IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : stemmen Vorige pagina | Volgende pagina
Vinay
Usericon van Vinay
Posted 10-02-2002 15:58 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

http://www.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1291&page=6
ik denk dat ik d66 ga stemmen dit keer ( bij europese verkiezingen heb ik op groenlinks gestemd maar ik denk dat groenlinks een aantal migranten in hun partij hebben omdat ze migrant zijn en te weinig kijken naar de kwaliteiten en de opechte intenties van zo'n persoon ,ook vind ik dat groenlinks op de verkeerde punten soms oppositie voert ,wat goed beleid vertraagd ).in het europese parlement vind ik groenlinks wel op zijn plaats .



Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-02-2002 16:11 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

OF ik ga niet stemmen, OF blanco. M'n bedoeling is dat ik geen enkele partij een stem geef, EN dat de grootste partijen geen voordeel hebben van het feit dat ik geen stem wil uitbrengen.

Hoe het land bestuurd wordt kan me WEL schelen, maar ik vind de politiek één grote farce. Als ik weer eens een stuk nieuws opvang van het een of het ander kan ik me altijd weer kwaad maken. Pas weer over het vraagstuk of er meer schikkingen moesten komen of niet, zodat de rechtsgang makkelijker gaat. Oftewel: laat de mensen die goede advocaten kunnen betalen maar lekker een schikking treffen ipv die advocaten de boel hogere beroepen of de boel verzieken met kleine vormfoutjes... dan hoeven ze ook niet hun straf te krijgen. Zeker de voorstander van die schikkingen was weer zo'n pragmatische klojo die vond van 'laten we maar schikken, dat spaart een hoop moeite...' nou, ik ben voor het openen van elke beerput die er is zodat elke fatsoensrakker al z'n zaakjes compleet uitgebeend voor de rechter krijgt. Doorprocederen met die hap.

Maar goed, dan is het weer bouwfraude, dan weer wat anders... politiek, it's all a numbers game. Als je ziet hoe Groen Links in de Amerika-kwestie z'n kont heeft gedraaid om WEL bondgenoot van Amerika te blijven en TOCH niet de links-pacifistische achterban weg te jagen... BAH. Als je ziet hoe enorm anti-LN de VVD campagne is (uh... hallo?? wat is er gebeurd met iets als politieke INHOUD??). Als je ziet op wat voor onderbuikgevoelens LN inspeelt... als je ziet wat voor pragmatische middelste-weg partij PvdA geworden is... als je ziet dat SP niet verder komt dan wat gezeik in de marge... etc. etc. flikker allemaal maar op, het enige wat ze van me kunnen krijgen is een dikke grote vette middelvinger.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-02-2002 16:21 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2002 15:50 schreef McDoom het volgende:
Is dat zo erg dan? Welke partijen aan de macht zijn maakt toch geen ene ruk uit! Ze maken toch alleen maar loze beloftes.


Nee, maar dat betekent dat niet-stemmen toch stemmen is. Je stemt dus altijd. ga dan naar dat hokje en vul iets in of doe een protest stem ofzo.

Overigens denk ik dat eenpartij als bijv. de SP toch wel wat anders is als de heersende partijen.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-02-2002 16:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2002 16:11 schreef Dwaallicht het volgende:
Als je ziet hoe Groen Links in de Amerika-kwestie z'n kont heeft gedraaid om WEL bondgenoot van Amerika te blijven en TOCH niet de links-pacifistische achterban weg te jagen


normaal ben ik voor Groen links maar dat slijmerig "kontendraaigedrag" doet mij nu zeer sterk twijfelen.Om maar niet te spreken met die nepzieke (ik ben haar naam alweer vergeten).


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-02-2002 16:23 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2002 16:21 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee, maar dat betekent dat niet-stemmen toch stemmen is. Je stemt dus altijd. ga dan naar dat hokje en vul iets in of doe een protest stem ofzo.

Overigens denk ik dat eenpartij als bijv. de SP toch wel wat anders is als de heersende partijen.

Als ik toch al stem door niet te stemmen hoef ik er ook niet heen. En blanco stemmen schijnt ook niet te werken want dat gaat vaak ook naar de grotere partijen. Daar ga ik dus geen moeite voor doen.


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 10-02-2002 16:38 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Ik ga geen keuze maken uit mogelijkheden die me geen van allen aanstaan.


Dead things grow from deep inside...


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-02-2002 16:41 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Precies...Wat heb je nou aan kiezen tussen slecht en slechter. OK de een is iets minder slecht, maar opschieten doet het niet.


Jade
Usericon van Jade
Posted 10-02-2002 17:51 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

voor alle L.N.-stemmers op Z.M., Pim Kakkerlak is weg bij Leefbaar Nederland.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 10-02-2002 18:12 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2002 17:51 schreef Jade het volgende:
voor alle L.N.-stemmers op Z.M., Pim Kakkerlak is weg bij Leefbaar Nederland.


Hahahaha!!! Die partij wordt een steeds betere grap!


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 10-02-2002 18:17 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2002 18:12 schreef Dwaallicht het volgende:
Hahahaha!!! Die partij wordt een steeds betere grap!

LOL

Ik lag me er ook slap om inderdaad. Die gast is echt ziek!!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-02-2002 18:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Die gast id idd echt ziek, maar ik vind em ook wel gevaarlijk. Ik heb weinig zin in van dat soort militia ideeën als in de VS, dat zie ik hem nog wel een keer doen


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-02-2002 18:30 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 9 februari 2002 20:47 schreef attila_de_hun het volgende:
aan degene die op LN stemmen. gaat dit om het allochtonen beleid? ik ben hier alleenmaar nieuwsgierig naar en bedoel dit niet om te kunnen oordelen want ik ben het wat dat betreft best met PF eens (niet geheel) maar als LN aan de macht komt is het helemaal zo gedaan met onze laatste restjes natuur.


jah, maar dat laatste wat je z4egt is inderdaad een minpunt... maar een partij heeft nooit 100% van de stemmen dus tsja


Je moeder.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 11-02-2002 1:06 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 10 februari 2002 13:39 schreef humanator het volgende:
democratie betekent vrijheid in meningsuiting, dus als je van mening bent dat je niet hoeft te stemmen, ga dan niet (ikzelf hang dit niet aan, maar zo gaan er minder schapen naar de stembus om op PF te stemmen)


Waar maar ga dan teminste blanco stemmen in mijn thuis stad (Goes) is de SGP de 3e(!) partij en dat komt doordat veel mensen niet gaan stemmen (de opkomst was 38%) maar gryfo's doen dat allemaal wel, en op hun partij waardoor 'n vertekend beeld onstaat, als iedereen was gaan stemmen was de SGP nooit de derde partij geweest. Als je blanco stemt wordt je stem in ieder geval niet meegeteld in de kiesdeler wat anders wel gebeurt.


Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 17-02-2002 13:09 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

Ik ga stemmen op de nieuwe partij van pim
Lijst fortuyn.

En ik kan niet snappen dat al die mensen hier op de sp en groen links stemmen???

De Sp is nog nooit met een standpunt gekomen, want wat je ook zegt ze zijn toch tegen. Als iemand een standpunt van de SP weet dan mag je dat mij vertellen ben d`r wel benieuwd naar.

Groen links?? Als je deze mensen aan de macht brengt dan keren we terug naar de middeleeuwen. Auto rijden wordt onmogelijk waardoor het hele land lam komt te liggen.
Ook worden onze grenzen compleet voor iedereen open gezet, zodat dit land een islamitisch land wordt. Door deze invloeden mag niets meer zodat ons land in een vrije val raakt. Amerika verbreekt zijn banden met dit land en begint ons te zien als een schurkenstaat. Nu worden wij door amerika aangevallen en zie nu wat er gebeurt Nederland is vervallen tot een derde rangs afganistan. Maar het mooie is we kunnen bezuinigen op ontwikkelingshulp want dat krijgen we dan.

hm draai geloof ik nu een beetje door!


We`re not dead we`ve never lived


1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 17-02-2002 13:14 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Ookal is er misschien weinig te kiezen, toch vind ga ik stemmen. Want ik wil niet dat mijn stem bij de grootste wordt geteld! Ik vind dat er meer rekening met milieu en grenzen van groei enzo rekening gehouden moet worden. Als De Club Van Tien Miljoen een partij was had ik daar op gestemd. Maar omdat dat niet zo is ga of Groen Links of SP stemmen. In ieder geval op een vrouw, wat meer vrouwen die het voor het zeggen hebben kan immers geen kwaad



Errorx
paradoxaal individueel bekeken geheel
Usericon van Errorx
Posted 17-02-2002 13:16 by Errorx Wijzig reactieProfiel van ErrorxQuote dit berichthttp://www.madmacs.nl

stemmen doe ik altijd trouw, alleen vraag ik mij enorm af of het wel nut heeft. De meeste vergeten hun idealen zo snel ze echt een keer hun stem kunnen laten spreken. Maar ja als je niet stemt mag je er ook niets over zeggen. Wat ik ga stemmen weet ik alleen nog niet. Denk de dorpspartij hier, die zijn lekker geambitioneerd dus hopelijk vergeten ze minder snel waarom ze ook alweer daar zatten


"Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss."


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 17-02-2002 13:20 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2002 13:09 schreef Spirit Soldier het volgende:
...Als je deze mensen aan de macht brengt dan keren we terug naar de middeleeuwen. Auto rijden wordt onmogelijk waardoor het hele land lam komt te liggen.

Ook worden onze grenzen compleet voor iedereen open gezet, zodat dit land een islamitisch land wordt. Door deze invloeden mag niets meer zodat ons land in een vrije val raakt. Amerika verbreekt zijn banden met dit land en begint ons te zien als een schurkenstaat. Nu worden wij door amerika aangevallen en zie nu wat er gebeurt Nederland is vervallen tot een derde rangs afganistan. Maar het mooie is we kunnen bezuinigen op ontwikkelingshulp want dat krijgen we dan.



hm draai geloof ik nu een beetje door!


Achossie...teveel donkere lyrics gelezen gisteren?
Doordraaie? Moet je zelf weten.
************************
En ik ga ook voten.
Weet nog niet wat moet nog hier aflezen:
http://www.omroep.nl/nos/specials/nederlandkiest/paginas/stemwijzer/index.html
Ik beschouw mezelf de ultieme "swing-voter"; absoluut niet partij-trouw.


Spirit Soldier
Usericon van Spirit Soldier
Posted 17-02-2002 13:35 by Spirit Soldier Wijzig reactieProfiel van Spirit SoldierQuote dit berichthttp://www.geocities.com/vincent0029/index

Goh ik heb stellingen gevonden van de Sp en ik moet zeggen dat ik het er niet mee eens ben en met groen links ook niet. Maar wat zal ik me er druk om maken ieder z`n eigen keus. Vrijheid van meningsuiting is belangrijk!!


We`re not dead we`ve never lived


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 17-02-2002 15:30 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

ik heb echt nog geen idee ik denk dat het bij mij in de gemeente niet uitmaakt (ter info. krimpen a/d ijssel, kleine gemeente 16 kerken) dus gpv/rpf wint hier ieder jaar en landelijk denk ik nu pim weg is misschien toch LN



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-02-2002 16:02 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Lijst Fortuyn

olé

misschien dat er dan eindelijk eens iets spannends gaat gebeuren mbt het asielbeleid en de criminaliteit onder allochtonen oftewel: veilig over straat kunnen lopen


Je moeder.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-02-2002 16:08 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2002 16:02 schreef karnivoor het volgende:
Lijst Fortuyn

olé

misschien dat er dan eindelijk eens iets spannends gaat gebeuren mbt het asielbeleid en de criminaliteit onder allochtonen oftewel: veilig over straat kunnen lopen

Hoezo, ben je verkracht door een Marokkaan?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-02-2002 16:16 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

Stemmen? Ja, ik ga wel stemmen. Weet alleen nog niet waarop. Vorige keer heb ik Groen Links gestemd, maar daar heb ik nu geen zin in vanwege het belachelijke gestuntel van de partij en de idiote uitspraken van Rosenmoller.

Wat me ook erg tegen het hoofd stoot is de bereidheid van alle partijen om maar compromissen te sluiten. Zeker met de verdeeldheid van links tegenover rechts in Nederland maakt het een onmogelijke opgave om zo iets te bereiken want uiteindelijk komen ze toch nergens. En alleen vlak voor de verkiezingen wordt ineens de bek opengetrokken en komen de stoutmoedige uitspraken ineens.

Stemplicht.. ja, ik ben wel voor. Zoals gezegd zijn er enorme groepen die momenteel niet gaan stemmen omdat ze vinden dat het te ver van ze af staat. Maar tegelijkertijd zijn het ook altijd mensen die neit stemmen die de grootste bek hebben over de ellende in het land. Doe er dan iets aan. Natuurlijk kun je in je eentje niet veel uitrichten, maar als iedereen zo denkt/doet kom je inderdaad nergens.
De ellende is alleen dan dat je ook fatsoenlijke mogelijkheden om op te stemmen moet hebben. Ik denk er zelf namelijk keer op keer aan om blanco te stemmen, maar tegenwoordig is dat geen echte proteststem meer aangezien zo'n blanco stem gewoon op de grote hoop geveegd wordt en verdeeld wordt onder de grote partijen. Wat moet je dan? Inderdaad op LN stemmen, niet omdat je achter hun politieke ideeen staat, maar om Den Haag wakker te schudden?


I'm not being rude. You're just insignificant.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 17-02-2002 16:17 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

nej renske in elkaar geslagen door een turks kankerwijf, in dit soort gevallen sla ik graag vrouwen

bovendien regelmatig dreigementen op de zaterdagavond

schop die lui terug naar hun eigen land

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 17-02-2002 16:18]


Je moeder.


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 17-02-2002 16:22 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 17 februari 2002 16:17 schreef karnivoor het volgende:
nej renske in elkaar geslagen door een turks kankerwijf, in dit soort gevallen sla ik graag vrouwen

bovendien regelmatig dreigementen op de zaterdagavond

schop die lui terug naar hun eigen land

Tja, er zitten veel klerelui tussen. Maar schop ook 75% van de Nederlanders er maar bij uit voor mijn part.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 17-02-2002 16:24 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 17 februari 2002 16:02 schreef karnivoor het volgende:
misschien dat er dan eindelijk eens iets spannends gaat gebeuren mbt het asielbeleid en de criminaliteit onder allochtonen oftewel: veilig over straat kunnen lopen
Joh, die veiligheid over straat heeft niet direct iets te maken met allochtonen. Het zijn net zo goed autochtonen die hele buurten in ons land onveilig maken. De ellende zit 'm als je het mij vraagt bij de politie en het justitiele apparaat. Die mensen zouden veel meer macht moeten krijgen om op te treden tegen criminaliteit... of 't nou van een allochtoon of een autochtoon is. Het maakt toch niet uit of je een enorme groep criminele Koerden of een enorme groep oerHollandse criminele gabbers in 't donker tegen komt? En ja, het komt allebei voor.

Ik zeg overigens niet dat ik het eens ben met het huidige asielbeleid, maar dat is weer een heel ander verhaal. Ik heb er voldoende ervaring mee dat dit soort generalisatie nergens op slaat en dat er wel degelijk een hele lading 'terechte' vluchtelingen met werkelijk vreselijke en hartverscheurende antecedenten tussen zitten.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen