IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Horrorfilms (the 3rd sequel) Vorige pagina
Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-06-2018 11:14 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 9 juni 2018 23:12 schreef F.Jacobse het volgende:
Nee, ik ga hem niet kijken.

Vergeet die Pennywise sukkel.

Art van de film Terrifier is de beste horror clown!
(gevolgd door Twisty van American Horror Story in het geniale seizoen Freaks)

Terrifier, vette film!

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-06-2018 21:43 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 juni 2018 11:14 schreef Bub het volgende:
Vergeet die Pennywise sukkel.

Art van de film Terrifier is de beste horror clown!
(gevolgd door Twisty van American Horror Story in het geniale seizoen Freaks)

Terrifier, vette film!

Dank, now binnenhengeling! Ben benieuwd.

Edit: Nog steeds gruwelijk benieuwd naar Hereditary (Klik voor trailer). Die heb ik bewust nog vermeden, maar kon het niet laten een paar oppervlakkige recensies te lezen en die liegen er niet om. Misschien dan tóch maar eens naar de bioscoop. Of gewoon geduldig wachten... Gok op dat laatste.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 12-06-2018 21:48]

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

Sater
Usericon van Sater
Posted 12-06-2018 22:13 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Het erbarmelijke acteerwerk en domme keuzes van de personages verpestten Terrifier een beetje voor mij. Toch enkele memorabele (bloederige) scènes en Art is zeker een bovengemiddeld charismatische killer.

Hereditary ga ik donderdag zien. Heb er nauwelijks iets over gelezen, afgezien van wat superlatieven in headlines, dus ben zeer benieuwd.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 12-06-2018 23:01 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 12 juni 2018 22:13 schreef Sater het volgende:
Het erbarmelijke acteerwerk en domme keuzes van de personages verpestten Terrifier een beetje voor mij. Toch enkele memorabele (bloederige) scènes en Art is zeker een bovengemiddeld charismatische killer.

Hereditary ga ik donderdag zien. Heb er nauwelijks iets over gelezen, afgezien van wat superlatieven in headlines, dus ben zeer benieuwd.

Tof, ben erg benieuwd wat je er (graag spoilervrij, hehe maar dat spreekt voor zich) van vindt! Ik wilde helemaal niks lezen, maar kon me toch niet bedwingen heel even op IMDB door de titels van de user-reviews te bladeren. Tot nu toe maakt 'ie de hype waar...

Al las ik gisteren dat er een noodnummer ingesteld is voor mensen die na de film in psychische nood verkeren ofzo. Hehe, marketing op zijn best

Laatste keer dat ik écht bang was van een film was The Blair Witch Project, een jaar of 20 geleden..

Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.

F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 12-06-2018 23:15 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2018 23:01 schreef Ethereal het volgende:

Laatste keer dat ik écht bang was van een film was The Blair Witch Project, een jaar of 20 geleden..

Ik had begrepen dat een van de actrices het zelf vrij creepy vond om aan de film deel te nemen. Ze was bang dat het stiekem een snuff film was.

Plausibel.

Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-06-2018 21:51 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zojuist gezien, nu al een klassieker in mijn boek, de laatste van Pascal Laurier. Ghostland.

Pascal was ook al verantwoordelijk voor het geniale Franse Martyrs. Verplichtte kost!

Sater
Usericon van Sater
Posted 16-06-2018 8:24 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 12 juni 2018 23:01 schreef Ethereal het volgende:
Tof, ben erg benieuwd wat je er (graag spoilervrij, hehe maar dat spreekt voor zich) van vindt! Ik wilde helemaal niks lezen, maar kon me toch niet bedwingen heel even op IMDB door de titels van de user-reviews te bladeren. Tot nu toe maakt 'ie de hype waar...

Al die poeha over engste film is uiteraard sterk overdreven - hoewel ik en mijn metgezellen geen pasklaar antwoord hadden op de vraag welke film daar dan wel voor in aanmerking komt (BWP inderdaad, misschien The Exorcist). Denk ook dat veel mensen deze met de verkeerde verwachtingen gaan zien door deze marketing, het is geen spookhuisrit. De film is smaakvol traag en kruipt vooral onder je huid. Verder lekker grof en bloederig op zekere momenten zonder lollig te worden. Verder druipt de thematiek van de film; dialogen, stijl, decor, alles heeft een rol in het plot. Denk dat een herziening daarom zeker loont. Bovendien een fantastische score van Colin Stetson. Klein minpunt je vond ik her en der de geloofwaardigheid van sommige personages, dat lag deels aan het acteerwerk denk ik en de keuzes die ze maakten. Niettemin een van de betere horrors van de laatste jaren en alle aandacht is an sich volkomen verdiend.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com