IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : stemmen Vorige pagina | Volgende pagina
Sarjenka
Greetings and felicitations children of technology
Usericon van Sarjenka
Posted 08-03-2002 13:39 by Sarjenka Wijzig reactieProfiel van SarjenkaQuote dit berichthttp://nightmarepatrol.net/sarjenka/weblog

Ik had geen idee waar ik op moest stemmen dit keer... Ik ben in principe een GroenLinks type, maar dit keer vond ik dat ik iets anders moest... maar wat???

Ik heb maar een heel klein partijtje gekozen; de Natuurwetpartij.

je moet toch wat...


If you can't eat it or fuck it, then kill it...


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-05-2002 1:06 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Ik heb net de stemtest gedaan op SBS6
dit kwam eruit(max is 100 punten)

Jouw persoonlijke uitslag luidt als volgt:

Je hebt voor Lijst Pim Fortuyn, 81 punten behaald
Je hebt voor VVD, 75 punten behaald
Je hebt voor Leefbaar Nederland, 69 punten behaald
Je hebt voor PvdA, 56 punten behaald
Je hebt voor CDA, 45 punten behaald
Je hebt voor SGP, 37 punten behaald
Je hebt voor D'66, 36 punten behaald
Je hebt voor Groen Links, 31 punten behaald
Je hebt voor ChristenUnie, 30 punten behaald
Je hebt voor SP, 23 punten behaald


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 14-05-2002 1:13 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

Ik heb die test ook gedaan. Van te voren wilde ik óf SP óf blanco stemmen.
Dit is de uitslag van de test;

Je hebt voor SP, 79 punten behaald
Je hebt voor Groen Links, 76 punten behaald
Je hebt voor PvdA, 71 punten behaald
Je hebt voor D'66, 69 punten behaald
Je hebt voor SGP, 57 punten behaald
Je hebt voor ChristenUnie, 55 punten behaald
Je hebt voor CDA, 44 punten behaald
Je hebt voor Leefbaar Nederland, 39 punten behaald
Je hebt voor Lijst Pim Fortuyn, 37 punten behaald
Je hebt voor VVD, 35 punten behaald

Nou weet ik eigenlijk nog steeds niet op welke partij ik ga stemmen. 79 van de 100 punten voor SP is nou niet bepaald veel.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 14-05-2002 1:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 8 maart 2002 13:39 schreef Sarjenka het volgende:
Ik had geen idee waar ik op moest stemmen dit keer... Ik ben in principe een GroenLinks type, maar dit keer vond ik dat ik iets anders moest... maar wat???

Ik heb maar een heel klein partijtje gekozen; de Natuurwetpartij.

je moet toch wat...


Klein partijtje is wel principieel, maar klein=geen macht=geen verwezelijking van de ideeen waar je op stemt.

Dan zou ik toch eerder Groen links stemmen.

...maar ik heb allang SP gekozen als mijn optie; ze zijn nu evengroot in peilingen als D'66 en partijen als Pvda ben ik wel zat; die Melkert is zó godvergeten zure augurk!!!

En maar vertellen dattie boordevol emoties zit en het enige wat je in zijn gezichtsuitdrukking ziet zijn zijn opwippende wenkbrouwen. Brrrrr.....


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-05-2002 1:16 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2002 1:13 schreef Trotz het volgende:
Nou weet ik eigenlijk nog steeds niet op welke partij ik ga stemmen. 79 van de 100 punten voor SP is nou niet bepaald veel.


veel van me maten hebben de test ook gedaan die scoren niet hoger dan 60 punten voor een partij jij hebt er bijna 80, ik vindt dat vrij duidelijk.


Trotz
Usericon van Trotz
Posted 14-05-2002 1:26 by Trotz Wijzig reactieProfiel van TrotzQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2002 1:16 schreef linknl het volgende:
veel van me maten hebben de test ook gedaan die scoren niet hoger dan 60 punten voor een partij jij hebt er bijna 80, ik vindt dat vrij duidelijk.


Hmmm dan wordt het SP denk ik. Misschien. Denk ik.

Trouwens, is het jou ook opgevallen dat onze lijsten zowat omgekeerd zijn? Mijn lijst van onderen naar boven = jouw lijst van boven naar onderen.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-05-2002 1:27 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

ja dat viel me eigenlijk meteen wel op
Moet ook kunnen toch?
als we allemaal hetzelfde zouden zijn wordt het ook een saaie boel


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-05-2002 9:06 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

ik weet nog steeds niet op wie ik ga stemmen, het is morgen al.. volgens de stemwijzer moet ik op de christen unie stemmen.. Dacht het niet.
Punt 1: ik zal noooit op een christenen partij stemmen.
Punt 2: ik zal niet snel op een zeer kleine parij stemmen.

Het is zooo frustrerend om de dag voor de verkiezingen nog niet te weten waarop ik moet stemmen dankzij die g. van de Graaf.


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 14-05-2002 9:40 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

Je hebt voor Lijst Pim Fortuyn, 63 punten behaald
Je hebt voor Leefbaar Nederland, 63 punten behaald
Je hebt voor PvdA, 62 punten behaald
Je hebt voor D'66, 52 punten behaald
Je hebt voor Groen Links, 49 punten behaald
Je hebt voor VVD, 46 punten behaald
Je hebt voor SGP, 43 punten behaald
Je hebt voor SP, 42 punten behaald
Je hebt voor CDA, 29 punten behaald
Je hebt voor ChristenUnie, 28 punten behaald


Ik begin steeds meer het vertrouwen in dergelijke testen te verliezen, voor zover ik die al had. Zo'n beetje elke test plaatst LN en LPF en op de bovenste plaatsen. Wel verdacht.

Maar ik stem toch lekker SP, zal ze leren.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-05-2002 15:19 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

das is wel gelul dat ze lpf boven in de lijst zetten.
jij geeft de antwooorden jij bepaalt de test.

ook heb jij een lage score, je hebt dus niet echt overal een menig over en hebt neutraal tevaak gebruikt.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 14-05-2002 15:24 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2002 15:19 schreef linknl het volgende:
das is wel gelul dat ze lpf boven in de lijst zetten.
jij geeft de antwooorden jij bepaalt de test.

ook heb jij een lage score, je hebt dus niet echt overal een menig over en hebt neutraal tevaak gebruikt.



Ik zal je eens iets vertellen, ik heb neutraal geen enkele keer gebruikt.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 14-05-2002 15:30 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

strange dude
Ik heb namelijk met vrienden meegekeken die ook de test deden zij gebruikten neutraal wel en hadden een lage score.

Het houd dus wel in dat voor jouw wensen er niet echt een partij is.

waar ga je op stemmmen?


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-05-2002 15:30 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 14 mei 2002 15:19 schreef linknl het volgende:
ook heb jij een lage score, je hebt dus niet echt overal een menig over en hebt neutraal tevaak gebruikt.



Hoe kom je aan deze redenatie als ik vragen mag?



soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 14-05-2002 15:31 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

vind politiek onzettend saai. pim fortuyn heeft het voor mij wel erg boeiend gemaakt, wat eigenlijk ook voor de meerdere mensen zou gelden. uiteindelijk was ik dus van plan om op hem te gaan stemmen, ik vond het een leuke man en een beetje de boel op de kop zetten hier...maar goed, nu ga ik helemaal niet stemmen, die partij van pim vind ik nu kansloos zonder hem.


DimmuChild
Usericon van DimmuChild
Posted 14-05-2002 15:33 by DimmuChild Wijzig reactieProfiel van DimmuChildQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2002 15:30 schreef linknl het volgende:
strange dude
Ik heb namelijk met vrienden meegekeken die ook de test deden zij gebruikten neutraal wel en hadden een lage score.

Het houd dus wel in dat voor jouw wensen er niet echt een partij is.

waar ga je op stemmmen?


Ik ga op SP stemmen. Ik heb hun verkeizingsprogramma doorgespit samen met nog 4 andere (VVD, PvdA, LN, GL) en kwam tot de conclusie dat deze partij het dichtste bij mij ligt.

Maar als ik zo'n test maak dan komt de SP vaak niet hoger dan de 4e plaats ofzo.

Vaag.

Maarja, ik laat me niet leiden door zo'n test, ik maak ze puur uit nieuwsgierigheid. (lees: verveling)


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-05-2002 15:36 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 14 mei 2002 15:31 schreef soepkoeltoer het volgende:
vind politiek onzettend saai. pim fortuyn heeft het voor mij wel erg boeiend gemaakt, wat eigenlijk ook voor de meerdere mensen zou gelden. uiteindelijk was ik dus van plan om op hem te gaan stemmen, ik vond het een leuke man en een beetje de boel op de kop zetten hier...maar goed, nu ga ik helemaal niet stemmen, die partij van pim vind ik nu kansloos zonder hem.





karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-05-2002 17:52 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik stem tegen SP

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-05-2002 17:59]


Je moeder.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 14-05-2002 18:20 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

D66


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 14-05-2002 18:23 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

d66 kwam bij mij uit mijn stemwijzer maar ik weet nog niet of ik ga stemmen ik heb het allemaal niet zo gevolgd en vind dat ik dan niet juist kan stemmen



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 14-05-2002 18:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

STEM SP!!!!!!! niet stemmen is btw in het voordeel voor de grotere partijen, lees niet stemmen betekend cda stemmen (heeft met kiesdrempel en restzetels te maken). en willen we jan peter stemmen???? hoop het niet iig.


PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 14-05-2002 18:32 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

sorry maar kan ik niet gewoon blanco stemmen ofzo want de sp ziet ik niet zo zitten



heavydebby
eeuwige dwarsligger
Usericon van heavydebby
Posted 14-05-2002 18:44 by heavydebby Wijzig reactieProfiel van heavydebbyQuote dit berichthttp://come.to/heavydebby

Ik stem SP!!!!!!!!!



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-05-2002 19:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

SP...

leuk hoor, daar gaat je geld naar zwahili...

[Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 14-05-2002 19:20]


Je moeder.


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 14-05-2002 19:16 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 14 mei 2002 18:30 schreef ghoulliette het volgende:
STEM SP!!!!!!! niet stemmen is btw in het voordeel voor de grotere partijen, lees niet stemmen betekend cda stemmen (heeft met kiesdrempel en restzetels te maken). en willen we jan peter stemmen???? hoop het niet iig.


Ik hoop het wel, misschien zien we hem dan nog wat langer bij Kop Spijkers zitten.

Jan Petertjuh!!!



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-05-2002 19:19 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

balkenende vind ik wel de beste keus voor een premier, een degelijk, beschaafd en uitermate intelligent manneke

en nog een wazig hoofd ook


Je moeder.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen