IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Nieuws! Vorige pagina | Volgende pagina
De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 20-12-2009 17:14 by De Ulk Profiel van De Ulk



@F.A.

[Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 20-12-2009 17:14]


Bareuh...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 20-12-2009 17:23 by Forever After Profiel van Forever After

Het zal van velen hier niet de dagelijkse bezigheid zijn...


 


GrindMaster
Usericon van GrindMaster
Posted 20-12-2009 17:47 by GrindMaster Profiel van GrindMaster

quote:
De politie denkt dat Dekkers boot niet weg is, maar zegt dat nog te onderzoeken




Why doesn't my music get me all the chicks?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 20-12-2009 23:54 by bokaj Profiel van bokaj

quote:
Zeilmeisje Laura gevonden op Sint Maarten
Uitgegeven: 20 december 2009 22:46
Laatst gewijzigd: 20 december 2009 23:01

UTRECHT - Het 14-jarige zeilmeisje Laura is terecht. Ze is zondag gevonden op het eiland Sint Maarten, zo heeft de politie zondagavond bevestigd.

Eerder die dag werd bekend dat haar familie haar sinds vrijdag als vermist had opgegeven. De familie was erg ongerust.

Het meisje werd wereldberoemd toen ze bekendmaakte een solozeiltocht rond de wereld te willen maken.

Haar vader stemde in met de plannen, maar de rechtbank stak daar een stokje voor. Het meisje kwam onder toezicht van de Raad voor de Kinderbescherming.


Kinderbescherming

De Raad voor de Kinderbescherming gaat proberen het meisje weer zo snel mogelijk terug naar Nederland te brengen, zei een woordvoerder zondagavond. Volgens de raad is het meisje aangehouden.

Een politiewoordvoerder van het korps Utrecht kon zondagavond geen verdere mededelingen doen.

© ANP


Van Nu.nl

Hoe komt dat kind nu op Sint Maarten. Mag je alleen met het viegtuig als je 14 bent?


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 21-12-2009 0:00 by Count Steel Profiel van Count Steel

Nee joh, zeilboot [/flauw]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 21-12-2009 0:02 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Bij de vriendjes van Joran in de boot?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2009 8:35 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Iets zegt me dat het een verwend kutblaag is trouwens ..


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-12-2009 8:35 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

quote:
Op 21 december 2009 8:35 schreef Jenje het volgende:
Iets zegt me dat het een verwend kutblaag is trouwens ..
Wat doet jou dat zeggen dan?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2009 8:37 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Intuïtie


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 21-12-2009 8:38 by Slechtheid Profiel van Slechtheid

Wijf.

Edit: dikke kans dat je gelijk hebt trouwens.

[Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 21-12-2009 8:38]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-12-2009 8:38 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 december 2009 8:35 schreef Jenje het volgende:
Iets zegt me dat het een verwend kutblaag is trouwens ..


Joh.


Boeiender


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 21-12-2009 8:39 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

.. merkt niemand die licht cynische toon nu niet?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-12-2009 8:40 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 december 2009 8:39 schreef Jenje het volgende:
.. merkt niemand die licht cynische toon nu niet?


Jawel joh, vandaar de




Boeiender


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 21-12-2009 11:45 by zijschroeier Profiel van zijschroeier

Arbeit Macht Frei is teruggevonden. In drie delen ergens in het noorden van Polen. Ik kon me niet voorstellen dat je zoiets zou willen hebben (er vanuit gaande dat het neonazi`s waren geweest) maar het bleek een `ordinaire` diefstal te zijn geweest van een paar gasten die geen link met extreem-rechts hebben.

[Dit bericht is gewijzigd door zijschroeier op 21-12-2009 11:46]


Here kitty kitty kitty!


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 21-12-2009 15:49 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

quote:
Op 21 december 2009 8:35 schreef Jenje het volgende:
Iets zegt me dat het een verwend kutblaag is trouwens ..


Wat een volk, heb eens op wikipedia gezocht:

Laura Dekker werd geboren op een boot in de haven van Wangarei, Nieuw-Zeeland tijdens een zevenjarige reis rond de wereld die haar ouders op dat moment aan het maken waren.[1] Haar vader heeft de Nederlandse nationaliteit, haar moeder de Duitse. Hierdoor heeft ze zelf drie nationaliteiten, namelijk de Nederlandse, de Duitse, en de Nieuw-Zeelandse.[2] Haar eerste vier levensjaren verbleef zij met haar ouders op een schip op zee, waar zij het zeilen heeft geleerd.[3]

Zij staat ingeschreven bij de Wereldschool, een internationaal erkende onderwijsinstelling.

Daar zit dus wel geld



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-12-2009 18:06 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
ma 21 dec 2009, Rockband op nummer één dankzij online actie door onze redactie

AMSTERDAM - De Amerikaanse rockband Rage Against The Machine heeft in jaren al geen nieuwe single uitgebracht, maar staat deze week in Groot-Brittannië toch op nummer één in de hitlijsten. Het betrof een online actie om X-Factor-winnaar Joe McElderry's single dwars te zitten.

De laatste jaren was het in het land bijna traditie geworden dat de winnaar van de Britse versie van X-Factor op nummer één zou binnenkomen. Twee Britse muziekliefhebbers vonden het echter tijd om hier een eind aan te maken en begonnen via netwerksite Facebook een actie om Killing In The Name van Rage Against The Machine op de hoogste plaats in de lijst te krijgen.

Media begonnen melding te maken van de campagne toen beroemdheden als Dave Grohl, Paul McCartney, Stephen Fry en bands als Muse en The Prodigy publiekelijk opriepen om de actie tot een succes te maken. Dat is dus gelukt. Van Killing In The Name zijn meer dan 500.000 exemplaren gedownload. De band zelf heeft laten weten het grootste gedeelte van de onverwachte opbrengsten te zullen doneren aan Shelter, een goed doel dat dak- en thuislozen helpt.

Simon Cowell, één van de juryleden van X-Factor, noemde de actie eerst 'dom,' maar bood later toch zijn felicitaties aan Jon en Tracy Morter aan. Zij waren de initiatiefnemers van de actie.




Hehe, blijft een mooie actie.

[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 21-12-2009 18:07]


Boeiender


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 21-12-2009 19:14 by XXL Profiel van XXL

Nog een mooie aktie:



Twee miljoen Fransen zonder stroom
Uitgegeven: 21 december 2009 16:07
Laatst gewijzigd: 21 december 2009 16:07
PARIJS - Circa twee miljoen Fransen zitten zonder stroom. Het elektriciteitsbedrijf RTE heeft hen tijdelijk afgesloten van het netwerk om problemen voor nog veel meer inwoners te voorkomen.
© Inertia Stock

Een aantal districten van de havenstad Marseille, waaronder het centrum, beschikken voorlopig niet over elektriciteit. Datzelfde gold maandagmiddag voor buitenwijken van de badplaats Nice.

In het zuidoosten van Frankrijk bereikte de vraag naar energie de afgelopen dagen recordhoogten, als gevolg van het barre winterweer.

Het land moest eerder dan normaal energie importeren, ook doordat een aantal kerncentrales minder energie leveren in verband met onderhoudswerkzaamheden.
© ANP



Net overbelast? Sluit maar 2.000.000 mensen af.

Gefixt


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-12-2009 9:20 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

Kan iemand dat "zeilmeisje" niet wegjorannen?


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-12-2009 9:24 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 december 2009 9:20 schreef MR. N het volgende:
Kan iemand dat "zeilmeisje" niet wegjorannen?

Nou nou. Krijgt een keer de zin niet, begint meteen allerlei wanhoopsacties uit te halen. Een flink pak billenkoek, dat zal het verwende nest leren.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 22-12-2009 9:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 22 december 2009 9:24 schreef bastianus het volgende:
Nou nou. Krijgt een keer de zin niet, begint meteen allerlei wanhoopsacties uit te halen. Een flink pak billenkoek, dat zal het verwende nest leren.
Daar hebben ze kelders in België voor, het verwende kreng


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-12-2009 9:30 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 22 december 2009 9:26 schreef Jenje het volgende:
Daar hebben ze kelders in België voor, het verwende kreng


Sja, waar gaat het nu eigenlijk om? Nergens om! Dus hupsa, verhuren aan Joran, die weet er wel raad me.


Boeiender


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 22-12-2009 9:31 by Forever After Profiel van Forever After

Laat 'r toch lekker gaan. Gaat het mis is het "probleem" ook opgelost.


 


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 22-12-2009 9:33 by ZelThoR Profiel van ZelThoR

quote:
Op 21 december 2009 18:06 schreef MR. N het volgende:
Hehe, blijft een mooie actie.



Chique ook dat het geld wat overblijft nadat de dealer afbetaald is naar een goed doel gaat


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Jelle
Usericon van Jelle
Posted 22-12-2009 11:14 by Jelle Profiel van Jelle

quote:
Op 21 december 2009 15:49 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
Daar zit dus wel geld

Hoeft niet per sé, ik ken meerdere lui die verglijkbare dingen hebben gedaan na jarenlang onder-modaal te hebben verdiend.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 22-12-2009 11:22 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 22 december 2009 11:14 schreef Jelle het volgende:
Hoeft niet per sé, ik ken meerdere lui die verglijkbare dingen hebben gedaan na jarenlang onder-modaal te hebben verdiend.

Ik ook. Maar ik kan me niet voorstellen dat een meisje van veertien haar eigen boot bij elkaar heeft verdiend. Er staat me ook bij dat ze toen ze een jaar of zeven was al een eigen zeilboot van de ouwelui kreeg.
Overigens hoeven rijkeluiskinderen niet altijd verwende blagen te zijn. Een vriend van me op de middelbare school kreeg dan wel zijn eigen Alfa op zijn achttiende, maar daar stond wel tegenover dat hij de tuin, tennisbaan en golfbaan moest bijhouden, het zwembad schoon moest maken en correcte cijfers bij de Boer diende te halen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen