IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Mysticum Vorige pagina | Volgende pagina
Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 21-11-2003 19:02 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

@Hub, sta ik nog steeds op je lijst voor die Mysticum 7" EP?

Anyway, de CD met blauwe hoes staat een paar keer op eBay, hoezo zeldzaam?


A black heart can only find beauty in darkness.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-11-2003 19:13 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 19:02 schreef Pyrexia het volgende:
@Hub, sta ik nog steeds op je lijst voor die Mysticum 7" EP?

Anyway, de CD met blauwe hoes staat een paar keer op eBay, hoezo zeldzaam?



Zag ik ook ja.. overigens staat die met regelmaat op ebay, met steeds dezelfde foto (nu ook dubbel) , en nieuw.. dus waarschijnlijk heeft die gast er gewoon een stapel van die hij een voor een verkoopt.. ze leveren ook niet veel op.. meer dan een euro of 15 zal er denk ik niet voor geboden worden..


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-11-2003 12:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 19:02 schreef Pyrexia het volgende:
@Hub, sta ik nog steeds op je lijst voor die Mysticum 7" EP?

Anyway, de CD met blauwe hoes staat een paar keer op eBay, hoezo zeldzaam?

Jij krijgt ook je exemplaar
(Ik moet natuurlijk wel eerst alles toegestuurd krijgen,begin me te ergeren aan het langzame treuzelwerk van hun label).
En die blauwe is vrij zeldzaam maar er zijn uiteraard mensen die een aantal exemplaren bij het label hebben weten te bemachtigen en nu proberen wat te verdienen via E-bay.



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 22-11-2003 12:19 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Bedankt Hub

Ik heb de Mysticum leren kennen via de Nordic Black Metal Compilation '94 en dat ene nummer deed het hem toch wel, die vokillz!


A black heart can only find beauty in darkness.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-11-2003 12:37 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 november 2003 12:12 schreef Hub de Gallier het volgende:
Jij krijgt ook je exemplaar




Zou je er voor mij ook een kunnen reserveren?


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-11-2003 14:33 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik krijg er in totaal 50 van Audiopain zanger/gitarist Sverre dus er zijn er genoeg.
Ik wacht nu op een mailtje van hem wanneer ik deze thuis kan ontvangen....word wel tijd na zoveel maanden wachten.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 22-11-2003 14:40 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 14:33 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik krijg er in totaal 50 van Audiopain zanger/gitarist Sverre dus er zijn er genoeg.
Ik wacht nu op een mailtje van hem wanneer ik deze thuis kan ontvangen....word wel tijd na zoveel maanden wachten.
Er zijn er genoeg?
Nou dan lust ik er ook wel een!! Je mag mij ook bijschrijven!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Ebullition
Usericon van Ebullition
Posted 22-11-2003 15:07 by Ebullition Wijzig reactieProfiel van EbullitionQuote dit berichthttp://www.metalprovider.com/ved_buens_ende

quote:
Op 22 november 2003 14:33 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik krijg er in totaal 50 van Audiopain zanger/gitarist Sverre dus er zijn er genoeg.
Ik wacht nu op een mailtje van hem wanneer ik deze thuis kan ontvangen....word wel tijd na zoveel maanden wachten.



Groots! Ze zijn nu echt onderweg?!?! En dan komen ze ook bij ons terecht?!?! Stiekum geloof ik het pas als ik er 1tje op mijn draaitafel heb liggen maar het klinkt als heugelijk nieuws!!!


...joy...joy...joy...


~ We are a virus with shoes


Skull
Usericon van Skull
Posted 22-11-2003 15:47 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 22 november 2003 14:33 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik krijg er in totaal 50 van Audiopain zanger/gitarist Sverre dus er zijn er genoeg.
Ik wacht nu op een mailtje van hem wanneer ik deze thuis kan ontvangen....word wel tijd na zoveel maanden wachten.


Count me in! (a.u.b.)


- Mutatis mutandis -


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-11-2003 15:54 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 15:07 schreef Ebullition het volgende:
Groots! Ze zijn nu echt onderweg?!?! En dan komen ze ook bij ons terecht?!?! Stiekum geloof ik het pas als ik er 1tje op mijn draaitafel heb liggen maar het klinkt als heugelijk nieuws!!!


...joy...joy...joy...
Ik geloof het ook pas als ik hem op mijn draaitafel heb liggen haha.Ik weet 100% zeker dat ze komen....de vraag blijft al enkele maanden alleen WANNEER ze komen.
Ik hoop dat het wachten het meer dan waard is.Volgens enkelen die deze nummers al gehoord hebben is het weer op en top Mysticum
Trouwens,Audiopain gaat ook mega knallen op dit stukje vinyl


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 22-11-2003 19:35 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

De afspraak mbt de ep`s en de mailorder staat nog?


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-11-2003 21:12 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 19:35 schreef Gangrad het volgende:
De afspraak mbt de ep`s en de mailorder staat nog?
Zekers,10 stuks voor Nordstorm


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


' '
Usericon van ' '
Posted 22-11-2003 21:21 by ' ' Wijzig reactieProfiel van ' 'Quote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

In the Streams of Inferno heeft een gave sfeer, doet me denken aan Limbonic Art's betere werk 'Moon in the Scorpio'. Toch is het anders, origineel.


"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel"


soulseller
Usericon van soulseller
Posted 22-11-2003 21:23 by soulseller Wijzig reactieProfiel van soulsellerQuote dit berichthttp://www.soulsellerrecords.com

Ik sprak Tommy eergister en die zei dat die ep nog nie eens uit is hoor



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-11-2003 14:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 21:23 schreef soulseller het volgende:
Ik sprak Tommy eergister en die zei dat die ep nog nie eens uit is hoor
Die is ook nog niet uit.Wel is dat ding al sinds begin augustus geperst en gedrukt helemaal klaar.
Ik krijg mijn deel ook niet via het label maar via Audiopain.Moet effe wachten op antwoord wanneer ik het uiteindelijk krijg.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


soulseller
Usericon van soulseller
Posted 23-11-2003 17:09 by soulseller Wijzig reactieProfiel van soulsellerQuote dit berichthttp://www.soulsellerrecords.com

Ja, Tommy zei dat de fabriek ze naar sthlm had gestuurd terwijl hij in Noorwegen woont, erg schappelijk.
Moet in ieder geval erg snel uit zijn



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-11-2003 10:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb zojuist mail van Sverre.De EP's komen vrijwel zeker deze week nog uit.De testpersingen zijn goedgekeurd en er zijn zelfs al cd-versies van naar radiostations gestuurd waar deze gedraaid zijn.
Dus eind deze week heeft Sverre alles in huis waarna hij het naar mij doorstuurd.Weet uiteraard niet precies wanneer het dan bij mij is maar het wachten is bijna afgelopen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 24-11-2003 10:19 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 24 november 2003 10:17 schreef Hub de Gallier het volgende:
Heb zojuist mail van Sverre.De EP's komen vrijwel zeker deze week nog uit.De testpersingen zijn goedgekeurd en er zijn zelfs al cd-versies van naar radiostations gestuurd waar deze gedraaid zijn.
Dus eind deze week heeft Sverre alles in huis waarna hij het naar mij doorstuurd.Weet uiteraard niet precies wanneer het dan bij mij is maar het wachten is bijna afgelopen




lang geleden dat ik uitgekeken heb naar een release


Furious black death metal http://www.sammath.nl


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 24-11-2003 10:51 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2003 21:21 schreef ' ' het volgende:
In the Streams of Inferno heeft een gave sfeer, doet me denken aan Limbonic Art's betere werk 'Moon in the Scorpio'. Toch is het anders, origineel.


Claw terug op zware metalen


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 24-11-2003 11:28 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht

Die cd-versies, dat zijn radio-only promo dingen of échte singles?
Anders moet ik ook nog op zoek naar de CD single


A black heart can only find beauty in darkness.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-11-2003 14:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 11:28 schreef Pyrexia het volgende:
Die cd-versies, dat zijn radio-only promo dingen of échte singles?
Anders moet ik ook nog op zoek naar de CD single
Radio only promo's!


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-11-2003 14:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Bij deze de mail welke ik van Sverre kreeg vanmorgen.

HI, good fellow!

Well, believe it or not, but the ep will be in my hands most propably THIS WEEK!!!!!!!!!! We received the test-presses some weeks ago, and the package was sent from Czeck rep. to the releaser in Bergen last week. I don't know if they have gotten it yet, but I guess so. Allready some radiostations has played the promo on air (CD-version, sent out by the rec. company). SO, the answer is; YES it will come out, and better, it is allmost out!

Good to hear everything turns out the right way for you again! Here I have extremely lot of work to do, so the recording of our next demo has been postponed until after x-mas. We have 7 or 8 new trax ready, but we have to rehearse them some more, and also need to write the lyrics before we can start the recording. I also need to get my PC fixed, as the screen card is broken, so my studio is not usable right now, 'cause I guess we will use my studio for the recording.

See you, and cheers!

Sverre





Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-11-2003 14:24 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Amok (met Prime Evil van Mysticum) interview online op Vampire magazine


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-11-2003 14:54 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 14:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
Bij deze de mail welke ik van Sverre kreeg vanmorgen.

HI, good fellow!

Well, believe it or not, but the ep will be in my hands most propably THIS WEEK!!!!!!!!!! We received the test-presses some weeks ago, and the package was sent from Czeck rep. to the releaser in Bergen last week. I don't know if they have gotten it yet, but I guess so. Allready some radiostations has played the promo on air (CD-version, sent out by the rec. company). SO, the answer is; YES it will come out, and better, it is allmost out!

Good to hear everything turns out the right way for you again! Here I have extremely lot of work to do, so the recording of our next demo has been postponed until after x-mas. We have 7 or 8 new trax ready, but we have to rehearse them some more, and also need to write the lyrics before we can start the recording. I also need to get my PC fixed, as the screen card is broken, so my studio is not usable right now, 'cause I guess we will use my studio for the recording.

See you, and cheers!

Sverre




Wow! Hoeveel krijg je er nou binnen?
Hier zou ik wel errug graag een exemplaar van willen!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-11-2003 16:52 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 november 2003 14:54 schreef NecRobert het volgende:
Wow! Hoeveel krijg je er nou binnen?
Hier zou ik wel errug graag een exemplaar van willen!
Zoals reeds eerder gezegd;ik krijg er 50 van Sverre.Ik weet momenteel niet meer precies hoeveel reserveringen er zijn,er zijn namelijk altijd mensen die wel reserveren en achteraf toch niks willen hebben,maar ze zullen bijna alle 50 gereserveerd zijn.Ik zorg wel dat jij hem ook krijgt.

Ik weet momenteel nog niet wat hij gaat kosten trouwens,moet de prijs nog doorkrijgen van het label.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen