IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Horrorfilms (the 3rd sequel) Vorige pagina | Volgende pagina
WMP
Usericon van WMP
Posted 19-01-2020 17:04 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Ik ben een liefhebber van Lovecraftiaanse horror en de films van Stanley zijn favoriet, maar van Nicolas Cage krijg ik jeuk op vreemde plaatsen. Ik zal de film ongetwijfeld gaan bekijken, maar ga op voorhand uit van een fikse teleurstelling (puur gebaseerd op de aanwezigheid van Cage), dan kan het enkel meevallen.


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 19-01-2020 18:25 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

Hij is aanwezig, maar slechts minimaal storend.

Edit: Jeuk op bepaalde plaatsen is onderdeel van de film.

[Dit bericht is gewijzigd door Zwelglichaam op 19-01-2020 18:30]


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 19-01-2020 18:45 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Ik zie een link.



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-01-2020 14:06 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2020 16:49 schreef Zwelglichaam het volgende:


Lovecraftian horror met Nic Cage.




Net als WMP heb ik ook een hekel aan die poser van Nicholas Cage.
Desondanks Color Out Of Space gezien.

Het kon slechter. Het begint goed. Kakt dan wat in en het einde is oké. Visueel goed te doen. Acteerwerk op Cage na is ook prima.

De verhalen van Lovecraft roepen doorgaans een sterk gevoel van dreiging en verdoemenis op.
Dat had ik bij de film dus niet.
Ongetwijfeld heeft een en ander iets te maken met Cage.


Het verhaal is beter. Lovecraft is essentieel!




bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-02-2020 15:59 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Je hebt B-films en c-films die best vermakelijk zijn.

Nu heb ik zojuist Verotika gezien
Gemaakt door de bij ons wel bekende meneer Glen Danzig gezien.
Deze valt helaas niet in bovenstaande categorie. Niet omdat hij juist goed is. Hij is zwaar kut.

3 korte verhaaltjes (welk verhaaltje?) met acteerwerk dat kut is en special effects om te huilen.
Bij het tweede verhaaltje krijg je op de soundtrack ook nog een nummer van de heer Danzig himself.
Zingt hij op het oude werk de sterren van de hemel. De eerste 3 Danzig releases zijn te gek.
Op dit kut nummer zingt hij ook kut.

Deze film is gewoon zwaar kut!

Je bent gewaarschuwd.



bub


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 27-02-2020 19:28 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

dat is duidelijk... ongezien dan maar de prullebak in


Bazzio Attacks!!!


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 27-02-2020 21:01 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Er komt blijkbaar ook een verfilming van Candyman aan. Ik heb de trailer alvast aan en uitgezet, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 27-02-2020 22:53 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Die trailer zegt mij niet zoveel.

De originele verfilming met Tony Todd als Candyman is geniaal.
Destijds in de bios gezien. Zenuwslopend en nu nog steeds een toppertje.



bub


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 28-02-2020 7:46 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2020 15:59 schreef Bub het volgende:
Je bent gewaarschuwd.

Inderdaad
quote:
Op 26 februari 2020 13:18 schreef Zwelglichaam het volgende:


Glenn Danzig maakt een film. Het resultaat? Worstzaad.

CGI uit de jaren toebak. Plastic 'lekkere wijven'.
Nee, hier kan zelfs de cryptkeeper helemaal niks mee.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 18-03-2020 6:50 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Geen idee de hoeveelste in de serie, maar anders dan bij andere horrorfranchises, valt deze nog goed mee. Het is natuurlijk een dankbaar gegeven, en ze maken er goed gebruik van, met enkele inventieve taferelen en vondsten. Past in zekere zin ook wel bij de huidige situatie



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 18-03-2020 8:30 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2020 6:50 schreef PandroidJack het volgende:
Geen idee de hoeveelste in de serie, maar anders dan bij andere horrorfranchises, valt deze nog goed mee.


Het is de derde in de serie. En zeer zeker een vermakelijke serie.
Deeltje 1 is bij favoriet. Dat is een heerlijke house invasion horror waar het gewoon nog lekker griezelen is.
De rest van de series is meer aktie gericht met zo nu en dan gewelddadige stukken.


bub


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-06-2020 19:53 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/



The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-06-2020 20:51 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Geen Bruce. Hm. Wie wordt hier nou enthousiast van?!?!




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Natural Disaster
The Dude
Usericon van Natural Disaster
Posted 10-06-2020 20:52 by Natural Disaster Wijzig reactieProfiel van Natural DisasterQuote dit berichthttp://www.nu.nl

Robert the?



Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-06-2020 21:09 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2020 20:51 schreef F.Jacobse het volgende:
Geen Bruce. Hm. Wie wordt hier nou enthousiast van?!?!





Ik zou minder enthousiast zijn als Bruce wel meespeelde.
Ash is overrated.

Zolang ze maar een horror film gaan maken en geen "comedy" zoals met Evil Dead 2 en de rest.


Erg jammer dat Fede Alvarez niet een vervolg maakt op zijn Evil Dead (2013)
Ik had het destijds niet verwacht maar zijn Evil Dead is een van de beste horror films van de laatste jaren.

The Hole In The Ground is overigens wel aardig, zoals ik mij ergens vaag kan herinneren.



bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-06-2020 21:20 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Die 2013 was volledig zinloos, imo.

Laten we wel zijn, only Evil Dead 1 is real.

Nu doorgaan onder deze naam is gewoon voortborduren op oud succes. Maar goed, er zijn dus wel mensen die hier naar uitkijken. Dus dan is er een markt en is mijn mening niet meer relevant, ik ben totaal niet de doelgroep, hehe.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-06-2020 21:35 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Ik ga hem wel zien. Al was het alleen maar om te zeggen: Zie je wel, kut!

Maar vooruit. Bovenstaande had ik ook verwacht te zeggen na het zien van (het volkomen zinvolle ) Evil Dead uit 2013.
Dus ja. Ik wacht wel af.


bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 10-06-2020 22:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Als er al weer eens een pareltje van een horrorfilm gemaakt wordt, dan hou ik me aanbevolen. Maar ik heb echt geen zin meer om films te kijken om er achter te komen dat ze kut waren, hehe. Ik heb het geduld er niet meer voor en ook gewoon geen zin meer in, hehe.

Ik lees het wel.

Ik vind het wel leuk om oude films te herkijken in hd of 4k. The beyond bijvoorbeeld in hd was echt vet.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 10-06-2020 22:17]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 17-06-2020 21:53 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2020 14:06 schreef Bub het volgende:
Net als WMP heb ik ook een hekel aan die poser van Nicholas Cage.
Desondanks Color Out Of Space gezien.




Ergens wel heel benieuwd naar deze film, maar dan toch steeds die twijfel om te gaan kijken. Aankomend weekend dan toch maar eens aan geloven.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 24-06-2020 21:26 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zojuist The Lodge voor een 2e maal gezien.

De eerste keer viel het kwartje niet. Ik dacht ook veel te moeilijk na over het verhaal en daardoor viel hij tegen.
Desondanks een 2e poging gedaan...en nu viel het kwartje wel.

Goed geacteerd, leuk verhaaltje. lekker traag maar nergens saai, mooie sfeervolle beelden en een top einde waar ik dan wel even kippenvel had.

Een toffe psychologische horror.






bub


Sater
Usericon van Sater
Posted 24-06-2020 22:54 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 24 juni 2020 21:26 schreef Bub het volgende:
Zojuist The Lodge voor een 2e maal gezien.

De eerste keer viel het kwartje niet. Ik dacht ook veel te moeilijk na over het verhaal en daardoor viel hij tegen.
Desondanks een 2e poging gedaan...en nu viel het kwartje wel.

Goed geacteerd, leuk verhaaltje. lekker traag maar nergens saai, mooie sfeervolle beelden en een top einde waar ik dan wel even kippenvel had.

Een toffe psychologische horror.




Ah, cool. Ik zag hem begin dit jaar in mijn eentje in een piepklein bioscoopzaaltje. Had er aardig de rillingen van. Misschien dat de kaarten iets te vroeg op tafel gelegd werden, maar ook wel verfrissend om geen afgezaagde twist aan het einde te hebben. En Riley Keough weet sowieso de juiste films uit te kiezen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 30-06-2020 13:27 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Het is niet van het niveau ala Braindead of een Dead Snow maar toch zeker vermakelijk.

Een Belgische zombiefilm met een paar vermakelijke grappen en aardig wat gore.
Verstand op 0 en het is prima genieten met deze prent.



bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 03-07-2020 17:04 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Logisch ook, als je er over nadenkt. "Conducted during the COVID-19 pandemic, this study (n = 310) tested whether past and current engagement with thematically relevant media fictions, including horror and pandemic films, was associated with greater preparedness for and psychological resilience toward the pandemic.." https://psyarxiv.com/4c7af/




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 23-07-2020 21:49 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zojuist Open 24 Hours bekeken.

Aardig vermaak over een getraumatiseerde meid (moordzuchtige ex vriend) die de draad weer op wil pakken met een baantje bij een benzinepomp.

Leuke slasher.



bub


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 19-09-2020 23:33 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Tof om te zien


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen