IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Into the grave (nieuw festival ipv Waldrock) Vorige pagina | Volgende pagina
horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 21-04-2010 23:34 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 21 april 2010 23:28 schreef herrie het volgende:
waarom?


Omdat het festival Into the Grave heet.... en niet "Nieuw festival ipv Waldrock".....


herrie
Usericon van herrie
Posted 21-04-2010 23:35 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

...en daarom moet ik de volkskrant kopen?


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-04-2010 23:37 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ik moest toch wel lachen toen dit (vorige week of zo?) op de radio omgeroepen werd: Into the Grave, entree 6,66 euro...

Wel heel erg cliché natuurlijk. Maar goed, hopen dat het leuk is voor zij die gaan.



herrie
Usericon van herrie
Posted 21-04-2010 23:38 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

vergeet de prijs die de aandeelhouders betalen niet...


Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 21-04-2010 23:38 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

Ja inderdaad.



Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 21-04-2010 23:49 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik wil dit initiatief best steunen.. Maar de Volkskrant kopen gaat dan wel weer heel erg ver.


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 22-04-2010 16:10 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

quote:
Op 21 april 2010 23:27 schreef horned_reaper het volgende:
Morgen staat er een stuk in de Volkskrant over het nieuwe metalfestival Into The Grave. Ook zijn er 50 kaarten te winnen. Zorg dus dat je die Volkskrant te pakken krijgt!

PS: moeten de mods niet eens de topic titel veranderen?


in de volkskrant staat precies hetzelfde geknipt/plakt als op hun website en om die kaarten te kunnen winnen moet je een CJP pas hebben...



horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 22-04-2010 16:34 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Het viel mij inderdaad ook al op.... het artikel is gewoon een simpel interview over het festival en het ontstaan ervan.....

Verder is het erg jammer dat je een CJP pas nodig hebt om die kaartjes te kunnen winnen....

Natuurlijk doen ze dit soort dingen allemaal om sponsoren te trekken... ze hebben vast en zeker CJP voor een mooi dealtje gestrikt....


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-04-2010 16:45 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

@ horned reaper: Waarom zou je een kaartje willen winnen als de prijs nog geen 7 euro is..

[Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 22-04-2010 16:54]


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 22-04-2010 16:50 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

Godverdomme, en maar zeiken en maar zeiken.
Kom achter de geraniums vandaan en ga wat nuttigs doen stelletje APEN. Mekaar wat naar de bek praten en maar zeiken en zeiken en zeiken.

Wees blij dat er mensen zijn die wat organiseren, op wat voor manier dan ook maar. Als die mensen er niet waren lagen jullie helemaal thuis aan de ketting.
Maar goed, ook dan was er weer reden zat om te zeiken en te zeiken, er wordt nl. nooit wat georganiseerd!

Schijt wat mij betreft een pamper vol, ruik eraan, dan hebben jullie daarna wat om OVER te zeiken.
Jasses, stelletje jankbekken


Silence
Usericon van Silence
Posted 22-04-2010 16:51 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Hihi.


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 22-04-2010 16:53 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

Dat heb je bij elke festival,nieuw of oud.Om niet vrolijk van te worden.
Gezeik over line-up etc.


=)


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-04-2010 16:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2010 16:50 schreef Grutte Pier het volgende:
Godverdomme, en maar zeiken en maar zeiken.
Kom achter de geraniums vandaan en ga wat nuttigs doen stelletje APEN. Mekaar wat naar de bek praten en maar zeiken en zeiken en zeiken.

Wees blij dat er mensen zijn die wat organiseren, op wat voor manier dan ook maar. Als die mensen er niet waren lagen jullie helemaal thuis aan de ketting.
Maar goed, ook dan was er weer reden zat om te zeiken en te zeiken, er wordt nl. nooit wat georganiseerd!

Schijt wat mij betreft een pamper vol, ruik eraan, dan hebben jullie daarna wat om OVER te zeiken.
Jasses, stelletje jankbekken
oxazepammetje?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Silence
Usericon van Silence
Posted 22-04-2010 16:58 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Nederland zeikcultuur, maar in dat gezeik zit meestal toch een bron van waarheid, oftewel: vaak valt er nog van te leren ook.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 22-04-2010 17:53 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2010 16:50 schreef Grutte Pier het volgende:
Godverdomme, en maar zeiken en maar zeiken.
Kom achter de geraniums vandaan en ga wat nuttigs doen stelletje APEN. Mekaar wat naar de bek praten en maar zeiken en zeiken en zeiken.

Wees blij dat er mensen zijn die wat organiseren, op wat voor manier dan ook maar. Als die mensen er niet waren lagen jullie helemaal thuis aan de ketting.
Maar goed, ook dan was er weer reden zat om te zeiken en te zeiken, er wordt nl. nooit wat georganiseerd!

Schijt wat mij betreft een pamper vol, ruik eraan, dan hebben jullie daarna wat om OVER te zeiken.
Jasses, stelletje jankbekken


Nee, jij.


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 22-04-2010 18:02 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2010 16:50 schreef Grutte Pier het volgende:
Godverdomme, en maar zeiken en maar zeiken.
Kom achter de geraniums vandaan en ga wat nuttigs doen stelletje APEN. Mekaar wat naar de bek praten en maar zeiken en zeiken en zeiken.

Wees blij dat er mensen zijn die wat organiseren, op wat voor manier dan ook maar. Als die mensen er niet waren lagen jullie helemaal thuis aan de ketting.
Maar goed, ook dan was er weer reden zat om te zeiken en te zeiken, er wordt nl. nooit wat georganiseerd!

Schijt wat mij betreft een pamper vol, ruik eraan, dan hebben jullie daarna wat om OVER te zeiken.
Jasses, stelletje jankbekken




Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-04-2010 19:05 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 22 april 2010 16:50 schreef Grutte Pier het volgende:
Godverdomme, en maar zeiken en maar zeiken.
Kom achter de geraniums vandaan en ga wat nuttigs doen stelletje APEN. Mekaar wat naar de bek praten en maar zeiken en zeiken en zeiken.

Wees blij dat er mensen zijn die wat organiseren, op wat voor manier dan ook maar. Als die mensen er niet waren lagen jullie helemaal thuis aan de ketting.
Maar goed, ook dan was er weer reden zat om te zeiken en te zeiken, er wordt nl. nooit wat georganiseerd!

Schijt wat mij betreft een pamper vol, ruik eraan, dan hebben jullie daarna wat om OVER te zeiken.
Jasses, stelletje jankbekken


hauw juh bek.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 22-04-2010 19:18 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2010 19:05 schreef Black Jew het volgende:
hauw juh bek.


Voel je je aangesproken?


Silence
Usericon van Silence
Posted 22-04-2010 19:20 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Maak je niet zo druk man, als er straks een aantal gave namen bekend zijn, dan zul je zien dat de reacties positiever worden. Maar goed, eerst zien, dan geloven. Als het niet tijdens m'n vakantie valt, misschien wel even komen kijken.


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 22-04-2010 19:22 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

As it yn it plak fan Wâldrock stjit, mei wol yn it Frysk hjer.

"Yn it Grêf" Festival.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 22-04-2010 19:27 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 22 april 2010 16:34 schreef horned_reaper het volgende:


Verder is het erg jammer dat je een CJP pas nodig hebt om die kaartjes te kunnen winnen....

Natuurlijk doen ze dit soort dingen allemaal om sponsoren te trekken... ze hebben vast en zeker CJP voor een mooi dealtje gestrikt....


"Ben je jonger dan dertig en studeer je niet dan is dit de pas voor jou. Voor € 15 heb je een jaar lang de CJP-pas en krijg je 6x CJP magazine in de bus."

[oudere jongere] Mozes kriebel, jemig de pemig. Discriminatie!!! [/oudere jongere]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


ADHD
Goreju!
Usericon van ADHD
Posted 22-04-2010 19:59 by ADHD Wijzig reactieProfiel van ADHDQuote dit bericht

dus je moet eerst 15 euri schuiven om misschien kans te maken op een kaart voor 6,66
moeilijke keuze hoor


Silence
Usericon van Silence
Posted 22-04-2010 20:00 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

Ik heb al zo'n pas.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-04-2010 20:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

wanneer komen die namen nu eens?


is niet zo gek dat mensen zeuren, als er met veel bombarie een festival wordt gepresenteerd en dat er dan 2 maanden van te voren nog geen enkele naam bekend is

Is natuurlijk vragen om gezeur


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-04-2010 20:07 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 22 april 2010 19:18 schreef Grutte Pier het volgende:
Voel je je aangesproken?


nee, ik voel mij afgesproken.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen