IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Auteur:
Topic : Chilipepers Vorige pagina | Volgende pagina
ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 15-11-2008 14:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 november 2008 11:12 schreef SQT het volgende:
Op een gegeven moment is het dan toch niet lekker meer? Dan heb je een hete peper maar gebruik je er minder van omdat het anders te heet is. Of zit ik er dan totaal naast?


als je het gebruikt als tomaten bij voorstellingen enzo, dan zijn er maar weinig grenzen aan de sterkte ervan.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 16-11-2008 19:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Paar plaatjes..
Wat klein spul..

Al wat groter..

Al een flinke..


spelfout weggehaald...


Jällö
Usericon van Jällö
Posted 17-11-2008 10:58 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Ik zie het al, een weekje vakantie zit er voorlopig niet in.
Geen last van infecties, pesten en (voedingstof)gebreken? Of zijn pepers niet zo moeilijk?


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 17-11-2008 11:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Heb met een paar soorten wel wat problemen. Bijmesten had ik geprobeerd met gedroogde koemestkorrels, maar dat doe ik nooit weer. De strontlucht hier is erger dan op een gemiddelde boerderij, en die korrels zijn ook flink schimmelgevoelig. En binnen kweken is moeilijker dan ik dacht. Maar het is maar een probeersel hoor. In het voorjaar zaai ik nog een paar 100, en die gaan eind mei allemaal naar buiten.


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 29-11-2008 11:09 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Veel in bloei al. Veel te vroeg natuurlijk. Bloemen zullen waarschijnlijk afvallen en de planten zullen waarschijnlijk geen vruchten produceren. Hoop alleen dat de groei er niet volledig uit is nu. TL-licht is waarschijnlijk niet genoeg dus. Ach, van het voorjaar paar 100 zaaien en in mei naar buiten. Moet wel een paar kruiwagens vol op kunnen brengen


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2008 12:47 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

Haha gave signature, slaat zeker op dit topic


ik denk dat je ook een beetje vroeg heb gepoot ja, je kan beter later in de winter poten, kiemen en klein stukje laten groeien gaat natuurlijk wel in huis, maar het echt grote groeien en sturen gaat veel beter in de zomer.

En wat voor en hoeveel TL gebruik je, pepers lijken mij behoorlijke licht vragers en gewone TL heeft meestal niet echt het gewenste groeilicht, nu zijn groeilampen wel erg duur dus kun je ook wat meer gewone TL lampen ophangen, maar andere verhoudingen in het lichtspectrum kunnen de groei ook verstoren.

heb van de week wat madame jeanette gekocht, de tering wat sterk, als ik het aan raak met mn vinger en dan in mn mond stop heb ik bijna genoeg hitte in mn bek voor een maaltijd.



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 05-12-2008 12:56 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja ach, gaat in februari gewoon een nieuwe lading de grond in, proberen we gewoon overnieuw. En die signature slaat idd op de pepers ja, pijnlijke ervaring gehad

Edit: hangen alleen wat daglichtlampen, ik ga niet zoals sommige anderen kapitalen investeren in groeilampen. Het moet leuk blijven..

[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 05-12-2008 12:57]


spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 05-12-2008 13:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe idd, voor dat geld mag je dan ook wel een behoorlijke opbrengst hebben en mag je met een kraampje voor de deur gaan staan.

Als je toch wat meer opbrengst wilt hebben en niet zoveel wilt uitgeven zou je ook nog onde plat glas kunnen werken dat is niet zo erg duur en kan je toch wat voordeel geven.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Broeibak


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-12-2008 9:05 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Gisteren weer wat over moeten potten. M´n Madame Jeanette planten doen het erg goed, echt heel veel blad. En een Thaise Bird Pepper die de 30 cm reeds voorbij is. Planten die in bloei stonden zijn de knoppen verloren en lijken gewoon verder te groeien. Ook nog 2 Jalapeno zaailingen groter gezet. Hoop dat ik daar aan het eind van het voorjaar al flink wat af kan halen


spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 12-12-2008 10:58 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Paar foto´s. Achtereenvolgens een Holy Mole, een Madame Jeanette, een Thaise Bird Pepper en nog eens 2x Madame Jeanette en een Bolivian Rainbow onder de lamp.







spelfout weggehaald...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 12-12-2008 14:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

jij laat ze op de bank TV kijken, je verwent ze wel heel erg hoor


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 12-12-2008 14:59 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 12-12-2008 22:41 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Varanus jonge, zet nou even een webcam op die planten dan kunnen we live meegenieten van het groeiproces!


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2009 19:50 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Over een paar weekjes gaan er een dikke 200 zaden de grond in. Onderstaande foto geeft een idee wat ik zo ongeveer wil bereiken in de zomer. En dat meen ik serieus.





spelfout weggehaald...


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2009 19:52 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

En m'n eigen sambal en pepperflakes maken natuurlijk


spelfout weggehaald...


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 13-01-2009 19:55 by Mottighaerd Wijzig reactieProfiel van MottighaerdQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/flepmelg

Hehe, gaaf man
Ga je ze ook proberen te verkopen? Het is namelijk niet iets wat mensen standaard in de moestuin hebben staan.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2009 19:59 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Geen idee nog, dit is het eerste jaar dat ik het zo "groot" aanpak. Als de oogst goed lukt zie ik wel weer verder.


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2009 20:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Doe je dan een Varanus-sale?


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 13-01-2009 20:12 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2009 20:02 schreef Hypnos het volgende:
Doe je dan een Varanus-sale?


Voor jou altijd hehe...


spelfout weggehaald...


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-01-2009 20:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

YES!! hot anus on the way!


signature


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 19-01-2009 11:37 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Afgelopen dagen ongeveer 180 zaadjes in de grond gestopt. Nu hopen op een mooie zomer.


spelfout weggehaald...


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 19-01-2009 11:55 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Cool enzo, maar als je er dan geld aan besteed kweek dan wiet joh, levert ook nog wat op.

Hoewel, vooral groene pepers, die eet ik echt per potje.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-02-2009 4:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2009 11:37 schreef varanus het volgende:
Afgelopen dagen ongeveer 180 zaadjes in de grond gestopt. Nu hopen op een mooie zomer.


Al een mooie zwik zaailingen. Vandaag beginnen met overpotten naar grotere potjes.


spelfout weggehaald...


Vikingblood
Farðu í rassgat andskotans auminginn þinn!
Usericon van Vikingblood
Posted 06-02-2009 5:00 by Vikingblood Wijzig reactieProfiel van VikingbloodQuote dit berichthttp://www.fireburners.nl

Je bent mooi vroeg wakker voor je hobby


Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-02-2009 5:14 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ja man, nachtdienst gehad en laatste nacht vrij. Beetje uit m'n ritme dus ghehe...


spelfout weggehaald...


Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen