IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Horrorfilms (the 3rd sequel) Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 15-08-2018 23:24 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 15 augustus 2018 23:14 schreef F.Jacobse het volgende:
Dat moet wel een Black Sabbath riff zijn.





Veel gelijkenis inderdaad

Zeker checken als je de film nog niet gezien hebt, echt topvermaak!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 16-08-2018 10:46 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 15 augustus 2018 23:02 schreef Ethereal het volgende:


Deathgasm

FUCK YES.

Lang geleden dat ik me zo heb vermaakt met een film, awesome. Braindead-achtige horrorcomedy over een metalband die met een vette doomriff demonen oproept. Zooooooo veel metal- en horrorreferenties, heerlijk!

Sowieso: Zombies meppen met dildo’s altijd +1 natuurlijk.


+1 minstens!


Eikel


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 16-08-2018 11:28 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Klinkt als een moet zien.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 22-08-2018 23:53 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



De volledige hype waard, de engste film ooit? Neuh. Maar desalniettemin een erg vette film die lekker onder je huid gaat zitten. Erg goede sfeer, geloofwaardig, prima!

Vond het einde (en dan heb ik het echt over de laatste scène) een beetje mwah, maar ik heb me er erg goed mee vermaakt. Don't believe the hype, maar zeer zeker een dikke aanrader. Goeie 8.

[Dit bericht is gewijzigd door Ethereal op 22-08-2018 23:53]


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 01-09-2018 21:44 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Net gezien. Vond t een trage depressieve kutfilm.


When your people matter, menstrual health matters


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 09-09-2018 0:31 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

quote:
Op 15 juli 2018 0:41 schreef F.Jacobse het volgende:
En deze.

House of 1000 corpses en the devil's rejects vond ik echt vette films toen. Benieuwd naar die derde, met dezelfde drie lui, gaaf!





Zowaar, ik heb een film gekeken.

Omdat ik er meestal totaal geen zin meer in heb kijk ik geen nieuwe films meer, want teleurstelling. En dat was met deze derde ook. Veel en veel meer van verwacht. Er zaten zeker een paar leuk gevonden scenes in en malcolm mcdowell is tof om weer eens te zien, maar die speelde in de film een beetje zijn caligula rol. Ik zag nog wel twee of drie oudere acteurs die me ook wel vaak bekend voor kwamen. Maar waar was Sid Haig? De jaren 70 setting was weer heerlijk, maar veels te weinig aanwezig. Het grootste gedeelte in die fabriek, daar zag je het niet vanaf. Het deed me denken aan Saw, met die spellen. Maar ook aan blabla rijke mensen geld zat blabla jagen op niet rijke mensen.

Blij dat ik hem gezien heb, want daar ben ik dan vanaf, maar ja, toch een beetje zonde van mijn tijd.




[Dit bericht is gewijzigd door F.Jacobse op 09-09-2018 0:33]


"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 09-09-2018 1:09 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Volgende week is Mandy te zien:



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-09-2018 13:01 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Horror quiz...een beetje.

Ik kwam deze reclame tegen op facebook.
Is er enige horror liefhebber die de acteur herkend? Of nog beter, het personage weet waar hij bij de horror liefhebber bekend mee is geworden?


Ik vond het wel geinig.

https://www.ispot.tv/ad/d2bp/geico-the-gecko-goes-fishin


bub


WMP
Usericon van WMP
Posted 10-09-2018 13:24 by WMP Wijzig reactieProfiel van WMPQuote dit bericht

Hello, Aunt Alicia!


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-09-2018 14:33 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2018 13:24 schreef WMP het volgende:
Hello, Aunt Alicia!




bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 10-09-2018 14:34 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2018 13:24 schreef WMP het volgende:
Hello, Aunt Alicia!




bub


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-09-2018 23:25 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



Get Out en Happy Death Day waren tof, recensies waren redelijk dus was best benieuwd. Nou, ik wil mijn anderhalf uur terug.

Film is eigenlijk gewoon Final Destination (die ik overigens toentertijd erg tof vond), maar dan nóg ongeloofwaardiger, geen inventieve kills, nul gore (ik gok dat de film PG-13 was) en ongelooflijk voorspelbaar. Vast een leuke film voor op het pyjamafeestje van je 12-jarige buurjongetje, maar verder kun je deze rustig skippen.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-10-2018 21:27 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 september 2018 1:09 schreef White Tree het volgende:
Volgende week is Mandy te zien:



Mooie film vond ik het


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 02-10-2018 23:32 by nark Wijzig reactieProfiel van narkQuote dit bericht

Hellfest in de sneakpreview gezien, naa een haf uurtje maar weer weg gegaan.
Wat een voorspelbare bagger.

Psigo dude met een masker, paar lekkere wijven en wat sexueel gefrustreerde kneusjes.
Haloween feesje en gaan...



Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 03-10-2018 21:24 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Eerder van de week The Endless (2017) gezien. Een zeer toffe film.
Sci-fi, psychologische horror, beetje Lovecraft etc, vaag einde...dikke prima!


En zojuist, van dezelfde regisseurs (Justin Benson, Aaron Moorhead) Resolution (2012)
De film moest in hetzelfde straatje liggen als The Endless.
En dat is dus ook zo. Een heerlijk What the fuck einde waar je nog wel even over nadenkt.




Ze hebben ook nog Spring (2014) gemaakt. En deze zou ook in ditzelfde straatje liggen welke ik morgen even zal zien.







bub


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 04-10-2018 9:39 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht

quote:
Op 3 oktober 2018 21:24 schreef Bub het volgende:
Eerder van de week The Endless (2017) gezien. Een zeer toffe film.
Sci-fi, psychologische horror, beetje Lovecraft etc, vaag einde...dikke prima!


En zojuist, van dezelfde regisseurs (Justin Benson, Aaron Moorhead) Resolution (2012)
De film moest in hetzelfde straatje liggen als The Endless.
En dat is dus ook zo. Een heerlijk What the fuck einde waar je nog wel even over nadenkt.




Ze hebben ook nog Spring (2014) gemaakt. En deze zou ook in ditzelfde straatje liggen welke ik morgen even zal zien.



Heb de eerstgenoemde 2 ook gezien, spring niet.
Beide erg gave films en vond de linkjes naar elkaar erg goed gedaan.
Ben ook heel benieuwd of Spring dit vol kan houden!

Mandy gezien, wat een psycho koortsdroom, prachtig!


Eikel


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 04-10-2018 13:39 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Niet meteen horror in de klassieke zin van het woord, maar wel freaky: "My Friend Dahmer" Over de jeugdjaren van Jeffrey Dahmer (gebaseerd op de graphic novel van schoolvriend Derf Backderf - eveneens aan te raden).

Vorige week gekeken en ik zie net dat iemand hem integraal op youtube heeft gezet.



When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-10-2018 21:32 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2018 9:39 schreef GinaG het volgende:
Heb de eerstgenoemde 2 ook gezien, spring niet.
Beide erg gave films en vond de linkjes naar elkaar erg goed gedaan.
Ben ook heel benieuwd of Spring dit vol kan houden!




Zojuist Spring gezien. Hoewel na een half uur duidelijk wordt dat er en zeer belangrijk fantasy element in de film verwezen zit.
Het is eigenlijk een romantische film over een stel dat elkaar leert kennen in Italy. De film speelt zich daar ook af.
Met horror heeft deze film weinig te maken.

En hoewel uitstekend gemaakt en dat er een scene is die ik te gek vond, deze film is niet mijn ding.


bub


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-10-2018 23:08 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 10 juni 2018 11:14 schreef Bub het volgende:
Vergeet die Pennywise sukkel.

Art van de film Terrifier is de beste horror clown!
(gevolgd door Twisty van American Horror Story in het geniale seizoen Freaks)

Terrifier, vette film!




Vanavond eindelijk gezien en als ik eerlijk ben viel ie me keihard tegen... Nergens spannend, bomvol clichés, abominabel acteerwerk, sfeerloos. Pluspunt: de gore en de kills waren dik in orde!

Nee, ik kan af en toe flink genieten van een 'domme' slasher, maar hier kon ik niet zoveel mee. En wat een stom einde.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 06-10-2018 14:00 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 9 september 2018 1:09 schreef White Tree het volgende:
Volgende week is Mandy te zien:



Zojuist gezien.
Visueel vele mooie plaatjes. Wat gore.
Voor de rest niet interessant.
Nicholas Cage in een film is sowieso een afknapper.




bub


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-11-2018 20:43 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

quote:
Op 3 oktober 2018 21:24 schreef Bub het volgende:
Eerder van de week The Endless (2017) gezien. Een zeer toffe film.
Sci-fi, psychologische horror, beetje Lovecraft etc, vaag einde...dikke prima!

Staat idd op de lijst.

quote:
Op 3 oktober 2018 21:24 schreef Bub het volgende:En zojuist, van dezelfde regisseurs (Justin Benson, Aaron Moorhead) Resolution (2012)
De film moest in hetzelfde straatje liggen als The Endless.
En dat is dus ook zo. Een heerlijk What the fuck einde waar je nog wel even over nadenkt.
Nu halverwege, tot nu toe tof. Al verwacht ik dat t plot zo gaat escaleren


quote:
Op 3 oktober 2018 21:24 schreef Bub het volgende:
Ze hebben ook nog Spring (2014) gemaakt. En deze zou ook in ditzelfde straatje liggen welke ik morgen even zal zien.

Paar maanden terug gezien, was erg goed.




[/quote]


When your people matter, menstrual health matters


Fusion
The Dude? Meer De Forum Clown
Usericon van Fusion
Posted 05-11-2018 21:31 by Fusion Wijzig reactieProfiel van FusionQuote dit berichthttp://mystic.bandcamp.com/

Resolution klaar. Quirky, low budget, gave dialoog, goed geacteerd. Cool


When your people matter, menstrual health matters


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-11-2018 22:08 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl



De hele reeks maar weer eens doorgekeken. Jeugdsentiment, en alhoewel niet alle films even tof zijn (deel 2, 5 en 6 kun je volledig skippen, superkut) en e.e.a. er toch wel erg gedateerd uitziet zijn vooral 1, 3 en 7 te gekke films. Zeker als je ze allemaal achter elkaar bekijkt valt het verhaal meer op z'n plek, allemaal dingen die ik vroegâh helemaal niet heb meegekregen omdat ik waarschijnlijk te jong was, niet alle films had gezien en de rest in random order heb gekeken.

Mijn ranking:
1. A Nightmare on Elm Street
2. Deel 3: Dream Warriors
2. Deel 7: New Nightmare (ja, gedeelde 2e plek)
4. Deel 4: The Dream Master
En dan op grote afstand:
5. Deel 5: The Dream Child
6. Deel 2: Freddy's Revenge
7. Deel 6: Freddy's Dead

Freddy vs. Jason staat nog in de wachtrij, nog nooit gezien. Remake heb ik een tijd geleden gezien maar die kan ik gewoon niet met het origineel vergelijken. Vond hem niet heel slecht an sich, maar het totaalplaatje klopt gewoon niet.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 18-11-2018 22:33 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

Die moet ik ook nog weer eens terug gaan kijken. Puur jeugdsentiment. In mijn herinnering waren deel 1 en 3 idd het beste.

[Dit bericht is gewijzigd door faalhaas op 18-11-2018 22:33]


... hoe de hazen lopen ...


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 18-11-2018 22:48 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 18 november 2018 22:33 schreef faalhaas het volgende:
Die moet ik ook nog weer eens terug gaan kijken. Puur jeugdsentiment. In mijn herinnering waren deel 1 en 3 idd het beste.


Zou deel 2 en deel 6 hoe dan ook skippen. Deel 2 laat alle "regels" vwb Freddy los en is zodoende eigenlijk helemaal geen fatsoelijk sequel. Deel 6 is weer zo over de top (Freddy op een bezem met een heksenhoed op, kom op) dat die ook een boel verpest.

Vond New Nightmare wel een erg geslaagde comeback. Een horrorfilm over het maken van diezelfde horrorfilm ofzo. Freddyception.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen