IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Bokito boos om gloeilampverbod [nieuwstopic] Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 06-06-2007 15:10 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 6 juni 2007 15:08 schreef ElitE het volgende:
idd , positieve discriminatie houd de negatieve discriminatie in stand.
Ik denk dat het het zelfs aanwakkert.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2007 15:13 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 6 juni 2007 15:08 schreef ElitE het volgende:
idd , positieve discriminatie houd de negatieve discriminatie in stand.


is het niet zo dat bij ene positieve discrimantie er tegelijkertijd een negatieve discriminatie optreedt(onbedoled weliswaar)


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 06-06-2007 15:31 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 juni 2007 15:10 schreef kwelgeest het volgende:
Ik denk dat het het zelfs aanwakkert.

niet als eerste oorzaak, maar het wordt er niet minder om.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 06-06-2007 15:55 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 6 juni 2007 15:13 schreef attila_de_hun het volgende:
is het niet zo dat bij ene positieve discrimantie er tegelijkertijd een negatieve discriminatie optreedt(onbedoled weliswaar)


dat zal toch wel moeten? door de een voor te trekken schaar je de ander daar toch automatisch achter?


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 06-06-2007 15:58 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 6 juni 2007 12:11 schreef Misanthrope het volgende:
Hoe moet hij dan reageren? 'Die lieve biculturelen hebben er vast niets mee te maken, daar heb ik nooit problemen mee, die hebben alleen maar het beste met ons voor!' Of wat?


haha, dat was wel gezellig geweest. hij had er wel bij mogen vertellen dat hij die familie 'kankernegers' zelf zo ontzettend liep te pesten. al jaren. buurjongetjhe mocht niet bij em in de buurt komen kregen de kinderen vlooien van enzo. vader was toch niets waard want hoe kunnen zwarten nou denken, en moeders was een lelijke zwarte kut, die niets anders kan dan schoonmaken.
mwah


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2007 16:00 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 6 juni 2007 15:13 schreef attila_de_hun het volgende:
is het niet zo dat bij ene positieve discrimantie er tegelijkertijd een negatieve discriminatie optreedt(onbedoled weliswaar)

Onbedoeld? Niks onbedoeld, onderbelicht misschien!

Het is onlosmakelijk met elkaar verbonden, dus dan is er geen sprake meer van of je het nou zo bedoelt hebt of niet. Als positieve discriminatie niet zonder negatieve kan, dan is het negatieve dus inherent aan het positieve.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 06-06-2007 16:47 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

Uitgegeven: 6 juni 2007 15:14
Laatst gewijzigd: 6 juni 2007 15:46

AMSTERDAM - De politie is op zoek naar een man die op Hemelvaartsdag in Amersfoort een 6-jarig jongetje onzedelijk heeft betast. Het slachtoffer was met zijn ouders bij McDonald's aan het eten toen hij naar de wc moest.

Toen hij na een tijdje terugkwam, vertelde hij wat hem was overkomen.



Het jongetje is rond 19.00 uur lastiggevallen in het toilet van de McDonald's-vestiging in Amersfoort-Noord, bij de snelweg A1. Op de eigen website heeft de Utrechtse politie beelden geplaatst van de verdachte terwijl hij bij McDonald's binnenliep


BRG... wanneer gaan we weer naar de mac???

Ik wil ook wel eens onzedelijk betast worden.
BV door dat vrouwtje die we in leidedorp zagen

BTW afknallen zulke menschen.


[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 06-06-2007 16:47]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 06-06-2007 17:47 by Kramy Profiel van Kramyhttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 6 juni 2007 16:47 schreef Vikingblood het volgende:
BRG
BV
BTW



Ja, wat is het nou?



Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 06-06-2007 22:06 by Vikingblood Profiel van Vikingbloodhttp://www.fireburners.nl

quote:
Op 6 juni 2007 17:47 schreef Kramy het volgende:
Ja, wat is het nou?


Blonde Rock God
Bijvoorbeeld
By the way



Afkortingen ftw

[Dit bericht is gewijzigd door Vikingblood op 06-06-2007 22:07]


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 06-06-2007 23:19 by M. Profiel van M.

quote:
AMSTERDAM - Minister Ab Klink van Volksgezondheid heeft woensdag laten weten dat hij een rookverbod gaat invoeren in alle horeca. Het verbod zal op 1 juli 2008 ingaan, zo meldt RTL Nieuws. Klink schreef dat in een brief aan de Tweede Kamer.
ANP

Een woordvoerster van minister Klink wilde alleen kwijt dat "het onderwerp vrijdag in de ministerraad wordt besproken". De bewindsman zet "heel veel vraagtekens bij de uitkomst daarvan, ook wat mijzelf betreft", zei hij woensdag in een schorsing van een spoeddebat in de Kamer over orgaandonatie.

Rookruimtes

Volgens de minister mogen er wel aparte rookruimtes bestaan, maar daar mag niet in worden bediend. Het rookverbod geldt voor alle horeca. Ook coffeshops en sportkantines vallen hieronder.

Klaar

Klink heeft van meet af aan gezegd zo snel mogelijk een rookvrije horeca te willen. De koepelorganisatie Horeca Nederland deed daarop een voorstel om volgend jaar hotels en restaurants rookvrij te maken en in 2011 de cafés en discotheken.

Volgens een woordvoerder van de koepel zijn de cafés en discotheken "nog niet klaar" voor een verbod. Hij wacht de besluitvorming in de minsterraad vrijdag af.

Omzet

De sector vreest een enorm omzetverlies. De minister heeft dat volgens RTL laten uitzoeken en hij voorspelt geen sterke omzetdaling.

De CDA-bewindsman wil geen uitzondering maken omdat dat de handhaving moeilijker zou maken, en het zou bovendien 'onduidelijk' zijn voor het publiek.

Blowen

Een rookverbod in coffeeshops lag half maart onder vuur van een Kamermeerderheid van PvdA, SP, VVD en GroenLinks. "Mensen gaan naar coffeeshops om te roken, ofwel om te blowen. De bedoeling is juist om daarmee de overlast te beperken", zei PvdA'ster Lea Bouwmeester.

GroenLinks vreesde voor een illegaal circuit als de wiet niet meer ter plekke kan worden opgerookt. Maar dat lijkt misschien te worden ondervangen met een aparte rookruimte.

De antirookorganisatie Clean Air Nederland is blij met het "duidelijke besluit". Maar aparte rookruimtes vind de organisatie geen werkbaar alternatief omdat ook daar werknemers komen, bij voorbeeld om schoon te maken.

Één van de weinige goede dingen van dit kabinet .


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-06-2007 1:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik ben geen roker en ik hou wel van frisse lucht, maar toch vind ik het een klote voorstel.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2007 7:55 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Aangifte broer van Pim Fortuyn tegen oud-ministers
Uitgegeven: 7 juni 2007 07:32

AMSTERDAM - Marten Fortuyn heeft woensdag aangifte gedaan wegens dood door schuld tegen de ministers die verantwoordelijk waren voor het beveiligen van zijn broer Pim. Dat schrijft De Telegraaf donderdag.

In zijn aan de Amsterdamse korpschef en hoofdofficier van justitie gerichte aangifte zou Fortuyn aandringen op een diepgravend strafrechtelijk onderzoek tegen oud-ministers van Binnenlandse Zaken Klaas de Vries (PvdA) en van Justitie Benk Korthals (VVD).


"Beide ministers waren verantwoordelijk voor het vaststellen van bewaking en beveiliging na voorstellen van de zogeheten technische evaluatiecommissie", zo citeert het ochtendblad Fortuyns raadsman, de Rotterdamse strafrechtadvocaat Frank van Ardenne.

Afwachtend

Ook Pim Fortuyn viel sinds maart 2002 onder hun verantwoordelijkheid, schrijft de krant. De commissie-Van den Haak heeft echter vastgesteld dat de twee bewindslieden de dreiging ernstig hebben onderschat. "De Vries was te afwachtend, terwijl Korthals zijn taken verzuimde door geen actieve rol in de besluitvorming te spelen", zegt Van Ardenne.

Doordat Fortuyn geen bodyguards kreeg zou hij kwetsbaar zijn geworden voor aanslagen. Een risico dat op 6 mei 2002 uitliep op de moord op het Hilversumse Mediapark, zo redeneert de raadsman. Dat zijn dood ook juridisch aan De Vries en Korthals valt toe te rekenen, blijkt volgens Van Ardenne uit latere verklaringen van Fortuyns moordenaar.

"Volkert van der G. stelt dat hij de aanslag niet zou hebben gepleegd als Fortuyn met beveiligers om zich heen uit de studio was gekomen. Daarmee lijkt er sprake van een rechtstreeks verband tussen de dood van Pim Fortuyn en de nalatigheid van de bewindslieden."

Explosief

Advocaat Van Ardenne acht de kans reëel dat het onderzoek er komt, zo schrijft De Telegraaf. "Het openbaar ministerie heeft destijds geen onderzoek geopend, wellicht omdat de situatie toen erg explosief was. Met het verstrijken van de tijd kan justitie nu met meer afstand tegen de kwestie aankijken. Het OM is dat mijns inziens ook verplicht aan de nabestaanden en de Nederlandse samenleving."

Ik zeg: De een zijn brood ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 07-06-2007 8:43 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Mogelijk Turkse inval in Noord-Irak


Volgens anonieme Turkse ambtenaren zijn vandaag duizenden Turkse militairen de grens met Irak overgestoken om Koerdische guerrilla's aan te pakken die vanuit Noord-Irak opereren. De bron voor dat bericht komt van anonieme Turkse veiligheidsfunctionarissen. Het nieuws over inval wordt door de Turkse en Amerikaanse overheid tegengesproken.

Turkije is al langer bang voor de vorming van een Koerdische staat in Noord-Irak. Zo'n staat zou volgens Turkije een bedreiging voor het land zijn. Een Turkse generaal heeft in april al eens aangegeven dat hij Noord-Irak binnen wilde vallen vanwege steun aan de PKK vanuit die streek. Onlangs versterkte Turkije nog zijn grensposten met Irak. De Verenigde Staten hebben zich altijd uitgesproken tegen een inval van Turkije in Irak.


De VS en Turkije ontkennen officieel dat er een inval plaats heeft. Het Witte Huis en de Turkse minister van Buitenlandse Zaken, Gül, onderstreepten dat sommige Amerikaanse media ten onrechte repten over een Turkse operatie. De laatste grote inval van Turkije in Irak was in 1997, toen betraden 10.000 Turken het buurland.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 07-06-2007 10:51 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

G8-leiders staan voor zware agenda

***************************************
` In Heiligendamm is de topconferentie
van de G8 officieel begonnen.Informeel
overleg over het klimaat heeft gisteren
niet geleid tot de door bondskanselier
Merkel gewenste doorbraak.

Merkel zal waarschijnlijk voorstellen
om de opwarming van de aarde in 2050
tot 2 graden te beperken.Premier Blair
wil op zijn laatste grote publieke
optreden de VS overhalen tot concessies
op klimaatgebied.

De gespannen verhouding tussen Oost en
West over het raketschild en de status
van Kosovo zal de top ook domineren.De
band tussen de presidenten Bush en
Poetin lijkt op scherp te staan.


Ooow, Merkel zorgt daar wel even voor. Toegenomen zonneactiviteit? Geen probleem, Merkel zorgt er wel even voor. Natuurlijke opwarming van de aarde? Geen probleem, Merkel zorgt er wel even voor. Wtf?


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-06-2007 10:53 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 juni 2007 10:51 schreef Misanthrope het volgende:
Ooow, Merkel zorgt daar wel even voor. Toegenomen zonneactiviteit? Geen probleem, Merkel zorgt er wel even voor. Natuurlijke opwarming van de aarde? Geen probleem, Merkel zorgt er wel even voor. Wtf?

OMG! Wat dom van ze zeg! SuKk3lz0Rs!@#@!

Aap, net of iemand ook maar zeker weet waar de opwarming van de aarde aan te wijten is.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 07-06-2007 11:15 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 7 juni 2007 10:51 schreef Misanthrope het volgende:


Merkel zal waarschijnlijk voorstellen
om de opwarming van de aarde in 2050
tot 2 graden te beperken.




Geachte Moeder Aarde,

Graag vraag ik uw aandacht voor het volgende: Mijn naam is A. Merkel en momenteel ben ik werkzaam als bondskanselier van Duitsland. Hiernaast heb ik nog wel andere bijbaantjes. Nu had ik laatst een vergadering met andere Belangrijke Mensen. Een van belangrijkste onderwerpen is het opwarming van de aarde. Graag nodig ik u uit om de komende dagen mee te denken over een mogelijke oplossing. Ik zal over een paar dagen contact met u opnemen om een afspraak te maken.

Met vriendelijke groet,

A. Merkel
Bondskanselier Duitsland


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2007 11:16 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 juni 2007 10:53 schreef ZelThoR het volgende:
OMG! Wat dom van ze zeg! SuKk3lz0Rs!@#@!

Aap, net of iemand ook maar zeker weet waar de opwarming van de aarde aan te wijten is.
Ik denk meer dat Merkel de aap is, die doos blaat duidelijk over zaken die ze zelf niet eens snapt. Publiekspolitiek


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-06-2007 11:19 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 7 juni 2007 11:16 schreef Jenje het volgende:
Ik denk meer dat Merkel de aap is, die doos blaat duidelijk over zaken die ze zelf niet eens snapt. Publiekspolitiek

Weet jij veel wat ze van plan is Oplossingsgericht denken, Jenje! Als wij dan niet de opwarming van de aarde veroorzaken betekent dat niet dat we dan ook niet voor de afkoeling kunnen zorgen! Iedereen z'n koelkast open en we beperken de opwarming met gemak!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 07-06-2007 11:24 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 7 juni 2007 11:19 schreef ZelThoR het volgende:
Weet jij veel wat ze van plan is Oplossingsgericht denken, Jenje! Als wij dan niet de opwarming van de aarde veroorzaken betekent dat niet dat we dan ook niet voor de afkoeling kunnen zorgen! Iedereen z'n koelkast open en we beperken de opwarming met gemak!
Iedereen een koelspirala rond zijn aars, weet je hoe warm je scheten wel niet zijn!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-06-2007 11:24 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

een zonnescherm!!


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-06-2007 11:35 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 6 juni 2007 15:13 schreef attila_de_hun het volgende:
is het niet zo dat bij ene positieve discrimantie er tegelijkertijd een negatieve discriminatie optreedt(onbedoled weliswaar)


nee ik bedoel niet dat autochtonen direct negatief gediscrimineerd worden door allochtonen(wat natuurlijk altijd het geval is) maar dat autochtonen daardoor meer gaan discrimineren tegen allochtonen. dus als je volledig stopt met discrimineren dan is het een hoop minder gedoe en eerlijker imho.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Jolijn
Usericon van Jolijn
Posted 07-06-2007 11:41 by Jolijn Profiel van Jolijn

quote:
Op 7 juni 2007 11:35 schreef ElitE het volgende:
nee ik bedoel niet dat autochtonen direct negatief gediscrimineerd worden door allochtonen(wat natuurlijk altijd het geval is) maar dat autochtonen daardoor meer gaan discrimineren tegen allochtonen. dus als je volledig stopt met discrimineren dan is het een hoop minder gedoe en eerlijker imho.


vindt je annoniem solliciteren een goed idee? dan kan een werkghever op het eerste oog niet discrimineren.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 07-06-2007 11:49 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 6 juni 2007 23:19 schreef M. het volgende:
Één van de weinige goede dingen van dit kabinet .

Ik ben blij dat ik niet in de buurt van een kroeg woon... Na jaren van geluidsregulering komen nu ineens de godganse avond en nacht die rokers naar buiten die onder je raam gaan staan kleppen.

Da's ook meteen het enige nadeel wat ik kan bedenken...


Dear dirty delightful old drunken old days


H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 07-06-2007 11:51 by H-K Profiel van H-Khttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 7 juni 2007 11:49 schreef Schaffelaer het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in de buurt van een kroeg woon... Na jaren van geluidsregulering komen nu ineens de godganse avond en nacht die rokers naar buiten die onder je raam gaan staan kleppen.

Da's ook meteen het enige nadeel wat ik kan bedenken...


Och, ik weet van mezelf wel dat ik geen zin heb om 20x per avond naar buiten te lopen, dus in zoverre zal het wel helpen.
Denk wel dat het vooral in dichtgepakte uitgaansgebieden tot extra geweld kan leiden als er constant dronken mensen voor ipv in de kroeg staan.


Life doesn't get much better than this!


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-06-2007 11:52 by XXL Profiel van XXL

De logica van een rookverbod in coffee shops ontgaat mij nog steeds volledig.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen