|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: zeker te weteuh Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Ik wil ook! (maar ik ga iets veel leukers doen) @Immo: 'tis al goed |
|
quote: Veel plezier met wat jij gaat doen ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote:I'll spare you the details |
|
quote: ..."Hate can only create more hate"... |
|
Veel plezier morgen, en doe FMS de groeten van me! |
|
Jij ook veel plezier, en als ik vooraan sta te bangen tijdens FMS zal ik ff 'Groetjes van Elfensteeeeen' schreeuwen ..."Hate can only create more hate"... |
|
Oeh! Ik zie waarschijnlijk ook wel iemand die het allemaal nog leuker maakt Hoeveel uur nog? Duurt t nog lahang? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Schat ongeveer een uur of 24 Verdeel en heersch |
|
FLESH MADE SIN!!!!! YOUR BIER IS MINE!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Schiet ook niet op! Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Gewoon biertje pakken, metal cd draaien en de tijd gaat plotseling erg snel Verdeel en heersch |
|
quote: Kom jij wel dan?? ..."Hate can only create more hate"... |
|
wat schenken ze daar in Hedon toch heen heinekken of amstel , oranjeboom oja of leeuw? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Volgens mij Grolsch, maar ik weet 't eigenlijk niet zeker meer ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: In Popfront iig Grolsch ... en men leent nogal wel eens glazen aan elkaar uit. Dus volgens mij schenkt Hedon hetzelfde! |
|
quote: en tot morgen! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: wat dacht jij dan ik ga Flesh made sin niet missen ze zijn me favo nederlandse band THRASH IS BACK!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zeker weten!!! |
|
quote: Toch nog een slaapplek gevonden? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: he tot morgen gast, cool dat je er ook bent Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: jupe nimmer nuchter bood me iets aan. en anders word het de hele nacht door thrashen!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Goed man! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Zekers! En voor jou geldt hetzelfde! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |