IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Horrorfilms (the 3rd sequel) Vorige pagina | Volgende pagina
Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-10-2019 11:20 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 3 oktober 2019 11:12 schreef Sater het volgende:
@ Ethereal

Voor onder de huid kruipende horror kan ik juist wel terecht in de arthouse hoek: Hereditary, Ich seh, Ich seh, Rosemary's Baby, Don't Look Now. Daarbuiten misschien The VVitch, Kill List, February, The Exorcism of Emily Rose.


Nouja, ik bedoel meer die artsyfartsy crap waar ik (persoonlijk) echt helemaal niks mee kan, zoals die eerder genoemde Mandy en mother!. Misschien is arthouse niet direct de goede benaming, maar nadat gisteren Funny Games US weer zo'n teleurstelling was (die scène met die afstandsbediening, kom op, weg sfeer en geloofwaardigheid) ben ik echt klaar met films uit die hoek.

Thanks voor de tips trouwens, Ich Seh, Ich Seh, Don't Look Now en February heb ik nog niet gezien en die anderen bevielen me prima. Eens opsnorren!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 03-10-2019 20:02 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

@ Ethereal: Henry: Portrait Of A Serial Killer, The House That Jack Built en C'est Arrivé Près De Chez Vous al gezien?

[Dit bericht is gewijzigd door Steel Jaw op 03-10-2019 20:03]


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 03-10-2019 20:20 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 3 oktober 2019 20:02 schreef Steel Jaw het volgende:
@ Ethereal: Henry: Portrait Of A Serial Killer, The House That Jack Built en C'est Arrivé Près De Chez Vous al gezien?


Henry wel, Jack staat al een poosje op de mediaspeler maar moet ik nog kijken! Die andere ken ik alleen van titel, zal ik ook eens opzoeken! Thanks!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Steel Jaw
Usericon van Steel Jaw
Posted 03-10-2019 21:19 by Steel Jaw Wijzig reactieProfiel van Steel JawQuote dit bericht

C'est Arrivé Près De Chez Vous is een Franstalige film uit België, opgenomen in Brussel.

De film volgt Ben, een seriemoordenaar die al zijn daden op film laat vastleggen. Langzaamaan begint het uit de hand te lopen.

Is mijn all-time favoriete Belgische film. Met Benoit Poelvoorde in de hoofdrol.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 04-10-2019 10:05 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Maar moet je eigenlijk benaderen als een (erg zwarte) komedie. De eerste keer dat ik die film zag, nam ik het 'serieus' op, en dan heb ik hem halverwege moeten afzetten. Maar de tweede keer keek ik er met de juiste instelling naar, en nu vind ik het nog altijd één van de beste Belgische films.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-10-2019 21:30 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Zojuist 3 From Hell gezien van Robbie Zombie.

De film is wel ok. Deze is echter wel de minste van de drie. Op zich meer van hetzelfde maar zeer weinig Captain Spaulding. Iets wat van te voren wel bekend was. Er is ook een stuk minder humor in de dialogen. Een van de leukste personages is de Mexicaanse hotel eigenaar alleen krijgen wij die weer te weinig te zien dan wel te horen. Verder wel weer wat brute stukken en zo maar de verassing is er wel af.


bub


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-10-2019 7:36 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

De titel zegt eigenlijk alles waar de film (maar) over gaat, maar net daarom vind ik het best een knappe prestatie om daar toch nog een redelijk geslaagde griezelfilm uit te puren. Niets grensverleggend, maar perfect om (al dan niet samen met de kinderen) op een luie zondagnamiddag naar te zien.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 07-10-2019 9:46 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 7 oktober 2019 7:36 schreef PandroidJack het volgende:
De titel zegt eigenlijk alles waar de film (maar) over gaat, maar net daarom vind ik het best een knappe prestatie om daar toch nog een redelijk geslaagde griezelfilm uit te puren. Niets grensverleggend, maar perfect om (al dan niet samen met de kinderen) op een luie zondagnamiddag naar te zien.




Ik heb het een uur volgehouden om vervolgens alsnog op de stop knop te drukken.
De CGI ziet er niet uit en over het algemeen ziet alles er goedkoop uit. En er zit totaal geen spanning in.
Het eerste uur tenminste.


bub


GinaG
Usericon van GinaG
Posted 07-10-2019 11:50 by GinaG Wijzig reactieProfiel van GinaGQuote dit bericht


Is nix, pretendeerd ook niet echt iets te zijn,
daarom is het vermakelijk.
Het is ff wat anders, zeg maar.
Als je hier wat van verwacht, ben je hier verkeerd.


Eikel


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 07-10-2019 12:03 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Tijdje geleden gezien. Geloof dat ik hem nog best grappig vond. En zonder pretenties inderdaad.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 20-10-2019 16:40 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

2 nieuwe Netflix-horrorprents bekeken. 'Eli' begint als een nogal routineuze spookfilm, maar kent wel een redelijk onverwacht (geslaagd) einde. Bij 'Wounds' is het net omgekeerd. Het begint redelijk beloftevol, met een aardig naargeestige sfeer, maar ergens halverwege verslapte de spanning en werd het voor mij een scheet in een fles.





The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 21-10-2019 12:37 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 20 oktober 2019 16:40 schreef PandroidJack het volgende:
2 nieuwe Netflix-horrorprents bekeken. 'Eli' begint als een nogal routineuze spookfilm, maar kent wel een redelijk onverwacht (geslaagd) einde. Bij 'Wounds' is het net omgekeerd. Het begint redelijk beloftevol, met een aardig naargeestige sfeer, maar ergens halverwege verslapte de spanning en werd het voor mij een scheet in een fles.






Hehehe, ik vond het einde van Eli echt súperkut... Wel tof gedaan overigens, qua uitvoering, maar vanaf dat moment was de film voor mij verloren. Jammer, vond het verder best een aardige film, prima sfeertje.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 04-12-2019 21:14 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

Hell Fest. Te gek concept, op een horrorfestival vol freaks en scare actors loopt een échte moordenaar rond. Helaas jammerlijk mislukt imho. Nergens spannend, slecht geacteerd, geen inventieve kills (op eentje na) en irritante hoofdrolspelers. Jammer, met het idee was echt wel wat tofs te doen.


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 04-12-2019 21:27 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2019 21:14 schreef Ethereal het volgende:
Hell Fest. Te gek concept, op een horrorfestival vol freaks en scare actors loopt een échte moordenaar rond. Helaas jammerlijk mislukt imho. Nergens spannend, slecht geacteerd, geen inventieve kills (op eentje na) en irritante hoofdrolspelers. Jammer, met het idee was echt wel wat tofs te doen.


Check dan eens de film Blood Fest.
Het is geen hoogvlieger maar zeker vermakelijk en enigszins vergelijkbaar met Hellfest.



bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 05-12-2019 20:11 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Nou moet ik denken aan Blood Feast. Ken je die Herschell Gordon Lewis films, Bub? Best wel splatter en dat in 1963!






"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Ethereal
Rawr.
Usericon van Ethereal
Posted 05-12-2019 21:10 by Ethereal Wijzig reactieProfiel van EtherealQuote dit berichthttp://www.captainalbatross.nl

quote:
Op 4 december 2019 21:27 schreef Bub het volgende:
Check dan eens de film Blood Fest.
Het is geen hoogvlieger maar zeker vermakelijk en enigszins vergelijkbaar met Hellfest.




Zal ik eens opzoeken, thanks!


Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 06-12-2019 8:27 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2019 20:11 schreef F.Jacobse het volgende:
Ken je die Herschell Gordon Lewis films, Bub?






Uiteraard. 2000 Maniacs and Color Me Blood Red van Lewis zijn zeer vermakelijk


bub


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-12-2019 14:28 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Annabelle Comes Home - Na de eerste Annabelle de zwakste in het Conjuring universum. Saaie meidenfilm.

La Liorona - Iets beter dan die Annebelle meuk, maar vrij voorspelbaar en nergens creepy. Eveneens een tegenvaller.

The Ritual - Redelijk middenmoter. Originele insteek. Wie Midsommar goed vond, zal hiermee misschien ok overweg kunnen. Minder goed though.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


JoneyHan
Usericon van JoneyHan
Posted 09-12-2019 6:55 by JoneyHan Wijzig reactieProfiel van JoneyHanQuote dit bericht

Hey guys! I am JoneyHan and new to this.
Sometimes I will share articles on my
senzeal aquarium: www.senzeal.com
Welcome to discuss and look forward to
knowing more and learning more here!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 09-12-2019 7:20 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 7 december 2019 14:28 schreef Count Usher het volgende:
The Ritual - Redelijk middenmoter. Originele insteek. Wie Midsommar goed vond, zal hiermee misschien ok overweg kunnen. Minder goed though.


Ik vond The Ritual net een heel stuk sterker dan Midsommar.

[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 09-12-2019 7:21]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 20-12-2019 8:29 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Eergisteren Bliss gezien.

Een rauwe moderne vampieren film.
Drugs, seks en later aardig wat bloed.

Lekkere fuzz stoner doom noise gothic soundtrack ook waar ik alleen Electric Wizard herkende.

Toffe film.



bub


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-01-2020 10:39 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Op Netflix. Ik ben geen fan van de originele 'Chainsaw massacre', deze vond ik nog redelijk ok (voor een B-horrorfilm zonder pretenties toch). Er wordt nog wel de moeite gedaan om een iet of wat uitgediept verhaal te vertellen, dit wel ten koste van de hoeveelheid gore.



The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 16-01-2020 13:01 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2020 10:39 schreef PandroidJack het volgende:
Ik ben geen fan van de originele 'Chainsaw massacre',


Ban!


bub


F.Jacobse
Usericon van F.Jacobse
Posted 16-01-2020 13:10 by F.Jacobse Wijzig reactieProfiel van F.JacobseQuote dit berichthttp://www.metal-archives.com/artists/Wim_van_Burken/73487

Lol! +1




"De Tegenpartij is de bonafideste, de soliedeste en de dynamooste partij van heel Nederland."


Zwelglichaam
Usericon van Zwelglichaam
Posted 19-01-2020 16:49 by Zwelglichaam Wijzig reactieProfiel van ZwelglichaamQuote dit bericht



Lovecraftian horror met Nic Cage.

Ik ben niet bekend met de lore van Cthulhu mythos, maar als ze het zo doen dan knal er maar een 12 jaar durende franchise tegenaan.

Waarschijnlijk een must-watch voor de horror fan, daar waar lovecraftian horror films schaars zijn.


Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen