IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Mysticum Vorige pagina | Volgende pagina
Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 07-03-2004 2:06 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Dat al jaren geleden is uitgebracht op de Fullmoon prod. verzamelaar!

nieuwste nummer: Black magic mushrooms


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-03-2004 9:30 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 2:06 schreef Stennis!! het volgende:
Dat al jaren geleden is uitgebracht op de Fullmoon prod. verzamelaar!

nieuwste nummer: Black magic mushrooms
Nieuwste nummer is idd. "Black magic mushrooms" en ook dat nummer is eigenlijk al oud (uit 2001).Die gasten zijn gewoon ontzettend traag met alles.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 07-03-2004 13:01 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik ken alleen maar een oudere cd van Mysticum (In the streams of Inferno) en die klinkt wel ok! Lekker stampende industrial black!


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


Skull
Usericon van Skull
Posted 07-03-2004 13:09 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl


Heb laatst nog een video gezien van een liveshow '96... GEWELDIG!



- Mutatis mutandis -


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-03-2004 13:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 9:30 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nieuwste nummer is idd. "Black magic mushrooms" en ook dat nummer is eigenlijk al oud (uit 2001).Die gasten zijn gewoon ontzettend traag met alles.


VOlgens mij heb ik de tekst van Black Magic
Mushroom jaren voor 2001 al zien staan op een of andere mysticum-site..

Eriaminell is trouwens wel een erg gaaf nummer (dat nummer van die fmp verzamelaar) , weet iemand wanneer dat nummer opgenomen is?


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 08-03-2004 2:28 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

quote:
Op 7 maart 2004 13:09 schreef Skull het volgende:

Heb laatst nog een video gezien van een liveshow '96... GEWELDIG!


Toen waren ze ook in ned.(Baroeg) met marduk en gehenna als ik het me goed herrinner..


spectre
Usericon van spectre
Posted 08-03-2004 8:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 2:28 schreef Stennis!! het volgende:
Toen waren ze ook in ned.(Baroeg) met marduk en gehenna als ik het me goed herrinner..
ben jij al zo oud dan?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 08-03-2004 10:54 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

ben ik nou de enige die het nummer op de EP echt ruk vindt? dat stofzuiger geluid! ik vinnet normaal niet zo erg, maar dit slaat echt alles! op "In the streams..." is het geluid zoveel keer beter...


maar goed audiopain heerscht hard en de ep is leuk om te hebben!



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-03-2004 17:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Binnenkort verkrijgbaar de nieuwste Audiopain cd via HDG-distribution.
Momenteel word de laatste hand gelegd aan de eindmix en zal verschijnen op 7 april in een gelimiteerde oplage.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-03-2004 20:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb net de bevestiging gekregen dat de Mysticum DVD (Engeland '96) mijn kant op komt en op mijn deurmat gaat ploffen binnenkort .
Krijg uit dezelfde serie ook nog Carpathian Forest en heb vandaag Gorgoroth in Engeland('95),Duitsland('96) en Belgie('96)en Satyricon in Belgie('96) gekregen.

Oude herinneringen ophalen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-03-2004 20:34 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:31 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb net de bevestiging gekregen dat de Mysticum DVD (Engeland '96) mijn kant op komt en op mijn deurmat gaat ploffen binnenkort .
Krijg uit dezelfde serie ook nog Carpathian Forest en heb vandaag Gorgoroth in Engeland('95),Duitsland('96) en Belgie('96)en Satyricon in Belgie('96) gekregen.

Oude herinneringen ophalen


Zijn dit allemaal officieele dvd's


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-03-2004 20:41 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:34 schreef Verval het volgende:
Zijn dit allemaal officieele dvd's
Nee,bootleg dvd's.Ze hebben allen 1 of meerdere complete live optredens, eventueel videoclips,foto galerijen en demo's.
Had eerder al Aura Noir live in Rotterdam 1998


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-03-2004 20:43 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

En hoe is daar aan te komen als ik vragen mag.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-03-2004 20:43 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 8 maart 2004 20:43 schreef Verval het volgende:
En hoe is daar aan te komen als ik vragen mag.


Krijg je last van de heb-pleuris??


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-03-2004 20:45 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:43 schreef Leviathanica het volgende:
Krijg je last van de heb-pleuris??


Wel als het over Mysticum gaat.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-03-2004 20:46 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 8 maart 2004 20:45 schreef Verval het volgende:
Wel als het over Mysticum gaat.


Weet ik.



Iedereen heeft recht op mijn mening.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-03-2004 20:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

www.blackmetaldvd.com

Distributie van blackmetal dvd's


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-03-2004 20:58 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 20:53 schreef Hub de Gallier het volgende:
www.blackmetaldvd.com

Distributie van blackmetal dvd's


Die site werkt niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 08-03-2004 20:59]


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-03-2004 21:01 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Bij mij ook niet.


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 08-03-2004 21:11 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht



Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 08-03-2004 21:35 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

quote:
Op 8 maart 2004 21:11 schreef Verval het volgende:
Het is www.blackmetaldvds.com.

Aha, nou je weet wat je moet (en zult) doen: Bestellen!


Iedereen heeft recht op mijn mening.


Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 09-03-2004 14:16 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

quote:
Op 8 maart 2004 8:32 schreef spectre het volgende:
ben jij al zo oud dan?
net zo oud als U! ..hoezo? ben je een laatkomertje dan?


Skull
Usericon van Skull
Posted 09-03-2004 14:47 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 8 maart 2004 2:28 schreef Stennis!! het volgende:
Toen waren ze ook in ned.(Baroeg) met marduk en gehenna als ik het me goed herrinner..

Daar was ik helaas niet bij


- Mutatis mutandis -


' '
Usericon van ' '
Posted 09-03-2004 14:53 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 8 maart 2004 10:54 schreef Markam het volgende:
ben ik nou de enige die het nummer op de EP echt ruk vindt? dat stofzuiger geluid! ik vinnet normaal niet zo erg, maar dit slaat echt alles! op "In the streams..." is het geluid zoveel keer beter...


Tssk, ik vind het het beste Mysticum nummer tot nu toe!


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


Skull
Usericon van Skull
Posted 09-03-2004 14:55 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 8 maart 2004 10:54 schreef Markam het volgende:
ben ik nou de enige die het nummer op de EP echt ruk vindt? dat stofzuiger geluid!

Koop een fatsoenlijke platenspeler


- Mutatis mutandis -


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen