IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Mysticum Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 08-09-2004 14:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nieuwe Mysticum:

Mysticum
Lost Masters of the Universe
CD Releasedate: September 11 - 2004
One of the originators of Modern Black Metal, that since 1992 has spawned the most original extreme art within the genre.
Their classic "In the Streams of Inferno" album (1996) has made them a cult-following, together with their split EPs with Ulver and Audiopain. Now they are back!

Ben zeer benieuwd


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 08-09-2004 14:42 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Anders ik wel, Mysticum heerscht.

Ben alleen bang dat ze die datum niet gaan halen....


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 08-09-2004 20:00 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Hell yeah! Ben errug benieuwd!


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-09-2004 15:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 september 2004 14:42 schreef BurZum het volgende:
Anders ik wel, Mysticum heerscht.

Ben alleen bang dat ze die datum niet gaan halen....
De datum halen ze dus wel want de cd is vandaag verstuurd vanuit Trondheim.
Het is inderdaad wel wonderbaarlijk dat ze de datum gehaald hebben want normaal gesproken zijn ze niet zo heel snel


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 09-09-2004 15:10 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 9 september 2004 15:09 schreef Hub de Gallier het volgende:
De datum halen ze dus wel want de cd is vandaag verstuurd vanuit Trondheim.
Het is inderdaad wel wonderbaarlijk dat ze de datum gehaald hebben want normaal gesproken zijn ze niet zo heel snel


Gaaf! kan ik mijn speakers binnenkort weer naar de tering helpen


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-09-2004 13:19 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ik heb vandaag de nieuwe Mysticum cd binnen gekregen getiteld "Lost masters of the universe". Op deze cd staan de volgende demo's en ep's:
-sabazios-Wintermass demo 1993
-Mysticum-Medusa's tears demo 1993
-Mysticum/ulver split 7"ep 1994
-Mysticum-Piss off promo 1995
-Mysticum/Audiopain split 7"ep 2003
-2 nummers van verzamel cd's

Verder bevat de cd een voorwoord door Mysticum en de gehele lijst met afbeeldingen van alle demo's/ep's/verzamel cd's.

Al met al een gaaf verzamelwerkje en een voorbode voor de compleet nieuwe full-length die iets later uit gaat komen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-09-2004 13:32 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

quote:
Op 17 september 2004 13:19 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik heb vandaag de nieuwe Mysticum cd binnen gekregen getiteld "Lost masters of the universe". Op deze cd staan de volgende demo's en ep's:
-sabazios-Wintermass demo 1993
-Mysticum-Medusa's tears demo 1993
-Mysticum/ulver split 7"ep 1994
-Mysticum-Piss off promo 1995
-Mysticum/Audiopain split 7"ep 2003
-2 nummers van verzamel cd's

Verder bevat de cd een voorwoord door Mysticum en de gehele lijst met afbeeldingen van alle demo's/ep's/verzamel cd's.

en die verkoop jij...?


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-09-2004 13:44 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee, helaas. Ik zou 'em niet voor een mooie prijs kunnen aanbieden, tenzij ik een hele grote partij inkoop...en daar ontbreekt nu effe het geld voor.

Maar volgende maand is 'ie te verkrijgen bij www.aftermath-music.com, het label waar Mysticum bij heeft getekend. Het is een samenwerking namelijk tussen Aftermath Music en Planet Satan Revelution (label van Mysticum zelf).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 17-09-2004 13:52 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

en wordt ie verder niet gedistribueerd??
Zo nee, dan moet ik daar maar even aankloppen.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 17-09-2004 14:04 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee, Aftermath doet de distributie. Het is een kleinschalig labeltje waarbij alles door 1 man word gedaan. gewoon een mailtje sturen naar ruholm@online.no en dan komt het vanzelf goed. Hij heeft trouwens nog veel andere gave dingen in zijn mailorder


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-10-2004 17:00 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe full-length laat nog effe op zich wachten, Cerastes moet 1 maand de cel in waardoor alles wederom wat vertraging oploopt
Voor de geinteresseerden voor de "Lost masters of the universe" cd van Mysticum; deze is bijna uitverkocht. De laatste exemplaren zijn te verkrijgen via ruholm@online.no (Aftermath-records).

Verder is Preben (Svartravn) een nieuw project begonnen welke Cemetary Droids heet. Er is momenteel 1 nummer opgenomen welke "Survival amongst the corpses" heet. Ik heb het nummer op mp3 gekregen maar nu is mijn geluidskaart van de pc kapot , effe laten maken en dan genieten van een pot minimalistische industrial en depresieve blackmetal.
Zodra de Mysticum cd en de Amok cd (ander project van Preben met Radek en Iscariah) uit zijn komt de Cemetary Droids cd uit via Planet Satan Revelution


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 11-10-2004 19:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb het Cemetary Droids nummer nu op cd gebrand. Het is erg gave depressieve hypnotizerende blackmetal/ambientmetal of zoiets (hoe noem je zo'n muziek ja ).
Over enkele maanden zal dit nummer beschikbaar zijn op de te verschijnen site van Planet Satan Revelution.
Een aanrader


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-10-2004 10:14 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

enige websgewijze info omtrend deze zijde projecten...?

wel frappant dat die figuren nu ineens met vanalles op de proppen komen


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 12-10-2004 17:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Momenteel is alleen www.mysticum.com online en binnenkort ook de sites van Amok en Planet Satan Revelution, maar zoals met alles, ook hier nemen ze weer alle tijd voor hahaha.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-10-2004 19:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nu te koop:

Mysticum-Lost masters of the universe cd 16 euro incl p&p.
(review te lezen op www.vampire-magazine.com)
De laatste exemplaren van deze tot 3000 stuks gelimiteerde cd...bijna uitverkocht nu.
Ikzelf krijg 10 stuks komende week!
Voor reserveringen mailen naar marcelbanziger@hotmail.com


[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 24-10-2004 11:28]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-01-2005 13:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

ik heb hem binnen, bedankt Hub


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-01-2005 14:43 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2005 13:26 schreef spectre het volgende:
ik heb hem binnen, bedankt Hub


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-01-2005 19:38 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Net effe met Preben op msn gezeten. Gaat blijkbaar nog niet goed daar vanwege al die drugs hahaha...

"no.... stil psycotic...but i'm slowly getting better.. been alot in contact with police lately because of narcotics and street fighting, hehe..."

Al de tweede in korte tijd van Mysticum die 'in contact' met de politie is gekomen hahaha.



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-01-2005 20:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je kunt op hun site, www.mysticum.com het complete album "In the Streams of Inferno" downloaden, wel een leuke actie voor mensen die nog niet bekend zijn met deze muziek.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 13-01-2005 20:19 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2005 19:38 schreef Hub de Gallier het volgende:
"no.... stil psycotic...but i'm slowly getting better.. been alot in contact with police lately because of narcotics and street fighting, hehe..."



Oftewel: een stakker


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-01-2005 20:40 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2005 20:17 schreef spectre het volgende:
je kunt op hun site, www.mysticum.com het complete album "In the Streams of Inferno" downloaden, wel een leuke actie voor mensen die nog niet bekend zijn met deze muziek.
Het blijft een geweldig album


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 13-01-2005 20:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

die sfeer die in dat album zit is ongeevenaard

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-01-2005 20:52]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 13-01-2005 20:59 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2005 14:43 schreef Hub de Gallier het volgende:



En die van mij is ook binnen ....


Welcome to the Atrocity Exhibition


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-01-2005 21:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2005 20:59 schreef A. het volgende:
En die van mij is ook binnen ....

Hopelijk bevalt beiden de cd


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-01-2005 21:06 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2005 20:51 schreef spectre het volgende:
die sfeer die in dat album zit is ongeevenaard
Helemaal mee eens. Hun laatste nummer "Black magic mushrooms" vind ik trouwens misschien nog wel het beste Mysticum nummer


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen