IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Auteur:
Topic : Into the grave (nieuw festival ipv Waldrock) Vorige pagina | Volgende pagina
horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 22-04-2010 20:11 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 22 april 2010 20:02 schreef irritante klootzak het volgende:
wanneer komen die namen nu eens?


is niet zo gek dat mensen zeuren, als er met veel bombarie een festival wordt gepresenteerd en dat er dan 2 maanden van te voren nog geen enkele naam bekend is

Is natuurlijk vragen om gezeur


Ik meen ergens een artikel te hebben gelezen van 7April, waarin werd gesteld dat ze over ongeveer 2 weken de namen bekend hoopten te maken.
14 dagen zou dus beteken 23 april?
Morgen?


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-04-2010 20:13 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

4 mei, dodenherdenking, lijkt me ook een passende datum.

[Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 22-04-2010 20:13]


Paljas
Usericon van Paljas
Posted 22-04-2010 20:32 by Paljas Wijzig reactieProfiel van PaljasQuote dit bericht

SIKED voor die datum.


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 22-04-2010 21:40 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2010 20:07 schreef Black Jew het volgende:
nee, ik voel mij afgesproken.


Zo, die is sterk. Heb ik niet van terug

Waarom is het met "bombarie" aankondigen van een festival nou weer een reden om te gaan zaniken.

Wanneer is er volgens jullie dan sprake van bombarie?
Wat moeten organisatoren van een festival dan doen?
Zich maar stil houden, geen publiciteit zoeken om dan later weer door jullie afgeserveerd te worden als een festival niet het verwachte aantal bezoekers opleverde? Ik zie de slimbo's hier al weer roepen; "er is ook helemaal geen publiciteit gemaakt!". Leg eens een draaiboek voor dan hoe een festival het moet aanpakken. De beste stuurlui hier staan constant die pamper vol te schijten.....

Gooi het een keer over een andere boeg.
Jullie kunnen gvd ook een keer een blijk van waardering los laten. Maar nee hoor, stel dat we onze medelanders eens hartig benaderen. In plaats daarvan pakken we alles aan om de hele boel af te kraken, af te zeiken. Ach, jullie zijn gewoon een stel oude wijven....zeur lekker verder.

En voor de vervolgzeurders, nee ik heb geen pillen nodig, mijn bloeddruk is prima en bek houwe beslis ik zelf wel


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-04-2010 21:44 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ik hap maar even, maar ik heb jaren lang concerten en festivals georganiseerd en als daarin 1 ding duidelijk is geworden, dat het wel handig is als je al meteen aan het begin met wat bands promotie kan maken..


je kan verwachten dat mensen ongeduldig worden en gaan zeuren als je 2 maanden voor je festival nog steeds geen namen hebt.... dat was wat ik probeerde duidelijk te maken

veel succes met de organisatie

edit: zo opgefokt reageren op een forum / je laten opfokken op een forum, waar nota bene je eigen publiek komt is natuurlijk al helemaal niet slim voor e beeldvorming over jou en je festival, haha



[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 22-04-2010 21:47]


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 22-04-2010 21:47 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2010 21:40 schreef Grutte Pier het volgende:
Zo, die is sterk. Heb ik niet van terug

Waarom is het met "bombarie" aankondigen van een festival nou weer een reden om te gaan zaniken.

Wanneer is er volgens jullie dan sprake van bombarie?
Wat moeten organisatoren van een festival dan doen?
Zich maar stil houden, geen publiciteit zoeken om dan later weer door jullie afgeserveerd te worden als een festival niet het verwachte aantal bezoekers opleverde? Ik zie de slimbo's hier al weer roepen; "er is ook helemaal geen publiciteit gemaakt!". Leg eens een draaiboek voor dan hoe een festival het moet aanpakken. De beste stuurlui hier staan constant die pamper vol te schijten.....

Gooi het een keer over een andere boeg.
Jullie kunnen gvd ook een keer een blijk van waardering los laten. Maar nee hoor, stel dat we onze medelanders eens hartig benaderen. In plaats daarvan pakken we alles aan om de hele boel af te kraken, af te zeiken. Ach, jullie zijn gewoon een stel oude wijven....zeur lekker verder.

En voor de vervolgzeurders, nee ik heb geen pillen nodig, mijn bloeddruk is prima en bek houwe beslis ik zelf wel

Gast, echt....

Kom nou eerst maar eens met wat namen op de proppen, dan zeiken we daarna wel verder.

Maar de datum staat genoteerd in mijn agenda en waarschijnlijk ben ik wel aanwezig. Positiever kan ik op dit moment nog niet zijn.



En even lief doen tegen Black Jew.


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 22-04-2010 23:24 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

Had ik ergens gemeld dat ik in de organisatie zit????
Nee dus.


Silence
Usericon van Silence
Posted 22-04-2010 23:31 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2010 23:24 schreef Grutte Pier het volgende:
Had ik ergens gemeld dat ik in de organisatie zit????
Nee dus.
En op mijn serieuze reacties reageer je voor het gemak maar niet?


Sterf dan maar.

[Dit bericht is gewijzigd door Silence op 22-04-2010 23:31]


Noarderwyn
Usericon van Noarderwyn
Posted 22-04-2010 23:55 by Noarderwyn Wijzig reactieProfiel van NoarderwynQuote dit bericht

Vette Paljasserij ditte, maar goed... de tiid hâld gjin skoft zeg ik dan maar.
Ik ben benieuwd naar wat er komt.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-04-2010 0:01 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Dat ze Friesland mogen afsteken en de noord zee indrukken, wat een tyfus provincie is dat zeg


Against God and Government


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 23-04-2010 0:04 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Appelscha aan Zee.


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 23-04-2010 0:08 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Jongens! Wat toch weer een weelde aan lieve strelende woordjes ondergedompeld in aller tederheid.....



karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 23-04-2010 0:11 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

Ah, jij weet vast wel wat er komt spelen.


Je moeder.


horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 23-04-2010 0:12 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

quote:
Op 23 april 2010 0:11 schreef karnivoor het volgende:
Ah, jij weet vast wel wat er komt spelen.


Natuurlijk!


NotYourBitch
***
Usericon van NotYourBitch
Posted 23-04-2010 3:59 by NotYourBitch Wijzig reactieProfiel van NotYourBitchQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2010 23:31 schreef Silence het volgende:[/


Sterf dan maar.

Wel lief zijn hoor.


=)


Grutte Pier
Usericon van Grutte Pier
Posted 23-04-2010 6:59 by Grutte Pier Wijzig reactieProfiel van Grutte PierQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2010 0:01 schreef Rotzak het volgende:
Dat ze Friesland mogen afsteken en de noord zee indrukken, wat een tyfus provincie is dat zeg


Dan krijg jij natte voeten, dus dat zal nooit gebeuren.

Ik ben benieuwd of er nog iemand met een voorstel komt hoe een festivalorganistatie het volgens jullie goed zou kunnen doen.


Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 23-04-2010 7:13 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Ik denk niet echt dat het iemand ene harige reet boeit, joh.


Evil Dick


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 23-04-2010 8:12 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 22 april 2010 23:24 schreef Grutte Pier het volgende:
Had ik ergens gemeld dat ik in de organisatie zit????
Nee dus.


waarom laat je je dan zo opnaaien en reargeer je ze debiel?



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Silence
Usericon van Silence
Posted 23-04-2010 9:29 by Silence Wijzig reactieProfiel van SilenceQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2010 3:59 schreef NotYourBitch het volgende:
Wel lief zijn hoor.
Dat probeerde ik eerst echt wel hoor!


istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 23-04-2010 10:39 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

Gewoon normaal doen, prima initiatief dit.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 23-04-2010 14:25 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Het hele festival is al gepland maar er zijn nog geen bands? Tenzij je zes man en een peerdekop verwacht mag je wel eens opschieten met wat namen.

[Dit bericht is gewijzigd door Rotzak op 23-04-2010 14:31]


Against God and Government


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 23-04-2010 14:43 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

13 april meldde de organisatie op hun website dat er over een week of twee de eerste namen bekend gemaakt zullen worden. Zal dus niet zo lang meer duren..


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Kash1
Kashfest
Usericon van Kash1
Posted 23-04-2010 14:50 by Kash1 (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Kash1Quote dit berichthttp://www.kashfest.nl

AC/DC













[Dit bericht is gewijzigd door Kash1 op 23-04-2010 14:50]



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 23-04-2010 14:54 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Dit topic begint langzamerhand leuk te worden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


lampje@WOD
Usericon van lampje@WOD
Posted 23-04-2010 16:59 by lampje@WOD Wijzig reactieProfiel van lampje@WODQuote dit berichthttp://www.wingsofdeath.net

quote:
Op 23 april 2010 14:54 schreef Onweerwolf het volgende:
Dit topic begint langzamerhand leuk te worden.

Nu het festival nog



Dit topic is 28 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen