IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Into the grave (nieuw festival ipv Waldrock) Vorige pagina | Volgende pagina
Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-05-2010 12:19 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Exact! En als er een nieuw festival is waar een handjevol halfbakken bands spelen ga je niet.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-05-2010 12:20 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 21 mei 2010 12:12 schreef metaldenhaag het volgende:
Haha ja ik heb inmiddels ook ervaring hier....
Ben het helemaal met je eens!! Het gaat er niet wàt er speelt, het gaat erom dát er wat speelt! De meest hier zitten nog in hun puberteit en dat kan je hen niet kwalijk nemen.


Ja whatever, wat is dan dan voor een amateuristisch gelul als er maar wat speelt, er werd hier grootst verkondigd dat dit festival wel eens de vervanger van Waldrock zou kunnen zijn, en wat houden we er aan over? Een godvergeten akoestische picknick


Against God and Government


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-05-2010 12:22 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 mei 2010 12:19 schreef Dentz het volgende:
Exact! En als er een nieuw festival is waar een handjevol halfbakken bands spelen ga je niet.


Hehe, dat is wel zo ja.

Kom je nog naar Herriefest?



Boeiender


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-05-2010 12:25 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 12:12 schreef metaldenhaag het volgende:
Haha ja ik heb inmiddels ook ervaring hier....
Ben het helemaal met je eens!! Het gaat er niet wàt er speelt, het gaat erom dát er wat speelt! De meest hier zitten nog in hun puberteit en dat kan je hen niet kwalijk nemen.


Ach gut wat lief, de ene kneus helpt de andere kneus!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 21-05-2010 12:26 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

mag je met 34 jaar jezelf nog puber noemen ? Geweldig !!!


Vind ik ook niet


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 21-05-2010 12:28 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 21 mei 2010 12:06 schreef ZelThoR het volgende:


Goed antwoord!

Misschien overdreef ik ook een beetje wat de "metal cultuur" betreft! Metal moet zeker geen elite zijn.... ik ben zelf erg breed gevarieerd in mijn muziek smaak... en ik moet toegeven dat ik meer klassiek en underground progressive luister als het algemene begrip "metal".

Maar waar ik meer op doel is het beeld door de ogen van de gemeente...
Die zien een hoop ruige metalheads die eruit zien alsof ze ieder moment de boel kunnen afbreken. Natuurlijk is dit onzin en ongelofelijk kortzichtig. Maar het zijn natuurlijk brave ambtenaren die weinig van deze scene afweten.

Metal (of andere aangrenzende genre) festivals hebben de afgelopen 10 jaar erg veel moeite om van de grond te komen, omdat er geen vergunningen worden verleend. Puur omdat het woord "metal" valt in de gesprekken en aanvragen.

Het is ook allemaal een hoop bullshit en gelul, en natuurlijk kunnen er een paar goede undeground concerten worden georganiseerd waar we met z'n allen bier gaan zuipen en lol maken!
Maar waarom zouden we ons daartoe moeten richten als er genoeg mensen zijn die echt moeite proberen te doen om een groter geaccepteerd festival van de grond te krijgen?

Picknicken ruikt misschien naar een homofiele pinkpop hippy actie.... en jullie zullen er ongetwijfeld niet aan denken om heen te gaan... dat hoeft ook niet.
Maar de naam "metal" of "metalheads" heeft nu eenmaal een stempel gekregen die het misschien nooit kwijt zal raken.... en natuurlijk bestaat er niet zoiets als een sekte "ECHTE metalheads" en metal is al helemaal geen elite.... het is gewoon een muziekstroming waar een hoop mensen hun smaak in kwijt kunnen, een muziekstroming die in alle lagen van de bevolking voorkomt!

Dit soort acties vallen bij gemeentes daarom in een stuk betere aard dan illegale feesten organiseren. En een beetje meer maatschappelijke acceptie van het woord "metal" creëren, met een initiatief dat misschien wel wordt gewaardeerd door een hoop andere metalliefhebbers, vind ik dan lang zo gek nog niet.....



[Dit bericht is gewijzigd door horned_reaper op 21-05-2010 12:28]


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-05-2010 12:34 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 12:22 schreef MR. N het volgende:
Hehe, dat is wel zo ja.

Kom je nog naar Herriefest?



Nee.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-05-2010 12:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 12:20 schreef Rotzak het volgende:
Ja whatever, wat is dan dan voor een amateuristisch gelul als er maar wat speelt, er werd hier grootst verkondigd dat dit festival wel eens de vervanger van Waldrock zou kunnen zijn, en wat houden we er aan over? Een godvergeten akoestische picknick

Is niet bedoeld als vervanging hè
quote:
Op 21 mei 2010 12:28 schreef horned_reaper het volgende:


Goed antwoord!

Misschien overdreef ik ook een beetje wat de "metal cultuur" betreft! Metal moet zeker geen elite zijn.... ik ben zelf erg breed gevarieerd in mijn muziek smaak... en ik moet toegeven dat ik meer klassiek en underground progressive luister als het algemene begrip "metal".

Maar waar ik meer op doel is het beeld door de ogen van de gemeente...
Die zien een hoop ruige metalheads die eruit zien alsof ze ieder moment de boel kunnen afbreken. Natuurlijk is dit onzin en ongelofelijk kortzichtig. Maar het zijn natuurlijk brave ambtenaren die weinig van deze scene afweten.

Metal (of andere aangrenzende genre) festivals hebben de afgelopen 10 jaar erg veel moeite om van de grond te komen, omdat er geen vergunningen worden verleend. Puur omdat het woord "metal" valt in de gesprekken en aanvragen.

Het is ook allemaal een hoop bullshit en gelul, en natuurlijk kunnen er een paar goede undeground concerten worden georganiseerd waar we met z'n allen bier gaan zuipen en lol maken!
Maar waarom zouden we ons daartoe moeten richten als er genoeg mensen zijn die echt moeite proberen te doen om een groter geaccepteerd festival van de grond te krijgen?

Picknicken ruikt misschien naar een homofiele pinkpop hippy actie.... en jullie zullen er ongetwijfeld niet aan denken om heen te gaan... dat hoeft ook niet.
Maar de naam "metal" of "metalheads" heeft nu eenmaal een stempel gekregen die het misschien nooit kwijt zal raken.... en natuurlijk bestaat er niet zoiets als een sekte "ECHTE metalheads" en metal is al helemaal geen elite.... het is gewoon een muziekstroming waar een hoop mensen hun smaak in kwijt kunnen, een muziekstroming die in alle lagen van de bevolking voorkomt!

Dit soort acties vallen bij gemeentes daarom in een stuk betere aard dan illegale feesten organiseren. En een beetje meer maatschappelijke acceptie van het woord "metal" creëren, met een initiatief dat misschien wel wordt gewaardeerd door een hoop andere metalliefhebbers, vind ik dan lang zo gek nog niet.....



Ik denk overigens dat dit wel een leuke ludieke actie is (volgens mij vergeten wat mensen hier dat het niet serieus bedoeld is ) die wel voor goodwill kan zorgen bij de gemeente.

Maar an sich zou ik er niet aan mee willen doen


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-05-2010 13:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Omslachtige manier om goodwill te kweken..

Zijn de politierapporten van 19 jaar Waldrock niet gewoon genoeg beeldvorming over metalheads?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-05-2010 13:28 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 13:26 schreef Mutilator het volgende:
Omslachtige manier om goodwill te kweken..

Dat zou kunnen, ja. Ik weet niet of er een manier is die met evenveel energie meer oplevert.
quote:
Zijn de politierapporten van 19 jaar Waldrock niet gewoon genoeg beeldvorming over metalheads?

Blijkbaar niet


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-05-2010 13:29 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zelfs ik vind 't gay.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-05-2010 13:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 13:29 schreef Onweerwolf het volgende:
Zelfs ik vind 't gay.




"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 21-05-2010 13:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 21 mei 2010 13:28 schreef ZelThoR het volgende:
..

Blijkbaar niet


Ik ben dan wel benieuwd naar de reactie vd gemeente daarover..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 21-05-2010 13:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik zie de picknick nu al voor me:

Picknick:


&



+

accoustische muzak:


+

Hardrockers met een hapje en een drankje:


&



&



+



+



+



+




dat gaat een goed feestje worden daar, zeker weten:






Als nu dat festival niet meer doorgaat, weet ik het ook niet meer!




[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 21-05-2010 13:55]


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 21-05-2010 13:55 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht



Bareuh...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 21-05-2010 18:02 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Allemachtigprachtig!!!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 21-05-2010 19:20 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Geniale foto's weer!


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 22-05-2010 9:01 by GRINDBASHERS Wijzig reactieProfiel van GRINDBASHERSQuote dit berichthttp://myspace.com/herrierecordsinc



Silence
Usericon van Silence
Posted 22-05-2010 9:55 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 10:50 schreef horned_reaper het volgende:
Daarom houden wij aanstaande maandag (2e pinksterdag) om 14.00 uur een ludiek protest in de vorm van een akoestische metalpicknick op het Oldehooftsterkerkhof.

Ik vind het een héél goed initiatief. Ik ben echt gek op picknicken. Alleen wordt er vermeld dat het een mooie dag wordt, dat vind ik wel een beetje slecht gepland, want veel metalheads kunnen natuurlijk niet tegen de zon.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 22-05-2010 10:00 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Nah.


Boeiender


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 22-05-2010 10:52 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Misschien ga ik ook wel even heen




Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-05-2010 15:30 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 22-05-2010 15:34 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Wel iets met een auto en een dikke subwoofer met Svotision aan.






Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-05-2010 15:44 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Oh, daar wil ik wel een aandeel voor kopen!



metaldenhaag
Usericon van metaldenhaag
Posted 22-05-2010 15:47 by metaldenhaag Wijzig reactieProfiel van metaldenhaagQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 12:25 schreef Staalman het volgende:
Ach gut wat lief, de ene kneus helpt de andere kneus!


Jawel hij hapt toe! Wie is hier nou de kneus.....


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen