IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : stemmen Vorige pagina | Volgende pagina
Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-11-2002 12:04 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Lijkt me altijd nog zinniger dan de dictatuur van de minderheid.


Touché, pussycat!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 01-11-2002 12:06 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 12:04 schreef Sporty Voleg het volgende:
Lijkt me altijd nog zinniger dan de dictatuur van de minderheid.


niet als de meerderheid het intellect van een mug heeft.


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 01-11-2002 12:13 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Dan moet de minderheid (die meer intellect zou hebben) gaan beslissen voor de meerderheid? Ook niet bepaald representatief. Moet intellect wel een criterium zijn als het om democratie gaat?


Touché, pussycat!


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 01-11-2002 12:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht



Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 01-11-2002 12:27 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 12:17 schreef MBMarduk het volgende:
DAMN!
SBS peiling: Nu 19 zetels voor de SP




*you should see my grin right about now*

hehe kabinetje CDA/PvdA/SP dan maar...

CDA: 44
PvdA: 29
SP: 19

92 zetels

[Dit bericht is gewijzigd door Dargull op 01-11-2002 12:31]


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 01-11-2002 12:32 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 12:27 schreef Dargull het volgende:
*you should see my grin right about now*




Ik ben errug benieuwd naar de echte verkiezingsuitslag straks.. En vooral naar het kabinet dat er gevormd gaat worden..

Jammer dat die honden van de PVDA er weer zetels bijkrijgen zeg, ik dacht dat die partij nu wel op zijn retour was

D66 mag wel wat meer zetels krijgen; die van GroenLinks bijvoorbeeld

Het ziet er wel naar uit dat de verkiezingen alsnog 'spannend' gaan worden trouwens.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 01-11-2002 17:08 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

Weer een redenen om VVD te stemmen, maximale snelheid van 120 ---> 130.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-11-2002 20:08 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 17:08 schreef linknl het volgende:
Weer een redenen om VVD te stemmen, maximale snelheid van 120 ---> 130.



Dat is idd het belangrijkste.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 01-11-2002 20:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 17:08 schreef linknl het volgende:
Weer een redenen om VVD te stemmen, maximale snelheid van 120 ---> 130.





"This one is older than shit, heavier than time!"


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2002 20:19 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 12:27 schreef Dargull het volgende:
*you should see my grin right about now*

hehe kabinetje CDA/PvdA/SP dan maar...

CDA: 44
PvdA: 29
SP: 19

92 zetels


Kunnen die eikels van de PvdA het nóg verder verkloten!! Neee!!!!

quote:
Op 1 november 2002 20:08 schreef attila_de_hun het volgende:
Dat is idd het belangrijkste.
Nee hoor, maar wel mooi meegenomen. Ooit met 120 's nachts van de ene grote stad naar de andere gereden? Viel je toen ook bijna in slaap?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-11-2002 20:23 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 20:19 schreef Greycloak het volgende:
Nee hoor, maar wel mooi meegenomen. Ooit met 120 's nachts van de ene grote stad naar de andere gereden? Viel je toen ook bijna in slaap?


ja

nee


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-11-2002 20:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik vind dat er een 'autobahn' moet komen met maximale snelheid, maar als je dan een ongeluk krijgt moet je zelf voor de ambulance zorgen (als we dan toch gaan privatiseren moet dat maar meteen goed gebeuren )


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-11-2002 20:35 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

je brengt ook andere in gevaar als je 130 gaat rijden.

Als ze dat gaan invoeren, komt er hopelijk een ketting botsing waar mijn familie niet in zit.
Dan schaffen ze dat ook gelijk weer af.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-11-2002 20:40 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 20:35 schreef wladimir het volgende:
je brengt ook andere in gevaar als je 130 gaat rijden.

Als ze dat gaan invoeren, komt er hopelijk een ketting botsing waar mijn familie niet in zit.
Dan schaffen ze dat ook gelijk weer af.


Je schiet er geen bal mee op want dan gaat iedereenweer 150 rijden. schaf die maximale snelheid op de snelweg maar gelijk helemaal af. en geen gezeur als je jezelf in de puin hebt gereden met 170km/u. Of als er kilometers file staat.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-11-2002 20:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 20:19 schreef Greycloak het volgende:
Nee hoor, maar wel mooi meegenomen. Ooit met 120 's nachts van de ene grote stad naar de andere gereden? Viel je toen ook bijna in slaap?

Nee, van 130 krijg je een adrenalinestoot .


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2002 20:46 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 20:35 schreef wladimir het volgende:
je brengt ook andere in gevaar als je 130 gaat rijden.

Als ze dat gaan invoeren, komt er hopelijk een ketting botsing waar mijn familie niet in zit.
Dan schaffen ze dat ook gelijk weer af.
Ik ben dus rijinstructeur en geloof me, de chronische linksrijders rijden aardig beter dan de rechtsrijders. Die schieten niet zo heel erg op (rijden meest 115-118; let er maar eens op) en kijken vervolgens geen meter in de spiegels of opzij (dooie hoek) voordat ze opschuiven. En dan maakt 120 of 150 erlangs géén verschil; je gaat schuiven. het is dus niet de snelheid die gevaarlijk is maar die schapen die met angst en beven toch dagelijks in de auto kruipen en geen acht slaan op anderen tijdens het inhalen.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-11-2002 20:48 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 20:46 schreef Greycloak het volgende:
Ik ben dus rijinstructeur en geloof me, de chronische linksrijders rijden aardig beter dan de rechtsrijders. Die schieten niet zo heel erg op (rijden meest 115-118; let er maar eens op) en kijken vervolgens geen meter in de spiegels of opzij (dooie hoek) voordat ze opschuiven. En dan maakt 120 of 150 erlangs géén verschil; je gaat schuiven. het is dus niet de snelheid die gevaarlijk is maar die schapen die met angst en beven toch dagelijks in de auto kruipen en geen acht slaan op anderen tijdens het inhalen.
Na ok jij bent de man met verstand hiervan.
Autoritair argument. Als jij het zegt zal het wel waar zijn.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 01-11-2002 21:12 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Niet per definitie waar; het is gewoon wat ik zie en meemaak. Mijn leerlingen ook, de "stevige doorrijders" gaan over het algemeen een stuk bewuster met het andere verkeer om dan de "jammer dat die vrachtauto daar rijdt anders bleef ik hier mooi rechts hangen"-leerlingen.

Maareh, het ging over stemmen...
LPF, anybody?

[Dit bericht is gewijzigd door Greycloak op 01-11-2002 21:12]


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 01-11-2002 21:17 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

nee, sp


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 01-11-2002 21:17 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Argh, waarom komt er niet eens een partij die het goed voorheeft met iedereen, in plaats van met een bepaalde groep??!!


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 01-11-2002 23:02 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

Pfff...geen idee waar ik op moet gaan stemmen,
Ik heb er ook niet echt zin an Om de 4 jaar vind beter!


Don't blush when I rip you open


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-11-2002 18:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 1 november 2002 12:13 schreef Sporty Voleg het volgende:
Dan moet de minderheid (die meer intellect zou hebben) gaan beslissen voor de meerderheid? Ook niet bepaald representatief. Moet intellect wel een criterium zijn als het om democratie gaat?


hoe meer mensen hoe meer ezels!! ken je griekse klassiekers


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-11-2002 19:47 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 18:21 schreef ghoulliette het volgende:
hoe meer mensen hoe meer ezels!! ken je griekse klassiekers
Aha! Bespeur ik daar een lichte drang terug te gaan naar de oer-democratie in het oude Athene? Jahie ende jahoe! Dan zit het voor mij in ieder geval goed. Iedereen heeft stemrecht, d.w.z. alle vrije mannen. Kinderen (duh), vrouwen (sorry dames), 'buitenlanders' en slaven niet. Echt een "democratie van de minderheid," dus.


Touché, pussycat!


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 02-11-2002 19:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 2 november 2002 19:47 schreef Sporty Voleg het volgende:
Aha! Bespeur ik daar een lichte drang terug te gaan naar de oer-democratie in het oude Athene? Jahie ende jahoe! Dan zit het voor mij in ieder geval goed. Iedereen heeft stemrecht, d.w.z. alle vrije mannen. Kinderen (duh), vrouwen (sorry dames), 'buitenlanders' en slaven niet. Echt een "democratie van de minderheid," dus.


wederom ken je klassiekers: het is een pleidooi Tegen de democratie, van grandmaster Plato yo yo


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 02-11-2002 20:38 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

Ik ken überhaupt niet zoveel klassieker, dus ook geen Griekse. Jij wel, blijkbaar. Ik had de strekking wel goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 02-11-2002 20:39]


Touché, pussycat!


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen