IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Into the grave (nieuw festival ipv Waldrock) Vorige pagina | Volgende pagina
Freeze Festival
Usericon van Freeze Festival
Posted 28-01-2011 9:04 by Freeze Festival Wijzig reactieProfiel van Freeze FestivalQuote dit berichthttp://www.freezefestival.nl

quote:
Op 28 januari 2011 1:34 schreef Noarderwyn het volgende:
weer wel, weer niet?... met de geloofwaardigheid van de organisatie moet ik het niet meer hebben. Of pas de naam 'es aan of zo. Geef het festival een christelijke naam en we zijn er. Punt!


Je kunt moeilijk de organisatie de schuld geven dat de gemeente een toegezegde vergunning op het laatste moment toch niet verstrekt. En een Christelijke naam?


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 28-01-2011 9:48 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2010 15:45 schreef iPim het volgende:
Toch mis ik een meerdaags open-air festival met camping en al.


Occultfest Hoogeveen, twee dagen, kleinschalig en met camping.

[Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 28-01-2011 9:49]


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-01-2011 9:59 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En dronken lelijke belgen!


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 28-01-2011 10:19 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 28 januari 2011 9:04 schreef Freeze Festival het volgende:
En een Christelijke naam?


Opwekking Festival.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


rotor
Usericon van rotor
Posted 28-01-2011 10:33 by rotor Wijzig reactieProfiel van rotorQuote dit bericht

Swier Izer festival!

Winter outdoor metalfestival met Beerenburg op tap en camping waar je kunt spykersloan.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-01-2011 11:22 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2011 3:36 schreef NotYourBitch het volgende:
Idd. DOA!!


Was laatst nog naar een tribute avond van DOA geweest in Ell. Kutdorp, kutcafé (normaal gezien), maar toen was het wel tof. Allemaal foto's van toen, door mensen zelf e.d. En alleen maar platen draaien van bands die toen der tijd daar speelden, en ook alleen van hun albums uit die tijd en daarvoor. Was wel tof.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 28-01-2011 18:36 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2011 10:19 schreef Black Jew het volgende:
Opwekking Festival.


Praise 666


attematic
Pictures and stories
Usericon van attematic
Posted 08-03-2011 19:33 by attematic Wijzig reactieProfiel van attematicQuote dit bericht

quote:
Op 29 mei 2010 16:18 schreef Argh het volgende:



Er wordt zo gestart met een partijtje 6 tegen 6 (mooi zo'n live webcam...)

Mocht ITG dit jaar doorgaan dan wordt het HOOG tijd om de site aan te passen.

Sceptisch als ik ben verwacht ik niet dat er in 2011 een ITG komt....


10.10.1942 - 20.11.2011


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 08-03-2011 19:34 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wellicht kan Grutte Pier ons meer vertellen.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 08-03-2011 20:30 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Ah, poging 2 tot een groots festival?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


jelmer2
VUILIGHEID
Usericon van jelmer2
Posted 08-03-2011 21:10 by jelmer2 Wijzig reactieProfiel van jelmer2Quote dit bericht

Ik hoop op nog een picknick


Wil je muilperen?


Noarderwyn
Usericon van Noarderwyn
Posted 30-04-2011 10:25 by Noarderwyn Wijzig reactieProfiel van NoarderwynQuote dit bericht

Ik vermoed dat het onder een andere naam verder gaat.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 30-04-2011 10:35 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2011 10:25 schreef Noarderwyn het volgende:
Ik vermoed dat het onder een andere naam verder gaat.


Wâldrock? En dan ook weer terug verhuizen naar Burgum?



Noarderwyn
Usericon van Noarderwyn
Posted 14-05-2011 2:35 by Noarderwyn Wijzig reactieProfiel van NoarderwynQuote dit bericht

ik weet zeker dat de gemeenteraad het groene licht heeft gegeven, nu nog wat namen bekend maken en we hebben een festival. into the grave kan niet, dat weet iedereen met een gezond verstand.Vorig jaar had je immers het verhaal dat het gelijktijdig met de Sneekweek was en er niet genoeg veldwachters waren om de vrede te bewaren etc., bullshit pur sang maar goed, wie ben ik?. DE politiek bepaald wat er op het Oldehoofsterkerkhof speeld en wie niet. een houseparty met een leuke naam kan zo plaatsvinden, maar een festival met zo'n naam wat ik al eerder zei, kan niet. Simpel. Naar wat ik gehoord heb kan het doorgaan, waar is Grutte Pier ? Leg het 'es uit joh.....


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-05-2011 2:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Ja!


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Noarderwyn
Usericon van Noarderwyn
Posted 14-05-2011 2:52 by Noarderwyn Wijzig reactieProfiel van NoarderwynQuote dit bericht

quote:
Op 28 januari 2011 9:04 schreef Freeze Festival het volgende:
Je kunt moeilijk de organisatie de schuld geven dat de gemeente een toegezegde vergunning op het laatste moment toch niet verstrekt. En een Christelijke naam?



De Gemeente? De politiek misschien? De Politie? Wat ik eerder zei, geef het beestje een grappige naam en het kon vorig jaar al doorgaan;-)Wat ik begrepen heb kan het doorgaan, maar iedereen gaat al naar festivals en heeft de vakantie's al geboekt... Wie zit er nu nog te wachten op een onbekend festival in LWD?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 14-05-2011 3:05 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Noarderwynpop.


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 14-05-2011 8:16 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 2:35 schreef Noarderwyn het volgende:
ik weet zeker dat de gemeenteraad het groene licht heeft gegeven, nu nog wat namen bekend maken en we hebben een festival. into the grave kan niet, dat weet iedereen met een gezond verstand.Vorig jaar had je immers het verhaal dat het gelijktijdig met de Sneekweek was en er niet genoeg veldwachters waren om de vrede te bewaren etc., bullshit pur sang maar goed, wie ben ik?. DE politiek bepaald wat er op het Oldehoofsterkerkhof speeld en wie niet. een houseparty met een leuke naam kan zo plaatsvinden, maar een festival met zo'n naam wat ik al eerder zei, kan niet. Simpel. Naar wat ik gehoord heb kan het doorgaan, waar is Grutte Pier ? Leg het 'es uit joh.....


Jouw informatiebron is blijkbaar beter dan de mijne dus ik denk dat je nog even door moet grave(n) dan kom je wel achter de echte reden, je bent er bijna joh.....zet em op


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 14-05-2011 8:31 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Trek je bek dan eens open mafkees, en gedraag je niet steeds als een geslagen hond! Als je het allemaal zo goed weet dan meld je het toch.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 14-05-2011 8:33 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Sadhorn festival?


 


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 14-05-2011 13:32 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2011 8:31 schreef Staalman het volgende:
Trek je bek dan eens open mafkees, en gedraag je niet steeds als een geslagen hond! Als je het allemaal zo goed weet dan meld je het toch.


Mmm, ja reacties als deze weer....klasse!
Laat het lekker met rust joh, doe niet zo nieuwsgierig. Of lees anders het topic even op je gemak door en je weet waarom ik geen uitleg kan geven.
Jij ook succes gewenst.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 14-05-2011 13:41 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Anders vat je het nog even samen en ben je van het gezeik af?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 14-05-2011 19:53 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Jongens toch, we hebben dit jaar de Boarnsterhell Metal Night, die gaat wel door hoor...


spelfout weggehaald...


Dentz
Usericon van Dentz
Posted 14-05-2011 20:19 by Dentz Wijzig reactieProfiel van DentzQuote dit bericht

Hoe zat dat ook al weer met die aandelen?


... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 14-05-2011 20:22 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

[quote]Op 8 april 2010 16:34 schreef bokaj het volgende:
Metalfestival geeft aandelen uit
LC | Gepubliceerd op 07 april 2010, 13:30
Laatst bijgewerkt op 08 april 2010, 09:35
LEEUWARDEN -
Het metalfestival dat op 7 augustus bij de Oldehove in Leeuwarden wordt gehouden krijgt de naam Into The Grave, een verwijzing naar de locatie, het Oldehoofsterkerkhof.

De organisatie geeft vijftig aandelen à €666 uit, die onder meer recht geven op ‘eeuwigdurende' toegang voor tien personen, vip-privileges en een stem in de programmering.

Op het hoofdpodium spelen zeven landelijke en internationale bands. Fries metaltalent krijgt de ruimte op een tweede podium.





Zie hier Dentz

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 14-05-2011 20:23]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen