IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Mysticum Vorige pagina | Volgende pagina
irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-10-2012 17:21 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

nou, ik heb de hoop allang opgegeven... als ze al wat nieuws maken, zal het wel dikke vette shitzooi zijn.......



ik zet Streams of Inferno wel op..



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 22-10-2012 17:23 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Wat een vreemde gedachtegang... duurt lang dus zal wel shit worden!!??


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-10-2012 17:26 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

oh nee hoor: in het verleden behaalde resultaten doen mij dit denken..

de meeste bands die een terugkomst hadden met nieuw materiaal nadat ze gekapt waren heeft mij doorgaans niet kunnen bekoren..

Mysticum roept nu al 15 jaar dat het nieuwe album er aan komt..

nou, dat moet wel een MEESTERWERK worden als je er zo lang over doet.....

anyway: ieder zijn ding: ik heb er geen vertrouwen in... Mysticum is eigenlijk enorm over-rated.. altijd al geweest eigenlijk...

die muziek, die streams, die toen uit kwam, was toen redelijk uniek en de enige in zijn soort..... maar als je die nu draait, heeft het de tand des tijds echt niet meer doorstaan..


ik luister dan bijvoorbeeld liever naar DREP, muziek redelijk in hetzelfde straatje.. maar dat kan ook aan mij liggen...!



[Dit bericht is gewijzigd door irritante klootzak op 22-10-2012 17:27]


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-10-2012 17:29 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2012 17:26 schreef irritante klootzak het volgende:
die muziek, die streams, die toen uit kwam, was toen redelijk uniek en de enige in zijn soort..... maar als je die nu draait, heeft het de tand des tijds echt niet meer doorstaan..

Oneens.
quote:

ik luister dan bijvoorbeeld liever naar DREP, muziek redelijk in hetzelfde straatje.. maar dat kan ook aan mij liggen...!



Leuk ja, maar niet zo goed als Mysticum. Ach ja, de voorkeur ligt mede misschien de magie van de mensen kennen die het deden en weer doen?

edit: ik zag het geloof ik via Robin weer voorbij komen. Destijds uiteraard gemist, maar positief verrast Dacht wel meteen, "gaaf, jammer dat ze niet echt hebben doorgezet, net als Mysticum en consorten" En toen zag ik dat er weer plannen waren wat te doen en dat ze zich dan nu nog maar weer moeten bewijzen

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-10-2012 17:31]


I wish I was a butterfly


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-10-2012 17:30 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

smaken , meningen, whatever...

ik zit echt niet meer op een nieuwe Mysticum te wachten in ieder geval....

maar veel luister plezier voor de mensen die dat wel doen..



Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 22-10-2012 17:31 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2012 17:29 schreef Ascendant Grotesque het volgende:

edit: ik zag het geloof ik via Robin weer voorbij komen. Destijds uiteraard gemist, maar positief verrast Dacht wel meteen, "gaaf, jammer dat ze niet echt hebben doorgezet, net als Mysticum en consorten"



grappig dat je dit zegt, aangezien ze momenteel EINDELIJK de plaat aan het afmaken zijn!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 22-10-2012 17:32 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2012 17:31 schreef irritante klootzak het volgende:
grappig dat je dit zegt, aangezien ze momenteel EINDELIJK de plaat aan het afmaken zijn!

Ja, had ik er in tweede instantie nog bij-geëdit.

"En toen zag ik dat er weer plannen waren wat te doen en dat ze zich dan nu nog maar weer moeten bewijzen "

[Dit bericht is gewijzigd door Ascendant Grotesque op 22-10-2012 17:33]


I wish I was a butterfly


spectre
Usericon van spectre
Posted 22-10-2012 23:59 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 22 oktober 2012 17:19 schreef Mortis Rex het volgende:
Zal wel!? Ze zijn je niks verschuldigd volgens mij

Mooi dat er langzaam maar zeker nieuw materiaal aankomt.


Oh, ik verheug me er ook zeker op!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 24-06-2013 23:36 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Vandaag de geremasterde versie van Streams of Inferno op vinyl opgepikt; erg gaaf, klinkt zo veel voller en bepaalde details komen veel beter uit de verf.


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 25-06-2013 12:05 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

Geluid op die plaat is indd niet al te best. Erg vlak.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


New Era Productions
Usericon van New Era Productions
Posted 25-06-2013 12:27 by New Era Productions Wijzig reactieProfiel van New Era ProductionsQuote dit berichthttp://www.new-era-productions.nl

quote:
Op 25 juni 2013 12:05 schreef Kvelgeest het volgende:
Geluid op die plaat is indd niet al te best. Erg vlak.


Heb je de vorige versie op vinyl? Het geluid op de LP is moddervet in vergelijking met de die versie, én de vorige CD versie.

Overal tegen zijn en provoceren is mooi, maar hou het wel realistisch



Kvelgeest
Binkelator ಠ_ರೃ
Usericon van Kvelgeest
Posted 25-06-2013 12:36 by Kvelgeest Wijzig reactieProfiel van KvelgeestQuote dit berichthttp://www.churchofeuthanasia.org/index.html

quote:
Op 25 juni 2013 12:27 schreef New Era Productions het volgende:
Heb je de vorige versie op vinyl? Het geluid op de LP is moddervet in vergelijking met de die versie, én de vorige CD versie.

Overal tegen zijn en provoceren is mooi, maar hou het wel realistisch
Nee, ik heb de digipack re-release.


If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed.


spectre
Usericon van spectre
Posted 25-06-2013 18:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Streams is erg ok, maar wie van jullie heeft Black Magic Mushrooms op de split vinyl met Audiopain in huis? Als ze dat niveau doortrekken naar een full-length word ik erg blij.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 13-09-2014 1:16 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht



Faustian Spirit of the Earth


Jokke
Usericon van Jokke
Posted 13-09-2014 11:17 by Jokke Wijzig reactieProfiel van JokkeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/grownbelow

Herkenbaar maar oh zo graaf


Horns up!


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-09-2014 14:43 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

quote:


die muziek, die streams, die toen uit kwam, was toen redelijk uniek en de enige in zijn soort..... maar als je die nu draait, heeft het de tand des tijds echt niet meer doorstaan..





Die drumcomputer gaf het allemaal iets militants waar veel NSBM-bands jaloers op kunnen zijn.
Zéér aparte sfeer, to say the least.
Daarnaast eveneens de gimmick dat ze hopeloos drugs promootten en ook wel bij hét Noorse kliekje hoorden.

Ik lach wel met die snotjochies die toen nog naar Slipknot luisterden en nu op de hype mee surfen en "siked" zijn over de nieuwe (die toch een desillusie gaat worden, de flow, you know).

Ik heb ze in '96 gezien in Erpe-Mere met ook nog Gehenna in hun beste periode.
Het mag dus ophouden, hoeft zeker nie meer.


En nu gaan we vegen


Barditus
Usericon van Barditus
Posted 13-09-2014 16:33 by Barditus Wijzig reactieProfiel van BarditusQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 14:43 schreef caron het volgende:
Ik heb ze in '96 gezien in Erpe-Mere met ook nog Gehenna in hun beste periode.



Heb jij foto's van die bewuste avond ? Of een locatie waar deze staan ?

[Dit bericht is gewijzigd door Barditus op 13-09-2014 16:35]


De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet !


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2014 16:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

http://www.last.fm/event/1673325+Marduk+at+Jeugdhuis+Dido+on+28+September+1996

Emilio van Musketeerofdeath heeft misschien foto's

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 13-09-2014 16:48]


signature


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 13-09-2014 16:49 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht



signature


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-09-2014 17:14 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Verschrikkelijk veel gecorpsepainte gasten die avond.
Waar er nu wat meewarig naar gekeken wordt, ik denk dat diezelfde gasten van weleer ook wel neer kijken op de huidige scéne. Malienkolders, één enkel verloren zwaard, de Graveland skinheads.

Was indertijd nog met simpele kodakskes te doen, ene waal van Enthroned-crew trok er steeds veel maar of die nog around is?
Misschien eens polsen bij de ex van Sabathan die ook nog voor Mindview geschreven heeft.

Ja, in die tijd gingen we gewoon zwaar loos op de show en bekeken we het niet vanuit onze smartphone hein.

En jaaa, what happened in Erpe-Mere, stays in Erpe-Mere, misschien best.

Beste show was toen Gehenna met de mooie kortgerokte toetseniste. Mysticum automatisch piloot en Marduk was één van de eerste shows van Legion.
Hoogdagden.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-09-2014 17:16 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Hoogtepunt van Mysticum was toen de zwarte gitarist een fluim op het dak zwierde en deze tergend traag niet naar beneden willen komen. Indien footage => rukmateriaal voor de newbies.


En nu gaan we vegen


Barditus
Usericon van Barditus
Posted 13-09-2014 22:51 by Barditus Wijzig reactieProfiel van BarditusQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 17:16 schreef caron het volgende:
Hoogtepunt van Mysticum was toen de zwarte gitarist een fluim op het dak zwierde en deze tergend traag niet naar beneden willen komen.


Welnu, de zoektocht naar foto's is omwille van deze fluim . Ik stond er toen ook vol bewondering naar te kijken ! Ik chatte er onlangs nog over met de gitarist, maar die kon zich het voorval niet herinneren . Hij zou er dus zeer graag een foto van hebben .


De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet !


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-09-2014 22:56 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Jij was daar ook?
Wie was jij?

Hilariteit alom trouwens, zo zie je maar. Er màg wel degelijk eens gelachen worden.

Rond diezelfde periode hadden er een paar na Dark Funeral binnengebroken in de bijliggende kerk en de offerblok leeg gehaald.
Zo kitsch en geïmproviseerd, gekruid met het sausje sacrale, da's black metal.


En nu gaan we vegen


caron
Jay Vleugels
Usericon van caron
Posted 13-09-2014 22:59 by caron Wijzig reactieProfiel van caronQuote dit bericht

Dat nieuwe nummer is trouwens niet slecht maar het geeft niet diezelde bunkersfeer als op Infernos.
LSD vind ik ook nie kunnen, associeer ik eerder met dreadlockmannen.


En nu gaan we vegen


Barditus
Usericon van Barditus
Posted 13-09-2014 23:06 by Barditus Wijzig reactieProfiel van BarditusQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2014 22:56 schreef caron het volgende:
Jij was daar ook?
Wie was jij?


Tja gewoon een concertganger, lang haar en zat...

Er was daar tijdens het optreden ook een kerel met zware kettingen op de grond aan 't slaan, ik denk dat ik heb vernomen dat die reeds gestorven is . 1 kans minder om foto's te bemachtigen dus


De mensen van vandaag peizen allemaal dat ze 't zijn, maar ze zijn 't niet !


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen