IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : stemmen Vorige pagina | Volgende pagina
MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-05-2002 13:02 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Die smiley in 't midden van de "kamer" kijkt ook een beetje verschrikt
Zo van "o jee wat krijgen we NU?"


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 16-05-2002 13:06 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2002 13:02 schreef MBMarduk het volgende:
Die smiley in 't midden van de "kamer" kijkt ook een beetje verschrikt
Zo van "o jee wat krijgen we NU?"


hehehe.


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-05-2002 20:03 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Toen ik die lijst met partijen aan het bekijken was zag ik ook opeens de NMP staan. Daar had ik NOG NOOIT van gehoord! Ze hebben ook 0% van de stemmen gekregen .

De minister van feest gaat er dus ook niet komen. Helaasch .


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 16-05-2002 20:21 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2002 20:03 schreef TNightmare het volgende:
Toen ik die lijst met partijen aan het bekijken was zag ik ook opeens de NMP staan. Daar had ik NOG NOOIT van gehoord! Ze hebben ook 0% van de stemmen gekregen .

De minister van feest gaat er dus ook niet komen. Helaasch .


Die minister van feestzaken was een idee van de "Partij voor de Toekomst" dus niet van de NMP (nieuwe midden partij).


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 16-05-2002 20:44 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 16 mei 2002 20:21 schreef Dargull het volgende:
Die minister van feestzaken was een idee van de "Partij voor de Toekomst" dus niet van de NMP (nieuwe midden partij).


Klopt. Vandaar ook mijn scheiding in 2 alinea's .


Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 17-05-2002 13:26 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

cda, vvd en lpf ik denk dat het eindelijk nu weer eens beter wordt.


We`re not dead we`ve never lived


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 17-05-2002 13:39 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Beter wordt dan wat? Waar baseer je dat op?


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-05-2002 18:10 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

strenger ipv toleranter

links is me veel te tolerant en dan vooral vanwege het immigratiebeleid en sociale stelsel


Je moeder.


Oebe
Usericon van Oebe
Posted 19-05-2002 16:50 by Oebe Wijzig reactieProfiel van OebeQuote dit bericht

Ben ik het mee eens. Immigratiebeleid en sociale stelsels moeten worden afgeschaft en dan komt alles nog goed.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-05-2002 20:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Waar gaan jullie volgend jaar op stemmen??


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 19-05-2002 20:06 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

ha, ha!

SP!


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-05-2002 20:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 20:06 schreef Dargull het volgende:
ha, ha!

SP!


Hehehe.. jij altijd he..

Ik denk dat we als linkse mensen maar beter kunnen hopen op een CDA/VVD/LPF kabinet: Immers dan valt het binnen een jaar uit elkaar en zijn we ervanaf...

Als we nu een linkse coalitie krijgen gaat het vast beter, en zitten we dus langer aan die vuile christendemocraten vast.. (


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-05-2002 20:36 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 20:08 schreef Valorian666 het volgende:

Ik denk dat we als linkse mensen maar beter kunnen hopen op een CDA/VVD/LPF kabinet: Immers dan valt het binnen een jaar uit elkaar en zijn we ervanaf...

Als we nu een linkse coalitie krijgen gaat het vast beter, en zitten we dus langer aan die vuile christendemocraten vast.. (


Daar heb je inderdaad gelijk in. Ha, nu ga ik ook op zo een coalitie hopen. De VVD is nu net aan het doen alsof ze niet willen regeren. Puur strategisch natuurlijk.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 19-05-2002 20:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 20:36 schreef attila_de_hun het volgende:
De VVD is nu net aan het doen alsof ze niet willen regeren. Puur strategisch natuurlijk.


Ja.. idd. Want er wordt moreel van hen verwacht, door de critici , enzo, dat ze NIET regeren, immers na zo'n tegenslag zouden ze 'dat niet moeten doen' ... Maarja, daar geven ze natuurlijk gehoor aan , om vervolgens de CDA te laten smeken, en dan, ja 'dan moeten we maar'


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 21-05-2002 13:23 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

Echt wel, en ze willen natuurlijk het CDA eerst op de knieëen zien. Want zonder VVD kan het CDA alleen een minderheidskabinet formeren met LPF of ze kunnen samen met links. Haha! In geen van beide hebben ze zin natuurlijk. De VVD wil best graag meeregeren maar ze willen eerst het CDA even flink laten zweten en door het slijk laten kruipen. Dan pas zullen ze hun verantwoordelijkheid nemen. Waarom is er eigenlijk nog geen soapserie die "Het binnenhof" heet?

[Dit bericht is gewijzigd door MischiefMira op 21-05-2002 13:24]


Bla


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-05-2002 14:33 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

"SP wacht op uitnodiging informateur"

.. Argh..

Ok... zou gaaf worden als dat doorgaat, SP en LPF in een coalitie...

Immers heeft LPF de helft van haar stemmen te danken aan mensen die uit protest tegen 'wat er gebeurt is' in postuum op de heer Fortuyn hebben gestemt.

En laat nou de SP de helft van haar stemmen te danken hebben aan mensen die uit protest tegen het bovenstaande op deze partij gestemd hebben..

Dat wordt cool.. het wordt idd tijd voor 24 camera's .... Wie wordt er genomineerd voor een zetel???


MischiefMira
Sick, sick, sick...
Usericon van MischiefMira
Posted 21-05-2002 14:35 by MischiefMira Wijzig reactieProfiel van MischiefMiraQuote dit bericht

En dat je dan een 0900 nummer moet bellen om te stemmen. Wie wint vandaag de breedbeeld-tv?


Bla


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 21-05-2002 14:38 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2002 20:08 schreef Valorian666 het volgende:

Ik denk dat we als linkse mensen maar beter kunnen hopen op een CDA/VVD/LPF kabinet:
jah hoor.. opa door de bocht.



Ik word een beetje ziek van al die voorspellingen. Het is nu eenmaal zo. Nederland heeft zo gestemd.. Jammer dan, We zien het wel als het kabinet in elkaar stort. ER is al genoeg stress en daar ga je je nu al druk om lopen maken terwijl je er op dit moment toch niets aan kunt doen.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 21-05-2002 14:41 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

We werden moe van paars, dus stemmen we wat anders.

We worden op onze wenken bediend (eigenlijk bedienen we onze eigen wenken) en dan gaan we daar weer over zeiken.

Moe word ik ervan. Moe, moe, moe.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 21-05-2002 14:41 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

Misschien een oppositie met de PVDA en VVD dan gaan we vast over een half jaartje weer stemmen



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-05-2002 14:42 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het is duidelijk tijd voor een politieke toto. Degene die het best het kabinet 'voorspelt' wint een 3-daagse cruise door de grachten van Den Haag.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-05-2002 14:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

OFFTOPIC: Hey cadaveria: er zijn wat dingen verandert, dus als je wilt kan ik nog steeds tussen half 5 en 5 uur de beamer ophalen, moet je maar bellen na 3 uur.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-05-2002 17:38 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Hmm minister van feest kreeg 4500 stemmen; Hoeveel moet je er trouwens hebben voor een zetel? Hadden we er bijna een gehad dunkt me.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 25-05-2002 22:59 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 21 mei 2002 17:38 schreef Mutilator het volgende:
Hmm minister van feest kreeg 4500 stemmen; Hoeveel moet je er trouwens hebben voor een zetel? Hadden we er bijna een gehad dunkt me.


ja en dan nog een minister van metal zeker?



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-05-2002 3:43 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 25 mei 2002 22:59 schreef Kramy het volgende:
ja en dan nog een minister van metal zeker?


Heheh; aangezien ik nog steeds vind dat metal niet voor 'vol' wordt aangezien zijn alle opties welkom!!!!!!!!!!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen