|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
Orion;flesh made sin heeft vorig jaar nog in Sneek gespeeld.Was erg goed trouwens... spelfout weggehaald... |
|
quote: Don't you change the fucking subject!!! |
|
quote: ja was ik ook (met dismember toch)bij ben bij elk concert van hun in friesland groningen geweest en zelf nog in emmeloord metal underground fest Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ooops.. vorige post was natuurlijk van mij (valorian) ipv carnagath ... Anyway... vanavond ook weer wat foto's maken.. zwart wit dit keer voor de verandering.. |
|
quote: Yep,was met dismember idd.Was erg geslaagd toen spelfout weggehaald... |
|
Heb nu het huis vol ZetEmmers (Valorian, Cadaveria, Zillah-Morte & Dunne Hein ... die overigens net een zeer koele gieter heeft gekocht)!!! We gaan zo waggelen richting Hedon! TOT ZOOOOOOOOI!!!!! |
|
Wuah! Was dat gezellig of niet? Weer een heleboel zetemmers gezien.Nix, het was gezellig met jou en ook met 'iemand'. Hem spreek ik binnenkort wel weer. VoD, HOI! Subtiel kamerolifantje |
|
En wie was de hele nacht bezig met het ontwerpen van een huisstijl voor een fictief vormgevingsbureau? Juist ja! |
|
Zoo godverd... dat was em weer.de jongens van I.N.R.I ramden er weer op los! Callenish was ook weer lekker op dreef.Mooi! life sucks....sometimes |
|
quote:Willem? Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Zoiets... |
|
quote:Arme Willem... Subtiel kamerolifantje |
|
ging het nog zo van BREKKNG GODVER, INRI IS HIER!! of nie? |
|
Is er geen vormgeving topic ofzo? life sucks....sometimes |
|
say what? |
|
quote:Viel mee... Wuah! Zó'n leuke avond (voor mij dan ) Subtiel kamerolifantje |
|
aha, ohh.. |
|
Was wel gezellig.... Het super originele lijstje met Zm'ers die ik gezien en/of gesproken heb: - Stigma - Brujeria - McDoom - Zillah - 7th Fallen Angel - Immortella - Carnagath + dubbelganger - Metagorr - NimmerNuchter - Invictis - Dunne Hein - Cadaveria (?) - Valorian (?) - MrLafawijn - Mindless Mayo I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Uhm heb ik jou ook gezien? Nouja ik was zowieso al te moe om echt gezellig te gaan doen maarre I.N.R.I. was weer geweldig Flesh Made Sin klonk ook goed alleen tja Callenish Circle had het geluid een beetje heel erg klote staan. Vooraan hoorde ik alleen een vette ruis er door en achteraan klonk het al niet veel beter. Jammer was dat! Foto's zet ik vanavond wel online ergens, straks eerst werken helaas! |
|
Als jij zwart lang krullend haar hebt en je met een digi-camera rondliep, ja, dan hebben we je gezien. (we als in Nix en ik) Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ja dat ben ik inderdaad.. |
|
Was weer gezellig.. Jammer dat Callenish Circle nog steeds kut is .. maar Flesh Made Sin was erg cool, en INRI natuurlijk ook... Veel ZM'ers gezien. Paar foto's gemaakt. |
|
quote: Nog steeds kut? Nouja in Burgerweeshuis waren ze toen wel erg gaaf! Gisteravond klonk het echt nergens naar.. Beetje jammer ook dat ze bijna precies dezelfde set speelde, kwam wat nep over allemaal. |
|
quote: Hehehe.. ok 'nog steeds' is misschien de verkeerde woordkeuze.. ik heb ze voor het eerst gezien net na de release van "Gracefull..." , dat was erg gaaf.. vond die cd ook erg goed namelijk.. de voorlaatste keer dat ik ze zag was een jaar geleden ofzo, en dat viel zowel qua muziek als qua presentatie zo ontzettend tegen dat ik me nog steeds afvraag hoe die lui bij Metalblade terecht gekomen zijn... Gisteren had ik dus niet echt hoge verwachtingen meer, maar verwachte toch wel wat leuke (oude) nummers te horen.. Veel kon ik er niet van maken.. vond het geluid ook niet optimaal eigenlijk.. Maar was wel een gave avond! |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |