IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuw nieuws topic deel teveel Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 13-02-2007 18:36 by blonde rockgod Profiel van blonde rockgodhttp://www.departuremetal.com

Bedrijfsborrel stimuleert creativiteit

Uitgegeven: 13 februari 2007 13:14

AMSTERDAM - Een bedrijfsborrel vergroot de creativiteit op de werkvloer. Dat blijkt dinsdag uit een onderzoek van het economisch bureau van ING Bank onder ruim 1700 ondernemingen in het midden- en kleinbedrijf.

Het nieuwe kabinet trekt de komende vier jaar 4,3 miljard euro uit voor projecten die de economie 'slimmer' moeten maken. Uit onderzoek van ING Bank blijkt dat bedrijven medewerkers weinig stimuleren met ideeën te komen. De onderzoekers hebben tien geboden opgesteld voor succesvol ondernemen met personeel.




Een borrel is volgens het rapport één van de beste initiatieven die de verhouding tussen werknemers verbetert. "Mensen gaan zich doorgaans veiliger en vertrouwder voelen wanneer ze elkaar beter kennen en worden dan minder geremd in het uiten van ideeën", concluderen de onderzoekers. Uit de enquête blijkt dat bij 80 procent van de ondervraagde bedrijven niet regelmatig wordt geborreld.

Doorstroming

Ook doorstroming van werknemers, contact met leveranciers en het volgen van cursussen zijn volgens het rapport initiatieven die succes opleveren. Daarnaast stimuleert het afschaffen van overbodige regels de creativiteit van werknemers. Uit het onderzoek blijkt dat 90 procent van de ondernemers deze mening onderstreept.

Toch beperkt 70 procent van de ondernemers zijn personeel door regels en voorschriften.



Mooi nieuws!



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 13-02-2007 18:51 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

Hehe 1 keer per maand gratis zuipen bij TomTom: Die hebben het wel begrepen


Zenial


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 13-02-2007 19:29 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

quote:
Op 13 februari 2007 18:51 schreef Zenial het volgende:
Hehe 1 keer per maand gratis zuipen bij TomTom: Die hebben het wel begrepen

Tsja, dan maar op een andere manier de weg kwijtraken als het niet meer lukt te verdwalen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2007 21:48 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 februari 2007 17:05 schreef Judge M. het volgende:
Wat is er mis met halal voedsel?

Ik kom in Utrecht regelmatig in een halal-cafetaria en qua hygiene kan de gemiddelde Nederlandse frietboer daar nog een puntje aan zuigen.

Of wil je kost wat kost varkensvlees eten of ben je gewoon xenofobisch aangelegd?


Het verschil is dat je er ZELF voor kiest. In het geval van die school wordt vanwege de geloofsovertuiging van een groep aan iedereen een bepaalde gedragsnorm opgelegd.

Wat zou jij ervan zeggen als in alle scholen in het katholieke zuiden aan iedereen een verbod op het eten van vlees op vrijdag opgelegd zou worden?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-02-2007 21:51 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 februari 2007 21:48 schreef Chelman het volgende:
Het verschil is dat je er ZELF voor kiest. In het geval van die school wordt vanwege de geloofsovertuiging van een groep aan iedereen een bepaalde gedragsnorm opgelegd.

Wat zou jij ervan zeggen als in alle scholen in het katholieke zuiden aan iedereen een verbod op het eten van vlees op vrijdag opgelegd zou worden?
Ik wacht nog steeds op het eerste gegronde bezwaar tegen halalvoer. Als ik aan mijn katholieke school gegrond bezwaar kan maken dat ik op vrijdag vlees zou moeten eten, dan zou ik dat ook zeker niet nalaten.

Maar goed, sinds ik een vegetarische vriendin heb, ben ik er wel achter dat er ruim voldoende alternatieven zijn om niet van de honger om te komen. Net zo min als je van halal-voedsel doodgaat. Ze kunnen ook altijd nog zelf hun boterhammen smeren

edit: daarnaast zijn zowel scholen als bedrijven zelf vrij om hun eigen regels te bepalen. Waarom heeft een liberaal als jij daar nu ineens weer bezwaar tegen als het je even niet uitkomt?

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 13-02-2007 21:55]



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 13-02-2007 21:51 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

+1.

EDIT: Die +1 was dus voor Chelman.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 13-02-2007 21:52]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2007 21:56 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 februari 2007 21:51 schreef Judge M. het volgende:
Ik wacht nog steeds op het eerste gegronde bezwaar tegen halalvoer.


Er is niks tegen halalvoer. De tering, ik koop zelf mijn vlees bij een Turkse slager. Het gaat niet om alternatieven maar op het opleggen van een geloofsnorm aan mensen die geen drol met dat geloof te maken hebben.

quote:

Als ik aan mijn katholieke school gegrond bezwaar kan maken dat ik op vrijdag vlees zou moeten eten, dan zou ik dat ook zeker niet nalaten.


