IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Into the grave (nieuw festival ipv Waldrock) Vorige pagina | Volgende pagina
sander@dynamo
Usericon van sander@dynamo
Posted 17-05-2010 22:16 by sander@dynamo Wijzig reactieProfiel van sander@dynamoQuote dit bericht

Klote dat het niet doorgaat voor de organisatie. Maar ik vraag me af wat die ambtenaren denken van een festival met zo'n naam, het zal het er niet gemakkelijker opgemaakt hebben.. Klote echt kloten dat er in NL zo met een cultuur omgaat,terwijl er in elk fokking dorp de meest grote kutbands staan als een direct, of die frikandel van een Dj zzzzjjjjan...


ratton
Usericon van ratton
Posted 17-05-2010 22:48 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl

Het graf is dieper voor hen die er nog niet in liggen.


You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-05-2010 23:13 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 22:16 schreef sander@dynamo het volgende:
Klote dat het niet doorgaat voor de organisatie. Maar ik vraag me af wat die ambtenaren denken van een festival met zo'n naam, het zal het er niet gemakkelijker opgemaakt hebben.. Klote echt kloten dat er in NL zo met een cultuur omgaat,terwijl er in elk fokking dorp de meest grote kutbands staan als een direct, of die frikandel van een Dj zzzzjjjjan...


mjah, ik herken het wel. Ook FortaRock is in Nijmegen dit jaar weer ingeschaald als festival met de hoogste risico factor.

Vorig jaar is er niets, maar dan ook niets gebeurd, buiten het feit dat de gitarist van TDB iemand op zijn kinnetje heeft getikt. En dan dit jaar toch weer police alert op max. Onbegrijpelijk. Brengt een hoop extra rompslomp en kosten met zich mee en de vergunning wordt moeilijker vergeven. Het is moelijk uitleggen aan ambtenaren dat een metalfestival doorgaans ander volk trekt dan de gratis dance feestjes. Wat lang haar, luide muziek en drinkgelag wel niet teweeg kan brengen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 17-05-2010 23:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Atak schijnt ook een 'gevaarlijke' zone te creëeren...

http://www.tctubantia.nl/regio/enschede-haaksbergen/6136413/Revelation-en-Atak-risicoplekken-horeca.ece

Onzin

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 17-05-2010 23:17]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 17-05-2010 23:17 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Beetje jammer weer...



Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-05-2010 23:17 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 23:16 schreef ZelThoR het volgende:
Atak schijnt ook een 'gevaarlijke' zone te creëeren...


Ach gut, de algemene betutteling...

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 17-05-2010 23:18]


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-05-2010 23:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 mei 2010 23:13 schreef Spirit In Black het volgende:
mjah, ik herken het wel. Ook FortaRock is in Nijmegen dit jaar weer ingeschaald als festival met de hoogste risico factor.

Vorig jaar is er niets, maar dan ook niets gebeurd, buiten het feit dat de gitarist van TDB iemand op zijn kinnetje heeft getikt. En dan dit jaar toch weer police alert op max. Onbegrijpelijk. Brengt een hoop extra rompslomp en kosten met zich mee en de vergunning wordt moeilijker vergeven. Het is moelijk uitleggen aan ambtenaren dat een metalfestival doorgaans ander volk trekt dan de gratis dance feestjes. Wat lang haar, luide muziek en drinkgelag wel niet teweeg kan brengen.


Jeemig, ik heb echt op wat onschuldige schermutselingen na geen geweld gezien in al die jaren, terwijl als bijvoorbeeld Hedon weer een dance of hiphopfeestje heeft al het straatmeubilair gesloopt is....


Boeiender


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-05-2010 23:20 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 23:18 schreef MR. N het volgende:
Jeemig, ik heb echt op wat onschuldige schermutselingen na geen geweld gezien in al die jaren, terwijl als bijvoorbeeld Hedon weer een dance of hiphopfeestje heeft al het straatmeubilair gesloopt is....


maar dat is binnen, zien de ambtenaren niets van en zijn ze in eerste instantie ook niet voor verantwoordelijk.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 17-05-2010 23:22 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 17 mei 2010 23:20 schreef Spirit In Black het volgende:
maar dat is binnen, zien de ambtenaren niets van en zijn ze in eerste instantie ook niet voor verantwoordelijk.


Het straatmeubilair staat toch echt buiten hoor. Je wil niet weten hoe vaak het bushokje dat ernaast stond gesloopt is voordat het weggehaald werd. Oh, en laatst weer een leuke steekpartij voor Hedon tussen rokende bezoekers.


Boeiender


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 17-05-2010 23:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 23:22 schreef MR. N het volgende:
Het straatmeubilair staat toch echt buiten hoor. Je wil niet weten hoe vaak het bushokje dat ernaast stond gesloopt is voordat het weggehaald werd. Oh, en laatst weer een leuke steekpartij voor Hedon tussen rokende bezoekers.


..die steek parij is helemaal niet om te lachen overigens..

[Dit bericht is gewijzigd door Spirit In Black op 17-05-2010 23:43]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-05-2010 2:38 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 17 mei 2010 17:49 schreef Grutte Pier het volgende:
Je bent het kinderlijke niveau van knippen en plakken nog nooit ontstegen hé

Mijn (stand)punt staat los van het het feit of dit festival nou wel of niet doorgaat.
Vanaf de zijlijn toekijken en met een bijl klaar staan is zo makkelijk en laf.




Zeggen dat je een festival organiseert en het vervolgens niet doen is nog veel laffer.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-05-2010 2:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 2:38 schreef Schaep het volgende:
Zeggen dat je een festival organiseert en het vervolgens niet doen is nog veel laffer.
Nu ga je de mist in, de organisatie was al best wel ver staat er te lezen. Je kunt ook overdrijven.

Jammer dat het niet door gaat. Kan het festival niet uitwijken naar Groningen of zo?


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-05-2010 2:51 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 2:47 schreef bokaj het volgende:
Nu ga je de mist in, de organisatie was al best wel ver staat er te lezen. Je kunt ook overdrijven.

Jammer dat het niet door gaat. Kan het festival niet uitwijken naar Groningen of zo?


Ja, ik had ook bijna Michael Jackson geboekt.

Zeggen wat je 'net' niet bereikt hebt stelt natuurlijk niet veel voor.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-05-2010 3:00 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 2:51 schreef Schaep het volgende:
Ja, ik had ook bijna Michael Jackson geboekt.

Zeggen wat je 'net' niet bereikt hebt stelt natuurlijk niet veel voor.
Ze hadden ook eerst alles moeten regelen en dan pas iets aankondigen, dus je hebt gelijk!

En toch blijft het wel jammer dat het niet doorgaat.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-05-2010 3:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 3:00 schreef bokaj het volgende:
Ze hadden ook eerst alles moeten regelen en dan pas iets aankondigen, dus je hebt gelijk!

En toch blijft het wel jammer dat het niet doorgaat.


Mee eens hoor, ik vind het voornamelijk vermakelijk dat Grutte Pier erg makkelijk is op te fokken.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-05-2010 3:12 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Noordschok of zo. Was in de oosterpoort, bestaat dat nog? Dat was ook wel mooi, de 2 keer dat ik geweest ben.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-05-2010 3:16 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Zelf ben ik er nooit heengegaan, maar er stonden volgens mij inderdaad best toffe bands!

Het lijkt erop dat het de afgelopen twee jaar niet meer is georganiseerd.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 18-05-2010 3:18 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Mooie bands, zeker weten. Jammer is dat. Maar nu zijn er noisefeestjes.

en check het shit and shine topic.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 18-05-2010 3:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Klinkt inderdaad interessant, morgen eens opzoeken!

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 18-05-2010 3:19]


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-05-2010 13:48 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2010 18:23 schreef irritante klootzak het volgende:
ik heb er weinig vertrouwen in dat dit doorgaat.. eerst zien, dan geloven!


heb ik dan toch gelijk gekregen?


hahahahahahahha


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 18-05-2010 13:57 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Wat een mooi topic om tijdens de lunch te lezen!

Ik betwijfel trouwens echt heel erg of de bands die genoemd werden in de leeuwarder courant daadwerkelijk geboekt waren. Een aantal van die bands zijn namelijk niet zo makkelijk, danwel "op "short notice" te boeken.

Wel jammer voor ze! Next!



Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 18-05-2010 14:29 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 13:48 schreef irritante klootzak het volgende:
heb ik dan toch gelijk gekregen?


hahahahahahahha


Je bent te zielig voor woorden, stakker.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-05-2010 14:35 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 mei 2010 14:29 schreef Grutte Pier het volgende:
Je bent te zielig voor woorden, stakker.


Waarom?


Boeiender


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-05-2010 14:37 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 14:29 schreef Grutte Pier het volgende:
Je bent te zielig voor woorden, stakker.


dat klopt! en daar ben ik zlefs trots op :D


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 18-05-2010 14:46 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 18 mei 2010 14:37 schreef irritante klootzak het volgende:
dat klopt! en daar ben ik zlefs trots op :D


Emo


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen