IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Mysticum Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 16:01 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-01-2010 16:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Staat een Mysticum cover op

http://www.myspace.com/nemesisindustries


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-01-2010 16:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wow, ken die band niet


signature


spectre
Usericon van spectre
Posted 05-01-2010 16:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Er is niet meer dan die myspace tracks volgens mij


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


R.
Usericon van R.
Posted 11-01-2010 17:51 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Weet iemand waar ik de PISS OFF! promo van Mysticum kan downloaden?


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 11-01-2010 18:59 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Blogspots proberen; als het daar niet ergens te vinden is betekend het meestal dat het betreffende ding nog geen kennis heeft gemaakt met het internet


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


R.
Usericon van R.
Posted 11-01-2010 19:02 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Nee ik heb hem ooit gedownload.. maar kan hem nu nergens meer vinden, ook niet op de blogspots


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-01-2010 20:11 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

@R: geen idee. heb eventueel wel Sabazios (pre-mysticum) - Wintermass voor je, evenals de Medusa's Tears demo en de split met Ulver. Alles mp3 uiteraard (en helaas).


EDIT: Staat die Piss Off demo trouwens niet ook gewoon op die 'lost masters of the universe' verzamelaar, of is die inmiddels ook al niet meer zo makkelijk te vinden?

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 11-01-2010 20:25]


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 11-01-2010 20:15 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 19:02 schreef R. het volgende:
Nee ik heb hem ooit gedownload.. maar kan hem nu nergens meer vinden, ook niet op de blogspots


Soulseek al geprobeerd?


R.
Usericon van R.
Posted 11-01-2010 21:39 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

gevonden op SS


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-02-2011 13:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2010 20:11 schreef Valorian het volgende:



EDIT: Staat die Piss Off demo trouwens niet ook gewoon op die 'lost masters of the universe' verzamelaar, of is die inmiddels ook al niet meer zo makkelijk te vinden?
Yep, op "Lost masters..." staat alles van Mysticum, en die is nog makkelijk te verkrijgen overal. Daarnaast zijn er ook bootleg CD's met alle demos en promos.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-02-2011 14:10 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 5 januari 2010 16:24 schreef spectre het volgende:
Staat een Mysticum cover op

http://www.myspace.com/nemesisindustries


lol beetje zolderkamer grind sound.

WEL leuk.


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-02-2011 14:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik brul daar! Omdat er geen lyrics te vinden zijn heb ik uren het orgineel beluisterd en maar opgeschreven wat ik er in hoorde.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-02-2011 14:30 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

Hoe zit het met dat project uit Italië eigenlijk, specje? (dat was het toch?)

Dacht even dat Nemesis Industries dat was.


I wish I was a butterfly


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-02-2011 14:32 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2011 13:34 schreef Hub de Gallier het volgende:
Yep, op "Lost masters..." staat alles van Mysticum, en die is nog makkelijk te verkrijgen overal. Daarnaast zijn er ook bootleg CD's met alle demos en promos.
Die bootlegg (Demons never Sleep, toch?) staat 'Black Metal Mushrooms' niet. Op 'Lost Masters...' wel. Alleen dat lijkt mij ook al reden genoeg om voor 'Lost...' ipv de bootlegg te gaan.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-02-2011 14:34 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2011 14:30 schreef Ascendant Grotesque het volgende:
Hoe zit het met dat project uit Italië eigenlijk, specje? (dat was het toch?)

Dacht even dat Nemesis Industries dat was.


Nee, dit is een project van de drummer en gitarist van Dimensional Psychosis, dat italiaanse project heb ik uiteindelijk afgeslagen.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 22-02-2011 14:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Op "Demons never sleep" staat idd niet alles op, maar er zijn wel bootlegs waar alles op staat. Heb er zelf 1 van maar weet effe niet meer hoe die heet (heb alle muziek in grote kartonnen dozen gepakt wegens plaatsgebrek dus ga nu niet zoeken, ben ik een dag bezig haha).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Black Jew
Metallic Blond
Usericon van Black Jew
Posted 22-02-2011 14:36 by Black Jew Wijzig reactieProfiel van Black JewQuote dit berichthttp://050

quote:
Op 22 februari 2011 14:28 schreef spectre het volgende:
Ik brul daar! Omdat er geen lyrics te vinden zijn heb ik uren het orgineel beluisterd en maar opgeschreven wat ik er in hoorde.


lulz


IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-02-2011 14:36 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2011 14:34 schreef spectre het volgende:
Nee, dit is een project van de drummer en gitarist van Dimensional Psychosis,

Mysteriis en Trol? Klinkt op zich wel vet, maar was toch meer fan van Dimensional Psychosis.
quote:
dat italiaanse project heb ik uiteindelijk afgeslagen.

Duidelijk.


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-02-2011 14:41 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee, niet Trol, die ander


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-02-2011 14:42 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2011 14:36 schreef Black Jew het volgende:
lulz
Je moet wat


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-02-2011 14:44 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2011 14:41 schreef spectre het volgende:
Nee, niet Trol, die ander

Uhm, zoekzoek... Gorthaur!


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-02-2011 14:46 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

idd, maar dit project is nooit van de grond geraakt volgens mij.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Disgusting-noise
Usericon van Disgusting-noise
Posted 23-02-2011 1:45 by Disgusting-noise Wijzig reactieProfiel van Disgusting-noiseQuote dit bericht

Ik heb nog ergens een livetape liggen van Mysticum in België op hun tour met Marduk in 1996. Wall of sound!


trol
Usericon van trol
Posted 24-02-2011 18:14 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

quote:
Op 22 februari 2011 14:46 schreef spectre het volgende:
idd, maar dit project is nooit van de grond geraakt volgens mij.


Gaat ook niet meer gebeuren lijkt me.
Mysteriis doet niets meer in de muziek volgens mij.


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen