IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Horrorfilms (the 3rd sequel) Vorige pagina
F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 02-02-2019 21:23 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

Dit ziet er zowaar veelbelovend uit.

"Is dit nou m’n eerste biertje van vandaag, of m’n laatste van gisteren?"

PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 06-02-2019 10:54 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Letterlijk en figuurlijk een bangelijk filmpje. Lang geleden dat ik nog zo'n intense horrorfilm gezien heb. Het helpt ook niet natuurlijk dat ik hem gisterenavond alleen gezien heb . Van begin tot einde zit je als kijker gespannen te wachten op de volgende (jump) scare, je krijgt bijna geen ademmomenten. Enkele zeer inventieve, memorabele scènes (die vrouw in de badkamer, de scène bij de muur, dat ding voor het raam) die nog lang nazinderden bij ondergetekende. Top 'hardcore'-horrorprent dus

quote:
Op 27 november 2018 21:15 schreef Bub het volgende:
Zo juist Aterrados (Terrified) gezien.
Een Spaanse film van Demián Rugna.

Ik heb nog nooit van hem gehoord. Griezelfilms maken kan hij in ieder geval wel.

Wat een heerlijke film. Ik zat te bibberen op mijn stoel.
Toffe film.

The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 07-02-2019 23:06 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 6 februari 2019 10:54 schreef PandroidJack het volgende:
Letterlijk en figuurlijk een bangelijk filmpje. Lang geleden dat ik nog zo'n intense horrorfilm gezien heb. Het helpt ook niet natuurlijk dat ik hem gisterenavond alleen gezien heb . Van begin tot einde zit je als kijker gespannen te wachten op de volgende (jump) scare, je krijgt bijna geen ademmomenten. Enkele zeer inventieve, memorabele scènes (die vrouw in de badkamer, de scène bij de muur, dat ding voor het raam) die nog lang nazinderden bij ondergetekende. Top 'hardcore'-horrorprent dus

Op de watchlist gezet, denk morgen eens checken! Ben benieuwd!

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-02-2019 23:48 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

De fucking tering, wat een rollercoaster. Zonder twijfel de beste zombiefilm die ik ooit gezien heb. Geen jumpscares of scènes waar je geen fuck kunt zien, maar gewoon daglicht, goed acteerwerk, spanning en een goeie dosis drama. Ernstig van onder de indruk, en een aantal scènes blijven me voorlopig nog wel even bij.

Echt eng? Nee. Maar teringjantje, wat een film.

Oh, en Aterrados was inderdaad ook erg tof!

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 23-02-2019 9:45 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2019 23:48 schreef Ethereal het volgende:

Oh, en Aterrados was inderdaad ook erg tof!

Train to Busan is ook een te gekke film.

Van 2016, Koreaans en ook erg tof: The Wailing.

bub

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com