IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Horrorfilms (the 3rd sequel) Vorige pagina | Volgende pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-06-2018 11:14 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2018 23:12 schreef F.Jacobse het volgende:
Nee, ik ga hem niet kijken.




Vergeet die Pennywise sukkel.

Art van de film Terrifier is de beste horror clown!
(gevolgd door Twisty van American Horror Story in het geniale seizoen Freaks)

Terrifier, vette film!



bub


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-06-2018 21:43 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 juni 2018 11:14 schreef Bub het volgende:
Vergeet die Pennywise sukkel.

Art van de film Terrifier is de beste horror clown!
(gevolgd door Twisty van American Horror Story in het geniale seizoen Freaks)

Terrifier, vette film!




Dank, now binnenhengeling! Ben benieuwd.

Edit: Nog steeds gruwelijk benieuwd naar Hereditary (Klik voor trailer). Die heb ik bewust nog vermeden, maar kon het niet laten een paar oppervlakkige recensies te lezen en die liegen er niet om. Misschien dan tóch maar eens naar de bioscoop. Of gewoon geduldig wachten... Gok op dat laatste.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 12-06-2018 21:48]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Sater
Usericon van Sater
Posted 12-06-2018 22:13 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Het erbarmelijke acteerwerk en domme keuzes van de personages verpestten Terrifier een beetje voor mij. Toch enkele memorabele (bloederige) scènes en Art is zeker een bovengemiddeld charismatische killer.

Hereditary ga ik donderdag zien. Heb er nauwelijks iets over gelezen, afgezien van wat superlatieven in headlines, dus ben zeer benieuwd.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-06-2018 23:01 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 12 juni 2018 22:13 schreef Sater het volgende:
Het erbarmelijke acteerwerk en domme keuzes van de personages verpestten Terrifier een beetje voor mij. Toch enkele memorabele (bloederige) scènes en Art is zeker een bovengemiddeld charismatische killer.

Hereditary ga ik donderdag zien. Heb er nauwelijks iets over gelezen, afgezien van wat superlatieven in headlines, dus ben zeer benieuwd.



Tof, ben erg benieuwd wat je er (graag spoilervrij, hehe maar dat spreekt voor zich) van vindt! Ik wilde helemaal niks lezen, maar kon me toch niet bedwingen heel even op IMDB door de titels van de user-reviews te bladeren. Tot nu toe maakt 'ie de hype waar...

Al las ik gisteren dat er een noodnummer ingesteld is voor mensen die na de film in psychische nood verkeren ofzo. Hehe, marketing op zijn best

Laatste keer dat ik écht bang was van een film was The Blair Witch Project, een jaar of 20 geleden..


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-06-2018 23:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 12 juni 2018 23:01 schreef Ethereal het volgende:


Laatste keer dat ik écht bang was van een film was The Blair Witch Project, een jaar of 20 geleden..


Ik had begrepen dat een van de actrices het zelf vrij creepy vond om aan de film deel te nemen. Ze was bang dat het stiekem een snuff film was.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-06-2018 21:51 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zojuist gezien, nu al een klassieker in mijn boek, de laatste van Pascal Laurier. Ghostland.


Pascal was ook al verantwoordelijk voor het geniale Franse Martyrs. Verplichtte kost!



bub


Sater
Usericon van Sater
Posted 16-06-2018 8:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2018 23:01 schreef Ethereal het volgende:
Tof, ben erg benieuwd wat je er (graag spoilervrij, hehe maar dat spreekt voor zich) van vindt! Ik wilde helemaal niks lezen, maar kon me toch niet bedwingen heel even op IMDB door de titels van de user-reviews te bladeren. Tot nu toe maakt 'ie de hype waar...


Al die poeha over engste film is uiteraard sterk overdreven - hoewel ik en mijn metgezellen geen pasklaar antwoord hadden op de vraag welke film daar dan wel voor in aanmerking komt (BWP inderdaad, misschien The Exorcist). Denk ook dat veel mensen deze met de verkeerde verwachtingen gaan zien door deze marketing, het is geen spookhuisrit. De film is smaakvol traag en kruipt vooral onder je huid. Verder lekker grof en bloederig op zekere momenten zonder lollig te worden. Verder druipt de thematiek van de film; dialogen, stijl, decor, alles heeft een rol in het plot. Denk dat een herziening daarom zeker loont. Bovendien een fantastische score van Colin Stetson. Klein minpunt je vond ik her en der de geloofwaardigheid van sommige personages, dat lag deels aan het acteerwerk denk ik en de keuzes die ze maakten. Niettemin een van de betere horrors van de laatste jaren en alle aandacht is an sich volkomen verdiend.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-06-2018 11:35 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Belgische horror, veel ervaring heb ik er niet mee (buiten 'Welp', en dat vond ik zwaar overroepen). Maar ziet er wel interessant uit.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


WMP
Usericon van WMP
Posted 20-06-2018 16:43 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Lucker is op de necrofiliescene na een buitengewoon goed te vergeten film. De film is bovenal erg saai en nietszeggend. Rabid Grannies heeft flauwe, kinderachtige humor, en sleept zich hier en daar ook behoorlijk voort, maar sommige effecten zijn zeker de moeite waard. Een soort poor mans Evil Dead 2.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 08-07-2018 13:10 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 15 juni 2018 21:51 schreef Bub het volgende:
Zojuist gezien, nu al een klassieker in mijn boek, de laatste van Pascal Laurier. Ghostland.


Pascal was ook al verantwoordelijk voor het geniale Franse Martyrs. Verplichtte kost!




Ja. Ja!! Godverdomme wat een vette film... Onverwacht goed. Spannend, naargeestig, goeie twist, nu al mijn horrorfilm van 2018. Absolute aanrader.



Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 14-07-2018 8:51 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Gisteren ook maar eens aan A l'interieur begonnen, goddomme wat ziek. Lang geleden dat een film (en dan voornamelijk de laatste scène) me fysiek onpasselijk maakte. Franse horror is toch net een paar bruggen verder dan de gemiddelde Hollywood-gore. Geweldige film.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-07-2018 10:20 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2018 23:01 schreef Ethereal het volgende:
Tof, ben erg benieuwd wat je er (graag spoilervrij, hehe maar dat spreekt voor zich) van vindt! Ik wilde helemaal niks lezen, maar kon me toch niet bedwingen heel even op IMDB door de titels van de user-reviews te bladeren. Tot nu toe maakt 'ie de hype waar...

Al las ik gisteren dat er een noodnummer ingesteld is voor mensen die na de film in psychische nood verkeren ofzo. Hehe, marketing op zijn best

Laatste keer dat ik écht bang was van een film was The Blair Witch Project, een jaar of 20 geleden..

Iemand die de film nu al gezien heeft? Het is in België nogal opgehypet, zeker ook door dat nieuws van het noodnummer. Is het echt zo bruut of is het allemaal hype?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 14-07-2018 10:50 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 16 juni 2018 8:24 schreef Sater het volgende:
Al die poeha over engste film is uiteraard sterk overdreven - hoewel ik en mijn metgezellen geen pasklaar antwoord hadden op de vraag welke film daar dan wel voor in aanmerking komt (BWP inderdaad, misschien The Exorcist). Denk ook dat veel mensen deze met de verkeerde verwachtingen gaan zien door deze marketing, het is geen spookhuisrit. De film is smaakvol traag en kruipt vooral onder je huid. Verder lekker grof en bloederig op zekere momenten zonder lollig te worden. Verder druipt de thematiek van de film; dialogen, stijl, decor, alles heeft een rol in het plot. Denk dat een herziening daarom zeker loont. Bovendien een fantastische score van Colin Stetson. Klein minpunt je vond ik her en der de geloofwaardigheid van sommige personages, dat lag deels aan het acteerwerk denk ik en de keuzes die ze maakten. Niettemin een van de betere horrors van de laatste jaren en alle aandacht is an sich volkomen verdiend.





Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 14-07-2018 11:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ok, zegt genoeg. Thanks


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 14-07-2018 14:07 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Ik had er duidelijk meer van verwacht. Te traag voor mij, met hier en daar wel eens een toffe gruwelijke of ietwat spannende scène. Pas bij de apotheose de laatste 10 minuten of zo komt de horror los, maar dan was het kalf al verdronken voor mij. Ik geloof dat er ook het vergelijk met The Witch werd getrokken. Die film vond ik vele malen beter, spannender en sfeervol dan 'Hereditary'.
Ook die andere zo gehypte film, 'A quiet place' vond ik maar een sof, dus het kan wel eens aan mij liggen


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 14-07-2018 20:23 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487



"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-07-2018 0:41 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

En deze.

House of 1000 corpses en the devil's rejects vond ik echt vette films toen. Benieuwd naar die derde, met dezelfde drie lui, gaaf!




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 15-07-2018 0:42]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 19-07-2018 14:25 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Enkele dagen geleden met de kinderen thuis naar Sharknado 3 gekeken. Ik dacht nog: dit zal vallen in de categorie zo slecht dat het terug goed wordt. Maar neen. De horror schuilt hem in het feit dat het zo schaamtelijk slecht is, dat er naar blijven kijken je eerder depressief maakt. Een heel schare aan plastieken plastisch chirurg-creaturen die in een fantasieverhaaltje van een drie-jarige peuter staan te spelen. Met een zeer duidelijk Republikeins publiek voor ogen.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 19-07-2018 16:45 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 14 juli 2018 14:07 schreef PandroidJack het volgende:
Ik had er duidelijk meer van verwacht. Te traag voor mij, met hier en daar wel eens een toffe gruwelijke of ietwat spannende scène. Pas bij de apotheose de laatste 10 minuten of zo komt de horror los, maar dan was het kalf al verdronken voor mij. Ik geloof dat er ook het vergelijk met The Witch werd getrokken. Die film vond ik vele malen beter, spannender en sfeervol dan 'Hereditary'.
Ook die andere zo gehypte film, 'A quiet place' vond ik maar een sof, dus het kan wel eens aan mij liggen


Ik vond Hereditary net heel erg sterk, maar naar het einde toe net iets minder. De film mocht wat mij betreft gerust enkele minuten vroeger eindigen.
Vooral de sfeer doet het hem, en ook wel de onwetendheid over wat je zult te weten komen.

A Quiet Place vond ik dan weer vooral een erg sterke film ervaring in de bioscoop, maar ik betwijfel of de film echt overeind zal blijven als ik die ooit op een kleiner scherm terug zou bekijken.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 23-07-2018 13:41 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Bijzonder vermakelijk! Dove vrouw wordt in haar huis geterroriseerd door psycho-killer, niet direct een bijzonder verhaal maar het aspect van haar doof-zijn maakt het toch een bijzonder toffe film. Uiteraard hoort ze de moordenaar niet aankomen, maar heeft uiteraard ook geen enkel idee of ze zelf lawaai maakt, en daardoor gaat de film imho best aardig onder je huid zitten.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-08-2018 10:45 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Mwah. Beetje laten intrigeren door de verhalen van mensen die vanwege de ranzigheid de theaters verlieten, maar het is meer een coming of age-drama met een paar horror/kannibalistische trekjes dan een full blown gorefest. Niet slecht, maar als je er met de verkeerde verwachtingen ingaat kom je bedrogen uit.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 10-08-2018 8:46 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 19 juli 2018 16:45 schreef Tool-fan het volgende:
A Quiet Place vond ik dan weer vooral een erg sterke film ervaring in de bioscoop, maar ik betwijfel of de film echt overeind zal blijven als ik die ooit op een kleiner scherm terug zou bekijken.


Die heb ik gisteren maar eens gekeken, en de verwachtingen waren hoog... Moet toegeven dat ik idd denk dat de film op een groot scherm meer indruk maakt, hij viel me nu een beetje tegen, vooral vanwege de enorme plotholes:


LET OP: SPOILERS!!


ECHT WAAR: SPOILERS!!


NOG ÉÉN KEER DAN: SPOILERS!



- Er heeft de afgelopen 400 dagen nog nooit iemand een flinke hoestbui gehad? Of gesnurkt? Of een stevige scheet gelaten? Als die beesten zo'n extreem gehoor hebben moet dat ook problemen opleveren.

- Wie in their right mind leek het een goed idee om in deze situatie een kind te krijgen? Misschien een goed moment voor condooms, of desnoods een morningafterpil (medicijnen waren tenslotte ook overal verkrijgbaar) en in het ergste geval een stoot in de buik? Je dacht echt dat een bevalling geruisloos was, en dat een koter de eerste 2 jaar stil is? Wil je die jarenlang in dezelfde kist laten liggen?

- Als je een plek weet waar je lekker van je af kunt schreeuwen (de waterval) waarom ga je daar dan goddomme niet wonen!??!

- De wezens hadden het zoontje in het begin (met de spaceshuttle) zó snel afgeslacht dat ze over onmenselijke snelheden leken te beschikken, echter als ze de hoofdpersonen aan willen vallen zijn ze ineens zo traag als wat...

- Met het grootste gemak bateren die beesten een enorm gat in de maissilo, maar een autodak komen ze niet doorheen?

- Hoe kun je volkomen geruisloos mais planten en oogsten (de silo zat knap vol en ze waren al ruim 400 dagen onderweg, en het mais stond keurig in rijen opgesteld)?

- Als je weet dat die beesten je niet kunnen horen als er een sterker tegengeluid is, waarom heb je dan niet een enorme luidspreker o.i.d. op je dak staan, of ergens verscholen in het bos? Papa had immers technologie genoeg...

- Papa werd na één schreeuw binnen no-time afgeslacht, maar een terugrollende auto is volkomen stil?


Ik vond het concept erg sterk, en er zaten zeker wel toffe elementen in de film. Best vermakelijk ook wel. Echter zijn dit soort plotholes zo ongelooflijk obvious dat ik er niet echt van kon genieten... Misschien inderdaad op een enorm scherm, zonder afleiding en je verstand op 0, maar na alle hype rond de film had ik een iets intelligentere film verwacht.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-08-2018 21:30 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zojuist The Night Eats The World gezien. De debuutfilm van een zekere Dominique Rocher.

Niet onaardige en ietwat trage Franse zombie (Engels gesproken) filmpie.
Het verhaaltje lijkt enigszins op I am Legend van Richard Matheson. Maar nu met snelle zombies in plaats van vampieren. Of de mensen zijn door een virus geïnfecteerd ala 28 days later.

Een jongeman wordt wakker in een kamer, in een flat. De wereld om hem heen is ziek geworden.
De film moet het meer hebben van de spanning dan van de gore, want die is niet echt aanwezig.
Wel toffe make-up effecten.

Het einde vond ik wat minder maar vooruit, de film is wel vermakelijk deze 90 minuten.



[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 14-08-2018 21:30]


bub


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 15-08-2018 23:02 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Deathgasm

FUCK YES.

Lang geleden dat ik me zo heb vermaakt met een film, awesome. Braindead-achtige horrorcomedy over een metalband die met een vette doomriff demonen oproept. Zooooooo veel metal- en horrorreferenties, heerlijk!

Sowieso: Zombies meppen met dildo’s altijd +1 natuurlijk.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 15-08-2018 23:14 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 15 augustus 2018 23:02 schreef Ethereal het volgende:
met een vette doomriff demonen oproept.


Dat moet wel een Black Sabbath riff zijn.




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen