IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Auteur:
Topic : Horrorfilms (the 3rd sequel) Vorige pagina | Volgende pagina
Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 21-09-2013 19:14 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com



Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 21-09-2013 20:13 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

Ik weet niet of ik hier blij van word. Indien het een remake gaat worden, er valt technisch gezien veel te verbeteren aan het origineel Army of Darkness.
Maar persoonlijk zit ik niet te wachten op een remake danwel een vervolg op een matige film die ik bovendien graag los zie van Evil Dead en Evil Dead II.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 28-09-2013 10:34 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Voor de verzamelaars onder ons die nog wel bu rays en dvd's aanschaffen en die niet alles wat los en vast zit downloaden.

Volgende maand komt er the 40th Anniversary Edition uit van The Exorcist in de US of A.



Extra's info
http://www.shocktillyoudrop.com/news/174551-40th-anniversary-blu-ray-of-the-exorcist-details-are-in

Blu Ray schijfjes zijn regio vrij. Dvd schijfje wat er bij zit is regio 1.

In de pre-order, want deze release komt ook bij mij in de verzameling.

Edit:
Deze release komt dus ook in Nederland uit...en goedkoper dan de import.
http://www.bol.com/nl/p/exorcist-40th-anniversary-edition/9200000019497390/



[Dit bericht is gewijzigd door Bub op 28-09-2013 14:27]


bub


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 28-09-2013 10:46 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

En nu ik toch bezig ben...mijn favoriete film allertijden komt volgende maand ook op blu ray uit!



wat info
http://dailydead.com/the-wicker-man-blu-ray-release-details-and-cover-art/

https://www.facebook.com/photo.php?v=602056549827678

Uiteraard inmiddels besteld bij Amazon.co.uk
En dat voor 20 pond...en niet de 29 waar hij nu voor verkocht word.


bub


Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 28-09-2013 11:01 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

The Final Cut
Dat zou wat zijn om deze versie hier in de bioscoop te kunnen zien.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 28-09-2013 11:56 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Dan moet je even naar Engeland vliegen...daar draait deze versie wel in de bioscoop.

Ik wacht wel op mijn schijfjes.


bub


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 28-09-2013 21:23 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 28 september 2013 10:34 schreef Bub het volgende:
Voor de verzamelaars onder ons die nog wel bu rays en dvd's aanschaffen en die niet alles wat los en vast zit downloaden.



Tegen de tijd dat je een film weer eens wil gaan herbekijken is er alweer een nieuwere versie uit met betere beeld en geluidskwaliteit, meer extra's, etc... Ik heb destijds veel video's vervangen voor dvd's, velen zaten nog in het plastic gehuld.. nooit bekeken, maar wel opnieuw gekocht... waanzin! In tegenstelling tot lp's en cd's verliezen films (meestal) hun waarde sneller dan verse vis.

[Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 28-09-2013 21:23]


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 28-09-2013 22:36 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2013 21:23 schreef Mortis Rex het volgende:
Tegen de tijd dat je een film weer eens wil gaan herbekijken is er alweer een nieuwere versie uit met betere beeld en geluidskwaliteit, meer extra's, etc... Ik heb destijds veel video's vervangen voor dvd's, velen zaten nog in het plastic gehuld.. nooit bekeken, maar wel opnieuw gekocht... waanzin! In tegenstelling tot lp's en cd's verliezen films (meestal) hun waarde sneller dan verse vis.


Het gaat mij niet om de waarde...het gaat puur en alleen voor mijn verzameling welke een emotionele waarde heeft.
(Uiteraard is het een en ander wel in Euro's wat waard)
En vanzelfsprekend doe ik geen "double dip" voor elke film.
Alleen voor mijn favoriete films, welke ik wel wekelijks kan zien.
The Exorcist (en ook The Wickerman) behoren tot mijn favoriete films aller tijden.
(Toevallig respectievelijk 2 en 1.)
The Exorcist heb ik 4 keer op dvd van verschillende releases (één gesigneerd door Linda Blair) naast een al eerder verschenen Amerikaanse blu ray. En nog 2 keer op VHS.
The Wickerman heb ik inmiddels met 6 verschillende releases op dvd en één VHS.
Die blu ray hoort er volgende maand ook bij.

Dat je films op VHS in plastic hebt en nooit hebt bekeken maar wel de dvd hebt gekocht, tja dat is gewoon een beetje dom.


bub


ErikS
Parker hoer
Usericon van ErikS
Posted 28-09-2013 23:10 by ErikS Wijzig reactieProfiel van ErikSQuote dit bericht

Ik hou het vooralsnog wel bij mijn director's cut 2DVD (UK versie van Warner).

Het onderstaande lezend vermoed ik dat die extra scenes uit dezelfde bron komen als die op mijn 2DVD versie, en dan is niet alleen de resolutie maar ook de kleur een probleem:

quote:
Director’s Cut (HD but with seamless branching to extra scenes in SD only)


Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in...


Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 29-09-2013 10:34 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2013 23:10 schreef ErikS het volgende:
Ik hou het vooralsnog wel bij mijn director's cut 2DVD (UK versie van Warner).




Doe ik voorlopig ook. Wachten tot de prijs van de Blu-ray is gezakt. The Wicker Man is een van mijn favoriete films en het zou dan mijn eerste Blu-ray aankoop zijn. Ik teer voorlopig nog op DVD's.


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-09-2013 10:30 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

http://housecorehorrorfilmfestival.com/

Fucking hell, dat ziet er tof uit!


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 30-09-2013 20:04 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

We komen er in de Beneluxe maar bekaaid vanaf met onze zielige kleine genre-filmfestivalletjes.. in Duitsland doen ze het al stukken beter met een rondreizend festival met veel leuke dingen eromheen zoals concerten en exposities. In April mogen we weer naar Imagine in Amsterdam (where the slime live)... het festival dat het horrorimago al jaren van zich probeert af te schudden maar daar wel nog grotendeels op teert (hypocriet) en dat tegenwoordig gehouden wordt in het sfeerloze EYE aan 't IJ... een kil architectonisch hoogstandje, behuisd door snobs en koude kak, met de gezelligheid van een ziekenhuis.. strontvervelend personeel ook nog eens.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 01-10-2013 11:04 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

quote:
Op 30 september 2013 20:04 schreef Mortis Rex het volgende:
We komen er in de Beneluxe maar bekaaid vanaf met onze zielige kleine genre-filmfestivalletjes.. in Duitsland doen ze het al stukken beter met een rondreizend festival met veel leuke dingen eromheen zoals concerten en exposities. In April mogen we weer naar Imagine in Amsterdam (where the slime live)... het festival dat het horrorimago al jaren van zich probeert af te schudden maar daar wel nog grotendeels op teert (hypocriet) en dat tegenwoordig gehouden wordt in het sfeerloze EYE aan 't IJ... een kil architectonisch hoogstandje, behuisd door snobs en koude kak, met de gezelligheid van een ziekenhuis.. strontvervelend personeel ook nog eens.


De markt is hier ook beduidend kleiner dan in Duitsland of in Amerika. Nu heb je wel kleinschalige festivals, maar ze zijn er tenminste. Naast Imagine (waar ik trouwens nog nooit ben geweest, vooral de huidige prijzen schrikken me af) heb je ook nog het But Film festival. En dan nog de Conventions.

Nederland en genrefilm is sowieso een huwelijk van wederzijds onbegrip. Er zijn veel initiatieven, maar het resulteert te vaak in knullige producties wat vaak ook het resultaat is van een te klein budget. En als er subsidies verstrekt worden voor grotere producties, dan druipt de oppervlakkigheid en commercie er van af. Of het is weer te truttig, typisch Nederlands.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 20-10-2013 16:17 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 17 september 2013 22:36 schreef Bub het volgende:
Vanavond gezien.

In het begin is de film nogal knullig mede dankzij het slechte acteerwerk maar de film word gaandeweg steeds beter.
Toffe makeup en heerlijke gore effecten.

Uitsteknde film.


Wither dus. Gisteravond de blu-ray gekeken. Zag er allemaal schitterend uit. Ik vond het acteerwerk niet zo heel beroerd. Vette film en lekkerder dan de remake van evil dead. Toch prefereer ik nog steeds het origineel.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 29-10-2013 19:05 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Vervolg Yuzna's Society!?

"In an interview with Horror Channel UK, producer-director Brian Yuzna revealed that he’s been developing a sequel to his 1989 Society.

“I am actively working on it,” he reveals. “Once again it is all about the financing.

“My idea for a sequel is to have it take place in these super exclusive late night clubs that they have in Hollywood. Once you get in there is always a VIP room or a VVIP room that is off limits…“

Clearly, financing is an issue when you have people like Stuart Gordon taking to Kickstarter. So, we’ll keep you updated with any positive developments.

In the first film that stars Billy Warlock, Connie Danese, Ben Slack, Evan Richards, and Patrice Jennings, 17 year-old Billy Whitney feels alienated from his upper-class Beverly Hills family. He hears a tape recording that seems to indicate that his entire family are having secret orgies. People appear dead one moment but are alive the next, while Billy’s girlfriend’s body appears to twist into abnormal positions. His parents insist that Billy is imagining everything and try to commit him to an institution. Billy slowly discovers the truth – that his parents and the people around him belong to a different breed of people, a secret in-bred society who are capable of melding and shifting their bodies…"

Yes please! Het origineel is, ondanks vette 80's kapsels, nog altijd zeer relevant... Wel meer dan destijds nog aangezien we de rijken nu helemaal aanbidden als goden. Vroeger waren de rijken in films en tv vrijwel altijd de bad guys zoals JR... nu hebben we Tony Stark (de superheld) wiens voornaamste superkracht geld is. Hoog tijd voor een vervolg op Society dus als je het mij vraagt.

Rechstreeks gejat van www.bloody-disgusting.com


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 29-10-2013 19:25 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2013 19:05 schreef Mortis Rex het volgende:
Vervolg Yuzna's Society!?

"In an interview with Horror Channel UK, producer-director Brian Yuzna revealed that he’s been developing a sequel to his 1989 Society.

“I am actively working on it,” he reveals. “Once again it is all about the financing.

“My idea for a sequel is to have it take place in these super exclusive late night clubs that they have in Hollywood. Once you get in there is always a VIP room or a VVIP room that is off limits…“

Clearly, financing is an issue when you have people like Stuart Gordon taking to Kickstarter. So, we’ll keep you updated with any positive developments.

In the first film that stars Billy Warlock, Connie Danese, Ben Slack, Evan Richards, and Patrice Jennings, 17 year-old Billy Whitney feels alienated from his upper-class Beverly Hills family. He hears a tape recording that seems to indicate that his entire family are having secret orgies. People appear dead one moment but are alive the next, while Billy’s girlfriend’s body appears to twist into abnormal positions. His parents insist that Billy is imagining everything and try to commit him to an institution. Billy slowly discovers the truth – that his parents and the people around him belong to a different breed of people, a secret in-bred society who are capable of melding and shifting their bodies…"

Yes please! Het origineel is, ondanks vette 80's kapsels, nog altijd zeer relevant... Wel meer dan destijds nog aangezien we de rijken nu helemaal aanbidden als goden. Vroeger waren de rijken in films en tv vrijwel altijd de bad guys zoals JR... nu hebben we Tony Stark (de superheld) wiens voornaamste superkracht geld is. Hoog tijd voor een vervolg op Society dus als je het mij vraagt.

Rechstreeks gejat van www.bloody-disgusting.com



Mooi mooi, een vervolg op Society. Een typische eighties film, maar tegelijkertijd ook een erg eigenzinnige film. Ben benieuwd naar het resultaat.

Als ik denk aan American Psycho (zowel het boek als de film), dan is dat toch ook een echte verheerlijking van de yuppencultuur. Donald Trump wordt daar als een godheid aanbeden. Niks veranderd sindsdien


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 29-10-2013 23:26 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 20 oktober 2013 16:17 schreef De Tegenpartij het volgende:
Wither dus. Gisteravond de blu-ray gekeken. Zag er allemaal schitterend uit. Ik vond het acteerwerk niet zo heel beroerd. Vette film en lekkerder dan de remake van evil dead. Toch prefereer ik nog steeds het origineel.





Hmmz....gaan we naar opzoek.


Bazzio Attacks!!!


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 30-10-2013 9:15 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2013 19:05 schreef Mortis Rex het volgende:
In the first film that stars Billy Warlock, Connie Danese, Ben Slack, Evan Richards, and Patrice Jennings, 17 year-old Billy Whitney feels alienated from his upper-class Beverly Hills family. He hears a tape recording that seems to indicate that his entire family are having secret orgies. People appear dead one moment but are alive the next, while Billy’s girlfriend’s body appears to twist into abnormal positions. His parents insist that Billy is imagining everything and try to commit him to an institution. Billy slowly discovers the truth – that his parents and the people around him belong to a different breed of people, a secret in-bred society who are capable of melding and shifting their bodies…"




Nog nooit van deze film gehoord, maar de korte inhoud klinkt alvast veel belovend.

Toffe beelden ook precies



[Dit bericht is gewijzigd door PandroidJack op 30-10-2013 9:20]


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


ErikdePerik
...en ik doe woody woodpecker na.
Usericon van ErikdePerik
Posted 30-10-2013 10:07 by ErikdePerik Wijzig reactieProfiel van ErikdePerikQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2013 19:05 schreef Mortis Rex het volgende:
Vervolg Yuzna's Society!?

"In an interview with Horror Channel UK, producer-director Brian Yuzna revealed that he’s been developing a sequel to his 1989 Society.
(...)

Rechstreeks gejat van www.bloody-disgusting.com



Dit was zo'n film die ik 20 jaar geleden op RTL5 langs zag komen (net te jong om te gaan stappen, maar bijna elk weekend een toffe horror op tv). Dank je wel voor het in herinnering roepen!


MC Hammer Smashed Face


zjosuah
Wino still rules as Hell !!
Usericon van zjosuah
Posted 30-10-2013 14:28 by zjosuah Wijzig reactieProfiel van zjosuahQuote dit bericht

quote:
Op 28 september 2013 10:46 schreef Bub het volgende:
En nu ik toch bezig ben...mijn favoriete film allertijden komt volgende maand ook op blu ray uit!



wat info
http://dailydead.com/the-wicker-man-blu-ray-release-details-and-cover-art/

https://www.facebook.com/photo.php?v=602056549827678

Uiteraard inmiddels besteld bij Amazon.co.uk
En dat voor 20 pond...en niet de 29 waar hij nu voor verkocht word.



Ik deel je mening met het feit dat dit een geniale film is.
Zelf heb ik de 2 dvd director's cut editie uit 2002.
De moeite om deze editie te bestellen?


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-10-2013 18:17 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is The Banshee chapter een aanrader?

http://www.imdb.com/title/tt2011276/?ref_=fn_al_tt_1


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dirge for november
Ik zeg: Doom!
Usericon van Dirge for november
Posted 07-01-2014 11:26 by Dirge for november (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Dirge for novemberQuote dit bericht

Een beetje doodgebloed hier, lijkt wel. Nog tips?

Twee dagen terug heb ik Eden Lake gezien. Goed hard naar zeg.



Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 07-01-2014 14:23 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 30 oktober 2013 14:28 schreef zjosuah het volgende:
Ik deel je mening met het feit dat dit een geniale film is.
Zelf heb ik de 2 dvd director's cut editie uit 2002.
De moeite om deze editie te bestellen?



Late reactie.
Ja.


bub


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 07-01-2014 17:34 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Pontypool. Verfrissende twist op het zombie genre? Hmmmm....nee. Leuk geacteerd voor een low-budget film, maar zodra de aap uit de plotline mouw kwam was het heel snel gedaan met de suspension of disbelief.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


Aelfric
Usericon van Aelfric
Posted 07-01-2014 17:58 by Aelfric Wijzig reactieProfiel van AelfricQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2014 11:26 schreef Dirge for november het volgende:
Een beetje doodgebloed hier, lijkt wel. Nog tips?

Twee dagen terug heb ik Eden Lake gezien. Goed hard naar zeg.


Tips van nieuwe films (nog) niet. Het afgelopen weekeinde nog wel een Lovecraft thema-nacht gehouden met deze titels:
-Re-Animator (altijd mooi, deze van Stuart Gordon)
-The Dunwich Horror (1970). Mooie occult/satanische thriller. Een kind van zijn tijd (denkende aan The Devil Rides Out, Rosemary's Baby, Wicker Man)
-The Whisperer in Darkness (2011). Net als The Call of Cthulhu afkomstig van de H.P. Lovecraft Historical Society en met dezelfde theatrale, jaren dertig setting zoals de verhalen. Een in mooi zwart-wit geschoten sfeervolle film.
-Necronomicon (1993). Voor de tweede keer Jeffrey Combs, nu als Lovecraft zelf.
-Temnye vody/Dark Waters (1993). Mooie sfeerfilm met Engels-Russische cast.

Nog genoeg Lovecraft-films liggen voor een tweede en derde sessie.

O ja, en Driller Killer weer eens gezien na 20 jaar. Toch wat minder heftig nu.


Dit topic is 27 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen