IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Horrorfilms (the 3rd sequel) Vorige pagina | Volgende pagina
Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-02-2015 21:06 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Die was tot aan de climax inderdaad prima te hachelen.



brundlefly
crusade4krijst
Usericon van brundlefly
Posted 07-03-2015 11:07 by brundlefly Wijzig reactieProfiel van brundleflyQuote dit bericht



De short-film FAMILIAR [2011] Kun je deze week hier in z`n geheel bekijken:
http://filmshortage.com/dailyshortpicks/familiar/


I found it surprisingly beautiful... in a brutal, horribly uncomfortable sort of way.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 08-01-2016 22:19 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

Toch wel benieuwd naar die nieuwe Rob Zombie, 31.




VIESPEUK!!!


Klaaz
Internet Geneesheer
Usericon van Klaaz
Posted 08-01-2016 23:45 by Klaaz Wijzig reactieProfiel van KlaazQuote dit bericht

Zijn films zijn in ieder geval boeiender dan de muziek die hij produceert.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 08-01-2016 23:52 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dat zegt helaas weinig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


De Vieze Man
Usericon van De Vieze Man
Posted 10-01-2016 19:19 by De Vieze Man Wijzig reactieProfiel van De Vieze ManQuote dit bericht

House of 1000 Corpses en The Devil's Rejects vond ik toch vrij sterke films. Daarna Haloween gezien en dat vond ik niets, toen uit het oog verloren. Maar wel benieuwd nu. Die Hellbilly Deluxe plaat heeft toch wel een paar leuke nummers. Verder ken ik eigenlijk niets qua muziek van hem.




VIESPEUK!!!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-01-2016 10:06 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

White Zombie viel nog goed mee.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 22-03-2016 9:39 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Wake Wood. Damn, wat slecht. Ik kan er slecht tegen als een low budget film zichzelf veel te serieus neemt met 'mooie shots', terwijl elke handeling van de hoofdrolspelers totaal onrealistisch/dubieus is. Wat een drek! En dat terwijl het slow-burn begin me wel aanstond. Plot gatenkaas.



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 22-03-2016 9:48 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Binnenkort de nieuwe American Guinea Pig 2 - Bloodshock.

Dvd in de pre order...nu al zin in.

Overigens heeft Gene Palubicki (Angel Corpse / Perdition Temple) hier een rolletje in.




bub


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-05-2016 15:03 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 15-09-2016 16:42 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-03-2017 18:31 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 29-03-2017 22:28 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Nog steeds erg sceptisch over de remake van de film die me als klein ventje in mijn broek liet schijten (en dan voornamelijk het 1e deel), maar de tering, dit ziet er wel vet uit zeg...

Hopelijk is het einde ook meteen wat minder beroerd als in het origineel.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 28-07-2017 21:41 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



Ziet er zelfs erg goed uit. Misschien ga ik hem zowaar toch kijken...




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 29-07-2017 23:12 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

zometeen girl house kijken.
vorig weekend satanic gezien, was wel geinig


TUFKAM


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 30-07-2017 0:07 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 28 juli 2017 21:41 schreef F.Jacobse het volgende:


Ziet er zelfs erg goed uit. Misschien ga ik hem zowaar toch kijken...





Ziet er filmtechnisch zeker niet verkeerd uit. Hopen dat ze niet teveel met de verhaallijn hebben lopen kutten.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


TUFKAM
The User Formerly Known As Mental
Usericon van TUFKAM
Posted 30-07-2017 12:00 by TUFKAM Wijzig reactieProfiel van TUFKAMQuote dit bericht

Girl house was te slecht wel veel tieten en bloed dus dat maakt m toch ook wel weer goed


TUFKAM


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 03-08-2017 15:47 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Heeft er hier iemand de film 'House' gezien, en zo ja, een aanrader? Ze verkopen hem in De Slegte.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 03-08-2017 17:24 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2017 15:47 schreef PandroidJack het volgende:
Heeft er hier iemand de film 'House' gezien, en zo ja, een aanrader? Ze verkopen hem in De Slegte.


In de jaren 80 kwam de film reeks regelmatig langs op TV.
Toen vond ik er geen reet aan.
Ik was denk ik wel een van de weinigen die er niets aan vond.
Het is niet mijn ding in ieder geval.


bub


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 03-08-2017 17:56 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Vandaag Ju-On: The Grudge en Ju-On: The Grudge 2 herbekeken. Die tweede blijf ik top vinden eigenlijk. De Amerikaanse remakes waren kaka, maar ik vroeg me af of iemand de andere Japanse sequels al heeft gezien?
Te weten:
- Ju-On: Black Ghost
- Ju-On: White Ghost
- Ju-On: The Beginning of the End
- Ju-On: The Final Curse
- Sadako vs. Kayako (deze klinkt wel erg slecht )





[Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 03-08-2017 17:57]


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-08-2017 21:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Laatst The Void gezien. Dat viel me niet tegen. Aardig tempo en lichte Hellraiser knipoogjes hier & daar.

http://www.imdb.com/title/tt4255304/


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-08-2017 8:21 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ja, daar heb ik al veel goeds over gelezen. Benieuwd. Als ik hem ergens kan vinden.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 04-08-2017 15:05 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

quote:
Op 3 augustus 2017 17:56 schreef Count Usher het volgende:
Vandaag Ju-On: The Grudge en Ju-On: The Grudge 2 herbekeken. Die tweede blijf ik top vinden eigenlijk. De Amerikaanse remakes waren kaka, maar ik vroeg me af of iemand de andere Japanse sequels al heeft gezien?
Te weten:
- Ju-On: Black Ghost
- Ju-On: White Ghost
- Ju-On: The Beginning of the End
- Ju-On: The Final Curse
- Sadako vs. Kayako (deze klinkt wel erg slecht )






Heb je Ju-on: The Curse al gezien? De tv-film-voorganger (is ook een tweede deel van, maar die rehasht voor het grootste deel de eerste). Die greep me veruit het meest bij de strot. Geen enkele van de overige films gezien. Jij wel?



Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-08-2017 17:07 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ju-On: The Curse kende ik dus nog niet. Maar die ga ik gelijk opzoeken. Goeie tip!
Van de sequels overige genoemde sequels idd nog niks gezien. Ze scoren matig op IMDB, maar dat zegt voor horror niet zoveel natuurlijk. Veel mensen kunnen gewoon niks met het genre. Wel benieuwd dus.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 09-06-2018 23:12 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 28 juli 2017 21:41 schreef F.Jacobse het volgende:


Ziet er zelfs erg goed uit. Misschien ga ik hem zowaar toch kijken...





Nee, ik ga hem niet kijken.

Deze ziet er wel vet uit, die scene met dat mes.






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen