IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Into the grave (nieuw festival ipv Waldrock) Vorige pagina | Volgende pagina
Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 23-04-2010 17:08 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 22 april 2010 21:40 schreef Grutte Pier het volgende:
Zo, die is sterk. Heb ik niet van terug

Waarom is het met "bombarie" aankondigen van een festival nou weer een reden om te gaan zaniken.

Wanneer is er volgens jullie dan sprake van bombarie?
Wat moeten organisatoren van een festival dan doen?
Zich maar stil houden, geen publiciteit zoeken om dan later weer door jullie afgeserveerd te worden als een festival niet het verwachte aantal bezoekers opleverde? Ik zie de slimbo's hier al weer roepen; "er is ook helemaal geen publiciteit gemaakt!". Leg eens een draaiboek voor dan hoe een festival het moet aanpakken. De beste stuurlui hier staan constant die pamper vol te schijten.....

Gooi het een keer over een andere boeg.
Jullie kunnen gvd ook een keer een blijk van waardering los laten. Maar nee hoor, stel dat we onze medelanders eens hartig benaderen. In plaats daarvan pakken we alles aan om de hele boel af te kraken, af te zeiken. Ach, jullie zijn gewoon een stel oude wijven....zeur lekker verder.

En voor de vervolgzeurders, nee ik heb geen pillen nodig, mijn bloeddruk is prima en bek houwe beslis ik zelf wel



lol ik organiseer mijn eigen festival ja, dus ik hoor niet bij de beste stuurlui.\\wel een andre doelgroep maar toch.

wat ben jij een kleinzerig menneke trouwens, muilperen van je vader gehad vroeger?of gewoon gepest?

PLAYER HATER


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 23-04-2010 17:31 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2010 0:01 schreef Rotzak het volgende:
Dat ze Friesland mogen afsteken en de noord zee indrukken, wat een tyfus provincie is dat zeg


Niet zo'n raar praat eh, anders kom ik je even opzoeken.


ratton
Usericon van ratton
Posted 23-04-2010 17:52 by ratton Wijzig reactieProfiel van rattonQuote dit berichthttp://www.st-hetpodium.nl

Friesland uit de NAVO!!


You can shove it up your nose, you can shove it up your ass, but in the end it will always be a mess


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-04-2010 18:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2010 21:40 schreef Grutte Pier het volgende:
Zo, die is sterk. Heb ik niet van terug

Waarom is het met "bombarie" aankondigen van een festival nou weer een reden om te gaan zaniken.

Wanneer is er volgens jullie dan sprake van bombarie?
Wat moeten organisatoren van een festival dan doen?
Zich maar stil houden, geen publiciteit zoeken om dan later weer door jullie afgeserveerd te worden als een festival niet het verwachte aantal bezoekers opleverde? Ik zie de slimbo's hier al weer roepen; "er is ook helemaal geen publiciteit gemaakt!". Leg eens een draaiboek voor dan hoe een festival het moet aanpakken. De beste stuurlui hier staan constant die pamper vol te schijten.....

Gooi het een keer over een andere boeg.
Jullie kunnen gvd ook een keer een blijk van waardering los laten. Maar nee hoor, stel dat we onze medelanders eens hartig benaderen. In plaats daarvan pakken we alles aan om de hele boel af te kraken, af te zeiken. Ach, jullie zijn gewoon een stel oude wijven....zeur lekker verder.

En voor de vervolgzeurders, nee ik heb geen pillen nodig, mijn bloeddruk is prima en bek houwe beslis ik zelf wel



Hartig benaderen? Waar heb jij het nou weer over mafkees?

Omdat de organisatie zo onaardig is kom ik sowieso niet meer.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-04-2010 18:13 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Schaep, denk om je oneliners!


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 23-04-2010 18:23 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

Zuid-Friesland mag wel plat. Fuck de randstad!


DrDoom
Usericon van DrDoom
Posted 23-04-2010 18:25 by DrDoom Wijzig reactieProfiel van DrDoomQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

quote:
Op 23 april 2010 18:23 schreef Paljas het volgende:
Fuck de randstad!


Opzekers!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 23-04-2010 18:27 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 23 april 2010 18:25 schreef DrDoom het volgende:
Opzekers!


Allemaal?


Boeiender


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-04-2010 18:37 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2010 18:13 schreef Silence het volgende:
Schaep, denk om je oneliners!


Sorry!


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 23-04-2010 18:53 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2010 17:08 schreef Black Jew het volgende:
lol ik organiseer mijn eigen festival ja, dus ik hoor niet bij de beste stuurlui.\\wel een andre doelgroep maar toch.

wat ben jij een kleinzerig menneke trouwens, muilperen van je vader gehad vroeger?of gewoon gepest?

PLAYER HATER


Sodeju, je "eigen" festival nog wel.
Hoe heet dat festival?
Eens kijken wat dat dan is.
Kwestie van jaloezie ofzo?

Kleinzerig?
Mmm...
Er loopt hier een stel zeikende oude wijven rond, die worden een keer bekritiseerd en dan in ene komt men "los". Wie is er kleinzerig dan?
Wel lekker een topic lang een festival/organisatie afzeiken maar als ze zelf afgezeken worden dan is men zielig en aangevallen. Take it like a man mofu

Voor de rest blijven jullie hier maar lekker als een stel peuters rondjanken. En blijf idd lekker thuis aan de ketting liggen, jullie worden gemist als kiespijn

Gelukkig zijn er ook nog mensen die zaken anders benaderen


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 23-04-2010 18:55 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Mofu is a designation for various ethnic groups and languages they speak which are located in northern Cameroon, near the border with Nigeria. The Mofu live in the Mandara Mountains of Cameroon's Far North Province.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 23-04-2010 19:53 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

och och, grutte pier is op zijn grutte teentjes getrapt..

hahahahahaha


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-04-2010 20:17 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2010 18:53 schreef Grutte Pier het volgende:
Sodeju, je "eigen" festival nog wel.
Hoe heet dat festival?
Eens kijken wat dat dan is.
Kwestie van jaloezie ofzo?

Kleinzerig?
Mmm...
Er loopt hier een stel zeikende oude wijven rond, die worden een keer bekritiseerd en dan in ene komt men "los". Wie is er kleinzerig dan?
Wel lekker een topic lang een festival/organisatie afzeiken maar als ze zelf afgezeken worden dan is men zielig en aangevallen. Take it like a man mofu

Voor de rest blijven jullie hier maar lekker als een stel peuters rondjanken. En blijf idd lekker thuis aan de ketting liggen, jullie worden gemist als kiespijn

Gelukkig zijn er ook nog mensen die zaken anders benaderen




Succes!


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 23-04-2010 22:01 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Mwah.... hij heeft wel een redelijk goed punt ten opzichte van al die vervelende "true" metalkerels die hun ego hier af reageren op de wat meer ontwikkelde mensen


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 24-04-2010 8:58 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2010 22:01 schreef horned_reaper het volgende:
Mwah.... hij heeft wel een redelijk goed punt ten opzichte van al die vervelende "true" metalkerels die hun ego hier af reageren op de wat meer ontwikkelde mensen


Het is eerder anders om hoor, heb meer de indruk dat ontwikkelde metalheads de meer onderontwikkelde medemens de taai in trappen.
Maar die grutte keerl loopt gewoon de boel op te stoken hier dus van mij mogen ze hem bannen.
Ben het in deze gewoon wet de geleerden hier eens.
En welke bands komen er nou, zal me rot laggen als het tegen vald hahahaha


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-04-2010 10:30 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2010 18:10 schreef Schaep het volgende:
Hartig benaderen? Waar heb jij het nou weer over mafkees?

Omdat de organisatie zo onaardig is kom ik sowieso niet meer.
Je komt niet..?

Gast, je weet niet wat je mist!

(Hetgeen voornamelijk komt omdat gewoon -niemand- weet wat er speelt trouwens.)


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-04-2010 12:11 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 april 2010 8:58 schreef nark het volgende:

En welke bands komen er nou, zal me rot laggen als het tegen vald hahahaha


Euh...


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 24-04-2010 12:57 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

Mijn punt is, en ik zal het nu wat voorzichtiger brengen, is dat het publiek ook best wat meer waardering mag opbrengen voor mensen die hun kop boven het maaiveld uitsteken, organisatoren in dit geval.

Als er nu wat nieuws wordt gebracht worden overal vraagtekens bij geplaatst, ieder nieuwtje wordt aangepakt om als schietschijf te fungeren.
Het mag m.i. allemaal best wat enthousiaster.

Voorheen waren we blij als er ergens concerten werden georganiseerd, vandaag de dag lijkt het wel of men niets meer waardeert. Jammer.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-04-2010 13:02 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik ben er wel blij mee. Dichtbij, leuke prijs. Al komt er dan maar 1 bandje naar mijn smaak, ik vermaak me wel.


spelfout weggehaald...


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-04-2010 13:04 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Vroegah was alles beter.

Kom op, joh, laat je niet zo op de kast jagen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-04-2010 13:07 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

@Grutte Pier, ben jij Paulus de Boskabouter?


spelfout weggehaald...


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 24-04-2010 13:36 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2010 13:07 schreef varanus het volgende:
@Grutte Pier, ben jij Paulus de Boskabouter?




Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 24-04-2010 13:39 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2010 13:04 schreef De Tegenpartij het volgende:
Vroegah was alles beter.

Kom op, joh, laat je niet zo op de kast jagen.


Het uitten van mijn mening heeft niets met vroeger of een kast te maken.
Het is een Me(n)taliteitskwestie.

[Dit bericht is gewijzigd door Grutte Pier op 24-04-2010 13:40]


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 24-04-2010 13:45 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 24 april 2010 12:57 schreef Grutte Pier het volgende:
Mijn punt is, en ik zal het nu wat voorzichtiger brengen, is dat het publiek ook best wat meer waardering mag opbrengen voor mensen die hun kop boven het maaiveld uitsteken, organisatoren in dit geval.

Als er nu wat nieuws wordt gebracht worden overal vraagtekens bij geplaatst, ieder nieuwtje wordt aangepakt om als schietschijf te fungeren.
Het mag m.i. allemaal best wat enthousiaster.

Voorheen waren we blij als er ergens concerten werden georganiseerd, vandaag de dag lijkt het wel of men niets meer waardeert. Jammer.




De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 24-04-2010 13:47 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 24 april 2010 13:39 schreef Grutte Pier het volgende:
Het uitten van mijn mening heeft niets met vroeger of een kast te maken.
Het is een Me(n)taliteitskwestie.


Het is maar muziek, niet iets om je zo vreselijk druk om te maken, imo.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen