IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Dream Theater Vorige pagina | Volgende pagina
Daops
Usericon van Daops
Posted 05-09-2011 19:38 by Daops Profiel van Daops

Ik hoop dat ik kan wachten tot ik oldskool met cd-boekje op de bank naar de audio-cd kan luisteren


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 05-09-2011 19:42 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

Dat lukt me soms wel en soms niet. In dit geval dus niet.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 05-09-2011 21:15 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

Ik probeer dit ook en net als bij de nieuwe Opeth lukt het me tot nu toe


ProgressiveFan
Usericon van ProgressiveFan
Posted 05-09-2011 21:49 by ProgressiveFan Profiel van ProgressiveFan

Bevalt me echt wel, na nog een luisterbeurt!
Mja, bij de vocalen heb ik nog steeds wat twijfels af en toe, en het is wel jammer en erg duidelijk dat Mike niet meer achter de drums zit, maar goed, voor de rest een keurig album!


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 06-09-2011 18:23 by ColdheartMinor Profiel van ColdheartMinor

Ok, Lost Not Forgotten is best een lekker nummer. Het begint steeds meer te komen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 07-09-2011 2:43 by XXL Profiel van XXL

De eerste indruk die ik bij Awake en S.F.A.M. had, gelijk redelijk aan mijn speakers vastgeplakt, mis ik bij dit album.

Deze wordt er denk ik voor mij een zoals F.I.I.

Luistert op het eerste gehoor lekker maar niet gelijk pakkend weg, om na een fors aantal luisterbeurten toch uit te groeien tot een door ondergetekende zeer gewaardeerd album.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 07-09-2011 7:53 by Staalman Profiel van Staalman

Nu een paar keer voorbij laten komen, ik kan alleen maar zeggen dat het een saaie plaat is... Dat heeft niets te maken met de wissel op de drumkruk want Mangini doet het meer dan prima, maar meer met het feit dat ik allemaal wel voorspelbaar is. Black Clouds was gewoon een toppertje, deze had de opvolger van Sytematic kunnen zijn.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Daops
Usericon van Daops
Posted 17-09-2011 12:58 by Daops Profiel van Daops

Zo, eindelijk lag ie dan dinsdag in de bus . Na een aantal luisterbeurten kan ik alleen maar concluderen dat ie voor mij tot de beste DT platen behoort!

Heerlijke combinatie van melodieus, hakstukken en techniek: oftewel een klassiek DT album. Mangini's drums liggen net wat lekkerder (lees: minder dominant) in de mix, maar jezus.. wat een finesse legt die gast in z'n spel zeg
Enige minpuntje: de twee ballads. Niet slecht, maar mij net iets te zoetsappig.

Weinig vernieuwends, maar weer magistraal uitgevoerd! Na bijna 20 jaar fanboy-schap kan nog steeds geen enkele band in het genre aan ze tippen voor mij


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 17-09-2011 13:25 by Tool-fan Profiel van Tool-fan

mijn eerste indruk is erg positief
toch zeker de eerste 6 nummers
Far From Heaven haalt de sfeer er voor mij uit en deze vind ik voorlopig niet meer terug in de 2 nummers erna

valt me op dat ze wat vaker gebruik maken van stevig erin vliegen na een rustige sample, lekker krachtige drums die inderdaad meer ten dienste van de nummers staan


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 17-09-2011 13:50 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Profiel van Cees_Masterkiller

Is ie nou niet vernieuwend/voorspelbaar of is ie ouderwets goed?

[Dit bericht is gewijzigd door Cees_Masterkiller op 17-09-2011 13:51]


A metalheart is hard to tear apart


earik mortem
S.T.O.M.P.
Usericon van earik mortem
Posted 19-09-2011 0:53 by earik mortem Profiel van earik mortemhttp://www.theluciferprinciple.nl

Nieuwe schijf heeft aangenaam verrast, beetje een hang naar I&W, met eindelijke een frisse sound. (dit is de eerste DT aanschaf sinds zeer lange tijd, vond de laatste paar releases een voorspelbaar hapklaar product). Ik heb het gevoel dat de band weer een ziel heeft.


fijne schijf!

[Dit bericht is gewijzigd door earik mortem op 19-09-2011 0:54]


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 19-09-2011 8:52 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

niet de beste van DT maar zeker een goede cd. de bonus DVD is ook erg gaaf!


Aikara
Usericon van Aikara
Posted 19-09-2011 23:21 by Aikara Profiel van Aikara

Pink Floyd 2 is geboren:

http://www.petrucciforum.com/forums/showthread.php?75538-Portnoy-Suing-DT

Kortom:
Mike Portnoy heeft John Petrucci, John Myung, Jordan Rudess en James Labrie aangeklaagd. Hij eist dat ze de naam DT niet mogen gebruiken, geen nieuwe muziek mogen maken onder de naam DT. Daarnaast wil hij uiteraard geld zien. Dat alles omdat hij onterecht uit de band zou zijn gezet.

Ik heb nu toch wel een hoop respect voor hem als persoon verloren. Ben benieuwd hoe dit zich weer verder gaat ontwikkelen.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 19-09-2011 23:42 by BenKnuckles (Speciaal lid) Profiel van BenKnuckles

Dus binnenkort gaat er een proces van komen en gaan ze het opnemen en uitbrengen als DVD?


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 20-09-2011 1:21 by XXL Profiel van XXL

Ach, dan gaan ze toch gewoon door onder de naam 'Nightmare Cinema'.

:')


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


meatgrinder
Splattermaniac Gore
Usericon van meatgrinder
Posted 20-09-2011 4:40 by meatgrinder Profiel van meatgrinderhttp://wanderingsoulswebzine.forum2go.nl

quote:
Op 19 september 2011 23:21 schreef Aikara het volgende:
Mike Portnoy heeft John Petrucci, John Myung, Jordan Rudess en James Labrie aangeklaagd. Hij eist dat ze de naam DT niet mogen gebruiken, geen nieuwe muziek mogen maken onder de naam DT. Daarnaast wil hij uiteraard geld zien. Dat alles omdat hij onterecht uit de band zou zijn gezet.



Beetje jammer. Vooral vanwege het feit dat hij eerst zelf wegloopt en het daarna raar vind dat hij niet meer terug mag? Get a life.


Teneighty
Maandag 10 Februari 2003 - 13:02.54
Usericon van Teneighty
Posted 20-09-2011 6:41 by Teneighty Profiel van Teneighty

quote:
Op 20 september 2011 1:21 schreef XXL het volgende:
Ach, dan gaan ze toch gewoon door onder de naam 'Nightmare Cinema'.

:')

Anders, Dream Theatre.
quote:
Op 20 september 2011 4:40 schreef meatgrinder het volgende:
Beetje jammer. Vooral vanwege het feit dat hij eerst zelf wegloopt en het daarna raar vind dat hij niet meer terug mag? Get a life.

+1 Het is sowieso een beetje een sneue gozer.

[Dit bericht is gewijzigd door Teneighty op 20-09-2011 6:44]


"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-09-2011 7:14 by nark Profiel van nark

Dream Theater of Fire.........


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-09-2011 7:42 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

Man, wat een enorm drama weer :')

En dat terwijl ik A Dramatic Turn of Events eigenlijk één van de betere DT-schijven vind van de afgelopen pak 'm beet tien jaar.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


nark
Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....
Usericon van nark
Posted 20-09-2011 7:43 by nark Profiel van nark

Ik ga er meer van uit dat Portnoy flink is opgestookt door een rat van een advokaat.

[Dit bericht is gewijzigd door nark op 20-09-2011 7:44]


Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling....


hakowi
Usericon van hakowi
Posted 20-09-2011 12:08 by hakowi Profiel van hakowi

quote:
Op 20 september 2011 6:41 schreef Teneighty het volgende:
Anders, Dream Theatre.

+1 Het is sowieso een beetje een sneue gozer.


+2 Portnoy toont zich vooral een slechte verliezer


spectre
Usericon van spectre
Posted 20-09-2011 12:19 by spectre Profiel van spectre

quote:
Op 20 september 2011 7:42 schreef Ralph het volgende:
Man, wat een enorm drama weer :')

En dat terwijl ik A Dramatic Turn of Events eigenlijk één van de betere DT-schijven vind van de afgelopen pak 'm beet tien jaar.
Dat heeft toch niets met elkaar te maken?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


LLphotograph
metaLL
Usericon van LLphotograph
Posted 20-09-2011 12:23 by LLphotograph Profiel van LLphotographhttp://www.LLvizion.com

Toch nog maar even 120 euro bij elkaar zien te schrapen voor 2 kaarten hier in Zwolle.....


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 20-09-2011 12:39 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

quote:
Op 20 september 2011 12:19 schreef spectre het volgende:
Dat heeft toch niets met elkaar te maken?


Ik vind het tekenend. Portnoy verlaat de band op en DT is ineens (voor mij) weer te pruimen. Leg ik wel een verband tussen.

[Dit bericht is gewijzigd door Ralph op 20-09-2011 12:40]


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Daops
Usericon van Daops
Posted 20-09-2011 13:19 by Daops Profiel van Daops

De aanklacht loopt kennelijk al sinds april. Jammer hoor.. wat een soap.


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen