IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Auteur:
Topic : Mysticum Vorige pagina | Volgende pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 13-01-2005 21:17 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

hmmm, ik kan geen keuze maken, maar het is idd een heel erg goed nummer! Hopen dat de komende plaat ook in die trant is

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 13-01-2005 21:17]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 13-01-2005 21:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Geen idee welke kant ze op gaan. Ik weet wel dat de cd veel vertraging gaat oplopen omdat Preben eerst met Amok de studio in gaat.
De zoveelste keer dat de nieuwe Mysticum release word uitgesteld


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


A.
Twenty Four Hours
Usericon van A.
Posted 14-01-2005 21:39 by A. Wijzig reactieProfiel van A.Quote dit bericht

Het wordt gvd eens tijd voor een nieuwe release! Hun lang teren ze nu al op hun oude glorie .... ?


Welcome to the Atrocity Exhibition


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-01-2005 1:12 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 14 januari 2005 21:39 schreef A. het volgende:
Het wordt gvd eens tijd voor een nieuwe release! Hun lang teren ze nu al op hun oude glorie .... ?
Als je gewoon even de vorige pak weg 20 posts had doorgelezen had je gezien dat die er voorlopig nog niet aankomt.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 15-01-2005 9:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Kan idd nog wel effe duren...helaas. Allereerst komt de nieuwe Amok (debuut full-length) waar Preben zingt, verder is Preben bezig met Cemetary Droids, een duister zwartgallig 2-mans projectje. Het eerste nummer klinkt veelbelovend Daarna word er pas verder gewerkt aan het nieuwe Mysticum album.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-01-2005 0:33 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Damn.... weten die gasten niet hoeveel mensen er op zitten te wachten..


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-01-2005 18:07 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Jawel, maar dat interesseert ze niet.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 09-02-2005 16:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

MYSTICUM-LOST MASTERS OF THE UNIVERSE cd
Er is nog 1 exemplaar over omdat een bestelling nooit betaald is geworden. Vandaar dat deze nu nog eenmalig te krijgen is.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-03-2005 20:58 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nog meer vertraging met de nieuwe cd...ze weten zelf nog niet wanneer de nieuwe plaat uitkomt maar 1 ding is zeker...het kan nog lang duren. Wel komen er over enkele weken nieuwe shirts van Mysticum/Planet Satan Revelution in een streng gelimiteerde oplage


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 28-03-2005 0:46 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2005 19:38 schreef Hub de Gallier het volgende:
Net effe met Preben op msn gezeten. Gaat blijkbaar nog niet goed daar vanwege al die drugs hahaha...

"no.... stil psycotic...but i'm slowly getting better.. been alot in contact with police lately because of narcotics and street fighting, hehe..."

Al de tweede in korte tijd van Mysticum die 'in contact' met de politie is gekomen hahaha.




't Valt me op dat jij vaak loopt te patsen met wie je wel niet kent, met wie je in contact bent en met wie je nu weer hebt staan zuipen. Petje af hoor!


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 28-03-2005 1:21 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 27 maart 2005 20:58 schreef Hub de Gallier het volgende:
Nog meer vertraging met de nieuwe cd...ze weten zelf nog niet wanneer de nieuwe plaat uitkomt maar 1 ding is zeker...het kan nog lang duren. Wel komen er over enkele weken nieuwe shirts van Mysticum/Planet Satan Revelution in een streng gelimiteerde oplage


Krijg jij die shirts ook binnen?
Zo ja, graag een reserveren!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-03-2005 11:35 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nee, doe geen shirts hiervan. Ze zullen wel te krijgen zijn bij Wolfs Lair over een tijd, bestel daar zelf ook mijn shirt tegen die tijd (hou de site van hen in de gaten).


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-03-2005 11:36 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 0:46 schreef nuclearwarfare het volgende:
't Valt me op dat jij vaak loopt te patsen met wie je wel niet kent, met wie je in contact bent en met wie je nu weer hebt staan zuipen. Petje af hoor!
Ach ja, ik ben een patser


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


spectre
Usericon van spectre
Posted 28-03-2005 12:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

he patser weer terug uit Noorwegen, zeker weer blijven logeren bij 1 of andere noorse celebrity


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 28-03-2005 20:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2005 12:15 schreef spectre het volgende:
he patser weer terug uit Noorwegen, zeker weer blijven logeren bij 1 of andere noorse celebrity
Bij Sverre van Audiopain enne, zo'n celebrity is 'ie niet hehe. Maar wel een erg aardige gast, hebben een geweldige tijd daar gehad. Ze speelden trouwens ook erg gaaf, op 1 avond alle merchandise uitverkocht
Als alles goed gaat willen we in november 2 of 3 optredens plannen in Nederland. Hopelijk is er wat interesse in Audiopain dan.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


R.
Usericon van R.
Posted 23-07-2006 0:06 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Hub, MR scoopy doo.

Zit er nog leven in Mysticum, want het wachten duurt nu wel héél erg lang.

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 23-07-2006 0:07]


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 23-07-2006 12:16 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Ja, er zit nog leven in maar voorlopig heeft Preben andere prioriteiten. Binnen 2 maanden zal de debuut plaat van Amok eindelijk uitkomen


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


R.
Usericon van R.
Posted 07-08-2006 17:58 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik durf 'black magic mushrooms' nooit op te zetten omdat ik weet dat hij dan weer zeker één uur aanstaat. Wat is dat nummer enorm goed en catchy.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 07-08-2006 18:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Zekers
Jammer dat ze zo traag zijn want nieuw werk is wel gewenst.

Voor diegenen die wel van experimenten houden zou ik Cemetary Droids willen aanraden welke door Preben is opgericht. Iets meer industrieler en experimenteler dan Mysticum maar wel erg gaaf.


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


R.
Usericon van R.
Posted 16-10-2006 22:23 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Vertel je noorse vriendjes eens dat ze moeten opschieten!


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 16-10-2006 22:27 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Amok heeft nu prioriteit, debuut CD "Necrospiritual deathcore" is nu uit sinds kort. Zeker het aanschaffen waard


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


R.
Usericon van R.
Posted 16-10-2006 22:38 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ik ben het wachten best wel zat, het is dat ik ze bij een vriend hoorde want ik was ze al haast vergeten.


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 16-10-2006 22:42 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 16 oktober 2006 22:27 schreef Hub de Gallier het volgende:
"Necrospiritual deathcore"

Het moet niet gekker worden mensen. Waar is de tijd gebleven dat bands hun titels nog gewoon samenstelden uit de woorden Grave, Devil en Hell...


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


spectre
Usericon van spectre
Posted 16-10-2006 23:36 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik heb er al wat van gehoord en het is itt die ouwe demo's best gaaf spul


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 29-10-2007 16:24 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hub, hoe zit het ermee?


Dit topic is 18 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen