IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Mysticum Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 31-07-2003 22:09 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 21:27 schreef Wolveken het volgende:
Die Mysticum is reeds LANG uitverkocht ...

Heb em wel up for trade.

Wat zoek je om ervoor te ruilen?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 31-07-2003 22:21 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Deeds of Flesh - Trading Pieces (Repulse)
Repulsive Assault 1
Morbid Dec Moon - any form
Torture Krypt - any
Enthroned - Carnage in Worlds beyond (Cardboard sleeve)
Mortem - Demon Tales
Murder Corporation - Blood Revolution 2050 (Qabalah)
Wrok - demo's
Moribund (Bel) - demo's
Gorgoroth - Under the sign of hell
Emperor/Enslaved split CD
The Darkening CD
Deteriorot - In Ancient Belief (WWIII niet Blackend)
Severance - What lies ahead (WWIII)


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Sater
Usericon van Sater
Posted 31-07-2003 22:25 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 31 juli 2003 22:21 schreef Wolveken het volgende:
Gorgoroth - Under the sign of hell

Deze heb ik eventueel wel...


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-08-2003 12:45 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht



one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-08-2003 13:07 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 12:45 schreef Sater het volgende:
Weet iemand wat het verschil is tussen de versie met deze:
http://www.geocities.com/gloon69/mysticum.jpg
en deze:
http://www.hyperblastmetal.com/reviews/m/images/mysticuminthestreamsofinferno.jpg
cover?


Die eerste pic is (bij mij) niet te zien, helaas. Misschien gaat het om een promo? De 1e MCD van Swordmaster op FMP heeft alleszins ook 2 covers ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-08-2003 13:22 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

hmm bij mij doet ie het nu ook niet meer, het ging in iedergeval om een groenige voorkant.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-08-2003 13:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 13:22 schreef Sater het volgende:
hmm bij mij doet ie het nu ook niet meer, het ging in iedergeval om een groenige voorkant.


Die eerste (groenige) is de voorkant van de Mysticum - In the streams of inferno cd zoals je hem op de meeste plaatsen zal tegenkomen.. Zoals Heiden zei is deze al lang uitverkocht, maar er is zoveel van geperst dat je op een metalmarket of bij sommige mailorders toch nog wel zonder al te veel moeite aan deze cd moet kunnen komen...

De tweede is de voorkant van dezelfde cd maar dan de eerste versie.. Deze vonden de leden van Mysticum (naar zeggen) echter zo lelijk dat ze hem al snel hebben veranderd.. Deze 'limited' versie zul je dan ook een stuk minder snel tegenkomen..

CD blijft natuurlijk hetzelfde..


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-08-2003 14:02 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

een van de weinige Mysticum foto's die je online zult vinden:



Er staan daar nog meer erg gave foto's op van live-optredens in de jaren 90.. wie heeft er bijvoorbeeld ooit een oto van Nocturno Culto tijdens een optreden gezien (Bij satyricon)??


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-08-2003 14:10 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 13:55 schreef Valorian het volgende:
veranderd.. Deze 'limited' versie zul je dan ook een stuk minder snel tegenkomen..


Gaaf, dan heb ik de eerste versie dus.
quote:
Op 14 augustus 2003 14:02 schreef Valorian het volgende:
wie heeft er bijvoorbeeld ooit een oto van Nocturno Culto tijdens een optreden gezien (Bij satyricon)??

Die foto's zie je toch best vaak?


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 14-08-2003 14:13 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 14 augustus 2003 13:55 schreef Valorian het volgende:
Die eerste (groenige) is de voorkant van de Mysticum - In the streams of inferno cd zoals je hem op de meeste plaatsen zal tegenkomen.. Zoals Heiden zei is deze al lang uitverkocht, maar er is zoveel van geperst dat je op een metalmarket of bij sommige mailorders toch nog wel zonder al te veel moeite aan deze cd moet kunnen komen...

De tweede is de voorkant van dezelfde cd maar dan de eerste versie.. Deze vonden de leden van Mysticum (naar zeggen) echter zo lelijk dat ze hem al snel hebben veranderd.. Deze 'limited' versie zul je dan ook een stuk minder snel tegenkomen..

CD blijft natuurlijk hetzelfde..
Ik heb de eerste versie (sinds de release datum)
Die is als ik me niet vergis maar geperst in een oplage van 1000 stuks waarna het cover artwork inderdaad vervangen werd voor de meer groene hoes.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Wolveken
Usericon van Wolveken
Posted 14-08-2003 14:22 by Wolveken Wijzig reactieProfiel van WolvekenQuote dit bericht

Vind dat van die groenige cover moeilijk te geloven. Heb 2 Mysticum CDs in collectie (Had, 1tje is nu in handen van Sater ) , beide met 1e cover artwork, stormachtig water of hoe noem je het.

Die groene ben ik persoonlijkn nog NOOIT tegengekomen. Hij wordt wel binnenkort als LP cover gebruikt, zei het dan in een paarse versie.

Als er iemand zijn groen exemplaar tegen mijn 1e druk wenst te ruilen, mag altijd hoor ...


'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast'


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-08-2003 14:42 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Nog bedankt Wolveken

Die groene heb ik wel eens van een maat van me geleend (dus hij bestaat wel) daarom mijn vraag, ik kan alleen nergens een plaatje ervan vinden, enkel die link van mij die het niet meer doet.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-08-2003 15:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

.. google komt ook vooral die oude cover tegen... maar veel reviews zullen dan ook uit de tijd zijn dat het album net uit was...

Ik heb mijn exemplaar een jaar of 3 geleden aangeschaft.. bij een of andere stand op wacken,, ze hadden toen gewoon een stapeltje met die groene cover.. (mocht iemand trouwens echt nog die cover willen hebben, dan kan ik hem altijd even scannen)



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-08-2003 8:32 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ben de groene (tweede) cover vaker tegen gekomen dan de eerste blauwe cover.
Wil wel nog eens de groene cover aanschaffen voor mijn collectie.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 16-08-2003 11:05 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Over collectie gesproken: is In the streams... ooit uitgebracht op vinyl?


Aeolus
Rex Venti
Usericon van Aeolus
Posted 16-08-2003 12:15 by Aeolus Wijzig reactieProfiel van AeolusQuote dit bericht

quote:
Op 16 augustus 2003 11:05 schreef Valorian het volgende:
Over collectie gesproken: is In the streams... ooit uitgebracht op vinyl?


gaat wel gebeuren, weet niet meer precies bij welk label.


Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-08-2003 15:55 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Op ebay loopt een gast dvd-s met bootleg-video's te slijten, o.a. deze.. op zijn site zijn ze ook te koop, a $12 .. , oa Mysticum - live in bradford '96

http://www24.brinkster.com/blackmetaldvds/index.htm


Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 21-11-2003 12:00 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

quote:
Op 31 juli 2003 22:21 schreef Wolveken het volgende:
Deeds of Flesh - Trading Pieces (Repulse)
Repulsive Assault 1
Morbid Dec Moon - any form
Torture Krypt - any
Enthroned - Carnage in Worlds beyond (Cardboard sleeve)
Mortem - Demon Tales
Murder Corporation - Blood Revolution 2050 (Qabalah)
Wrok - demo's
Moribund (Bel) - demo's
Gorgoroth - Under the sign of hell
Emperor/Enslaved split CD
The Darkening CD
Deteriorot - In Ancient Belief (WWIII niet Blackend)
Severance - What lies ahead (WWIII)
\

kahankher! had ik dit maar eerder gezien, ik had die Gorgelrot ook wel willen ruilen voor mysticum!



Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 21-11-2003 12:08 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Het boekje van de `eerste persing` is ook nog wel eens verschillend. Bij staan er foto`s van de bandleden in, terwijl die er bij een vriend van mij niet instaan. Erg wazig allemaal.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-11-2003 17:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Necrocum van Mysticum zingt tegenwoordig (sinds anderhal jaar ongeveer)ook bij Amok
Interview binnenkort online


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Pyrexia
Usericon van Pyrexia
Posted 21-11-2003 17:51 by Pyrexia Wijzig reactieProfiel van PyrexiaQuote dit bericht



Dit is de versie die ik heb. Hij is groen, maar ik heb er geen foto's instaan ofzo. Ik heb'm al jaren en heb maar één keer een blauwige versie gezien, maar ik dacht dat dat de re-release was?
Het 'booklet' is gewoon een insteekkaart bijna, geen boekje met foto's en/of lyrics ofzow...


A black heart can only find beauty in darkness.


Skull
Usericon van Skull
Posted 21-11-2003 17:54 by Skull Wijzig reactieProfiel van SkullQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

quote:
Op 21 november 2003 12:00 schreef Markam het volgende:


kahankher! had ik dit maar eerder gezien, ik had die Gorgelrot ook wel willen ruilen voor mysticum!

Kut ja! Van mij had je er ook nog de Morbid - Dec. Moon bij mogen hebben!!


- Mutatis mutandis -


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-11-2003 18:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 17:51 schreef Pyrexia het volgende:


Dit is de versie die ik heb. Hij is groen, maar ik heb er geen foto's instaan ofzo. Ik heb'm al jaren en heb maar één keer een blauwige versie gezien, maar ik dacht dat dat de re-release was?
Het 'booklet' is gewoon een insteekkaart bijna, geen boekje met foto's en/of lyrics ofzow...
Dit is de re-release van enkele jaren later.De blauwe hoes is de eerste persing(en hier zijn er ook nog twee verschillende van,de verschillen zitten hem in de binnenzijde van het boekje).

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 21-11-2003 18:27]


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


verwoesting
Usericon van verwoesting
Posted 21-11-2003 18:39 by verwoesting Wijzig reactieProfiel van verwoestingQuote dit berichthttp://www.sammath.nl

samen met sadistik exekution het beste wat metal te bieden heeft

voor diegene die de demos zoeken, ik wil er wel een cdr van bakken voor een paar euro.

Heb ook nog een live opname van 96



Furious black death metal http://www.sammath.nl


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 21-11-2003 18:48 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 21 november 2003 18:39 schreef verwoesting het volgende:
samen met sadistik exekution het beste wat metal te bieden heeft

voor diegene die de demos zoeken, ik wil er wel een cdr van bakken voor een paar euro.

Heb ook nog een live opname van 96




Heb je ook de "PISS OFF promo tape" ?

Ik ga misschien de volgende kopen: LIVE in Bradford, UK 10/17/96 , DVD (bootleg dus, geript van video, verwacht niet veel kwaliteit maar toch)


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen