IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Into the grave (nieuw festival ipv Waldrock) Vorige pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 22-06-2011 18:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 17:28 schreef HRI het volgende:
die gasten vanaf 0'44 seconden in 't publiek...


Zo'n gastje heeft mij al eens een tray bier uit de handen gerost en toen hij kort daarna aan mijn voeten lag mijn stalen neus in zijn rug gehad.

Daarna was hij, mede vanwege de spontaan optredende ademnood, een stuk rustiger.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2011 18:10 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 17:41 schreef Onweerwolf het volgende:
Dat verbaast me dan weer helemaal niets dat een zwakzinnig figuur als benknuckles zich zo gedraagt tijdens concerten.


Ik ook van jou, mijn liefste

Waking the Cadaver is trouwens ruimschoots onderschat, al snap ik ook wel waarom.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-06-2011 18:10 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Een trap/klap in je rug krijgen is een van de ergste dingen die er kunnen gebeuren als je in een moshpit zit wat mij betreft. Naast je hoofd natuurlijk.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-06-2011 18:11 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 18:10 schreef BenKnuckles het volgende:
ruimschoots onderschat


Onderschat?!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2011 18:11 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Schop in de ribben is ook niet zo fijn. Maar goed, die dingen gebeuren, men moet niet zo zeiken.

quote:
Op 22 juni 2011 18:11 schreef iPim het volgende:
Onderschat?!


Yup. Ik vind Perverse Recollections echt zo fout dat het weer goed wordt. Hersenloos vuil gebeuk met een blubbergrunt en oneindig veel voorspelbare breakdowns. Mijn lol kan niet op dan

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-06-2011 18:12]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 22-06-2011 18:12 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 22 juni 2011 18:00 schreef Schaep het volgende:





co-operation not competition!


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 22-06-2011 18:12 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 22 juni 2011 18:11 schreef BenKnuckles het volgende:
Schop in de ribben is ook niet zo fijn. Maar goed, die dingen gebeuren, men moet niet zo zeiken.


onzin! in de hc-scenery wellicht normaal... voor mij niet.


co-operation not competition!


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-06-2011 18:15 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 18:12 schreef HRI het volgende:
onzin! in de hc-scenery wellicht normaal... voor mij niet.


Ik heb meestal mijn handen rond de borst, dus dat zal niet snel gebeuren. Ik heb liever een gezellige thrashpit dan een armengezwaai pit. Een pit is er voor contact en als het lekker vol is, is dat gebeuk en geduw hartstikke gezellig. Iele skinnyjeans met een dure haircut verpesten mijn plezier.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2011 18:17 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 18:12 schreef HRI het volgende:
onzin! in de hc-scenery wellicht normaal... voor mij niet.


Vandaar dat ik zeg dat mensen die bij een optreden van een hc-scenery band staan niet zo moeten zeiken Geldt in het omgekeerde geval ook trouwens.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 22-06-2011 18:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 18:17 schreef BenKnuckles het volgende:
Vandaar dat ik zeg dat mensen die bij een optreden van een hc-scenery band staan niet zo moeten zeiken Geldt in het omgekeerde geval ook trouwens.


Of je wacht gewoon tot een twee meter lange death metal reus, die toevallig verdwaald is bij een van je kiddycore concerten, jouw zandbak mentaliteit niet pikt en je richting andere kant van de zaal schopt. Kijken of je dan nog steeds van jezelf zegt dat je niet moet zeiken.

Er is niets mis met een leuke en gezellige pit. Jammer alleen dat niet iedereen begrijpt wat leuk en gezellig betekent.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2011 18:24 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Death metal reuzen hebben wel wat beters te doen dan kiddycore-concerten bezoeken En anders is het wel een erg stoere jongen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-06-2011 18:25 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 18:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Of je wacht gewoon tot een twee meter lange death metal reus, die toevallig verdwaald is bij een van je kiddycore concerten, jouw zandbak mentaliteit niet pikt en je richting andere kant van de zaal schopt. Kijken of je dan nog steeds van jezelf zegt dat je niet moet zeiken.


Intimidatie?


quote:
Er is niets mis met een leuke en gezellige pit. Jammer alleen dat niet iedereen begrijpt wat leuk en gezellig betekent.


Kwestie van een cultuurverschilletje denk ik.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-06-2011 18:25 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 22 juni 2011 18:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Of je wacht gewoon tot een twee meter lange death metal reus, die toevallig verdwaald is bij een van je kiddycore concerten, jouw zandbak mentaliteit niet pikt en je richting andere kant van de zaal schopt. Kijken of je dan nog steeds van jezelf zegt dat je niet moet zeiken.

Er is niets mis met een leuke en gezellige pit. Jammer alleen dat niet iedereen begrijpt wat leuk en gezellig betekent.


Dirk luistert toch helemaal geen deathmetal.

[Dit bericht is gewijzigd door Black Jew op 22-06-2011 18:26]


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2011 18:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 18:25 schreef iPim het volgende:
Kwestie van een cultuurverschilletje denk ik.


En dat zal wel zo blijven. Maakt concerten van Lamb of God, Job for a Cowboy of Hatebreed wel erg, euhm, levendig

[Dit bericht is gewijzigd door BenKnuckles op 22-06-2011 18:26]


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-06-2011 18:35 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 18:26 schreef BenKnuckles het volgende:
En dat zal wel zo blijven. Maakt concerten van Lamb of God, Job for a Cowboy of Hatebreed wel erg, euhm, levendig


Job For A Cowboy heeft geen deathmetalfans meer volgens mij. Lamb Of God heb ik nooit armengezwaai gezien. Hatebreed kan ik me wel goed voorstellen. Maar ook andere hardcorebands kunnen het toch ook doen met een gezellige moshpit met flink veel pileups enzo? Ik zie dat gezwaai meer iets als een echt prominent voorkomend iets in vooral deathcore (en dan metalcore ook een beetje).


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2011 18:37 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Lamb of God was anno 2003 nochtans een rasechte armenzwaaiband. Intussen niet meer, natuurlijk.

Het komt vooral voor in de genres met veel, erg veel, breakdowns. Deathcore, metalcore, beatdown (logisch), maar ook bij de meeste hardcorebands. Bij de meer melodieuze hardcorebands dan weer niet.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-06-2011 18:39 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 18:37 schreef BenKnuckles het volgende:
Lamb of God was anno 2003 nochtans een rasechte armenzwaaiband. Intussen niet meer, natuurlijk.


Die shit is nu te mainstream

quote:
Het komt vooral voor in de genres met veel, erg veel, breakdowns. Deathcore, metalcore, beatdown (logisch), maar ook bij de meeste hardcorebands. Bij de meer melodieuze hardcorebands dan weer niet.


Zie je het al voor je bij Touché Amoré, La Dispute of More Than Life?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 22-06-2011 18:39]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 22-06-2011 18:40 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 18:39 schreef iPim het volgende:
Die shit is nu te mainstream


Ze zijn niet meer hardcore, de poesjes

quote:

Zie je het al voor je bij Touché Amoré, La Dispute of More Than Life?


Inclusief achterovergetrokken petjes en wifebeaters, duh Ik zie het nog eerder bij Iron Maiden gebeuren.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Argh
Usericon van Argh
Posted 22-06-2011 18:46 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Wat ik niet begrijp is dat dit een beetje geadverteerd wordt als zijnde de vervanger voor Wâldrock... ? Daar is Dokk'em Open Air toch al in geslaagd nu lijkt me? Daarnaast heeft het qua terrein en camping etc ook weinig met elkaar te maken... Maar goed, ik wens ze succes met het behalen van een degelijke line-up in zo'n korte tijd... wellicht kom ik wel ff en anders fiets ik er gewoon even langs... of natuurlijk via de webcam haha


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-06-2011 18:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 18:46 schreef Argh het volgende:
Wat ik niet begrijp is dat dit een beetje geadverteerd wordt als zijnde de vervanger voor Wâldrock... ? haha


Zat ik ook een beetje aan te denken, maar dat ligt meer aan de topictitel denk ik?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Argh
Usericon van Argh
Posted 22-06-2011 18:54 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Nee, vorig jaar stond in vrijwel alle persberichten het verhaaltje dat dit een initiatief was omdat Wâldrock ermee ophield... etc


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


HRI
anno 10-2008
Usericon van HRI
Posted 22-06-2011 22:59 by HRI Wijzig reactieProfiel van HRIQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc.com

quote:
Op 22 juni 2011 18:17 schreef BenKnuckles het volgende:
Vandaar dat ik zeg dat mensen die bij een optreden van een hc-scenery band staan niet zo moeten zeiken Geldt in het omgekeerde geval ook trouwens.


kom er ook nooit, hippe hc, zeg begin jaren 90 ontstaan, vind ik sowieso al crap...


co-operation not competition!


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 22-06-2011 23:41 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

@ eindeloze discussie HxC kids vs. Metalheads:

@ OWW: :')!
Sorry gast, maar wat laat jij jezelf kennen zeg.

[Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 22-06-2011 23:42]


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 22-06-2011 23:47 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 22 juni 2011 23:41 schreef Count Steel het volgende:
@ eindeloze discussie HxC kids vs. Metalheads:

@ OWW: :')!
Sorry gast, maar wat laat jij jezelf kennen zeg.


Hardcore, represent!!!


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen