IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : stemmen Vorige pagina | Volgende pagina
Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 30-10-2002 17:44 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Leefbaar Cadaveria of zo.



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-10-2002 17:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:40 schreef Heiden het volgende:
Ik zal me bek nooit houden, maar onze invloed op de politiek blijft bij dat ene hokje wat je 1 keer in de 4 jaar aankruist, dat bedoelde ik.

provinciale verkiezingen? gemeenteraads verkiezing?? ehm, tja.

het is meer de info voorziening naar de burgers toe da het probleem is.

veel burgers weten niet waar ze invloed op uit kunnen oefenen. ze kunnne mer dan ze denken dat ze kunnen.

en feit blijft, ze roepen wel dat ze invloed willen hebben, maar alleen als het wordt gepresenteerd als een ontbijtje op bed.

:luie flikkers dus


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-10-2002 17:47 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 oktober 2002 17:40 schreef Heiden het volgende:
Ik zal me bek nooit houden, maar onze invloed op de politiek blijft bij dat ene hokje wat je 1 keer in de 4 jaar aankruist, dat bedoelde ik.


Zo lang je dat gelooft komt je inderdaad nergens. Met je bek opentrekken wordt niet bedoeld dat je hier op een forum gaat lopen verkondigen wat er aan scheelt, maar dat je gelijkgestemden opzoekt en op het Binnenhof gaat staan! Dan krijg je aandacht en dan heb je invloed.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-10-2002 17:48 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:47 schreef helmet het volgende:


Zo lang je dat gelooft komt je inderdaad nergens. Met je bek opentrekken wordt niet bedoeld dat je hier op een forum gaat lopen verkondigen wat er aan scheelt, maar dat je gelijkgestemden opzoekt en op het Binnenhof gaat staan! Dan krijg je aandacht en dan heb je invloed.


hehe had dat maar niet gezegd want nu bel ik je op de volgende keer...


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-10-2002 17:49 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 oktober 2002 8:19 schreef attila_de_hun het volgende:
Ik ben benieuwd wat de VVD hiervan denkt( het moet toch flinke besparingen opleveren?)gewoon allemaal aan dezelfde regels voldoen als de rest van de bevolking.
Het VVD denkt daarvan precies wat de bedrijven denken waar de VVD-politici nog met een been in staan, of die bedrijven die de campagne van het VVD financieren.


I'm not being rude. You're just insignificant.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-10-2002 17:50 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 oktober 2002 17:48 schreef Dargull het volgende:
hehe had dat maar niet gezegd want nu bel ik je op de volgende keer...
Graag zelfs


I'm not being rude. You're just insignificant.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 30-10-2002 17:51 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Gaan mensen nog naar het binnenhof hier op 12 november?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-10-2002 17:51 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

wat ik leuk vind aan de sp:

werd ik gister gebeld thuis, door de nijmeegse sp, of ik soms zin had om mee te helepen etc. Ik zie de VVD dat niet doen (zomaar een 19jarige studente zondere enige elitaire positie opbellen).

landen zonder staatschuld??? ehm heb je het nieuws al gekeken de laatste tijd??? frankrijk duitsland??

en als je naar zweden refereet: daar is immer een sociaal democratisch bewind geweest,natuurlijk gaat het dan beter


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-10-2002 17:52 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:45 schreef ghoulliette het volgende:
provinciale verkiezingen? gemeenteraads verkiezing?? ehm, tja.

het is meer de info voorziening naar de burgers toe da het probleem is.

veel burgers weten niet waar ze invloed op uit kunnen oefenen. ze kunnne mer dan ze denken dat ze kunnen.

en feit blijft, ze roepen wel dat ze invloed willen hebben, maar alleen als het wordt gepresenteerd als een ontbijtje op bed.

:luie flikkers dus


Daar stem je ook maar 1 keer in de 4 jaar voor. Oh, kunnen wij als de nieuwe regering er zit iets doen aan de loonmatigingen die ze gaan doorvoeren ofzo, ik dacht het niet...
Democratie, je hoort het wel maar je ziet het niet. Tegenwoordig heb je media als internet, waarmee je gemakkelijk een vorm van directe democratie zou kunnen uitoefenen. Maar dat zal nooit gebeuren.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-10-2002 17:53 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:51 schreef Iskariot het volgende:
Gaan mensen nog naar het binnenhof hier op 12 november?


ikje zit in brussel de 12e. met onze studie hebben we een ontmoeteing met wat eu bobo's. kan intressant worden


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-10-2002 17:53 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

De SP is zo ie zo heel actief met z'n leden, ik ga ook weer helpen campagne voeren net m'n anmelding gepost van middag.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-10-2002 17:54 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:52 schreef Heiden het volgende:
Daar stem je ook maar 1 keer in de 4 jaar voor. Oh, kunnen wij als de nieuwe regering er zit iets doen aan de loonmatigingen die ze gaan doorvoeren ofzo, ik dacht het niet...
Democratie, je hoort het wel maar je ziet het niet. Tegenwoordig heb je media als internet, waarmee je gemakkelijk een vorm van directe democratie zou kunnen uitoefenen. Maar dat zal nooit gebeuren.

waarom geef je niet gewoon toe dat je een luie flikker ben? klaag klaag, maar jij zult zelf nooit actie ondernemen, of wel soms.

en de media heeft wel degelijk invloed, teveel zelfs naar mijn mening.


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-10-2002 17:56 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:54 schreef ghoulliette het volgende:
waarom geef je niet gewoon toe dat je een luie flikker ben? klaag klaag, maar jij zult zelf nooit actie ondernemen, of wel soms.

en de media heeft wel degelijk invloed, teveel zelfs naar mijn mening.


Ben ik niet met je eens, niet stemmen is ook je goed recht, dit is 'n vrij land...


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 30-10-2002 17:56 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

De media vormt de mening van vele mensen.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-10-2002 17:56 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:47 schreef helmet het volgende:


Zo lang je dat gelooft komt je inderdaad nergens. Met je bek opentrekken wordt niet bedoeld dat je hier op een forum gaat lopen verkondigen wat er aan scheelt, maar dat je gelijkgestemden opzoekt en op het Binnenhof gaat staan! Dan krijg je aandacht en dan heb je invloed.


Waar slaan die middelvingers op, sukkel!
Op het binnenhof gaan staan en invloed krijgen... slaap verder, kloothommel!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-10-2002 17:56 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 oktober 2002 17:52 schreef Heiden het volgende:
Oh, kunnen wij als de nieuwe regering er zit iets doen aan de loonmatigingen die ze gaan doorvoeren ofzo, ik dacht het niet...

Stem op een partij die niet voor die maatregelen kiest. Heeft die mening niet de overhand (m.a.w. de meerderheid stemt voor iets anders) dan heeft het volk toch gesproken? Ben je het er dan nog niet mee eens kun je nog altijd de straat op, maar dat zei ik net ook al.
quote:
Democratie, je hoort het wel maar je ziet het niet. Tegenwoordig heb je media als internet, waarmee je gemakkelijk een vorm van directe democratie zou kunnen uitoefenen. Maar dat zal nooit gebeuren.
Mannetje... zodra jij een systeem ontwikkelt waarmee dat zonder fraude kan ben je rijk. Geloof me.. dat gaat je niet lukken.


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-10-2002 17:57 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:56 schreef Dargull het volgende:
Ben ik niet met je eens, niet stemmen is ook je goed recht, dit is 'n vrij land...


het is zeker een recht, maar heiden zit continu te zeuren dat hij niets kan doen. en dat is gewoon onzin.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-10-2002 17:58 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:54 schreef ghoulliette het volgende:
waarom geef je niet gewoon toe dat je een luie flikker ben? klaag klaag, maar jij zult zelf nooit actie ondernemen, of wel soms.

en de media heeft wel degelijk invloed, teveel zelfs naar mijn mening.


Weet je hoe vaak ik vroeger in demonstraties heb meegelopen, er veranderd gewoon niks, gebrainwashte bimbo!


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 30-10-2002 17:59 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 30 oktober 2002 17:56 schreef Heiden het volgende:
Waar slaan die middelvingers op, sukkel!
Op het binnenhof gaan staan en invloed krijgen... slaap verder, kloothommel!
Achossie.. zijn je argumenten op en moet je gaan schelden? Triest hoor...

Ik bedoelde dus simpelweg dat je met een dergelijke houding niet ver komt. Opgeven kan iedereen... doorzetten is het enige wat iets oplevert.


I'm not being rude. You're just insignificant.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-10-2002 17:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:58 schreef Heiden het volgende:
Weet je hoe vaak ik vroeger in demonstraties heb meegelopen, er veranderd gewoon niks, gebrainwashte bimbo!

agresieve irrationele zeurpruim.

dat 1 aanpak niet werkt betekend niet dat geen enkele aanpak werkt.

en deze bimboe krijgt het wel voor elkaar om meer invloed te hebben op de politiek op haar 19e dan jij in je hele leven bereikt hebt.
dus wie is hier nu de bimbo?!


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 30-10-2002 17:59 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:58 schreef Heiden het volgende:
Weet je hoe vaak ik vroeger in demonstraties heb meegelopen, er veranderd gewoon niks, gebrainwashte bimbo!


geen reden om op te geven...


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-10-2002 18:00 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:56 schreef helmet het volgende:
Stem op een partij die niet voor die maatregelen kiest. Heeft die mening niet de overhand (m.a.w. de meerderheid stemt voor iets anders) dan heeft het volk toch gesproken? Ben je het er dan nog niet mee eens kun je nog altijd de straat op, maar dat zei ik net ook al.
Mannetje... zodra jij een systeem ontwikkelt waarmee dat zonder fraude kan ben je rijk. Geloof me.. dat gaat je niet lukken.


Word wakker, partijen hebben niets tot weinig in te brengen, het systeem regeert, niet de politiek, het is gewoon een facade...
Maar ja, ik hou er alweer over op, ik vind jullie maar erg simpel en goedgelovig...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-10-2002 18:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 17:59 schreef helmet het volgende:
Achossie.. zijn je argumenten op en moet je gaan schelden? Triest hoor...

Ik bedoelde dus simpelweg dat je met een dergelijke houding niet ver komt. Opgeven kan iedereen... doorzetten is het enige wat iets oplevert.

bovendien: je moet serieus genomen worden om iets te bereiken.

met schelden denken mensen: daar komt weer zo'n mafkees. zelfde rede waarom ik jou absoluut niet serieus kan nemen. weinig argumentatie, veel agressie en gescheld. grote jongen hoor


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-10-2002 18:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 18:00 schreef Heiden het volgende:
Word wakker, partijen hebben niets tot weinig in te brengen, het systeem regeert, niet de politiek, het is gewoon een facade...
Maar ja, ik hou er alweer over op, ik vind jullie maar erg simpel en goedgelovig...


lees eens de teksten van mussolini, heb ik deze week gelezen. je zult veel herkenning vinden. maar dat is gewoon je persoonlijkheid he. je had toch ook een bewondering voor kracht/geweld?! dat bedoel ik maar............


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 30-10-2002 18:03 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2002 18:01 schreef ghoulliette het volgende:
bovendien: je moet serieus genomen worden om iets te bereiken.

met schelden denken mensen: daar komt weer zo'n mafkees. zelfde rede waarom ik jou absoluut niet serieus kan nemen. weinig argumentatie, veel agressie en gescheld. grote jongen hoor


Ik was gewoon normaal aan het discussieren, maar als iemand met middelvingers-smileys gaat gooien, word ik dus gewoon pissig. Was nergens voor nodig, steek die middelvingers nou maar gewoon eens recht in me gezicht uit dan breek ik je ze...


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen