IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Mysticum Vorige pagina | Volgende pagina
verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 09-03-2004 16:04 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

MYSTICUM live 96 (35 minuten), ik wil die band best copieren voor de liefhebbers, stuur een videoband op en voldoende postzegels, mail info@sammath.nl


crypt of fearrrrrrrrr


Furious black death metal http://www.sammath.nl


spectre
Usericon van spectre
Posted 09-03-2004 16:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 14:16 schreef Stennis!! het volgende:
net zo oud als U! ..hoezo? ben je een laatkomertje dan?

met veel dingen wel helaas...


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-03-2004 12:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb deze week een interview gedaan met Mysticum en dit is vanaf nu te lezen op www.vampire-magazine.com met nieuws over komende releases en over vragen uit het verleden (vragen die hier ook meermaals aan bod zijn gekomen).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 20-03-2004 12:46 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Cool interview, Hub!
"A gift from us to all of you who are supporting us! Sex, drugs and Satan is supported by Mysticum, a life of sin is where to begin!"


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 20-03-2004 12:54 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Ik heb het gelezen


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-03-2004 20:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vet! shirts


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-03-2004 10:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2004 20:37 schreef spectre het volgende:
vet! shirts
Ik ben al bezig te regelen dat ik de split EP met Amok en de nieuwe shirtjes kan krijgen voor mijn HDG-distribution.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 21-03-2004 20:43 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 21 maart 2004 10:38 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik ben al bezig te regelen dat ik de split EP met Amok en de nieuwe shirtjes kan krijgen voor mijn HDG-distribution.
Hub for president


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 22-03-2004 20:50 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Ik hoop dat de nieuwe cd snel uitkomt!
Wat een overheersende band.

[Dit bericht is gewijzigd door Manifest op 22-03-2004 20:50]


F*ck hippies


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-03-2004 9:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe shirt ontwerpen zijn onderweg,ik verwacht ze een dezer dagen hier te kunnen posten

En zoals in het interview te lezen: er komt voorlopig helemaal geen nieuwe cd.Het enige wat zal verschijnen is de split EP met Amok.

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 25-03-2004 9:32]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 25-03-2004 14:35 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 9:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
De nieuwe shirt ontwerpen zijn onderweg,ik verwacht ze een dezer dagen hier te kunnen posten

En zoals in het interview te lezen: er komt voorlopig helemaal geen nieuwe cd.Het enige wat zal verschijnen is de split EP met Amok.


Hey ik wil een shirt! Kan ik reserveren?


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 25-03-2004 16:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2004 14:35 schreef Aeolus het volgende:
Hey ik wil een shirt! Kan ik reserveren?
Ik weet nog niet hoeveel ik er krijg en of ik alle drie de shirtontwerpen hier voor de benelux krijg.
Ik heb op korte termijn een site online met alle nieuwe items.Geinteresseerden kunnen wel regelmatig mailen om mijn lijst te krijgen (deze is vanaf afgelopen week te krijgen via marcelbanziger@hotmail.com).Deze lijst zal regelmatig worden geupdate.Verder zal ik als ik de tijd krijg ook hier op ZM posten wat nieuw is.
Wel is reserveren mogelijk voor de nieuwe Audiopain cd die op 7 april uitkomt.Ik doe met HDG-distribution de enige distributie hier in de Benelux van hun nieuwe album (tevens zijn hun oude artikelen nog steeds verkrijgbaar hoewel wel nog maar in heel beperkte oplage).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-04-2004 18:14 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht



De artwork van de rerelease van In the streams..



Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 07-04-2004 19:33 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 18:14 schreef Valorian het volgende:


De artwork van de rerelease van In the streams..




Jah, ik heb hem. Stelt niet zo veel voor in vergelijking met de andere release die ik heb (FMP). Aan de binnenkant van de digi zo een plaatje van een soort industriele toren, en dat was het dan. Enige pluspunt is een bonus track erbij.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Sater
Usericon van Sater
Posted 07-04-2004 22:28 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ziet er nou niet echt beter uit dan de originele versie moet ik zeggen.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 07-04-2004 22:46 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

heb sinds vorige week die nieuwe 7" ep split met Audiopain en beide bands zijn verdomd sterk bezig opnieuw ... heerlijk ... kmoet wel zeggen dat Blacklodge uit Frankrijk schitterend dicht in de buurt van mysticum komt ...


www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-04-2004 10:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 7 april 2004 22:46 schreef Vuile Pui het volgende:
heb sinds vorige week die nieuwe 7" ep split met Audiopain en beide bands zijn verdomd sterk bezig opnieuw ... heerlijk ... kmoet wel zeggen dat Blacklodge uit Frankrijk schitterend dicht in de buurt van mysticum komt ...
vindt je? Ik vindt Blacklodge soms erg saai en vrolijk


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Vuile Pui
Usericon van Vuile Pui
Posted 08-04-2004 11:38 by Vuile Pui Wijzig reactieProfiel van Vuile PuiQuote dit berichthttp://www.alkerdeel.be

quote:
Op 8 april 2004 10:26 schreef spectre het volgende:
vindt je? Ik vindt Blacklodge soms erg saai en vrolijk


ik vind het een superplaat, leuk dat er zoveel techno in zit ... vrolijk? mja, kan ik inkomen, heerlijk in schril contrast met hun (gepikte)heroinehoer imago, maar zeker niet saai, binnekort komen ze in de buurt met aborym en corpus christi, ben es benieuwd


www.alkerdeel.be blacksludgedoomdrone


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 08-04-2004 13:18 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2004 10:26 schreef spectre het volgende:
vindt je? Ik vindt Blacklodge soms erg saai en vrolijk
Vrolijk
Ik heb nog nooit zulke agressieve industrial gehoord als in Blacklodge.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-04-2004 14:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 april 2004 13:18 schreef kwelgeest het volgende:
Vrolijk
Ik heb nog nooit zulke agressieve industrial gehoord als in Blacklodge.
TAOS vindt ik super! maar dat nummer wat er na komt (ik weet niet of dat hetzelfde nummer is, ik heb een promo cdr met ruwe mix) heeft op een gegeven moment een heel vrolijk riedeltje wat me deed denken aan Dominions of Satyricon van Satyricon... en dat vonk nou niet echt je van het. Rest van de nummers ook niet echt super, behalve TAOS dus.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Sater
Usericon van Sater
Posted 08-04-2004 15:59 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

TAOS is trouwens ook de naam van de andere band van Saint Vincent.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


morthvarg
Usericon van morthvarg
Posted 08-04-2004 20:17 by morthvarg Wijzig reactieProfiel van morthvargQuote dit berichthttp://leprechaunium.cjb.net

Vergeet niet de lim vinyl versie van "in the streams" te kopen voordat die uitverkocht is.
Ik heb de mijne vandaag van N.C. rec (een van de weinige mailorders die hem in de lijst had staan) binnengekregen vind het een aardige layout incl a3 poster.

mysticum hoezee


soulseller
Usericon van soulseller
Posted 10-04-2004 19:11 by soulseller Wijzig reactieProfiel van soulsellerQuote dit berichthttp://www.soulsellerrecords.com

Hebben ook eindelijk die lp versie, ook weer Mysticum "Demons never sleep" demo cd in stock.



Manifest
Jus ad bellum, inshallah!
Usericon van Manifest
Posted 17-04-2004 15:41 by Manifest Wijzig reactieProfiel van ManifestQuote dit bericht

Damn, mysticum heerscht erg.
Maar die cd covers zien er niet zo bruut uit.
Komt blacklodge binnenkort niet naar NL?


F*ck hippies


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-04-2004 15:46 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Ik bestel dus fijn In the streams of inferno. Paar weken later valt Demons never sleep op de deurmat.
En die is vrij bout eigenlijk.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen