IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Into the grave (nieuw festival ipv Waldrock) Vorige pagina | Volgende pagina
Silence
Usericon van Silence
Posted 19-05-2010 21:14 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 19 mei 2010 19:50 schreef Onweerwolf het volgende:
Ik moet elke keer ontzettend hard lachen als jij dit soort opmerkingen plaatst.
+1


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 21-05-2010 10:50 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

"Vanavond waren er flink wat metalheads bij de commissie vergadering van de Leeuwarder gemeenteraad. Burgemeester Crone hield een zwak verhaal waarom het festival niet door zou kunnen gaan. De PvdA gaf aan teleurgesteld te zijn in de antwoorden en meer (schriftelijke) vragen te gaan stellen.

Ook wij zijn teleurgesteld in de antwoorden, zeker omdat de burgemeester onwaarheden vertelde. Zo zouden wij vanaf dag 1 verteld zijn over een 'capaciteitsprobleem bij de politie'. Niet is minder waar.

Wij willen nog zeker 1 keer laten zien dat metal geen 'confrontaties, baldadigheid, vernieling, drankmisbruik en vechtpartijen' met zich meebrengt, waar de politie bang voor is.

Daarom houden wij aanstaande maandag (2e pinksterdag) om 14.00 uur een ludiek protest in de vorm van een akoestische metalpicknick op het Oldehooftsterkerkhof.

Kom in grote getalen, en neem je broodjes mee. Wij zorgen voor kleedjes en muziek. De muziek wordt verzorgd door de Firese metalbands Disintegrate en Sadotank die speciaal voor de gelegenheid een akoestische set zullen spelen.

Wij hopen op een flinke opkomst, zodat we kunnen laten zien dat metal leeft in Friesland en geen problemen oplevert. Het belooft heel mooi weer te worden, dus we zien jullie graag aanstaande maandag.

En neem je vrienden mee!"


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-05-2010 10:57 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Zal druk worden...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 21-05-2010 11:00 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 21 mei 2010 10:57 schreef Staalman het volgende:
Zal druk worden...


Ik houdt me er verder niet mee bezig.... en het zal mij ook allemaal worst wezen.
Maar een goed initiatief vindt ik het opzich wel!
En ik denk wel dat het druk zal worden.... als ik de hyves zo lees, met erg veel reacties van mensen die met groepen heen gaan!


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-05-2010 11:03 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

2de pinksterdag is het kutweer, dus druk zal het niet worden. En zeggen dat je komt is iets anders dan daadwerkelijk aanwezig zijn.

Maar het is wel echt enorm ludiek!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-05-2010 11:04 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Een metal picknick , alsof ik verdomme niet wat beters te doen heb


Against God and Government


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 21-05-2010 11:07 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 21 mei 2010 11:03 schreef Staalman het volgende:
2de pinksterdag is het kutweer, dus druk zal het niet worden. En zeggen dat je komt is iets anders dan daadwerkelijk aanwezig zijn.

Maar het is wel echt enorm ludiek!


Maandag zal het prima weer worden...
De GFS modellen geven misschien een enkel spatje in de ochtend... maar veelal bewolking.
Verder prima temperaturen van tussen de 15 en 18 graden.





En tevens ook een zeer meevallende windkracht.... de cape+ is verder laag, dus onweer hoeven we helemaal niet bang voor te zijn

Prima weer om te picknicken met wat acoustische metal erbij


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-05-2010 11:10 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, een metalpicknick zo ongeveer om de hoek.....


Twijfel twijfel....




[Dit bericht is gewijzigd door varanus op 21-05-2010 11:10]


spelfout weggehaald...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-05-2010 11:34 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Doe toch normaal, al was het in je achtertuin dan ga je er toch nog niet heen:')

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 21-05-2010 11:34]


Against God and Government


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-05-2010 11:35 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 11:34 schreef Rotzak het volgende:
Doe toch normaal, al was het in je achtertuin dan ga je er toch nog niet heen


->



spelfout weggehaald...


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-05-2010 11:40 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

aha, ik zag 'm wat laat inderdaad


Against God and Government


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-05-2010 11:40 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 21 mei 2010 10:50 schreef horned_reaper het volgende:

"En neem je vrienden mee!"


Dat wil je echt niet, geleuf me!


Against God and Government


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 21-05-2010 11:47 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Call me a douche, maar ik kan echt niet in jullie gedachten komen....

Er is erg veel moeite gedaan om een leuk festival neer te zetten.... hier is veel tijd, geld en moeite in gestoken... ze hadden al een erg goed programma voor een eerste keer bij elkaar weten te krijgen en vervolgens komt de gemeente zijn beloftes niet na en blaast de gemeente het festival veel te laat af!

Nu hebben meerdere politieke partijen hier hun vraagtekens bij gezet en er zijn vragen gesteld waar de gemeente geen goede antwoorden op kon geven.

En inplaats van bij de pakken neer gaan zitten, komt de organisatie juist met een leuk protest initiatief...
Ze hebben binnen een paar dagen 2 metalbands gevonden die bereid zijn een acoustische set te spelen en ze verzorgen voor iedereen die wil komen een gratis picknick als protest tegen de beslissingen van de gemeente.....

Of je er nu van houdt of niet.... het is een erg leuk en solidair initiatief van de organisatie! Maar wat gebeurt er natuurlijk in het forum van zwaremetalen weer...het moet direct de grond in worden getrapt en er komen gelijk weer stoere opmerkingen.....

Je mag een hekel hebben aan picknicken of het volk dat er op af komt.... maar zet die oogkleppen eens af en heb ook een beetje respect voor dit soort goede initiatieven!



Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-05-2010 11:51 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Picknicken is voor mietjes. Met een boze meute bewapend met hooivorken en fakkels het gemeentehuis binnenstormen, dat is pas metal verantwoord.


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-05-2010 11:55 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 21 mei 2010 11:47 schreef horned_reaper het volgende:
Call me a douche, maar ik kan echt niet in jullie gedachten komen....

Er is erg veel moeite gedaan om een leuk festival neer te zetten.... hier is veel tijd, geld en moeite in gestoken... ze hadden al een erg goed programma voor een eerste keer bij elkaar weten te krijgen en vervolgens komt de gemeente zijn beloftes niet na en blaast de gemeente het festival veel te laat af!

Nu hebben meerdere politieke partijen hier hun vraagtekens bij gezet en er zijn vragen gesteld waar de gemeente geen goede antwoorden op kon geven.

En inplaats van bij de pakken neer gaan zitten, komt de organisatie juist met een leuk protest initiatief...
Ze hebben binnen een paar dagen 2 metalbands gevonden die bereid zijn een acoustische set te spelen en ze verzorgen voor iedereen die wil komen een gratis picknick als protest tegen de beslissingen van de gemeente.....

Of je er nu van houdt of niet.... het is een erg leuk en solidair initiatief van de organisatie! Maar wat gebeurt er natuurlijk in het forum van zwaremetalen weer...het moet direct de grond in worden getrapt en er komen gelijk weer stoere opmerkingen.....

Je mag een hekel hebben aan picknicken of het volk dat er op af komt.... maar zet die oogkleppen eens af en heb ook een beetje respect voor dit soort goede initiatieven!




Ja sorry hoor, een picknick?


Against God and Government


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 21-05-2010 11:57 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 21 mei 2010 11:51 schreef Dentz het volgende:
Picknicken is voor mietjes. Met een boze meute bewapend met hooivorken en fakkels het gemeentehuis binnenstormen, dat is pas metal verantwoord.


Ja... maar maatschappelijk niet verantwoord... en zo krijg je het dus voor elkaar dat metalheads straks net zo agressief worden afgeschilderd als het volk dat bij Master of Hardcore rondloopt....

We moeten de mogelijkheden aangrijpen die we hebben....En met dat soort "echte" metal acties zal langzaam alle metalcultuur die we in dit land hebben verloren gaan, door arrogante "true" metalheads als bovenstaand.....


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-05-2010 11:58 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht



... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-05-2010 12:04 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

quote:
Op 21 mei 2010 11:57 schreef horned_reaper het volgende:
Ja... maar maatschappelijk niet verantwoord... en zo krijg je het dus voor elkaar dat metalheads straks net zo agressief worden afgeschilderd als het volk dat bij Master of Hardcore rondloopt....

We moeten de mogelijkheden aangrijpen die we hebben....En met dat soort "echte" metal acties zal langzaam alle metalcultuur die we in dit land hebben verloren gaan, door arrogante "true" metalheads als bovenstaand.....


haha, nou ik ben alles behalve true hoor, wat ben jij toch een omhoog gevallen figuur zeg, de metal cultuur die verloren gaat, die gaat echt niet verloren hoor om dat jullie festival een flop pur sang is. En metal acties? wat is een echte metal actie dan? Het gemeente huis in brand steken en satan roepen? Ik weet nog goed toen Opgezwolle niet door ging, en men gewoon een illegaal concert gaf in een fietstunnel, erg gezellig en niks geen trammelant gehad, gewoon zorgen dat je weg bent voor de wouten komen, dat is pas een actie, in plaats van je homofiele picknick.


Against God and Government


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 21-05-2010 12:04 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

@Dentz: +1

[Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 21-05-2010 12:04]


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-05-2010 12:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 11:47 schreef horned_reaper het volgende:
En inplaats van bij de pakken neer gaan zitten, komt de organisatie juist met een leuk protest initiatief...
Ze hebben binnen een paar dagen 2 metalbands gevonden die bereid zijn een acoustische set te spelen en ze verzorgen voor iedereen die wil komen een gratis picknick als protest tegen de beslissingen van de gemeente.....

Of je er nu van houdt of niet.... het is een erg leuk en solidair initiatief van de organisatie!

Zeker goed dat ze iets proberen, ja

Solidair is het natuurlijk niet van de organisatie, of ze zouden solidair met zichzelf moeten zijn en dat lijkt me nogal evident
quote:
Maar wat gebeurt er natuurlijk in het forum van zwaremetalen weer...het moet direct de grond in worden getrapt en er komen gelijk weer stoere opmerkingen.....

Stel je niet aan, mensen vinden het gewoon niet wat en zeggen dat. De enige reden dat er lang over doorgegaan wordt is omdat idioten als jij er zo gepikeerd op reageren en dat is puur onversneden entertainment
quote:
Je mag een hekel hebben aan picknicken of het volk dat er op af komt.... maar zet die oogkleppen eens af en heb ook een beetje respect voor dit soort goede initiatieven!



Waarom moeten we altijd maar respect hebben voor van alles en nog wat omdat de intentie goed is? Met zo'n kneuzeninstelling blijft het altijd bij 'goedbedoeld' naïef amateuristisch geneuzel. Het gaat er niet alleen omdat dat de intentie goed is, maar ook dat je daadwerkelijk iets goeds uitvoert.

Nu weet ik niet of deze actie tot iets goeds kan leiden, maar ik praat even in het algemeen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 21-05-2010 12:08 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

Lijkt net of metal een elite feestje moet worden voor mensen die allergisch zijn voor underground, of misschien wel een feestje voor al die verdomde elfjes die elk weekend verkleed leuk doen bij een of ander kutkasteel.

Een picknick..


Ik ben het minst true van iedereen hier vrees ik, maar metal en een pinkpop met akoestische muziek .... ruikt als een folkfeestje zonder bier..

zit de essentie van metal overigens niet gewoon in het inpluggen van den gitaren in den versterker ??

Oh ja, ik kom dus niet picknicken..


Vind ik ook niet


metaldenhaag
Usericon van metaldenhaag
Posted 21-05-2010 12:12 by metaldenhaag Wijzig reactieProfiel van metaldenhaagQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2010 11:47 schreef horned_reaper het volgende:

Of je er nu van houdt of niet.... het is een erg leuk en solidair initiatief van de organisatie! Maar wat gebeurt er natuurlijk in het forum van zwaremetalen weer...het moet direct de grond in worden getrapt en er komen gelijk weer stoere opmerkingen.....

Je mag een hekel hebben aan picknicken of het volk dat er op af komt.... maar zet die oogkleppen eens af en heb ook een beetje respect voor dit soort goede initiatieven!




Haha ja ik heb inmiddels ook ervaring hier....
Ben het helemaal met je eens!! Het gaat er niet wàt er speelt, het gaat erom dát er wat speelt! De meest hier zitten nog in hun puberteit en dat kan je hen niet kwalijk nemen.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-05-2010 12:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 mei 2010 12:12 schreef metaldenhaag het volgende:
Haha ja ik heb inmiddels ook ervaring hier....
Ben het helemaal met je eens!! Het gaat er niet wàt er speelt, het gaat erom dát er wat speelt! De meest hier zitten nog in hun puberteit en dat kan je hen niet kwalijk nemen.


Bullshit. Als er alleen maar kutbands staan ga je toch niet naar een festival?


Boeiender


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 21-05-2010 12:17 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

En Occultfest dan?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 21-05-2010 12:18 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 21 mei 2010 12:17 schreef Dentz het volgende:
En Occultfest dan?


Ah, euh.... Sja... poeh.... Traditie?


Boeiender


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen