IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Mysticum Vorige pagina
caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-09-2014 23:11 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ja, dat was die met zijn malienkolder altijd.
Dat was tijdens Mysticum, die stond alleen in de pit met kettingen een christusbeeld aan diggelen te slaan. Had ook een zwaard mee.

Eén van die andere dudes met z'n Mayhem-jacket nog eens gespot om middernacht aan Mechelen station; alwaar het wemelt der allochtonen.

Rare sfeer altijd.
Raarder dan nu, veel raarder.


En nu gaan we vegen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2014 23:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik herinner me van die tijden ook nog zo een boomlange blonde kerel die steevast iedereen liep uit te dagen. Was een kop groter dan de meesten. Precies een viking, maar dan zonder Jerommekesbast


en zo een kerel die altijd wel in een agressieve eruptie belandde om de minste reden. Iemand die zijn vriendin per ongeluk een duwtje gaf of omdat zijn gezicht hem niet aanstond. Altijd knal tegen de grond


en dan natuurlijk de twee kerels van Blood & Honour van wie de ene nu veroordeeld is.



[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-09-2014 23:28]


signature


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 13-09-2014 23:31 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Wat een ellende, helemaal niet gezellig.




En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-09-2014 23:33 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 23:27 schreef Hypnos het volgende:
Ik herinner me van die tijden ook nog zo een boomlange blonde kerel die steevast iedereen liep uit te dagen. Was een kop groter dan de meesten. Precies een viking, maar dan zonder Jerommekesbast


en zo een kerel die altijd wel in een agressieve eruptie belandde om de minste reden. Iemand die zijn vriendin per ongeluk een duwtje gaf of omdat zijn gezicht hem niet aanstond. Altijd knal tegen de grond


en dan natuurlijk de twee kerels van Blood & Honour van wie de ene nu veroordeeld is.




Wie was jij?


En nu gaan we vegen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2014 23:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

in '96 was ik er niet bij

als je me al zou kennen dan is het over de blackmetalreportage van Koppen over Blackmetal in Hekelgem met Ad Hominem.

Of van Nepherex

Of van onschuldige vandalenstreken in het West-Vlaamse


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-09-2014 23:39 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Je had twee van die blonde kerels, de ene is in Outer eens neergetrapt door een skinhead.

In Ruddervoorde had je die motorbende als security, die ene zatte plak op z'n gezicht.

Die ene van Blood and Honour was toen wel nog maar één puber.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-09-2014 23:42 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 23:38 schreef Hypnos het volgende:
in '96 was ik er niet bij

als je me al zou kennen dan is het over de blackmetalreportage van Koppen over Blackmetal in Hekelgem met Ad Hominem.

Of van Nepherex

Of van onschuldige vandalenstreken in het West-Vlaamse


Nepherex heeft nog op mijn school gezeten, allez, hij zat op' atheneum bij het plebs.

Ad hominem nooit gezien, het moet nog iet of wat deftig zijn.

Ik denk dat in die tijd het psychisch scheve gehalte vrij hoog lag op shows.


En nu gaan we vegen


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2014 23:45 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik was ook nog puberend, 16 in 96.

fijne tijden. meebleiren op Immortal kon toen nog en blackmetal begon wild te flirten met digitale industrial toestanden.
Mysticum, die gast van Impaled Nazarene met z'n Raism en Diabolos Rising (damn wat vond ik dat beestig)

en dan Samael met Passage, Limbonic Art, And Oceans

wat later de opleving van Franse indusblack met de Blacklodge-kliek en dat was het ongeveer

oja, die Poolse militante toestanden


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2014 23:50 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 23:42 schreef caron het volgende:
Nepherex heeft nog op mijn school gezeten, allez, hij zat op' atheneum bij het plebs.

Ad hominem nooit gezien, het moet nog iet of wat deftig zijn.

Ik denk dat in die tijd het psychisch scheve gehalte vrij hoog lag op shows.



Den Beir van Despair , Visscher. Ja, fijne kerel.

Ik zat in de jeugd in Torhout. Goeie kweekpoel daar. Waelcyrge, die gast zat daar ook

en dan Norgaath, die bij Corpus Christii zit/zat en Paragon Impure. En Gotmoor dachtk. Kon er best mee door.

Drummer van Huldrefolk zat daar ook.

Roeselare was ook een berecoté


signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 14-09-2014 7:54 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Bij ons viel de afzetmarkt qua BM mee, tot dat voorval met die afgebrande school. De crew is toen zo'n beetje uiteengevallen.
Ik vind het eigenaardig dat jij die nadien nog op shows gezien hebt maar het kan wel eventueel.

Nadien werd het plaatselijke jeugdhuis Marilyn Manson-worship, ook een show van Ancient Rites trok nog sporadisch wat volk.
Maar voor de rest niet veel cult meer te beleven.
Brussel ligt hier wel vlakbij en dan is hipster nooit ver weg.

Heb ook altijd die indruk gehad dat West-Vlaanderen een groter debiet gaf qua extreme metal, zo ook de hardcore-beweging. Veel aardige bands (Caducity, Impedigon, Anesthesy..) en het zeer cult-rijke With A Dragon's Blaze Fest.


[Dit bericht is gewijzigd door caron op 14-09-2014 7:55]


En nu gaan we vegen


blackstar666
Usericon van blackstar666
Posted 16-09-2014 0:06 by blackstar666 Wijzig reactieProfiel van blackstar666Quote dit bericht

tering, jullie schijnen elkaar nog te begrijpen ook



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 16-09-2014 0:14 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Het is hier een forum, wat had je dan gedacht?



En nu gaan we vegen


MindFolter
Goeiemorgen
Usericon van MindFolter
Posted 16-09-2014 11:26 by MindFolter Wijzig reactieProfiel van MindFolterQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/Prickrott

Kan van dat nieuwe nummer niet echt wat maken. Het is allemaal wel aardig, maar meer ook niet IMO.



M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-09-2014 12:35 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Planet Treble.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


williamblake
Usericon van williamblake
Posted 20-09-2014 11:51 by williamblake Wijzig reactieProfiel van williamblakeQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 14:43 schreef caron het volgende:
Die drumcomputer gaf het allemaal iets militants waar veel NSBM-bands jaloers op kunnen zijn.
Zéér aparte sfeer, to say the least.
Daarnaast eveneens de gimmick dat ze hopeloos drugs promootten en ook wel bij hét Noorse kliekje hoorden.

Ik lach wel met die snotjochies die toen nog naar Slipknot luisterden en nu op de hype mee surfen en "siked" zijn over de nieuwe (die toch een desillusie gaat worden, de flow, you know).



Juist ja: in 1996 was Slipknot da shit. Toch vreemd dat hun grote doorbraakalbum van 1999 dateert...



caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 22-09-2014 16:52 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Ik heb Planet Satan nu toch en eigenlijk wel vrij brute shit.
Lucifer in the sky with demons, geniaal.


En nu gaan we vegen


mikkasscar
Usericon van mikkasscar
Posted 22-09-2014 21:36 by mikkasscar Wijzig reactieProfiel van mikkasscarQuote dit bericht

quote:
Op 22 september 2014 16:52 schreef caron het volgende:
Ik heb Planet Satan nu toch en eigenlijk wel vrij brute shit.
Lucifer in the sky with demons, geniaal.



Nieuwe is heel goed inderdaad!


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen