IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Into the grave (nieuw festival ipv Waldrock) Vorige pagina | Volgende pagina
Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-05-2010 18:17 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Op grafstenen pissen is nooit netjes en valt ook niet goed te praten, ook al heeft de overledene het jou nog zo moeilijk gemaakt.



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-05-2010 18:18 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

precies..

zo is het maar net..

tuurlijk, jammer dat het niet doorgaat, had best een dagje bier willen drinken in LWD, wat er ook gestaan had op dat festival..







Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-05-2010 18:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 18:17 schreef Mortis Rex het volgende:
Op grafstenen pissen is nooit netjes en valt ook niet goed te praten, ook al heeft de overledene het jou nog zo moeilijk gemaakt.

Tsja, het pissen is ook meer op mensen als Grutte Pier denk ik. De organisatie heeft hier niets gezegd over welke mening mensen wel/niet mogen hebben, toch?

Ben het wel met je eens hoor, dat er veel gezeken wordt. Maar voor een deel wel terecht, genoeg om kritiek op te hebben.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 18-05-2010 18:20 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

PvdA: metalfestival Leeuwarden moet door

LC | Gepubliceerd op 18 mei 2010, 12:21
Laatst bijgewerkt op 18 mei 2010, 14:36

LEEUWARDEN - Het metalfestival Into the Grave moet zo mogelijk op een andere datum doorgaan. Dat vindt de PvdA in Leeuwarden. Gisteren bleek dat de gemeente het festival op het Oldehoofsterkerkhof een vergunning heeft geweigerd omdat er op die dag te weinig politie ingezet kan worden.

PvdA-raadslid Jelmer Staal vindt dat de gemeente veel te bureaucratisch te werk is gegaan. De vergunning werd pas geweigerd nadat de wettelijke termijn voor de aanvraag was verstreken, zegt hij. Bovendien heeft de organisatie zelf voorgesteld het festival op een andere dag te houden. ,,Ik vind niet dat de politie ons cultuurbeleid moet bepalen.”

www.leeuwardercourant.nl/nieuws/regio/article6089270.ece/PvdA%3A-metalfestival-Leeuwarden-moet-door



blastmaster
Die Statis Prima!!!
Usericon van blastmaster
Posted 18-05-2010 18:21 by blastmaster Wijzig reactieProfiel van blastmasterQuote dit berichthttp://www.myspace.com/drdoomgrind

Volgens Van Berlo heeft het niet toekennen van de vergunning vooral te maken met een vertekende beeldvorming. “Er waren klachten van omwonenden die bang waren voor ‘langharig tuig’. Sommige mensen zien metal toch als een negatief, agressief genre. Dat terwijl op Waldrock nooit dergelijke problemen waren. Bij dancefestivals is meestal veel meer ellende.”



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-05-2010 18:21 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 mei 2010 18:17 schreef Mortis Rex het volgende:
Op grafstenen pissen is nooit netjes en valt ook niet goed te praten, ook al heeft de overledene het jou nog zo moeilijk gemaakt.




Wat een dikke hypocriete bullshit zeg. Bah.

Men kondigt wat (op een zeer onhandige manier) aan, en schreeuwt van alles van de daken. Als mensen daar zijn kanttekeningen bijzetten worden ze te verstaan gegeven dat ze azijnpissers zijn. Als het hele plan niet doorgaat reageren de mensen die dit voorzien hebben in dit topic daarop.

En dan komt er iemand blaten over grafstenen (wel goed gevonden overigens)....

Lulkoek eerste klas.


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-05-2010 18:23 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 18:21 schreef blastmaster het volgende:
Volgens Van Berlo heeft het niet toekennen van de vergunning vooral te maken met een vertekende beeldvorming. “Er waren klachten van omwonenden die bang waren voor ‘langharig tuig’. Sommige mensen zien metal toch als een negatief, agressief genre. Dat terwijl op Waldrock nooit dergelijke problemen waren. Bij dancefestivals is meestal veel meer ellende.”

BAM!

Verder; haha, PvdA

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 18-05-2010 18:27]


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


herrie
Usericon van herrie
Posted 18-05-2010 18:24 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2010 16:49 schreef Grutte Pier het volgende:
Gewoon kaart kopen en komen.
Zeuren doe je zondags maar bij de thee.


dit is je eerste reactie die mijn inziens gelijk de toon voor vele andere berichten van je is...

ik vind het echt oprecht jammer dat het niet gelukt is om het festival rond te krijgen... voor de rest vind ik veel van je reacties uitlokkend en dan krijg je i.d.d. (terecht) gezeik aan je kop. volgend jaar lukt het hopelijk wel!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-05-2010 18:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 18:20 schreef blastmaster het volgende:
De vergunning werd pas geweigerd nadat de wettelijke termijn voor de aanvraag was verstreken, zegt hij.

Trouwens, als dat waar is; sue-en sue-en sue-en!


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-05-2010 18:25 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ben het voor de verandering eens een keer met MR N eens!



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


herrie
Usericon van herrie
Posted 18-05-2010 18:25 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 18:21 schreef blastmaster het volgende:
Volgens Van Berlo heeft het niet toekennen van de vergunning vooral te maken met een vertekende beeldvorming. “Er waren klachten van omwonenden die bang waren voor ‘langharig tuig’. Sommige mensen zien metal toch als een negatief, agressief genre. Dat terwijl op Waldrock nooit dergelijke problemen waren. Bij dancefestivals is meestal veel meer ellende.”


"langharig tuig"? "liever langharig, dan kortzichtig!" en heb idee het dat het met langhaar tegenwoordig wel meevalt...


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-05-2010 18:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Gekkenhuis!


Boeiender


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-05-2010 18:26 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Tweede quote blastmaster komt hiervandaan: http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/43492472


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-05-2010 18:39 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

op Metal shows gebeurd natuurlijk nauwelijks iets en op dancefeesten / hollandse hits party's gaat het natuurlijk altijd mis.

maar is natuurlijk niet gek dat de meeste mensen vooroordelen hebben ten aanzien van al dat gore zweterige onverzorgde langharige stinkend metal
tuig, als dit de stereotypes zijn, hahaha :






























Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 18-05-2010 18:41 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

Ik begrijp niet dat jullie zoveel ophef maken als de organisatie van ITG meld het gat dat door Waldrock is achtergelaten te willen vullen. Wat is er mis met die ideologie? Daarmee stellen ze zichzelf toch nog niet op gelijke hoogte met WR? Ik bedoel, hoe moet een organisatie het dan verwoorden?

Nogmaals, langs de zijlijn en achter het pc-tje is het zo makkelijk hakken hé.

Blijkbaar leeft nog de gedachte dat ik onderdeel ben van de org. maar dat is absoluut niet waar. Ik ken de heren niet eens.
Ik vind het echter onbegrijpelijk dat er hier gelachen wordt als een metalfestival niet doorgaat.



irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-05-2010 18:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

er wordt niet gelachen omdat het metalfestival niet door gaat, er wordt gelachen om het feit dat:

- Grutte Pier zich zo uit de tent laat lokken

- de "Azijnpissers" gelijk hadden

nogmaals: erg jammer dat het festival niet door kan gaan, wellicht slimmer geweest om wat minder snel met alle plannen nara buiten te treden :D


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-05-2010 18:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 18:41 schreef Grutte Pier het volgende:
Ik begrijp niet dat jullie zoveel ophef maken als de organisatie van ITG meld het gat dat door Waldrock is achtergelaten te willen vullen. Wat is er mis met die ideologie? Daarmee stellen ze zichzelf toch nog niet op gelijke hoogte met WR? Ik bedoel, hoe moet een organisatie het dan verwoorden?

Nee, dat doen ze niet direct. Maar in combinatie met andere woorden, de aandelen, enz., werd wel sterk de suggestie van iets zeer groots gewekt zonder dat daar iets 'echts' tegenover stond (bands en een vergunning, bvb.).
quote:
Nogmaals, langs de zijlijn en achter het pc-tje is het zo makkelijk hakken hé.

Achter het pc-tje op het terechte commentaar van anderen hakken is ook makkelijk, hè? Eigenlijk is dat hele internet wel makkelijk, goede uitvinding! Jammer dat mensen het zo serieus nemen.
quote:
Blijkbaar leeft nog de gedachte dat ik onderdeel ben van de org. maar dat is absoluut niet waar. Ik ken de heren niet eens.

Wie denkt dat dan?
quote:
Ik vind het echter onbegrijpelijk dat er hier gelachen wordt als een metalfestival niet doorgaat.

Wees gerust, er wordt gelachen om jou


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Noarderwyn
Usericon van Noarderwyn
Posted 18-05-2010 18:57 by Noarderwyn Wijzig reactieProfiel van NoarderwynQuote dit bericht

f#ckin 'hell man, waar haal jij al die über-sneue foto's vandaan zeg? kerristesziele...


Deathwish
Usericon van Deathwish
Posted 18-05-2010 19:03 by Deathwish Wijzig reactieProfiel van DeathwishQuote dit berichthttp://www.poppodiumromein.nl

Allemaal projecten van I.K. zelf, dat je die nog hebt zeg!


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-05-2010 19:49 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Gave foto's!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 18-05-2010 19:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

Het erge is, dat dit wel de stereotype metals zijn in de ogen van de brave burger :D


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-05-2010 20:27 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

dat klopt dus idd


earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 18-05-2010 20:50 by earik mortem Wijzig reactieProfiel van earik mortemQuote dit berichthttp://www.theluciferprinciple.nl

@ Spirit In Black

is het niet zo dat de festivalorganistatie zelf voor beveiliging op en om het festival moet zorgen?


Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 18-05-2010 21:05 by Spirit In Black Wijzig reactieProfiel van Spirit In BlackQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2010 20:50 schreef earik mortem het volgende:
@ Spirit In Black

is het niet zo dat de festivalorganistatie zelf voor beveiliging op en om het festival moet zorgen?


jazker, maar wel te voldoen aan de eisen van de gemeente. Bij het indienen van de vergunningaanvraag dient er ook een apart veiligheids rapport te worden ingediend. Er zitten gradaties in. Volgens mij kunnen we tevens dit jaar weer een, overigens beetje overbodige, politiepost verwachten.

Op zich niet erg allemaal, het hoort erbij, maar vooral het onbegrip of het zich niet in kunnen leven van bepaalde ambtenaren is af en toe stuitend. Er zijn overigens ook ambtenaren die het wél begrijpen. Ze zijn niet allemaal hetzelfde. Bij FortaRock verloopt de samenwerking met de gemeente overigens wel naar behoren. Erg belangrijk.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 18-05-2010 21:06 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 18 mei 2010 18:21 schreef MR. N het volgende:
Wat een dikke hypocriete bullshit zeg. Bah.

Men kondigt wat (op een zeer onhandige manier) aan, en schreeuwt van alles van de daken. Als mensen daar zijn kanttekeningen bijzetten worden ze te verstaan gegeven dat ze azijnpissers zijn. Als het hele plan niet doorgaat reageren de mensen die dit voorzien hebben in dit topic daarop.

En dan komt er iemand blaten over grafstenen (wel goed gevonden overigens)....

Lulkoek eerste klas.


Dat wat al op de grond ligt hoeft niet nagetrapt te worden. Dat was mijn punt. Het was natuurlijk vanaf het begin wel duidelijk dat er nog van alles mis kon gaan dus nu uitspraken als " haha zie je wel" hier plaatsten is wel erg goedkoop imho.

Ben het met je eens dat de campaignevoering aanvankelijk wat meer ingetogen had mogen zijn. Vooral als je als organisatie nog niet zeker weet of je feestje wel doorgang kan vinden.

Into The Grave... sneller dan verwacht, helaasch.

R.I.P.
2010-2010

Ashes To Ashhes, Dust To Dust, I Will Return.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen