|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Als 3 goede bands (je eigen woorden) je al niet meer kunnen overhalen om naar een concert te gaan... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Nog maar een dikke week! |
|
ik ook ja, maar ken toch geen van jullie hier dus... |
|
HELL YEAH ik ben erbij FLESH MADE SIN!!!!!!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
- Carnagath - Cadaveria - Valorian - Metagorr - MindlessMayo & vriend - Hammer & vriendin - Immortella - Lainedil Naleanor + aanhang - Nix - Stigma (toch?) - Brujeria - Hoolie99 - Nimmer nuchter+ een groep vage studenten(kennen geen van allen de bands in kwestie) -Invictis en Ramsteiner en aanhang(wordt gezellie ) Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Gaaf dat jullie er zullen zijn!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: wordt zeer gezellie; invasie van het OOOOsten Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Damn...wordt wel erg druk daar... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Invasie uut 't ooostn?! Streetfighter en ik zullen er dan ook wel zijn. |
|
quote: Gezellig.. Hoe meer bekenden, hoe beter.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
is het Hedon makelijk te vinden vanaf het station? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 19-01-2004 8:55] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Hahaha zelfs ik weet het nog niet te vinden van het station. Ben altijd blij dat er iemand mee loopt die het wel weet I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Ik wilde hier eigenlijk wel heen, maar dit valt middenin mijn tentamen periode..en aangezien ik altijd zo min mogelijk college's volg heb ik dan nog het nodige stampwerk te doen |
|
- Carnagath - Cadaveria - Valorian - Metagorr - MindlessMayo & vriend - Hammer & vriendin - Immortella - Lainedil Naleanor + aanhang - Nix - Stigma (toch?) - Brujeria - Hoolie99 - Nimmer nuchter+ een groep vage studenten(kennen geen van allen de bands in kwestie) -Invictis en Ramsteiner en aanhang -witch (moet alleen nog ff slaapplaats regelen) |
|
quote: Same here I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
*schop* Zaterdag al ! ..."Hate can only create more hate"... |
|
HELL F*CKING YEAH FLESH MADE SIN!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Zijn erg gaaf live!! En INRI wordt ook wel weer een feestje Heb ze dit jaar nog niet gezien, dus dat wordt weer tijd ..."Hate can only create more hate"... |
|
Ik kom ook!! Hell Yeah! Kneem ook wat vrienden meej! Word gezellig daaro!! "Sehnsucht" |
|
quote: Rammsteiner met dubbel M Stome KUT!!! "Sehnsucht" |
|
quote: Wat ik je brom |
|
jaajaaaa Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
is dr ook ergens een goedkoop jeugdherbergje in zwolle ken namelijk niet meer thuiskomen!! FLESH MADE SIN!!!!!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |