IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : En U? CDs kopen? Kopieren? of MP3-tjes? Vorige pagina | Volgende pagina
Zagga
Usericon van Zagga
Posted 06-02-2004 17:50 by Zagga Wijzig reactieProfiel van ZaggaQuote dit berichthttp://www.midian.nl

quote:
Op 6 februari 2004 17:04 schreef Chelman het volgende:



dus?

communisme is goed!

(stalinisme niet natuurlijk)


Farewell, O twice beloved! A Turin Turambar turun ambartanen: master of doom by doom mastered! O happy to be dead! http://www.midian.nl


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 18:13 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 17:50 schreef Zagga het volgende:
dus?

communisme is goed!

(stalinisme niet natuurlijk)




KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 06-02-2004 18:14 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

ik alle 3 ik koop ik brand en download, is dat erg dan??


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Lone-Dragon
peace
Usericon van Lone-Dragon
Posted 06-02-2004 20:14 by Lone-Dragon Wijzig reactieProfiel van Lone-DragonQuote dit bericht

ik koop wat ik kan veroorloven (lees arme scholier met weinig geld die spaart vor cdtjes van favo band) en verder heb ik vooral mp3s op me pc


voer geen oorlog, voer de eendjes


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 20:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 17:04 schreef Chelman het volgende:


Da's niet waar.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-02-2004 20:29 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Communism??? Ik ken helemaal geen band die Communism heet...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-02-2004 20:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 februari 2004 17:04 schreef Chelman het volgende:



Lang, lang geleden, toen dit affiche nog geen baard had was het al suf & onzinnig.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2004 21:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

[quote]Op 6 februari 2004 17:04 schreef Chelman het volgende:
paranoia.jpg

Ik ben toch wel zinnigere argumenten van jou gewend. Sta jij op de loonlijst van de platenindustrie ofzo?
McArtur had die plaat zelf kunnen tekenen. Maar goed, de tekst achter die tekening zegt het zelf al... Paranoïa.

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-02-2004 21:12]


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 21:20 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Zelfs ik plaats wel eens een post als grapje en niet als onderdeel van mijn argumentatie.

De makers van dit plaatje bedoelden het denk ik ook niet serieus....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 06-02-2004 21:24 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 17:50 schreef Zagga het volgende:
dus?

communisme is goed!

(stalinisme niet natuurlijk)


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2004 21:29 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 21:20 schreef Chelman het volgende:
Zelfs ik plaats wel eens een post als grapje en niet als onderdeel van mijn argumentatie.

De makers van dit plaatje bedoelden het denk ik ook niet serieus....


gelukkig maar. Als ik je tegen kom krijg je een cd vol mp3's.(en binnen een jaar ben jij communist, mwoehahahaha )
want illegale muziek maakt je communistisch.

Dit bericht zal hj mogelijk wel plezier doen?

Inval bij KaZaA in Australië

De Australische organisatie MIPI, vergelijkbaar met de Nederlandse stichting Brein, heeft vanmorgen een inval gedaan bij het bedrijfspand van Sharman Networks. Sharman Networks is de eigenaar van het populaire programma KaZaA.

Nikki Hemming, de CEO van Sharman Networks, kreeg ook een bezoek van de medewerkers van het MIPI net zoals internetprovider Telstra en enkele universiteiten. Het MIPI was op zoek naar extra bewijs in hun zaak tegen KaZaA vanwege inbreuk op auteursrechten.

De auteursrechtorganisatie deed de invallen zonder toestemming van de rechtbank aan de hand van de Australische 'Anton Pilar' regeling. Hierdoor is geen toestemming nodig van een rechtbank om invallen te doen in huizen of kantoren om materiaal in beslag te nemen dat inbreuk maakt op auteursrecht.

"Het is erg duidelijk dat zij op wereldschaal inbreuk op auteursrechten mogelijk maken", aldus directeur Michael Speck van MIPI. "Het gaat hier niet om individuen, het gaat om 'de grote vis'. Dit is een signaal dat internetpiraterij ten einde is in Australie."

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 06-02-2004 21:32]


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 21:30 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 21:20 schreef Chelman het volgende:
Zelfs ik plaats wel eens een post als grapje en niet als onderdeel van mijn argumentatie.

"Zelfs jij".




Tut tut tut tut tut tut .


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 21:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 21:30 schreef Dwaallicht het volgende:
"Zelfs jij".


Tut tut tut tut tut tut .


Ja ja dat klonk bij nader inzien vreemd.

Maar ik voelde me bijna gekwetst dat zowel Tilla, Dwaal als Altx (drie posters van wie ik persoonlijk een hogere dunk heb dan van de gemiddelde alhier) leken te denken dat dat plaatje serieus was. Ik bedoel, ongenuanceerd debatteren vind ik leuk, op zijn tijd wil ik zelfs genuanceerd voorkomen maar dit was dus echt geen serieus plaatje.


Dussss.......


Ontwaakt verwropenen der aarde....


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 06-02-2004 21:40 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

"Bijna", eh. Je moet nu wel heel ver gaan om het weer goed te maken .


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 21:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 21:29 schreef attila_de_hun het volgende:
gelukkig maar. Als ik je tegen kom krijg je een cd vol mp3's.(en binnen een jaar ben jij communist, mwoehahahaha )
want illegale muziek maakt je communistisch.

Dit bericht zal hj mogelijk wel plezier doen?

Inval bij KaZaA in Australië

(...)


Mp3s heb ik al..gtoendeels legaal maar ook (zoals ik al in dit thread postte) een klein aantal illegale.

Mijn verzet is dan ook grotendeels gericht tegen mensen die MP3 verzamelingen als het hoogste doel beschouwen.

Communist zal ik denk ik niet worden. Ik wil nog wel mijn ouders en opa kunnen aanspreken.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2004 21:45 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 21:39 schreef Chelman het volgende:
Ja ja dat klonk bij nader inzien vreemd.

Maar ik voelde me bijna gekwetst dat zowel Tilla, Dwaal als Altx (drie posters van wie ik persoonlijk een hogere dunk heb dan van de gemiddelde alhier) leken te denken dat dat plaatje serieus was.


Sorry. maal 10 en zelfs een . Maar het is vrijdagavond en dan ben ik nog duffer als normaal.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2004 21:48 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 21:42 schreef Chelman het volgende:
Mijn verzet is dan ook grotendeels gericht tegen mensen die MP3 verzamelingen als het hoogste doel beschouwen.



Als die al bestaan. Er gaat toch niks boven een echte originele persoonlijk cd. Ik heb kopiën van cd's en betrap me erop dat ik die langzaam maar zeker aan het vervangen de door "the real thing"(die de moeite waard zijn en die natuurlijk nog te krijgen zijn).

Maar lieve, lieve lieve platenmaatschappijen: MAAK DIE CD"S GODV..... GOEDKOPER!!!!!!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-02-2004 21:49 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 21:39 schreef Chelman het volgende:
Ja ja dat klonk bij nader inzien vreemd.

Maar ik voelde me bijna gekwetst dat zowel Tilla, Dwaal als Altx (drie posters van wie ik persoonlijk een hogere dunk heb dan van de gemiddelde alhier) leken te denken dat dat plaatje serieus was. Ik bedoel, ongenuanceerd debatteren vind ik leuk, op zijn tijd wil ik zelfs genuanceerd voorkomen maar dit was dus echt geen serieus plaatje.


Dussss.......


Ontwaakt verwropenen der aarde....




Als je op mijn gebruik van de -smiley had gelet, had je wel gezien dat mijn opmerkingen nog minder serieus waren dan het plaatje zelf.

Nou voel ik me gekwetst...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 21:52 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht




OK allen GROUPHUG.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-02-2004 21:56 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Grouphug! (ondanks dat we geen hamster hebben).


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 06-02-2004 21:58 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Nog ff en we hebben Chelman echt omgeturnd in een hippie...


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-02-2004 21:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

HEY CHELLIE IK HEB JE MP3 CD KLAAR

MOJ EM NOG HEBBEN OF KRIEG IK DAN DE GEHEIME DINEST OP ME NEK :p


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 06-02-2004 21:59 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

ROFLMAO @ JENJE!

Ik download soms mp3-tjes om te kijken of de cd mij bevalt, daarna koop ik vaak gewoon de cd


BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 06-02-2004 22:01 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

C.d klinkt gewoon het best, op plaat na dan, dus ik ga voor c.d en plaat


Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 06-02-2004 22:03 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 6 februari 2004 21:58 schreef altx het volgende:
Nog ff en we hebben Chelman echt omgeturnd in een hippie...


Don't count on it.

quote:
Op 6 februari 2004 21:58 schreef Jenje het volgende:
HEY CHELLIE IK HEB JE MP3 CD KLAAR

MOJ EM NOG HEBBEN OF KRIEG IK DAN DE GEHEIME DINEST OP ME NEK :p


Tuurlijk. Ik zei toch dat ik ook wat illegale MP3 heb? Ik wil alleen niet via Soulseek en BitTorrent e.a. gaan trekken. Ik had ook de originele CDs van je kunnen lenen natuurlijk...



KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen