IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Callenish Circle + I.N.R.I. + Flesh Made Sin @ Hedon in Zwolle (24.01) ! Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-01-2004 19:28 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Orion;flesh made sin heeft vorig jaar nog in Sneek gespeeld.Was erg goed trouwens...

spelfout weggehaald...

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 24-01-2004 19:30 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 24 januari 2004 16:38 schreef zillah-morte het volgende:
Je wil gewoon niet dat ik mee ga he?

Shit.. hoe lul ik me hier weer uit.. ahum...
zal trouwens binnenkort even Aeternus fotos scannen voor je

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 24-01-2004 19:31 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 19:30 schreef Carnagath het volgende:
Shit.. hoe lul ik me hier weer uit.. ahum...
zal trouwens binnenkort even Aeternus fotos scannen voor je

Don't you change the fucking subject!!!

Orion
Usericon van Orion
Posted 24-01-2004 19:32 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 19:28 schreef varanus het volgende:
Orion;flesh made sin heeft vorig jaar nog in Sneek gespeeld.Was erg goed trouwens...

ja was ik ook (met dismember toch)bij ben bij elk concert van hun in friesland groningen geweest en zelf nog in emmeloord metal underground fest

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 24-01-2004 19:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ooops.. vorige post was natuurlijk van mij (valorian) ipv carnagath ...

Anyway... vanavond ook weer wat foto's maken.. zwart wit dit keer voor de verandering..

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 24-01-2004 20:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2004 19:32 schreef Orion het volgende:
ja was ik ook (met dismember toch)bij ben bij elk concert van hun in friesland groningen geweest en zelf nog in emmeloord metal underground fest

Yep,was met dismember idd.Was erg geslaagd toen

spelfout weggehaald...

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 24-01-2004 21:14 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

Heb nu het huis vol ZetEmmers (Valorian, Cadaveria, Zillah-Morte & Dunne Hein ... die overigens net een zeer koele gieter heeft gekocht)!!! We gaan zo waggelen richting Hedon! TOT ZOOOOOOOOI!!!!!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-01-2004 2:04 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Wuah! Was dat gezellig of niet? Weer een heleboel zetemmers gezien.Nix, het was gezellig met jou en ook met 'iemand'. Hem spreek ik binnenkort wel weer. VoD, HOI!

Subtiel kamerolifantje

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-01-2004 2:05 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

En wie was de hele nacht bezig met het ontwerpen van een huisstijl voor een fictief vormgevingsbureau? Juist ja!

streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 25-01-2004 2:12 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

Zoo godverd... dat was em weer.de jongens van I.N.R.I ramden er weer op los! Callenish was ook weer lekker op dreef.Mooi!

life sucks....sometimes

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-01-2004 2:16 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 2:05 schreef Schaep het volgende:
En wie was de hele nacht bezig met het ontwerpen van een huisstijl voor een fictief vormgevingsbureau? Juist ja!
Willem?

Subtiel kamerolifantje

Schaep
Usericon van Schaep
Posted 25-01-2004 2:23 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 2:16 schreef stigma het volgende:
Willem?

Zoiets...

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-01-2004 2:28 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 2:23 schreef Schaep het volgende:
Zoiets...
Arme Willem...

Subtiel kamerolifantje

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 25-01-2004 2:33 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

ging het nog zo van BREKKNG GODVER, INRI IS HIER!! of nie?

streetfighter
Usericon van streetfighter
Posted 25-01-2004 2:33 by streetfighter Wijzig reactieProfiel van streetfighterQuote dit bericht

Is er geen vormgeving topic ofzo?

life sucks....sometimes

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 25-01-2004 2:36 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

say what?

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-01-2004 2:39 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 2:33 schreef XPositiveX het volgende:
ging het nog zo van BREKKNG GODVER, INRI IS HIER!! of nie?
Viel mee...
Wuah! Zó'n leuke avond (voor mij dan )

Subtiel kamerolifantje

XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 25-01-2004 2:43 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

aha, ohh..

Nix
Usericon van Nix
Posted 25-01-2004 9:47 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Was wel gezellig....

Het super originele lijstje met Zm'ers die ik gezien en/of gesproken heb:
- Stigma
- Brujeria
- McDoom
- Zillah
- 7th Fallen Angel
- Immortella
- Carnagath + dubbelganger
- Metagorr
- NimmerNuchter
- Invictis
- Dunne Hein
- Cadaveria (?)
- Valorian (?)
- MrLafawijn
- Mindless Mayo

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2004 11:50 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 9:47 schreef Nix het volgende:

- Mindless Mayo

Uhm heb ik jou ook gezien? Nouja ik was zowieso al te moe om echt gezellig te gaan doen maarre I.N.R.I. was weer geweldig

Flesh Made Sin klonk ook goed alleen tja Callenish Circle had het geluid een beetje heel erg klote staan. Vooraan hoorde ik alleen een vette ruis er door en achteraan klonk het al niet veel beter. Jammer was dat!

Foto's zet ik vanavond wel online ergens, straks eerst werken helaas!

stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 25-01-2004 11:53 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Als jij zwart lang krullend haar hebt en je met een digi-camera rondliep, ja, dan hebben we je gezien.
(we als in Nix en ik)

Subtiel kamerolifantje

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2004 11:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 11:53 schreef stigma het volgende:
Als jij zwart lang krullend haar hebt en je met een digi-camera rondliep, ja, dan hebben we je gezien.
(we als in Nix en ik)

Ja dat ben ik inderdaad..

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-01-2004 11:57 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Was weer gezellig.. Jammer dat Callenish Circle nog steeds kut is .. maar Flesh Made Sin was erg cool, en INRI natuurlijk ook...

Veel ZM'ers gezien.

Paar foto's gemaakt.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 25-01-2004 11:59 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 11:57 schreef Valorian het volgende:
Was weer gezellig.. Jammer dat Callenish Circle nog steeds kut is .. maar Flesh Made Sin was erg cool, en INRI natuurlijk ook...

Veel ZM'ers gezien.

Paar foto's gemaakt.

Nog steeds kut? Nouja in Burgerweeshuis waren ze toen wel erg gaaf! Gisteravond klonk het echt nergens naar.. Beetje jammer ook dat ze bijna precies dezelfde set speelde, kwam wat nep over allemaal.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 25-01-2004 12:03 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 25 januari 2004 11:59 schreef MindlessMayo het volgende:
Nog steeds kut? Nouja in Burgerweeshuis waren ze toen wel erg gaaf! Gisteravond klonk het echt nergens naar.. Beetje jammer ook dat ze bijna precies dezelfde set speelde, kwam wat nep over allemaal.

Hehehe.. ok 'nog steeds' is misschien de verkeerde woordkeuze.. ik heb ze voor het eerst gezien net na de release van "Gracefull..." , dat was erg gaaf.. vond die cd ook erg goed namelijk.. de voorlaatste keer dat ik ze zag was een jaar geleden ofzo, en dat viel zowel qua muziek als qua presentatie zo ontzettend tegen dat ik me nog steeds afvraag hoe die lui bij Metalblade terecht gekomen zijn... Gisteren had ik dus niet echt hoge verwachtingen meer, maar verwachte toch wel wat leuke (oude) nummers te horen.. Veel kon ik er niet van maken.. vond het geluid ook niet optimaal eigenlijk..

Maar was wel een gave avond!

Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com