Ik had het niet over katholieke scholen. Ik had het over scholen in het katholieke zuiden. Openbare scholen dus. Aangezien het in dat nieuwsberichtje niet over islamitische scholen ging ga ik ervan uit dat een islamitische levensnorm opgedrongen wordt aan kinderen die naar openbare scholen gaan en in overgrote meerderheid geen moslim zijn.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2007 22:00 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 februari 2007 21:51 schreef Judge M. het volgende:
edit: daarnaast zijn zowel scholen als bedrijven zelf vrij om hun eigen regels te bepalen. Waarom heeft een liberaal als jij daar nu ineens weer bezwaar tegen als het je even niet uitkomt?


Zijn het particuliere scholen dan? Nee, het zijn openbare scholen.

In België bestaat er een leerplicht en de staat zegt net als hier dat ze voor openbaar onderwijs zorgen. Aangezien het hier over 'scholen in Antwerpen' gaat, ga ik ervan uit dat de Antwerpenaren geen keus hebben.... En laat liberalisme nu een mogelijkheid tot maken van eigen keuzes inhouden....ik weet het, het is een beangstigend begrip.

Als het particuliere of islamitische scholen betrof zou ik er geen enkel bezwaar tegen hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-02-2007 22:03]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-02-2007 22:08 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 13 februari 2007 22:00 schreef Chelman het volgende:
Als het particuliere of islamitische scholen betrof zou ik er geen enkel bezwaar tegen hebben.
En het mooie is dat dergelijke details vaak niet bekend gemaakt worden bij de berichtgeving..



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-02-2007 22:14 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 13 februari 2007 22:08 schreef Judge M. het volgende:
En het mooie is dat dergelijke details vaak niet bekend gemaakt worden bij de berichtgeving..


Het feit dat dit een plannetje van een Antwerpse wethouder Robert Voorhamme is, zou toch wellicht een hint kunnen zijn dat het niet om particuliere scholen gaat.


Je mag drie keer raden van welke partij de beste man afkomstig is.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 13-02-2007 22:17 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Dat zal dan wel de SP.A zijn maar ondanks dat neem ik dergelijke berichten gewoon voor kennisgeving aan. Er is in dergelijke gevallen veelal nog niks beslist. Idem met de proefballonnetjes van Nawijn indertijd.



Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-02-2007 23:34 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 13 februari 2007 22:17 schreef Judge M. het volgende:
Dat zal dan wel de SP.A zijn maar ondanks dat neem ik dergelijke berichten gewoon voor kennisgeving aan. Er is in dergelijke gevallen veelal nog niks beslist. Idem met de proefballonnetjes van Nawijn indertijd.
Of er nu wel of niet al iets is beslist, het idee an sich is FOUT. Secularisme, vrijheid van keuze en allerlei andere belangrijke normen en waarden die aan de basis van onze en de Belgische democratie staan, komen in het gedrang. Niet bepaald wenselijk, me dunkt.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 14-02-2007 8:22 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Het kabinet is grotendeels bekend...

Ronald Plasterk minister op onderwijs! Woohoo! Eindelijk, EINDELIJK een beta op onderwijs. Na al die softe bestuursprutsers iemand die weet wat echt belangrijk is: technische en natuurwetenschappelijke opleidingen.

Maar waarom maria van der hoeven als BELONING naar ez gaat? Dat mens heeft een chaos gemaakt van het hele onderwijs-systeem.


Dear dirty delightful old drunken old days


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2007 8:29 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Lesbische CDA-ster op landbouw .. hmmm ...


Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 14-02-2007 9:05 by Mikeee Profiel van Mikeee

quote:
Op 13 februari 2007 22:14 schreef Chelman het volgende:
Voorhamme

LOL!
How ironic.



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-02-2007 9:42 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Drie jaar geëist voor seksueel misbruik meisjes

Uitgegeven: 13 februari 2007 16:56
Laatst gewijzigd: 13 februari 2007 16:57
LEEUWARDEN - Justitie heeft dinsdag voor de rechtbank in Leeuwarden drie jaar cel, waarvan een jaar voorwaardelijk geëist tegen een 41-jarige man uit Witmarsum vanwege seksueel misbruik van vier minderjarige meisjes.

De vrouw van Gerrit K. was oppasmoeder in Witmarsum. De verdachte zou kinderen die aan de zorg van zijn vrouw waren toevertrouwd in de afgelopen zes jaar ernstig hebben misbruikt.

K. sprak dinsdag alle beschuldigingen tegen. Justitie verdenkt hem er overigens van dat hij nog twee meisjes heeft misbruikt. Die kinderen zijn echter zo jong dat ze geen betrouwbare verklaringen over het vermeende misbruik konden afleggen.


DRIE JAAR!!!!!!!

Godverdomme wat dacht je van levenslang?


Zenial


spectre
Usericon van spectre
Posted 14-02-2007 9:44 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 14 februari 2007 8:22 schreef Schaffelaer het volgende:
Ronald Plasterk minister op onderwijs! Woohoo! Eindelijk, EINDELIJK een beta op onderwijs. Na al die softe bestuursprutsers iemand die weet wat echt belangrijk is: technische en natuurwetenschappelijke opleidingen.



Ik had echt nooit verwacht dat hij het zou doen, verrassend .


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2007 9:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Nederlandse justitie scoort weer punten!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-02-2007 12:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dertienjarig meisje gehuwd in Brussel

Uitgegeven: 14 februari 2007 11:07

BRUSSEL - De Belgische autoriteiten onderzoeken de mogelijkheid het huwelijk van een dertienjarig meisje nietig te verklaren. De jonge bruid had trouwambtenaren van de Brusselse deelgemeente Schaarbeek wijsgemaakt dat ze ouder is.

Het meisje, dat er ouder uitziet voor haar leeftijd, had gezegd dat ze haar identiteitskaart was kwijtgeraakt. Haar familie speelde het spel mee.


De politie had een verklaring afgegeven dat het meisje haar identiteitskaart was kwijtgeraakt. Daarop kon die zonder enige controle een valse geboortedatum opgeven, meldde de Belgische krant La Dernière Heure woensdag.

Nietig

De politie onderzoekt nu waarom de opgegeven geboortedatum niet is gecontroleerd. Tegelijk proberen de ambtelijke diensten in Brussel het huwelijk nietig te verklaren.

Zelfs als het land van oorsprong een dergelijk huwelijk toestaat, blijft het in België onmogelijk op 13-jarige leeftijd te trouwen.



Altijd leuk, belgisch nieuws


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-02-2007 13:12 by Chelman Profiel van Chelman

Belgen en jeugdigen, een eeuwig bloeiende liefdesrelatie.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 14-02-2007 13:13 by Digerdoden Profiel van Digerdoden

De man met wie ze trouwde was zeker een jaar of 40?


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 14-02-2007 13:22 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 14 februari 2007 13:13 schreef Digerdoden het volgende:
De man met wie ze trouwde was zeker een jaar of 40?

Nee ik ben pas 29!


Zenial


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 14-02-2007 14:17 by Tenderstrike Profiel van Tenderstrike

quote:
Op 14 februari 2007 12:55 schreef Jenje het volgende:
Dertienjarig meisje gehuwd in Brussel

Uitgegeven: 14 februari 2007 11:07

BRUSSEL - De Belgische autoriteiten onderzoeken de mogelijkheid het huwelijk van een dertienjarig meisje nietig te verklaren. De jonge bruid had trouwambtenaren van de Brusselse deelgemeente Schaarbeek wijsgemaakt dat ze ouder is.

Het meisje, dat er ouder uitziet voor haar leeftijd, had gezegd dat ze haar identiteitskaart was kwijtgeraakt. Haar familie speelde het spel mee.


De politie had een verklaring afgegeven dat het meisje haar identiteitskaart was kwijtgeraakt. Daarop kon die zonder enige controle een valse geboortedatum opgeven, meldde de Belgische krant La Dernière Heure woensdag.

Nietig

De politie onderzoekt nu waarom de opgegeven geboortedatum niet is gecontroleerd. Tegelijk proberen de ambtelijke diensten in Brussel het huwelijk nietig te verklaren.

Zelfs als het land van oorsprong een dergelijk huwelijk toestaat, blijft het in België onmogelijk op 13-jarige leeftijd te trouwen.



Altijd leuk, belgisch nieuws


Update:

Update 14.05 uur
De Belgische zender VRT meldt dat het huwelijk al drie jaar geleden is gesloten. Haar huidige man, van Marokkaanse origine, had indertijd niet de juiste papieren, en gebruikte het huwelijk met het toen 13-jarige meisje om zich te regulariseren.

Het bedrog kwam vorig jaar aan het licht bij de gemeenteraadsverkiezingen. Er werden toen oproepingsbrieven verstuurd. De oudere zus van het meisje begreep niet waarom ze werd aangeschreven met de naam van de Marokkaanse man.

Het parket heeft nu twee onderzoeken geopend, één voor valse aangifte van het verlies van de identiteitskaart en één voor zedenfeiten, omdat de 22-jarige man met het 13-jarige meisje heeft samengeleefd. Het huwelijk wordt volgens de VRT automatisch nietig verklaard.



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 14-02-2007 19:02 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

En de vogel is gevlogen. Op soortgelijke wijze is Abou Jajah ook aan zijn verblijfsvergunning gekomen al zal dat niet met een 13-jarige geweest zijn.



Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 14-02-2007 19:07 by Lainedil (Speciaal lid) Profiel van Lainedilhttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 14 februari 2007 14:17 schreef Tenderstrike het volgende:Haar huidige man, van Marokkaanse origine,


AAaRGH ! GODVER!!! Als "ze" dat normaal vinden, doen ze dat maar lekker in hun eigen zandbak, godverdomme. Hier is geen plaats voor dat soort achterlijk tuig!!

[edit/nuancering: er is uiteraard ook genoeg NL-tuig te vinden, en ik haat niet alles wat niet uit West-Europa komt, maar met dit soort onzin vind ik persoonlijk dat het gore uitschot op mag rotten!]

[Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 14-02-2007 19:08]


Bruce Banner


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen