wieden en een bospaadje door de tuin aangelegd.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-05-2008 17:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Net basilicum, peterselie en bieslook geplant...


spelfout weggehaald...


Nix
Usericon van Nix
Posted 06-05-2008 17:32 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2008 11:29 schreef Nix het volgende:
Oh ja, en er is een mama koi gespot



En is nu dood. Kuit was versteent.


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-05-2008 18:33 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2008 17:28 schreef varanus het volgende:
Net basilicum, peterselie en bieslook geplant...

Afgelopen zondag. Scrambled Egg in de zon nuttigen en dan verse bieslook knippen en dat eroverheen mieteren.
Binnenkort weer aarbeien van eigen planten.
Eigen spul telen heerst.

[Dit bericht is gewijzigd door Dentz op 06-05-2008 19:58]


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 06-05-2008 19:28 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

toch lijkt aambeien telen mij een niet zo leuke bezigheid


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-05-2008 19:58 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2008 19:28 schreef Dodo het volgende:
toch lijkt aambeien telen mij een niet zo leuke bezigheid

Waar heb jij het over?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dodo
Usericon van Dodo
Posted 06-05-2008 20:01 by Dodo Wijzig reactieProfiel van DodoQuote dit bericht

jaa snel veranderen he nu is mijn grapje niet meer leuk. *volgende keer quoten*


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 06-05-2008 20:43 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Automagische spelling check van Firefox kwam er mee. Niet kijken en aannemen dat de bovenste in het rijtje het goede was.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen