IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Illuminati, depopulatie, geloof en overige onderwerpen [Complottheorieën-topic] Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-04-2024 16:42 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Ah, de bekende clash tussen kantoor en magazijn personeel.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2024 16:50 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

We zijn wat dat betreft een redelijk traditioneel bedrijf, ja.



Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-04-2024 17:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Lol.

Ik ken het. Sterker nog.

Ik werk al meer dan 25 jaar bij hetzelfde bedrijf. Tig jaar in het magazijn, maar sinds zes jaar of zo op kantoor.

smoeilijk




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 12-04-2024 17:25 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Een beetje alsof je de family Flodder opeens een huis zou geven in een luxe villawijk.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-04-2024 18:32 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Jahahaha.

Eerste jaar zo ongeveer was af en toe best wel awkward. Maar ondertussen is iedereen wel gewend.

Maar het is best geinig om allebei mee te maken. Al dat gedoe is eigenlijk vrij onzinnig. Dat zie je pas echt als je het meemaakt.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-04-2024 18:34 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Al zie ik er nog steeds niet erg kantoorerig uit, ouwe lul hardrocker die ik ben.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 13-04-2024 10:08 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

quote:
Op 12 april 2024 18:32 schreef F.Jacobse het volgende:
Jahahaha.

Eerste jaar zo ongeveer was af en toe best wel awkward. Maar ondertussen is iedereen wel gewend.

Maar het is best geinig om allebei mee te maken. Al dat gedoe is eigenlijk vrij onzinnig. Dat zie je pas echt als je het meemaakt.




Ze hebben zich inmiddels aan jou aangepast bedoel je zeker?


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 13-04-2024 12:49 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 14-04-2024 12:01 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 11 april 2024 20:56 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Doe je hier niet hetzelfde als onze Superjan? Namelijk tamelijk stellig met een verklaring komen. Ik vind het zuiverder om te zeggen dat we het (nog) niet kunnen verklaren. Waarbij we toeval niet kunnen uitsluiten, maar voor hetzelfde geld is het wel te verklaren wanneer we de werking van dark matter (ongeveer 27% vh universum) en dark energy (ongeveer 69% vh universum) beter begrijpen. Ons universum dus is maar voor zo'n 4% zichtbaar voor ons, dus wat weten we nou eigenlijk. Bar weinig.

Je hebt gelijk, ik heb er geen verklaring voor behalve toeval, en ik ken ook geen betere verklaringen dan dat.


I wish I was a butterfly


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-04-2024 12:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Ik denk dat het komt door klimaatverandering.

Het universum warmt op dus komt de boel verder uit elkaar te liggen doordat alles uitzet.



[Dit bericht is gewijzigd door XXL op 14-04-2024 12:24]


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-04-2024 12:21 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Of de maan neemt afstand van wat wij hier op aarde allemaal doen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ANaturallyDisaster
The Idol
Usericon van ANaturallyDisaster
Posted 14-04-2024 12:43 by ANaturallyDisaster Wijzig reactieProfiel van ANaturallyDisasterQuote dit bericht

Er is helemaal geen maan. Dat is een Deathstar van het Galactische Keizerrijk.


Wees niet bang, ik kom zo weer voorbij. | Jij hebt enkel een hoofd om je oren uit elkaar te houden.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-04-2024 13:02 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Dan willen die niets meer met ons te maken hebben.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Freduk
Usericon van Freduk
Posted 14-04-2024 13:28 by Freduk Wijzig reactieProfiel van FredukQuote dit bericht

Hangen jullie hier dan geen enkele complottheorie aan?


Follow the freezing moon...


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-04-2024 16:05 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Zm staat op de server van metalfan.


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 14-04-2024 16:54 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2024 13:28 schreef Freduk het volgende:
Hangen jullie hier dan geen enkele complottheorie aan?


Als ik voor mijzelf spreek:

Nee.

Saai hè?


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


KwelgeestIV
Haat is een deugd!
Usericon van KwelgeestIV
Posted 14-04-2024 17:21 by KwelgeestIV Wijzig reactieProfiel van KwelgeestIVQuote dit berichthttp://https://www.last.fm/user/kwellie

quote:
Op 14 april 2024 12:01 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Je hebt gelijk, ik heb er geen verklaring voor behalve toeval, en ik ken ook geen betere verklaringen dan dat.
Ik zie eigenlijk niet zo goed in hoe dark matter en/of energy toeval opheffen. Mogelijkheidsvoorwaarden die noodzakelijk zijn voor het nu berusten zelf nog steeds op toeval.



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-04-2024 9:47 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 14 april 2024 17:21 schreef KwelgeestIV het volgende:
Ik zie eigenlijk niet zo goed in hoe dark matter en/of energy toeval opheffen. Mogelijkheidsvoorwaarden die noodzakelijk zijn voor het nu berusten zelf nog steeds op toeval.

Dat doen ze ook niet.


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-04-2024 9:48 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Denk ook niet dat ze die afstanden verklaren, maar *weet* het ook niet


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-04-2024 11:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 10 april 2024 21:36 schreef OPPEREINDBAAS het volgende:
Fascinerend is het zeker maar zijn conclusie is vrij infantiel Zal eerder iets met dark matter te maken hebben. Wat ook weer een bijzonder fenomeen is natuurlijk. Waarom is die onzichtbare kracht precies zo groot dat hemellichamen netjes in dezelfde banen om elkaar heen blijven lopen?


Naar die perfecte banen toe redeneren levert altijd een vaag gevoel op van grote toevalligheden.

Maar een ander perspectief is: een baan rondom een planeet is een stabiele toestand. Elke klomp vast materiaal die in een baan terecht komt krijg je er bijna niet uit. Elke klomp die niet in een baan bevind zal rondzwerven en/of ketsen totdat het ook in een stabiele toestand komt. Zo'n baan is een afvoerputje waar alles in terecht komt maar waar weinig uit komt. Op die manier is het geen toevalligheid, maar een zekerheid dat overmatige knikkers in banen terecht komen. (wel even met de achtergrond dat zware massa in sterren ontstaat en na dat die een bakprocesje allelei massa verspreiden en dat dat weer gaat klonteren.


Zelfde met evolutie, het lijkt allemaal ultra bijzonder toevallig soms. Maar fotosynthese is wel erg handig, meercelligheid is ook handig, intelligentie ontstaat moeilijk maar is ook verdomd handig. vandaar dat al die dingen onafhankelijk van elkaar ontstaan. Je kun van te voren niet altijd even goed zeggen welke soort het ver gaat schoppen tot intelligent leven, maar intelligent leven zal er uiteindelijk komen.

Edit: Wat mij betreft gebruik je toeval en kans alleen in gevallen dat je te weinig kennis hebt. (de oude "god doesn't play dice")

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 15-04-2024 11:25]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-04-2024 11:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Nee, het zíjn geen perfecte banen/"verhoudingen tussen afstanden en grootte" en ze zijn niet statisch en ook niet stabiel.

Mechanisch weten we veel van hoe hemellichamen bewegen, waarom ze in welke banen bewegen, hoe ze zich vormen, etc. etc., maar nooit perfect en eea hangt ook af van allerlei begincondities die we niet kennen. De term toeval vind ik daarom niet misplaatst voor waarom dat getal van ONGEVEER 400 opduikt.

Het is per definitie echter geen verklaring


I wish I was a butterfly


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-04-2024 11:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

En dat de maan altijd met dezelfde kant naar de Aarde staat kunnen we juist wel verklaren


I wish I was a butterfly


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-04-2024 11:45 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Ja wacht, had ff dat verhouding ding tussen maan en zon (zeg maar de kern van de post) niet goed opgepikt.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-04-2024 11:54 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



I wish I was a butterfly


ArsedNaturalist
The OG
Usericon van ArsedNaturalist
Posted 15-04-2024 14:48 by ArsedNaturalist Wijzig reactieProfiel van ArsedNaturalistQuote dit bericht

quote:
Op 15 april 2024 11:45 schreef ElitE het volgende:
Ja wacht, had ff dat verhouding ding tussen maan en zon (zeg maar de kern van de post) niet goed opgepikt.


Misschien even afwachten met welke berekening XXL komt.


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen