IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Horrorfilms (the 3rd sequel) Vorige pagina | Volgende pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-02-2019 21:23 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



Dit ziet er zowaar veelbelovend uit.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-02-2019 10:54 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Letterlijk en figuurlijk een bangelijk filmpje. Lang geleden dat ik nog zo'n intense horrorfilm gezien heb. Het helpt ook niet natuurlijk dat ik hem gisterenavond alleen gezien heb . Van begin tot einde zit je als kijker gespannen te wachten op de volgende (jump) scare, je krijgt bijna geen ademmomenten. Enkele zeer inventieve, memorabele scènes (die vrouw in de badkamer, de scène bij de muur, dat ding voor het raam) die nog lang nazinderden bij ondergetekende. Top 'hardcore'-horrorprent dus

quote:
Op 27 november 2018 21:15 schreef Bub het volgende:
Zo juist Aterrados (Terrified) gezien.
Een Spaanse film van Demián Rugna.

Ik heb nog nooit van hem gehoord. Griezelfilms maken kan hij in ieder geval wel.

Wat een heerlijke film. Ik zat te bibberen op mijn stoel.
Toffe film.




The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-02-2019 23:06 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 6 februari 2019 10:54 schreef PandroidJack het volgende:
Letterlijk en figuurlijk een bangelijk filmpje. Lang geleden dat ik nog zo'n intense horrorfilm gezien heb. Het helpt ook niet natuurlijk dat ik hem gisterenavond alleen gezien heb . Van begin tot einde zit je als kijker gespannen te wachten op de volgende (jump) scare, je krijgt bijna geen ademmomenten. Enkele zeer inventieve, memorabele scènes (die vrouw in de badkamer, de scène bij de muur, dat ding voor het raam) die nog lang nazinderden bij ondergetekende. Top 'hardcore'-horrorprent dus




Op de watchlist gezet, denk morgen eens checken! Ben benieuwd!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-02-2019 23:48 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



De fucking tering, wat een rollercoaster. Zonder twijfel de beste zombiefilm die ik ooit gezien heb. Geen jumpscares of scènes waar je geen fuck kunt zien, maar gewoon daglicht, goed acteerwerk, spanning en een goeie dosis drama. Ernstig van onder de indruk, en een aantal scènes blijven me voorlopig nog wel even bij.

Echt eng? Nee. Maar teringjantje, wat een film.

Oh, en Aterrados was inderdaad ook erg tof!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 23-02-2019 9:45 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2019 23:48 schreef Ethereal het volgende:

Oh, en Aterrados was inderdaad ook erg tof!






Train to Busan is ook een te gekke film.

Van 2016, Koreaans en ook erg tof: The Wailing.



bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 25-04-2019 22:22 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

http://www.blabbermouth.net/news/rob-zombies-3-from-hell-movie-gets-r-rating-for-strong-violence-and-nudity/

Die wil ik wel zien, house of 1000 corpses en the devil's rejects vond ik echt erg sterk, in tegenstelling tot de meeste van zijn andere films.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


bokkie666
Usericon van bokkie666
Posted 26-04-2019 11:37 by bokkie666 Wijzig reactieProfiel van bokkie666Quote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2019 9:45 schreef Bub het volgende:
Van 2016, Koreaans en ook erg tof: The Wailing.


Deze had ik een tijdje geleden mee genomen bij de bieb. Het overdreven acteerwerk stoorde mij nogal. En de ondertiteling was nauwelijks te lezen. Had jij dat ook of heb je hem niet op dvd gezien?


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-04-2019 11:41 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2019 11:37 schreef bokkie666 het volgende:
Deze had ik een tijdje geleden mee genomen bij de bieb. Het overdreven acteerwerk stoorde mij nogal. En de ondertiteling was nauwelijks te lezen. Had jij dat ook of heb je hem niet op dvd gezien?



Ik heb een Blu-ray rip met Engelse ondertiteling welke prima te lezen is.
Het acteerwerk is inderdaad wat over de top maar vond ik wel goed.





bub


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 26-04-2019 19:13 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2019 22:22 schreef F.Jacobse het volgende:
http://www.blabbermouth.net/news/rob-zombies-3-from-hell-movie-gets-r-rating-for-strong-violence-and-nudity/

Die wil ik wel zien, house of 1000 corpses en the devil's rejects vond ik echt erg sterk, in tegenstelling tot de meeste van zijn andere films.





House Of 1000 Corpses vond ik echt slecht. The Devil's Rejects kon mij dan weer wel bekoren. Overigens vond ik zijn Halloween remake ook best sterk.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 26-04-2019 19:39 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2019 19:13 schreef Steel Jaw het volgende:
House Of 1000 Corpses vond ik echt slecht. The Devil's Rejects kon mij dan weer wel bekoren. Overigens vond ik zijn Halloween remake ook best sterk.


Grappig. House Of 1000 Corpses is mijn favoriete Zombie film.
Behoorlijk gestoord en lekker over de top.

Ik ben nooit een Halloween fan geweest. Ook Carpenter's origineel niet.
De eerste helft van Zombie's versie vind ik goed te doen.
Zodra Michael ontsnapt werd het weer vreselijk standaard en saai.

Ik ben zeker benieuwd naar Three From Hell.
Zo slecht als zijn 31 kan het niet worden...hoop ik.


bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 26-04-2019 19:54 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Wat viel die 31 tegen, zeg.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 28-04-2019 1:49 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2019 19:39 schreef Bub het volgende:
Grappig. House Of 1000 Corpses is mijn favoriete Zombie film.
Behoorlijk gestoord en lekker over de top.

Ik ben nooit een Halloween fan geweest. Ook Carpenter's origineel niet.
De eerste helft van Zombie's versie vind ik goed te doen.
Zodra Michael ontsnapt werd het weer vreselijk standaard en saai.

Ik ben zeker benieuwd naar Three From Hell.
Zo slecht als zijn 31 kan het niet worden...hoop ik.


Mja, House Of 1000 Corpses kon mij echt niet bekoren. En inderdaad, het is vooral die eerste helft van Zombie's Halloween dat die zo goed maakt. Eens Michael ontsnapt is het inderdaad weer de zoveelste slasherfilm.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-05-2019 8:23 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



The Invitation.

Te gekke film. Geen gore en originele kills, maar een naar slowburner die het voornamelijk van sfeer moet hebben. Ik vond hem tof.

Man gaat nav een uitnodiging naar een etentje van zijn ex-vrouw en haar nieuwe vriend/man. Meer moet je eigenlijk niet weten, dus vooral blanco ingaan en niet inlezen of trailers kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 11-05-2019 13:15]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


ex-filosofem
Usericon van ex-filosofem
Posted 11-05-2019 8:59 by ex-filosofem Wijzig reactieProfiel van ex-filosofemQuote dit bericht

Komt goed, want ik heb geen idee over welke film je 't nu hebt.


That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 11-05-2019 9:53 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 11 mei 2019 8:59 schreef ex-filosofem het volgende:
Komt goed, want ik heb geen idee over welke film je 't nu hebt.


Hm, hier laat ie best een hele grote filmposter zien, maar voor de zekerheid: The Invitation. Te zien op Netflix


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 11-05-2019 10:55 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ja, met die Hollandse acteur. Best ok, onderhoudend genoeg. En redelijk geslaagd einde.



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 11-05-2019 10:56]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 13-05-2019 17:38 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Michiel Huisman? Die speelt trouwens ook mee in de Netflix horrorserie "The haunting of Hill House". Is best aardig.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 13-05-2019 22:04 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Dáár kende ik die knakker dus van.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 14-05-2019 13:40 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Hij speelt ook in Game of Thrones (Daario).


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 15-05-2019 9:49 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Al van enkele jaren geleden. Een beetje de Belgische versie van 'Rosemary's baby'. Best onderhoudend, en bij momenten ook tof gefilmd.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 17-05-2019 23:35 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

mother! (2017) gekeken.

Wat een pretentieuze hoop bagger. Eerste helft van de film was nog wel te pruimen, acteerwerk bovengemiddeld en best een fijne sfeer, maar zodra het moment eenmaal daar is (zal niks spoilen) slaat de film door en slaat het geheel eigenlijk helemaal nergens meer op.

Ja ik snap het allemaal, metaforen voor God en de bijbel enzo, maar dat wil nog niet zeggen dat je een vermakelijke film aan het maken bent. Wat een zootje.

Misschien moet ik geen horrorfilms (of soortgelijken) met lovende kritieken van mainstream media meer kijken. Misschien ben ik te dom om de onderliggende boodschap te begrijpen, al interesseert die me geen reet. Ik wil vermaakt worden, niet door een of andere pretentieuze hoop poep aan het denken worden gezet.

3/10. En die punten zijn alleen voor het acteerwerk.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 17-05-2019 23:59 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Daarom was/is the Beyond van Fulci nog steeds zo bruut. Geen verhaal (niet echt), maar een opsomming van gruwelijkheden.

Wat komt er nou nog uit wat écht heel goed is. Imo niets, maar ja, ik ben oud en niet meer gauw onder de indruk.

Wat een ellende.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-05-2019 0:10 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 17 mei 2019 23:59 schreef F.Jacobse het volgende:
Daarom was/is the Beyond van Fulci nog steeds zo bruut. Geen verhaal (niet echt), maar een opsomming van gruwelijkheden.

Wat komt er nou nog uit wat écht heel goed is. Imo niets, maar ja, ik ben oud en niet meer gauw onder de indruk.

Wat een ellende.





Er komen af en toe nog best wat toffe dingen uit (al moet je er tegenwoordig wel echt naar zoeken) maar het moet vaak met een boodschap en onderliggende boodschappen en metaforen en andere shit die je vast Oscars oplevert maar mij geen reet zegt. Moet daarbij meteen aan de film Mandy denken, godverdomme wat een zaadfilm.

Ik wil gewoon een spannend verhaal, beetje gore, naar sfeertje en een twist die je niet aan ziet komen. Meer hoeft niet. Als ik wil nadenken zet ik wel een ander soort film op.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 18-05-2019 0:39 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2019 0:10 schreef Ethereal het volgende:
Er komen af en toe nog best wat toffe dingen uit (al moet je er tegenwoordig wel echt naar zoeken) maar het moet vaak met een boodschap en onderliggende boodschappen en metaforen en andere shit die je vast Oscars oplevert maar mij geen reet zegt. Moet daarbij meteen aan de film Mandy denken, godverdomme wat een zaadfilm.

Ik wil gewoon een spannend verhaal, beetje gore, naar sfeertje en een twist die je niet aan ziet komen. Meer hoeft niet. Als ik wil nadenken zet ik wel een ander soort film op.


Mother staat hier nog op de planning, maar heb al meerdere films van Aronofsky gezien, en geen enkele kon mij boeien/vond ik pretty boring.

Van die Mandy heb ik de trailer gezien, ik moest net niet kotsen. Snap niet waarom die in godsnaam door zovele mensen de hemel wordt ingeprezen.

En The Beyond is natuurlijk een geweldige film. Zo maken ze ze helaas niet meer tegenwoordig


Buiksmurf
Usericon van Buiksmurf
Posted 18-05-2019 5:08 by Buiksmurf Wijzig reactieProfiel van BuiksmurfQuote dit bericht

quote:
Op 18 mei 2019 0:10 schreef Ethereal het volgende:
Er komen af en toe nog best wat toffe dingen uit (al moet je er tegenwoordig wel echt naar zoeken) maar het moet vaak met een boodschap en onderliggende boodschappen en metaforen en andere shit die je vast Oscars oplevert maar mij geen reet zegt. Moet daarbij meteen aan de film Mandy denken, godverdomme wat een zaadfilm.

Ik wil gewoon een spannend verhaal, beetje gore, naar sfeertje en een twist die je niet aan ziet komen. Meer hoeft niet. Als ik wil nadenken zet ik wel een ander soort film op.


De tering wat is Mandy zwaar ruk zeg. Maar ja wat kan je verwachten met Nicholas Cage erin? Enige goede eraan is de soundtrack.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen