IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : En U? CDs kopen? Kopieren? of MP3-tjes? Vorige pagina | Volgende pagina
Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 18-02-2002 21:29 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Ik koop (of ruil) CD's, tapes of vinyl. Ik luister nooit MP3-tjes, ik heb een hekel aan die dingen. Ik ga op m'n gevoel, recensie of aanbeveling van vrienden af. Als ik een item niks aan vind, dan ruil/ verkoop ik het weer. nooit een probleem.


ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-02-2002 13:59 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik wil elke cd die ik heb sowieso origineel hebben, liefst nog een digi if exists. MP3 gebruik ik om een band te leren kennen, ik DL gewoon een aantal MP3's en als ik de band dan niet afkeur zoek ik de cd waar de meeste leuke nummers op staan.

Ik heb wel Reign in Blood nog in gekopieerde vorm, die zoek ik ook nog origineel dus...


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-02-2002 15:37 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik zal heel eerlijk zijn
Ik "fik" alles om het zo maar eens even te noemen



aerodis
Usericon van aerodis
Posted 19-02-2002 16:05 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2002 13:59 schreef TNightmare het volgende:


Ik heb wel Reign in Blood nog in gekopieerde vorm, die zoek ik ook nog origineel dus...


zoeken?
dat moet toch niet heel erg moeilijk zijn?


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 19-02-2002 16:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

ik koop bijna al mijn muzak......spul wat ik te duur is gaat op de Minidisk.....cd-r vink maar klote...t gaat niet lang mee en vin ze onhandig. Als het toch gekopieerd moet worden doe ik ut op minidisk maar, ik koop meestal cd's. Mp3 gebruik ik om te luisteren, en om te kijken of ik het tof vin. Zo niet dan pleur ik ze weer weg. Zo wel? dan koop ik het.


Suck my piss


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-02-2002 20:51 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2002 16:05 schreef aerodis het volgende:
zoeken?
dat moet toch niet heel erg moeilijk zijn?


Bij de Free Record Shop en Van Leest ligt hij regelmatig ja... VOOR 50 PIEK! Dus ook een beetje een acceptabele prijs svp...


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 19-02-2002 23:51 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ik weet niet of je uit het zuiden komt maar als je er eens komt ga dan langs Sounds in Vnelo......hier zullen ze hem vast wel hebben voor een mooie prijs


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-02-2002 8:35 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2002 23:51 schreef Triple-Dan het volgende:
Ik weet niet of je uit het zuiden komt maar als je er eens komt ga dan langs Sounds in Vnelo......hier zullen ze hem vast wel hebben voor een mooie prijs


Daar hebben ze hem niet meer (Ik KOM uit Venlo, kom vrij regelmatig bij Sounds dus ). Maar thanx anyway.


linknl
MONEY talks BULLSHIT walks
Usericon van linknl
Posted 20-02-2002 9:02 by linknl Wijzig reactieProfiel van linknlQuote dit bericht

cd's kopen of branden boeit me geen reet als ik maar muziek heb.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 20-02-2002 10:21 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 20 februari 2002 8:35 schreef TNightmare het volgende:
Daar hebben ze hem niet meer (Ik KOM uit Venlo, kom vrij regelmatig bij Sounds dus ). Maar thanx anyway.


Hmmm als Sounds hem niet meer heeft weet ik het ook niet meer hoor
Kun je alleen nog af en toe de tweedehands bakken proberen


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-02-2002 10:31 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Stuur 'n mailtje naar displeased. (URL hierboven) Ze hebben nu RIB niet maar Show no Mercy, Hell Awaits en Live Undead+Haunting... staan er wel @ 14 Euro...erg redelijk dus.
Meestal krijgen ze die CDs UITerlijk binnen 3 weken.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 20-02-2002 13:18 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Dat kan natuurlijk ook ja....


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 20-02-2002 21:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2002 10:31 schreef MBMarduk het volgende:
Stuur 'n mailtje naar displeased. (URL hierboven) Ze hebben nu RIB niet maar Show no Mercy, Hell Awaits en Live Undead+Haunting... staan er wel @ 14 Euro...erg redelijk dus.
Meestal krijgen ze die CDs UITerlijk binnen 3 weken.



Ik kom hem wel een keertje tegen. Zag laatst Ride the Lightning van Metallica opeens ergens voor 35 piek, had die toen ook nog in gekopieerde vorm .


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-02-2002 22:19 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Mijn absolute grens wat ik voor een cd neerleg heb ik jaren geleden op F40,- gesteld; ik kocht me vroeger dus suf, maar nu koop ik zoveel mogelijk tweedehands of doe ik mp3.

Bepaalde collector's items uitgezonderd; die gaan ALTIJD origineel.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-02-2002 8:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2002 22:19 schreef Mutilator het volgende:
Mijn absolute grens wat ik voor een cd neerleg heb ik jaren geleden op F40,- gesteld


is ongeveer €18. dan zul je niet veel nieuws meer kunnen kopen denk ik zo.



TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 21-02-2002 8:40 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 8:26 schreef attila_de_hun het volgende:
is ongeveer €18. dan zul je niet veel nieuws meer kunnen kopen denk ik zo.



Zeker wel. Ik betaal nooit meer als €18 voor een cd, en heb ook elke cd die ik koopwaardig vond, gekocht.


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 21-02-2002 9:40 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

quote:
Op 21 februari 2002 8:26 schreef attila_de_hun het volgende:
is ongeveer €18. dan zul je niet veel nieuws meer kunnen kopen denk ik zo.




Ikke niet nee


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-02-2002 12:52 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Dit is ook waarom ik geen DVDs aanschaf: uit principe.


Ten eerste heb je zo'n afspeelbak nodig. Die heeft chipies erin zitten waardoor de elektronica concerns en film industrie tot in je eigen huiskamer invloed uitoefenen op wat je wanneer en hoe mag zien.


(RegiocoTERING)


En dan durven zo nog exorbitante prijzen voor die stomme schijffies te vragen ook.


Steek ze in je kont (au!) Sony/Philips/RIAA/MPAA/enz...


Of ik kijk geen DVD (bij vrienden wel) of ik hou het bij hetgene waarmee ik ben opgegroeid: video (Wat ik nu niet heb)



The moral of the story?
Both CDs and DVDs and other shit have a certain price which shouldn't be exceeded.
Krijg je op 'n gegeven moment nog wel *waar* voor je geld?


[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 21-02-2002 12:57]


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 21-02-2002 13:32 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Nee denk het niet....je betaald je alleen maar blauw..... ......en dan moet je kijken wat er allemaal naar de schatkist gaat zogezegd hehehe........van de 20 euro wat een cd-tje kost gaat nog geen euro naar de muzikant/band of performer nee alles gaat direkt naar de grote platenbazen en de staat.......
Oftewel niks meer kopen en branden die shit !!!! muahahahahah


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 21-02-2002 14:04 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Jij hebt zeker nooit van 'underground' gehoord, of wel?


Jade
Usericon van Jade
Posted 21-02-2002 14:07 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Zeker weten dat ik het wil hebben: kopen
Twijfel: branden
Dan alsnog goed: kopen


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-02-2002 14:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Mutilator zei: Max. 40 piek voor cd..

quote:
Op 21 februari 2002 8:26 schreef attila_de_hun het volgende:
is ongeveer €18. dan zul je niet veel nieuws meer kunnen kopen denk ik zo.




quote:
Op 21 februari 2002 13:32 schreef Triple-Dan het volgende:
Nee denk het niet....je betaald je alleen maar blauw..... ......en dan moet je kijken wat er allemaal naar de schatkist gaat zogezegd hehehe........van de 20 euro wat een cd-tje kost gaat nog geen euro naar de muzikant/band of performer nee alles gaat direkt naar de grote platenbazen en de staat.......
Oftewel niks meer kopen en branden die shit !!!! muahahahahah


Hmm... Mensen die meer dan 40 piek voor normale nog steeds verkrijgbare cd's betalen , , zijn erg slecht bezig denk ik.... Via mailorders kun je overal aan komen, zowel underground als bekende cd's, voor ruim onder de 40 piek.. Via Duitse mailorders zit je vaak nog onder de 30 piek!, en de porto valt erg mee! .. Maarja, als je veel wilt uitgeven moet je dat zelf maar weten..


[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 21-02-2002 14:19]


Jade
Usericon van Jade
Posted 21-02-2002 14:20 by Jade Wijzig reactieProfiel van JadeQuote dit bericht

Ik haal nieuwe bij Jake's in Eindhoven. Nieuwste altijd voor onder de 40 gulden.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 21-02-2002 15:07 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 14:17 schreef Valorian666 het volgende:
Mutilator zei: Max. 40 piek voor cd..





Hmm... Mensen die meer dan 40 piek voor normale nog steeds verkrijgbare cd's betalen , , zijn erg slecht bezig denk ik.... Via mailorders kun je overal aan komen, zowel underground als bekende cd's, voor ruim onder de 40 piek.. Via Duitse mailorders zit je vaak nog onder de 30 piek!, en de porto valt erg mee! .. Maarja, als je veel wilt uitgeven moet je dat zelf maar weten..



ja daar ben ik het geheel mee eens op zich maar ik vind een bezoek aan een cd-wnkel toch honderd keer zo leuk als droog mijn creditkaart nummer intikken. Ook ben je als koper op internet erg gericht bezig en dat is uiteraard erg goed maar om eens lekker door de bakken te gaan en een verassing tegen te komen dat zul je helaas nooit op internet ervaren. dus op zijn tijd ga ik toch maar eens naar wat cd-winkels.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 21-02-2002 15:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2002 14:20 schreef Jade het volgende:



Ik haal nieuwe bij Jake's in Eindhoven. Nieuwste altijd voor onder de 40 gulden.








Hahahah, Ik was tot een jaartje geleden ook verslaafd aan Jake's.



(Boodschappenlijstje bevat dan o.a. kleding, voer e.d....koop ze niet en zit ik vervolgens 4 uur in Jake's naar een staaaapel CDs te luisteren)



Maar sinds de prijzen overal zo hoog zijn geworden koop ik eens inde 4 maanden een CD daar en vervolgens vaker via Displeased ofzo.





Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen